Oefenwedstrijden 2010-2011 - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 871 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 59
 Oefenwedstrijden 2010-2011 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
El Corredor schreef:
ik vond de passing van Yombo slecht eigenlijk. benieuwd naar hem in de volgende oefenmatchen, maar viel toch gisteren te licht uit.

Denys vond ik wel goed spelen. Cousin viel mij vooral op door het feit dattem precies ne look à like is van verheyden. :D

Ik heb welgeteld één slechte pas gezien van diene jongen... :wadde: en ik had geen enkele pint op tot dan toe!

30 Jun 2010, 10:03
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Dani schreef:
Vind het persoonlijk een slechte zet van onze trainer om de eerste helft te starten met je sterkste ploeg om dan in de tweede helft een pak onervaren jongeren in de ploeg te gooien.

Dat was vooral geen cadeau voor die jonge gasten zelf. Een Thomas Coppens, Yombo of Devidts kan misschien wel meedraaien in een ploeg met ervaren mannen rondom hen, maar om plots met hun 3 het centrale middenveld te vormen is toch nog iets anders.

30 Jun 2010, 10:07
Ancien

Leeftijd: 46
Ik wil me wel behoeden voor iets te euforische uitspraken... Na de match tegen KVSK United - de maiden match van Franck en Alainken - twee seizoenen terug, dacht ik ook dat ze onze toenmalige ploeg iets konden bijbrengen... de rest van die voorbereiding was echter het beeld dat we een seizoen lang te zien zouden krijgen...

Binnen twee weken begint het allemaal pas echt!

30 Jun 2010, 10:09
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
bert schreef:
Op de officiele site is er geen ploegopstelling te zien van den eendracht.Iemand meer info?

Eerste helft:
Kempeneer
De Castro - De Schutter - Filipovic - Ringoot
Van Damme - Verheyden - Denijs - Cousin
W Moreels - Depoitre

Tweede helft
Van Den Noortgaete
De Castro - B Moreels - Filipovic - Delclef
G Coppens - Yombo - T Coppens - Cousin
Devidts
Depoitre (in de loop van de tweede helft vervangen door Crispijn)

30 Jun 2010, 10:10
Ancien

Leeftijd: 46
SERRE schreef:
El Corredor schreef:
ik vond de passing van Yombo slecht eigenlijk. benieuwd naar hem in de volgende oefenmatchen, maar viel toch gisteren te licht uit.

Denys vond ik wel goed spelen. Cousin viel mij vooral op door het feit dattem precies ne look à like is van verheyden. :D

Ik heb welgeteld één slechte pas gezien van diene jongen... :wadde: en ik had geen enkele pint op tot dan toe!

Amai, ik zou wel een 0 achter die 1 plaatsen hoor... Zoals gezegd, hij kan voetballen en trok zijn plan - in tegenstelling tot Lothar die me gisteren zeker niet kon overtuigen - maar d'er moet toch nog serieus wat aan geschaafd worden... Als er een coachende, leidende speler met ervaring naast zal staan zoals Kestens of Verheyden zal hij al een pak beter renderen...

Was zeker geen cadeau van BVR maar anderzijds is het wel de perfecte leerschool en zien de gasten ook wat hun plaats momenteel is... Het kan geen kwaad dat die kerels nog een tandje moeten bijsteken...

30 Jun 2010, 10:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
filibert schreef:
voor mij moeten ze er geen jaarlijkse gewoonte meer van maken, leuke wedstrijd maar wat er daarna gebeurt is met de zogenaamde "anderlecht supporters" hoeft voor mij niet

totaal overbodige match, en blijkbaar de moment voor de harde kern van anderlecht om zich eens te kunnen uitleven. Als je ziet wat een politiemacht dan op de been moet voor een oefenmatch zie ik er zeker het nu niet van in, vooral als ze niks tegen die mannen doen en enkel aalst staan te filmen

30 Jun 2010, 10:17
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 43
WLM: [email protected]
Was niet te doen gisteren.
Wij stapten van den Dug Out richting Café Stadion. Was rond 24 uur. Wij waren met 5, waaronder 1 vrouw. We werden tegengehouden door 8 agenten in gevechtskledij met schild! We moesten onze pas afgeven, maar niemand van ons had hem bij. 1 agent zei tegen ons dat we maar beter in onze auto kropen. WAAROM????? Toen moesten we onze naam en geboortedatum geven. Met de melding: we zijn naar een paar mensen op zoek en ik denk dat er iemand van bij zit bij jullie, mochten we toch doorstappen. Te belachelijk voor woorden!
Iemand van ons kende 1 van de agenten en toch moesten ze nog eens groot doen. Echt jammer. Ik vroeg aan enen of dit echt nodig was voor een oefenwedstrijd. Ik vraag mij af wat dit gaat geven, mochten we ooit nog eens in 1e klasse geraken...
Auto's mochten wel gewoon doorrijden, raar maar waar...

30 Jun 2010, 10:46
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Deef schreef:
Wij stapten van den Dug Out richting Café Stadion. Was rond 24 uur. Wij waren met 5, waaronder 1 vrouw. We werden tegengehouden door 8 agenten in gevechtskledij met schild! We moesten onze pas afgeven, maar niemand van ons had hem bij. 1 agent zei tegen ons dat we maar beter in onze auto kropen. WAAROM????? Toen moesten we onze naam en geboortedatum geven. Met de melding: we zijn naar een paar mensen op zoek en ik denk dat er iemand van bij zit bij jullie, mochten we toch doorstappen. Te belachelijk voor woorden!
Iemand van ons kende 1 van de agenten en toch moesten ze nog eens groot doen. Echt jammer. Ik vroeg aan enen of dit echt nodig was voor een oefenwedstrijd. Ik vraag mij af wat dit gaat geven, mochten we ooit nog eens in 1e klasse geraken...

Uw pas bijhebben is verplicht volgens de wet en 'k heb ook al voorgehad dat politie me tegehoud na een match , maar dan laat ge gewoon u pas zien en is er nix aan de hand.

Mijn hart is wit en zwart !

30 Jun 2010, 10:52
nieuw in de eerste ploeg

De_steve schreef:
Deef schreef:

Uw pas bijhebben is verplicht volgens de wet en 'k heb ook al voorgehad dat politie me tegehoud na een match , maar dan laat ge gewoon u pas zien en is er nix aan de hand.

Besteken,
Er was nu ook niks aan de hand. Ik ben een doodnormale supporter die gewoon naar de voetbal gaat. De manier waarop wij tegengehouden werden stoort mij, dat is alles. Of ik nu mijne pas bijhad of niet...

30 Jun 2010, 10:56
Duivelke

zwawi schreef:
filibert schreef:
voor mij moeten ze er geen jaarlijkse gewoonte meer van maken, leuke wedstrijd maar wat er daarna gebeurt is met de zogenaamde "anderlecht supporters" hoeft voor mij niet

Wast weeral vanda ja? Kweet nie wa de aanleiding was ma tis erg, heel erg zelfs en vooral nergens voor nodig.

Na de match moesten we rondgaan om de supporters van Anderlecht te vermijden, eenmaal aan de voorkant van het stadion liep ze allemaal dwars door elkaar.

Enkele "supporters" van anderlecht tegen gekomen met ogen zo groot als tennisballen, gevolgd door spotters (ze zullen wel weten waarom zeker?)

Twas dus weeral eens goed georganiseerd door die snuggere smurfkes

30 Jun 2010, 11:05
nieuw in de eerste ploeg

Necky1978 schreef:
zwawi schreef:
filibert schreef:

Wast weeral vanda ja? Kweet nie wa de aanleiding was ma tis erg, heel erg zelfs en vooral nergens voor nodig.

Na de match moesten we rondgaan om de supporters van Anderlecht te vermijden, eenmaal aan de voorkant van het stadion liep ze allemaal dwars door elkaar.

Enkele "supporters" van anderlecht tegen gekomen met ogen zo groot als tennisballen, gevolgd door spotters (ze zullen wel weten waarom zeker?)

Twas dus weeral eens goed georganiseerd door die snuggere smurfkes

En met de rust dan?
Twee supporters van Anderlecht beginnen te vechten. Hopla, spotterken ertussen. Enen ging gewoon terug binnen naar zijn plaats. De politie heeft tien minuten aan de ingang van de zittribune gestaan, maar hielden het nadien ook voor bekeken.
Jammer genoeg heeft een supporter van Aalst zoveel krediet niet. 1 middenvinger de lucht in en ge moogt het voetbal voor 6 maand op uw buik schrijven. Echt zielig...

30 Jun 2010, 11:08
Reserve

Leeftijd: 37
Och pak volgend jaar tegen Westerlo de eerste wedstrijd :p

ma niet vo te zeveren er zijn toch nog andere eerste klassers waar we tegen kunnen spelen die deze problemen niet geven?

30 Jun 2010, 11:23
Freak

wat gaat dat tegen dender geven? :hmm:

30 Jun 2010, 11:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
waly 2 schreef:
wat gaat dat tegen dender geven? :hmm:

Nog zo een nutteloze match

30 Jun 2010, 12:10
Reserve

Leeftijd: 36
Gevonden op de site van Anderlecht.

Gepubliceerd door Tine Geerardyn (RSCA.be)

Voor de derde wedstrijd in deze kersverse oefenperiode verplaatste Sporting Anderlecht zich naar de carnavalsstad Aalst waar het de plaatselijke derdeklasser partij gaf.

De thuisploeg kwam zeer vinnig uit de startblokken want Cordier moest al een eerste keer goed plat op een poging van de Ajuinen na amper twee minuten spelen en enkele ogenblikken later moest onze portier weer aan de bak, maar telkens kon een openingsdoelpunt van de thuisploeg worden voorkomen. Even later was het weer alarm voor het Anderlechtse doel want een doorgebroken Aalstenaar kon maar net door een secuur keepende Cordier van het openingsdoelpunt worden gehouden. Het antwoord van Anderlecht was direct, Losada speelde Polak knap vrij in het centrum van de Aalsterse defensie, maar diens schot werd knap gepakt door ex-Anderlecht-doelman Kevin Kempeneer. De thuisploeg had de waarschuwing begrepen en voetbalde een paar goede kansen bijeen, maar het antwoord van Anderlecht was direct. Een voorzet van Lecjaks werd door Bulykin maar net over de kruising gekopt. Nadien werd het spel van Anderlecht gekenmerkt door een flink aantal slechte passes. Na iets meer dan een half uur spelen knalde Legear een voorzet vanop links aan de tweede paal van kortbij in het zijnet. Even later verscheen Bulykin alleen voor doelman Kempeneer, maar die kon in laatste instantie worden afgeblokt door een paar teruggekeerde Aalsterse verdedigers. Aan de overzijde was het voor de meegereisde Anderlecht supporters even bibberen toen Cordier een moeilijke bal loste en een goed gevolgde thuisspeler het leer van dichtbij over een leeg doel trapte.

Na de pauze verscheen Anderlecht met een compleet nieuw elftal aan de aftrap en de terugkeer van Iakovenko werd luid begroet door de meegereisde supporters. De tweede helft was amper één minuut op gang getrokken en de Oekraëner krulde een vrije trap maar net naast het doel van de ingevallen Kevin Van den Noortgaete, eveneens een product van het opleidingscentrum te Neerpede. Dit was slechts uitstel van executie want vijf minuten later kopte Kouyate een voorzet vanop links met een boogballetje over de Aalsterse doelman. Nu de openingstreffer eindelijk op het bord stond, voetbalde onze ploeg bevrijd en schiep zelfs een paar mooie kansen, maar de Aalsterse portier was bij de pinken. De beste kans was voor onze oprukkende Amerikaan Kljestan die maar net naast de verste paal schoot. Onze Yankee deed vijf minuten later veel beter, hij snoepte een lokale verdediger de bal af, bediende Suarez die de kans niet liet liggen en meteen was het tweede Brusselse doelpunt een feit. In het laatste kwartier kopte één van onze Argentijnse nieuwkomers een voorzet vanop links van Iakovenko in de handen van de Aalsterse portier. De beste kans in de slotfase van de wedstrijd was nog voor de thuisploeg. Een Aalstenaar verscheen nog alleen voor Proto, maar diens opwippertje ging naast de verste paal buiten. De partij werd bijgevolg afgefloten met een kloof van twee doelpunten in het voordeel van Anderlecht op het scorebord.

30 Jun 2010, 12:15
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 871 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 59