Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3000 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 200
 Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst 

Resultaat
Peiling eindigde op 29 Okt 2010, 18:37
Eendracht wint na 90 minuten  54%  [ 70 ]
Eendracht verliest na 90 minuten  19%  [ 25 ]
Eendracht wint na verlengingen  10%  [ 13 ]
Eendracht verliest na verlengingen  5%  [ 6 ]
Eendracht wint na strafschoppen  11%  [ 14 ]
Eendracht verliest na strafschoppen  2%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 130

Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Cofidis Cup 2010-2011
Bram schreef:
Moest uw verdediging er staan dan verkomt ge dat "gezaag" zonder enige probleem hoor.
Maar uw verdediging staat er absoluut nog niet (zelfs niet tegen 1e provencialer) , zo simpel als dat.

Ge zou beter "uwe" ploeg wa steunen, je mag, moet objectief zijn als supporter, maar bij u ist eerder afbreken dat je doet, :x wa wil je na een paar oefenwedstrijden, dat het perfect is?? da lieken kent ge nie zekers: Wer zetten onz al, achter onz ploeg??

09 Aug 2010, 19:50
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Den tijd da ik mij daar allemaal in opwind is ook al lang gepasseerd ze. We zullen zien den 18e na de eerste competitiewedstrijd....

09 Aug 2010, 19:55
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Ik zal mij alleen maar echt druk maken als BVR een ploeg op het veld zet dat verliest . En dit valt nog altijd af te wachten tot 18augustus en later.

09 Aug 2010, 19:56
forumlegende

Leeftijd: 43
Jan schreef:
Den tijd da ik mij daar allemaal in opwind is ook al lang gepasseerd ze. We zullen zien den 18e na de eerste competitiewedstrijd....

Zelfs dan nog niet.
Pas na een paar competitiematchen kan je een eerste evaluatie maken.

09 Aug 2010, 19:56
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
zwawi schreef:
Jan schreef:

Zelfs dan nog niet.
Pas na een paar competitiematchen kan je een eerste evaluatie maken.

Hmm, denk ik niet. Vraag maar aan Hansken. Hij is best geplaatst om te bewijzen dat competitiebegin sterk kan verschillen met competitie-einde.:)

09 Aug 2010, 20:48
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
Bram schreef:
Moest uw verdediging er staan dan verkomt ge dat "gezaag" zonder enige probleem hoor.
Maar uw verdediging staat er absoluut nog niet (zelfs niet tegen 1e provencialer) , zo simpel als dat.

Ieder uiteraard zijn mening, maar bij mijn weten heeft VDN geen bal moeten pakken en ook al is het tegen een 1ste prov, dan nog moet je het maar doen. Was het goed, niet echt, maar er hangen er wel 7 in, op een heel slecht plein, wat gaat dat worden als we echt goed voetbal gaan spelen. En tot slot maak je mij niet wijs dat Ewout het voetballen verleerd is, maar mss moet je de persoon eens echt uitspelen op zijn plaats, met een verdedigende middenvelder in steun.enfin we zien wel, iedereen heeft geroepen om een platte vier, het was met een platte vier, alleen had ik een aantal namen anders ingevuld. In ons hart zijn we allemaal trainers en weten we het allemaal het beste, maar het is de trainer die op de trainingsdagen zijn manschappen heeft en in zijn optiek de beste spelers selecteert en op basis van zijn parcours bij EA heeft hij nog altijd gelijk. Oh ja Bram, maar dat wist je al, ik geloof wel in Ringoot. Hij is jong, kopbalsterk en heeft nog veel potentiële groeimarge. Iendracht veroit ;) Af en toe is de eendracht hier op het forum wel wat zoek, maar ik ben ervan overtuigd dat dit met de beste bedoelingen is, want uiteindelijk willen we allemaal maar 1 ding, kampioen spelen. :EA:

09 Aug 2010, 21:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Ik ga mijn foto's beginnen aanbieden aan Het Laatste Nieuws & Het Nieuwsblad :pinokio: :pinokio: :pinokio:

Hier het moment dat de bal van De Castro nog moet zakken om in de verste winkelhaak te vallen :love:

Afbeelding

09 Aug 2010, 22:31

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
panoleon schreef:
Bram schreef:

Ieder uiteraard zijn mening, maar bij mijn weten heeft VDN geen bal moeten pakken en ook al is het tegen een 1ste prov, dan nog moet je het maar doen. Was het goed, niet echt, maar er hangen er wel 7 in, op een heel slecht plein, wat gaat dat worden als we echt goed voetbal gaan spelen. En tot slot maak je mij niet wijs dat Ewout het voetballen verleerd is, maar mss moet je de persoon eens echt uitspelen op zijn plaats, met een verdedigende middenvelder in steun.enfin we zien wel, iedereen heeft geroepen om een platte vier, het was met een platte vier, alleen had ik een aantal namen anders ingevuld. In ons hart zijn we allemaal trainers en weten we het allemaal het beste, maar het is de trainer die op de trainingsdagen zijn manschappen heeft en in zijn optiek de beste spelers selecteert en op basis van zijn parcours bij EA heeft hij nog altijd gelijk. Oh ja Bram, maar dat wist je al, ik geloof wel in Ringoot. Hij is jong, kopbalsterk en heeft nog veel potentiële groeimarge. Iendracht veroit ;) Af en toe is de eendracht hier op het forum wel wat zoek, maar ik ben ervan overtuigd dat dit met de beste bedoelingen is, want uiteindelijk willen we allemaal maar 1 ding, kampioen spelen. :EA:
Ewout stond inderdaad simpelweg niet op zijn positie, heeft nochtans deze voorbereiding al enkele mooie dingen laten zien, maar nadat hij die mooie dingen liet zien op die positie is hij dan op rechtsmid, 10 en spits gezet en is het ondertussen al een paar wedstrijden geleden dat hij indruk maakte.... jammer.
Over Ringoot, moet je mijn woorden niet verdraaien, die jongen is zoals je zegt nog jong en hij moet mij gewoon nog overtuigen.... dat is al. Hij is linksvoetig, jong, scholing bij A'lecht gehad en uit de streek dus voor mijn part krijgt die zeker nog kansen..wat ik wel raar vind is dat plots eens Podeveyn op linksback ging testen. Podeveyn die trouwens uitstekend inviel zondag maar dat wel op zijn manier deed, ook al kreeg hij van de trainer regelmatig andere orders toegeroepen ;)
Maar als je gisteren niet zag dat - zelfs met amper druk van de tegenstander op de achterlijn - het inspelen op Van Damme en Verheyden bij momenten 1e provenciale niveau (en lager) was, tja...
Van Damme en Verheyden waren trouwens inderdaad niet super, maar ze hebben ook een resem k*tballen op zich af gekregen. Ik geloof trouwens dat we één van de beste ploegen hebben sinds jaren, maar je pikt er natuurlijk maar uit wat je wilt ;)

09 Aug 2010, 23:01
Freak

Leeftijd: 35
Bram schreef:
panoleon schreef:
Bram schreef:

Ewout stond inderdaad simpelweg niet op zijn positie, heeft nochtans deze voorbereiding al enkele mooie dingen laten zien, maar nadat hij die mooie dingen liet zien op die positie is hij dan op rechtsmid, 10 en spits gezet en is het ondertussen al een paar wedstrijden geleden dat hij indruk maakte.... jammer.
Over Ringoot, moet je mijn woorden niet verdraaien, die jongen is zoals je zegt nog jong en hij moet mij gewoon nog overtuigen.... dat is al. Hij is linksvoetig, jong, scholing bij A'lecht gehad en uit de streek dus voor mijn part krijgt die zeker nog kansen..wat ik wel raar vind is dat plots eens Podeveyn op linksback ging testen. Podeveyn die trouwens uitstekend inviel zondag maar dat wel op zijn manier deed, ook al kreeg hij van de trainer regelmatig andere orders toegeroepen ;)
Maar als je gisteren niet zag dat - zelfs met amper druk van de tegenstander op de achterlijn - het inspelen op Van Damme en Verheyden bij momenten 1e provenciale niveau (en lager) was, tja...
Van Damme en Verheyden waren trouwens inderdaad niet super, maar ze hebben ook een resem k*tballen op zich af gekregen. Ik geloof trouwens dat we één van de beste ploegen hebben sinds jaren, maar je pikt er natuurlijk maar uit wat je wilt ;)

Ik snap echt niet hoe verheyden slechte passen kan geven hij raakt met moeite nen bal aan en van damme heeft welgetelt in de eerste 20minuten 4slechte inspeelpassen passen gegeven(wat idd teveel is)maar vanaf dan heeft hij nauwelijks nog ne slechten bal gegeven(in den 2de helft zelfs maar enen) en khebbet speciaal opgeteld voor al die zagen rond mij. :D.Misschien moeten we ons is de vraag stellen ,waarom speelt denys niet?
Misschien is het antwoord simpel :van renterghem is absoluut fan van verheyden en van damme dus die spelen zolang ze geen fouten maken en we winnen .De eerste matchen begint hij dus met denys en zonder galucci maar dat was niet goed voor ons want galucci moest spelen en we wouden een 4-4-2 zonder ruit dusja was de oplossing logisch galucci derin en denys eruit.Maar dan is het weer niet goed want denys moet ook spelen.
Waarom speelt brecht moreels niet : joméja pas op iedereen zegt dat kestens een goeie voorbereiding speelt en dat hij toch maar zijn kansen moet krijgen en dan start hij en ineens komen er moraalridders die vinden dat brecht moreels moest starten,terwijl het vorig jaar ne sukkelaar was (enja dat was omdat hij ipv seminck stond dat weten we al)
Dan hebben we nog devidts en thomas coppens:18-19jaar maar zouden moeten vertrekken omdat ze geen speelgelenheid krijgen,ja laat die mannen is rustig opwerken en ze zullen vanzelf speelminuten krijgen.
Delclef:ja waarom dieje niet speelt is mij wel duidelijk als we de castro bezig zien.
Crispyn:goeie back up.
Yombo:zal het eerste jaar wel als verbreding van de kern dienen(tenzij er meer als 1iemand uitvalt op het middenveld ).
Glen coppens:Waarom die niet speelt is ook wel duidelijk zkr.
En dan het zorgenkind bij uitstek want het is toch maar nen dronkord en hij verzorgt hem niet goed en si en la jens podevijn,ik vind dat die zelfs een basisplaats verdient,meer als al de andere reservespelers trouwens.Misschien een goeie tip voor van renterghem zet hem de kant van de staantribune anders is zijn moraal zo weer onder 0gezakt.
En voor de volledigheid over de keepers sprekek mij ni uit :D
@bram:kheb u nu gequote maar eigenlijk is dat alleen het eerste stuk ,de rest is geen commentaar op u post. :D

Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 09 Aug 2010, 23:30, 1 keer totaal gewijzigd.

09 Aug 2010, 23:10
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Bram schreef:

Daarvoor dient de voorbereiding hé.

09 Aug 2010, 23:18

Leeftijd: 68
Wie maakte deze fles soldaat na de wedstrijd ? :wadde:
" e Voerdrupke mit sjlieëkreke " :love:

Afbeelding

De foto's van gisteren staan allemaal on-line

Morgen de foto's van de oude gloriën ;)

09 Aug 2010, 23:33
nieuw in de eerste ploeg

Blijkbaar gaat de trainer met B Moreels een Seminckske doen.Of dat verstandig is zal nog moeten blijken.
Ringoot is een goede verdediger maar zijn uitvoetballen is inderdaad bijzonder zwak.
En Denijs is een zeker geen spits dat is me nu toch wel duidelijk.
Cousin mist duidelijk de snelheid van een Podevijn.
Dat projekt om eigen jeugd in te schakelen in de eerste ploeg draait op niets uit.De Vidts en co zullen pas in aanmerking komen voor het eerste ploeg als de Mexicaanse griep hier uitbreekt.Spelers die je enkel nodig hebt voor collectieve vervangingen zeg je beter de waarheid en laat je vertrekken.[/quote]

Kestens moet gewoon naar achter omdat we met een overvloed aan centrale middenvelders zitten.Verheyden(zwakste maar zeker van plaats),Van Damme,Denijs,Kestens,Yombo(zal als transfer van BVR zeker zijn kans krijgen en verdient ook speelminuten) en dan de jonkies T Coppens en De Vidts.
Als je dan weet dat in geval van nood ook W Moreels ook nog op het middenveld terecht kan moeten de jonkies zeker op geen kans rekenen en verspelen ze inderdaad hier hun tijd.Het is niet bij de beloften dat ze ervaring opdoen.Ervaring derdeklasse doe je op door te spelen in derde klasse.
Opvallend was inderdaad dat alle doelpunten hun aanzet vonden op de rechterflank tot Jens op het veld kwam.Jens kan natuurlijk niet het spelletje van Cousin spelen maar hij is door zijn direct spel veel gevaarlijker en zet meer druk op de verdediging.
Zonder Jens en De Schutter(nog liever Flippo) is onze linkerflank zwak terwijl we die juist erg nodig hebben in onze 4-4-2.Dat Flippo centraal moet spelen heeft veel te maken met het feit dat hij vorig jaar geen dekking kreeg van Lio en daardoor enome gaten ontstonden bij zijn oprukken.Geen enkele ploeg in derde heft een linksback als Flippo en toch mag hij daar niet spelen.Ringoot komt nog niet aan zijn hielen.
Maar ja wat baten kaars en bril als den uil niet zienen wil.

10 Aug 2010, 8:06
Scholier

aan al die zageventen en miereneukers hier wil ik maar één vraag stellen. Hoeveel van de andere 89 ploegen, waaronder alle favorieten voor eindronde en kandidaat kampioenen van 3é en 4é klasse, hebben nog 7 keer gescoord én de nul gehouden? Denken jullie nu echt dat het allemaal zo simpel is?

10 Aug 2010, 8:38
Freak

t word tijd dat de competitie begint want er word hier wat afgekreft zelle. :D

10 Aug 2010, 8:45
forumlegende

Leeftijd: 69
Wannes schreef:
aan al die zageventen en miereneukers hier wil ik maar één vraag stellen. Hoeveel van de andere 89 ploegen, waaronder alle favorieten voor eindronde en kandidaat kampioenen van 3é en 4é klasse, hebben nog 7 keer gescoord én de nul gehouden? Denken jullie nu echt dat het allemaal zo simpel is?

Eindelijk eens een realistische kijk op het afgelopen weekend.
En aan al die Georges Leekensens en consoorten op 18 augustus begint de competitie indien jullie dan nog in niet in een zware depressie zitten tenminste!!!!!!!!
Allemaal achter de ploeg verdomme :EA: :EA:

10 Aug 2010, 8:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3000 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 200