Eendracht Aalst - KVV Coxyde - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 263 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 18
 Eendracht Aalst - KVV Coxyde 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 45
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVV Coxyde
We waren gans de match baas en verdienden zeker van te winnen, maar die mannen krijgen natuurlijk in de laatste minuut een dot van een kans, maar Van Den Noortgaete pakt magistraal. Moet dikwijls maar één of twee ballen pakken maar pakt die dit seizoen altijd, chapeau voor onze keeper.

Ik vond Verheyden op ons middenveld heel goed, voor mij zijn beste wedstrijd van het seizoen. Cousin speelde ook sterk.

Bij Depoitre en Moreels had ik het gevoel dat beide niet 100% fit waren. De fantasietjes van De Castro gaan ons nog punten kosten, mag al die tierlantijntjes achterwege laten, maar probeert wel zijn steentje bij te dragen bij balbezit, alleen gaat minimum één keer per match zijn licht uit.

Ik vond ons vandaag en dan vooral in de tweede helft met een groot hart spelen met écht de drang om te winnen, dus de mentaliteit zit wel snor.

Jammer dat Podevijn uitviel, want ik vond hem prima spelen, verdedigde met gans zijn lijf en ging bij balbezit mee, en dat is wat een back moet doen. In plaats van eindeloos te lullen over dat backs niet over de middenlijn mogen gaan, en in positie moeten blijven. Als je met vier achteraan speelt, en je staat (meestal) tegen een éénmansvoorhoede, zijn twee centrale verdedigers meer dan genoeg.

Kortom, prima match, enkel het orgelpunt, een doelpunt, ontbrak.

:EA:

31 Okt 2010, 18:41
Junior

Leeftijd: 39
Website: http://www.facebook.com/9300records
Net zoals tegen Beerschot werd ons vandaag geen doelpunt gegund...
Gemaakt doelpunt met de kop van De Castro wordt overhoeks nog van de lijn gekopt door Koksijde speler... keeper Koksijde overtreft zichzelf bij doelpoging Crispijn, jammer maar ik denk dat we ons ploeg niets mogen verwijten, ze zijn er weer 90 minuten voor gegaan

tis een afgezaagd lieken maar arbitrage was weer zwak :wadde:

31 Okt 2010, 18:43
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
Joker schreef:
Juist een vraagsken, was er ambras na de match ofzo? Ik hoorde de supporters tot in Lede lol

Geen ambras, Flipo heeft gwn alle spelers aangemaand om nog een rondje "Ajoinen!" met de sups te doen :worship:

31 Okt 2010, 19:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Volgende week geen Schutterke :stom: pakte vandaag zijn derde gele kaart.

31 Okt 2010, 19:17
Ancien

Leeftijd: 47
Coxyde vooral veel anti-voetbal. Hebben nooit aan voetballen gedacht. Hadden hier een pandoering moeten krijgen, ware het niet dat die keeper zijn levensmatch hier heeft gespeeld.

31 Okt 2010, 19:20
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
witzwet schreef:
Coxyde vooral veel anti-voetbal. Hebben nooit aan voetballen gedacht. Hadden hier een pandoering moeten krijgen, ware het niet dat die keeper zijn levensmatch hier heeft gespeeld.

Anti voetbal? Er zullen nog maar weinig ploegen zijn die bij ons zo goed voetbal zullen komen brengen.
2-1 was een logische eindstand geweest.
Crispyn en Denys zeer goed ingevallen maar de keeper van Coxyde was outstanding.

31 Okt 2010, 19:23
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
Bakkie schreef:
Volgende week geen Schutterke :stom: pakte vandaag zijn derde gele kaart.

juist, in die fase dat de lijnrechter vlagt dat we de fout mee moeten krijgen :hmm: :fuck:

31 Okt 2010, 19:40
Freak

Leeftijd: 45
witzwet schreef:

anti-voetbal? :D

dan toch enkel het tijdrekken van de keeper, voor de rest probeerden die mannen in balbezit toch te voetballen met een positieve ingesteldheid. Het kwam er de tweede helft wel niet meer uit, mede door ons toedoen...

31 Okt 2010, 20:01

Leeftijd: 68
T.Fratelli schreef:
Net zoals tegen Beerschot werd ons vandaag geen doelpunt gegund...
Gemaakt doelpunt met de kop van De Castro wordt overhoeks nog van de lijn gekopt door Koksijde speler... keeper Koksijde overtreft zichzelf bij doelpoging Crispijn, jammer maar ik denk dat we ons ploeg niets mogen verwijten, ze zijn er weer 90 minuten voor gegaan

tis een afgezaagd lieken maar arbitrage was weer zwak :wadde:

Had ik het niet voorspeld dat er op den arbiter ging "gekabast werren" :rolandjen:

31 Okt 2010, 20:13
Ancien

Leeftijd: 65
Coxyde wel een goede ploeg die probeert te voetballen, weinig antivoetbal behalve dan die keeper die een beetje tempo eruit wil halen als ze overlopen werden. Blijkt dan toch dat we toch een heel stukske beter zijn.
In de eerste helft lukte het niet om kansen bijeen te voetballen, van in de eerst minuut na de rust wel.
Een paar prachtige kansen, maar zoals gezegd, in de goal een "grote" keeper (van 3meter en 4 centimeter volgens iemand) en twee keer bijgesprongen door zijn collega's.
Als iemand verdiende te winnen waren wij het wel, die laatste kans dot van een kans voor Coxyde zou echt wel onrecht geweest zijn als die binnen ging. Maar ook bij ons een grote keeper, alleen moet hij dat zo vaak niet tonen...
Al bij al een goede zaak gedaan vandaag, en een mooie prestatie neergezet.
En de supporters waren in de eerste helft wat tam (nog moe van op 't Kiel?) maar na de rust prima.
Goed teken dat de spelers geen zin hadden in een liedje en een feestje, dat zegt dat ze willen winnen, maar Flipo heeft gelijk, ze moeten dit doen uit respect tegenover de supporters...

31 Okt 2010, 20:18
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Al bij al blij met 1 punt. VDN redt ons in de 90ste minuut en wij hadden ook kansen.
Waarom werd Laurent vervangen?
De Schutter volgende week geschorst , misschien ook Verheyden en/of Cousin , da wordt schuiven.

31 Okt 2010, 20:19
Junior

Ik begrijp niet waarom Yombo niet in de kern zat.Persoonlijk vind ik hem een balvastere middenvelder dan Kestens, Denijs en Verheyden.Op het einde de sterkste save van VDN gezien dit seizoen.

31 Okt 2010, 20:19

Leeftijd: 68
gweninho schreef:
Al bij al blij met 1 punt. VDN redt ons in de 90ste minuut en wij hadden ook kansen.
Waarom werd Laurent vervangen?De Schutter volgende week geschorst , misschien ook Verheyden en/of Cousin , da wordt schuiven.

Vraag het eens BVR want ik had de indruk dat hij zich niet zo opgezet voelde met de wissel.
Ik kan verkeerd zijn don't shoot me :lot:

Vermits Crispyn de voorkeur kreeg op Yombo zal met vervanging wel iets te maken hebben denk ik.

Een prachtsave van Kevin gezien want het kon anders afgelopen zijn ...

31 Okt 2010, 20:26
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Onderkroiper schreef:
gweninho schreef:
Waarom werd Laurent vervangen?De Schutter volgende week geschorst , misschien ook Verheyden en/of Cousin , da wordt schuiven.

Vraag het eens BVR want ik had de indruk dat hij zich niet zo opgezet voelde met de wissel.

Vermits Crispyn de voorkeur kreeg op Yombo zal met vervanging wel iets te maken hebben denk ik.

Leek inderdaad niet blij

31 Okt 2010, 20:29
Junior

Leeftijd: 39
Website: http://www.facebook.com/9300records
Hij was voor de match al onzeker en greep op de bank meermaals naar zijn benen, denk dat hij wel wat last had en dat het meer uit voorzorg was dat hij aan kant gehaald werd, Koksijde tackelde bij momenteen ook wel goed door...

gweninho schreef:
Onderkroiper schreef:
gweninho schreef:

Leek inderdaad niet blij

31 Okt 2010, 20:41
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 263 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 18