|
|
| Pagina 11 van 28 |
[ 416 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 28 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Bericht Re: Aalst - Rc Waregem
The Blackwans schreef: Toen we in ons rampseizoen '05-'06 aan het raden waren of we al dan niet zouden spelen op en tegen ... RC Waregem omwille van hevige sneeuwval zijn we toch aan die match begonnen. We zijn ginder toen ook tegen alle verwachtingen in gaan winnen. Voor de bijgelovigen onder jullie ... ![]() das just ; 't woaren wel Oostfronttoestanden |
| 14 Nov 2010, 13:01 |
|
|
forumlegende |
Terrein Pierre Cornelisstadion bespeelbaar
De regenval zal dan toch geen roet in het eten gooien voor de thuiswedstrijd van Eendracht Aalst. De aangelegde drainagebuizen hebben blijkbaar hun werk gedaan en het terrein is zeker bespeelbaar. Dat wordt bevestigd door gerechtelijk correspondent Frans De Greve. Op dit moment worden de lijnen getrokken. Eendracht ontvangt straks om 15u RC Waregem. De scheidsrechter zal omstreeks half twee arriveren, over de bespeelbaarheid is geen twijfel. bron: aalst.tv _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 14 Nov 2010, 13:13 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Ok , het veld zal slecht liggen en wij zijn een goed voetballende ploeg , maar misschien is Waregem dit ook wel. Als het moet , kunnen wij het ook vanuit de mentaliteit en het knokken doen , zie maar op Brakel!
Vandaag 3punten en dikke sfeer ![]() Laatst gewijzigd door gweninho op 14 Nov 2010, 13:30, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 14 Nov 2010, 13:22 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
gweninho schreef: Vandaag 3punten en dikke sfeer ![]() Hopelijk gaat de sfeer er zijn ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 14 Nov 2010, 13:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Aan onze ploeg twijfel ik niet, ik zat en zit enkel in met ons plein, hopelijk wordt het geen akker.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 14 Nov 2010, 13:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
DavidSeal schreef: Aan onze ploeg twijfel ik niet, ik zat en zit enkel in met ons plein, hopelijk wordt het geen akker. Nu al? ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 14 Nov 2010, 13:42 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
jammen schreef: DavidSeal schreef: Aan onze ploeg twijfel ik niet, ik zat en zit enkel in met ons plein, hopelijk wordt het geen akker. Nu al? ![]() Lol ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 14 Nov 2010, 13:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
jammen schreef: DavidSeal schreef: Aan onze ploeg twijfel ik niet, ik zat en zit enkel in met ons plein, hopelijk wordt het geen akker. Nu al? ![]() ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 14 Nov 2010, 13:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Jan schreef: zwetwit schreef: dan moeten we vant seizoen op verplaatsing ni meer gaan alléé, want als goed voetballende ploeg wordt dat te moeilijk hé dan, voetbal is een wintersport, en als we voor elk sompig plein moeten aflassen dan zijn we in juli nog bezig om de kalender af te werken, bespeelbaar is bespeelbaar hé seg Vind ik ook Maar we zijn fucking 14 November, alles moet nog beginnen en we gaan het al hopeloos kapot ploegen... In den MTSA zijn ze zowaar snugerder dan bij de KBVB. Als het vanaf maandag wat overhoud met regenen dan hebt ge tegen zondag weer perfect bespeelbare velden... Als ge zoiets in Januari voor hebt dan is het natuurlijk nogal gek om te denken dat het tegen de week daarop terug bespeelbaar is, maar nu ? Enfin ja gespeeld zal er worden maar ik vind het in 3de klasse de ploegen en velden onnodig belasten op deze moment. _________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Nov 2010, 13:57 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Evkes geinformeerd in het slechtste geval komen glenn coppens en crispyn beiden aan de aftrap straks.
De schutter en depoitre hebben nog wat oplapwerk nodig.Indien ze alle2 uitzijn wordt de gusseme dus 15de man,als die selectie op de site klopt. |
| 14 Nov 2010, 14:00 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Iendrachter90 schreef: Evkes geinformeerd in het slechtste geval komen glenn coppens en crispyn beiden aan de aftrap straks. De schutter en depoitre hebben nog wat oplapwerk nodig.Indien ze alle2 uitzijn wordt de gusseme dus 15de man,als die selectie op de site klopt. Kdenk eerder dan zoiets keeper : VDN verdediging : Brecht-Kestens-Flipo-Delclef midden : Galucci-Denys-Verheyden-Cousin aanval : Crispijn-Moreels bank : Kempeneer , Yombo , Coppens , De Gusseme Khoop wel daze nog opgelapt geraken! |
| 14 Nov 2010, 14:04 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
gweninho schreef: Iendrachter90 schreef: Evkes geinformeerd in het slechtste geval komen glenn coppens en crispyn beiden aan de aftrap straks. De schutter en depoitre hebben nog wat oplapwerk nodig.Indien ze alle2 uitzijn wordt de gusseme dus 15de man,als die selectie op de site klopt. Kdenk eerder dan zoiets keeper : VDN verdediging : Brecht-Kestens-Flipo-Delclef midden : Galucci-Denys-Verheyden-Cousin aanval : Crispijn-Moreels bank : Kempeneer , Yombo , Coppens , De Gusseme Khoop wel daze nog opgelapt geraken! Ja kan ook,alleszins zowel van damme,depoitre als de schutter uit dat zijn weer 3aderlatingen.Alsge er 1ne van mist ok,maar vanaf het moment dat ge er meer mist.Ik ben al content dat moreels en cousin wel volledig fit zijn. |
| 14 Nov 2010, 14:07 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Iendrachter90 schreef: Evkes geinformeerd in het slechtste geval komen glenn coppens en crispyn beiden aan de aftrap straks. De schutter en depoitre hebben nog wat oplapwerk nodig.Indien ze alle2 uitzijn wordt de gusseme dus 15de man,als die selectie op de site klopt. De Schutter speelde toch mee in de oefenmatch op Ninove? Tis toch daar niet dat hij zich gekwetst heeft zeker? |
| 14 Nov 2010, 14:16 |
|
|
zwawi schreef: Iendrachter90 schreef: Evkes geinformeerd in het slechtste geval komen glenn coppens en crispyn beiden aan de aftrap straks. De schutter en depoitre hebben nog wat oplapwerk nodig.Indien ze alle2 uitzijn wordt de gusseme dus 15de man,als die selectie op de site klopt. De Schutter speelde toch mee in de oefenmatch op Ninove? Tis toch daar niet dat hij zich gekwetst heeft zeker? Ik weet dat hij voor die match last had van een blessure,is het nu daardoor verergerd? Ik hoop nu wel dat hij speelt,laurent ja,dat ze daar is even verstandig zijn als bij van damme.Niet 100procent fit niet spelen,anders gaat het vroeg of laat is zijn dat hij echt weken uit is.Crispyn kan laurent misschien niet vervangen,maar ik heb er toch vertrouwen in voor minstens 1match. |
| 14 Nov 2010, 14:20 |
|
|
Junior
Niet ideaal voor het plein, maar wel de moment om aan klantenbinding te doen aangezien alle provinciale matchen afgelast zijn.
|
| 14 Nov 2010, 14:22 |
|
| Pagina 11 van 28 |
[ 416 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 28 Volgende |