|
|
| Pagina 11 van 27 |
[ 392 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 27 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten VV
We zijn allemaal supporters van dezelfde ploeg(veronderstel ik toch). Dat de ene het niet eens is met de andere is ma normaal zeker op een forum. Ma hebde op den Iendracht dees lieke al gehoord? : Aal tesoamen , aal tesoamen..de sterkte van onze ploeg en onze supporters is dat we altijd aan tzelfde zjiel trekken dus doe dat dan ook als liefde voor u club
![]() |
| 17 Nov 2010, 21:45 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Diene Fight of the night is precies toch echt geen slecht idee van Mariner eh
Nee, ff serieus. Der lopen der hier de laatsten tijd serieus ambetant en da omda het ff minder ga me onzen Iendracht. Kgeef toe, ben ook teleurgesteld na de match als we verliezen maar er blijven over doordrammen en iedereen afbreken, dermee help ge niemand ni ze!! Dus mannekes stop aub me melken, komt zondag allemaal naar de voetbal zoda we ons ploeg allemaal voluit kunnen steunen, de enige weg is die vooruit vergeet da ni!!! De spelers hebben ons nu nog meer nodig dan die eerste 10 à 12 matchen. _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 17 Nov 2010, 22:05 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Tom_1919 schreef: De spelers hebben ons nu nog meer nodig dan die eerste 10 à 12 matchen. Helemaal akkoord. T is in moeilijke periodes dat we ons moeten laten horen. Gezien op Brakel? Tot de 3-2 geen sfeer, nadien wel en dat gaf de ploeg ne serieuzen boost. |
| 17 Nov 2010, 22:12 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Smetje schreef: Tom_1919 schreef: De spelers hebben ons nu nog meer nodig dan die eerste 10 à 12 matchen. Helemaal akkoord. T is in moeilijke periodes dat we ons moeten laten horen. Gezien op Brakel? Tot de 3-2 geen sfeer, nadien wel en dat gaf de ploeg ne serieuzen boost. Voila,zu moet het zijn.Zondag weer met z'n allen achter de ploeg,door mekander hier wat tegen te werken gaan we ook niet ver komen,tenslotte heeft iedereen hetzelfde doel:Kampioen spelen !! |
| 17 Nov 2010, 22:15 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Neutralboy schreef: Ik ga elke match meteen na de wedstrijd naar de kantien vooraan en met mij nog vele anderen denk ik . Wat heeft dat te maken met een bus bekogelen? Anders moet ge de gazet meteen gelijk geven e Malder. Oilsjteneers die aan tzlelfde zjiel trekken? Blijkbaar is da hier een forum voor verzuurde personen geworden die niets liever doen dan hun eigen ploeg en supporters uit te schijten! Waar zaten deze "supporters" toen het heel slecht ging met onzen eendracht en we met amper 2 bussen in capellen een zwart protest hielden tegen de gang van zaken? Ik wil maar zeggen vanachter u pc 'ken mensen uitschijten is gemakkelijk maar positief u ploeg steunen op zondag of de mensen eens face to face aan te spreken dat is voor sommigen hier te veel gevraagd precies! Shame on you en zoek een andere hobby aub! Waar schijt ik iemand uit? Ik merk gewoon op dat het veel slimmer zou zijn om zich niet te laten ophitsen door ploegen die overgelukkig zijn omdat ze eens voor meer dan vijftig man een match mogen spelen. |
| 17 Nov 2010, 22:22 |
|
|
Ancien
GEEN WOORDEN MAAR DADEN!
Haal verdomme die trommels en vlaggen uit da kot en al tesamen roepen we onze ploeg naar de overwinning. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 17 Nov 2010, 22:32 |
|
|
Vaste Waarde
Kdenk dat da ook de laatste keer is dat VDH den bus heeft gepakt naar Aalst ze.
Da was toch ook van een uitmatch tegen Deinze dat hij den bus niet durfde uitstappen? |
| 17 Nov 2010, 23:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Neutralboy schreef: Ik ga elke match meteen na de wedstrijd naar de kantien vooraan en met mij nog vele anderen denk ik . Wat heeft dat te maken met een bus bekogelen? Anders moet ge de gazet meteen gelijk geven e Malder. Oilsjteneers die aan tzlelfde zjiel trekken? Blijkbaar is da hier een forum voor verzuurde personen geworden die niets liever doen dan hun eigen ploeg en supporters uit te schijten! Waar zaten deze "supporters" toen het heel slecht ging met onzen eendracht en we met amper 2 bussen in capellen een zwart protest hielden tegen de gang van zaken? Ik wil maar zeggen vanachter u pc 'ken mensen uitschijten is gemakkelijk maar positief u ploeg steunen op zondag of de mensen eens face to face aan te spreken dat is voor sommigen hier te veel gevraagd precies! Shame on you en zoek een andere hobby aub! _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 18 Nov 2010, 0:06 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
hansken schreef: Neutralboy schreef: Ik ga elke match meteen na de wedstrijd naar de kantien vooraan en met mij nog vele anderen denk ik . Wat heeft dat te maken met een bus bekogelen? Anders moet ge de gazet meteen gelijk geven e Malder. Oilsjteneers die aan tzlelfde zjiel trekken? Blijkbaar is da hier een forum voor verzuurde personen geworden die niets liever doen dan hun eigen ploeg en supporters uit te schijten! Waar zaten deze "supporters" toen het heel slecht ging met onzen eendracht en we met amper 2 bussen in capellen een zwart protest hielden tegen de gang van zaken? Ik wil maar zeggen vanachter u pc 'ken mensen uitschijten is gemakkelijk maar positief u ploeg steunen op zondag of de mensen eens face to face aan te spreken dat is voor sommigen hier te veel gevraagd precies! Shame on you en zoek een andere hobby aub! das gesproken !!! weir zen van oilsjt , en we werren kampioen! ![]() |
| 18 Nov 2010, 0:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Mensjelief, waar zijn jullie allemaal mee bezig?
Het was in de topic "EA-Waregem" al dat men tegen mekaar begon te kreften en mensen te beledigen, en nu begint het hier ook al. Voetbal is maar een spel hé, en we hebben dit seizoen nog maar 1 (één) "slechte" match gespeeld en dat was op Oudenaarde. Tegen Koksijde hadden we moeten winnen en tegen Waregem hadden we minstens moeten gelijkspelen. Op een seizoen heb je wel eens matchen dat je beter bent dan de tegenstrever maar dat je uiteindelijk toch verliest, dat is eigen aan het spelleke. Moest er voor het seizoenbegin beweerd worden dat we in deze fase van de competitie eerste zouden staan met 3 punten voorsprong en een doelsaldo van +20, dan zou iedereen hiervoor getekend hebben. Laat ons nu vooruit kijken en allemaal EENDRACHTIGE Iendracht-supporters zijn. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 18 Nov 2010, 8:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
malder schreef: Ik merk gewoon op dat het veel slimmer zou zijn om zich niet te laten ophitsen door ploegen die overgelukkig zijn omdat ze eens voor meer dan vijftig man een match mogen spelen. Begrijp uw reactie Malder, maar het is op zijn minst enorm lomp van VDH en co om eerst zo de grote Jan te gaan uithangen op het veld (waar de "vreugde" toch wel redelijk overdreven was tot de eigenlijk geleverde prestatie), terwijl je weet dat je een kleine 20 minuten later met al uw spelers in de kantine van uw tegenstander nog een glas gaat drinken normaal. Die spelers van Boom bijvoorbeeld - toen ze ons uit de eindronde knikkerden - alsook hun supporters hebben dat zonder problemen kunnen doen nochtans, zoals alle wedstrijden bij ons trouwens. Ik snap dan wel de reactie van Neutralboy dat er door die sensatiejournalist weer zo'n onnozel bericht in de krant wordt gezet dat nergens op slaat. Als het hier al een kwestie van slim zijn is, mag Mr. VDH even naar zichzelf kijken. Er zijn grenzen hé en ik vond de reactie van een deel van de supporters - toen ik er passeerde waren het enkele gezangen - wel een duidelijk signaal. Misschien denkt Mr. Supertrainer volgende keer 2 keer na... |
| 18 Nov 2010, 10:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Neutralboy schreef: Ik ga elke match meteen na de wedstrijd naar de kantien vooraan en met mij nog vele anderen denk ik . Wat heeft dat te maken met een bus bekogelen? Anders moet ge de gazet meteen gelijk geven e Malder. Oilsjteneers die aan tzlelfde zjiel trekken? Blijkbaar is da hier een forum voor verzuurde personen geworden die niets liever doen dan hun eigen ploeg en supporters uit te schijten! Waar zaten deze "supporters" toen het heel slecht ging met onzen eendracht en we met amper 2 bussen in capellen een zwart protest hielden tegen de gang van zaken? Ik wil maar zeggen vanachter u pc 'ken mensen uitschijten is gemakkelijk maar positief u ploeg steunen op zondag of de mensen eens face to face aan te spreken dat is voor sommigen hier te veel gevraagd precies! Shame on you en zoek een andere hobby aub! Schepper en ik, zijn iets voor de bus wegreed weggegaan, en op die moment was er nog niets gesmeten enkel wat geroepen. En VDH die bleef daar maar zitten grijnzen...Dan komen daar plots 2à3 combi's toegestofen, precies of er waren daar hold-up's aan de gang(dan zullen ze zo rap niet rijden , maar soit). En op en beneden de trap stonden er ook al van die helden. Ik heb nog aan ene van die op de trap (beleefd)gevraagd, of er nu niets moest gedaan worden aan het gedrag van die "anderskleurige" en ze vertelden me, dat dit het werk was van de spotters . Waarom staan die andere daar dan,tijdens een match? Diegene die dat dat bier uitkapte (was ook niet nodig) hebben ze wel aangepakt.Begrijpe wie begrijpe kan._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 18 Nov 2010, 11:09 |
|
|
Junior
Jullie zitten hier op de verkeerde bus hé jongens. Spreek hier over de match van zondag a.u.b.
|
| 18 Nov 2010, 11:40 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
tsjoep schreef: hansken schreef: Neutralboy schreef: Ik ga elke match meteen na de wedstrijd naar de kantien vooraan en met mij nog vele anderen denk ik . Wat heeft dat te maken met een bus bekogelen? Anders moet ge de gazet meteen gelijk geven e Malder. Oilsjteneers die aan tzlelfde zjiel trekken? Blijkbaar is da hier een forum voor verzuurde personen geworden die niets liever doen dan hun eigen ploeg en supporters uit te schijten! Waar zaten deze "supporters" toen het heel slecht ging met onzen eendracht en we met amper 2 bussen in capellen een zwart protest hielden tegen de gang van zaken? Ik wil maar zeggen vanachter u pc 'ken mensen uitschijten is gemakkelijk maar positief u ploeg steunen op zondag of de mensen eens face to face aan te spreken dat is voor sommigen hier te veel gevraagd precies! Shame on you en zoek een andere hobby aub! mé d'echte ,zoe as Neutralboy , kieje nor den oerlog das gesproken !!! weir zen van oilsjt , en we werren kampioen! ![]() |
| 18 Nov 2010, 12:37 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
jammen schreef: Mensjelief, waar zijn jullie allemaal mee bezig? Het was in de topic "EA-Waregem" al dat men tegen mekaar begon te kreften en mensen te beledigen, en nu begint het hier ook al. Voetbal is maar een spel hé, en we hebben dit seizoen nog maar 1 (één) "slechte" match gespeeld en dat was op Oudenaarde. Tegen Koksijde hadden we moeten winnen en tegen Waregem hadden we minstens moeten gelijkspelen. Op een seizoen heb je wel eens matchen dat je beter bent dan de tegenstrever maar dat je uiteindelijk toch verliest, dat is eigen aan het spelleke. Moest er voor het seizoenbegin beweerd worden dat we in deze fase van de competitie eerste zouden staan met 3 punten voorsprong en een doelsaldo van +20, dan zou iedereen hiervoor getekend hebben. Laat ons nu vooruit kijken en allemaal EENDRACHTIGE Iendracht-supporters zijn. Getj groeit geloik!! Zondag aal achter ons ploeg en de 3 poentjen binnenroiven!! ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 18 Nov 2010, 14:38 |
|
| Pagina 11 van 27 |
[ 392 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 27 Volgende |