Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst - Pagina 106 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3000 berichten ]  Ga naar pagina 1 104 105 106 107 108 200
 Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst 

Resultaat
Peiling eindigde op 29 Okt 2010, 18:37
Eendracht wint na 90 minuten  54%  [ 70 ]
Eendracht verliest na 90 minuten  19%  [ 25 ]
Eendracht wint na verlengingen  10%  [ 13 ]
Eendracht verliest na verlengingen  5%  [ 6 ]
Eendracht wint na strafschoppen  11%  [ 14 ]
Eendracht verliest na strafschoppen  2%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 130

Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 55
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
De Rosse schreef:
Voor iedereen goed doen is een utopie ! We zouden beter die mensen bedanken die voor ons supporters de nek uitsteken om iets te bekomen ipv ons te laten vangen aan sommige reacties hier van supporters die ook al krijgen we meer kaarten toch nog altijd niet tevreden zijn !!

Akkoord,mits 1kleine opmerking:we hebben die extra kaarten nog niet :D

Ook juist, tot nader order krijgen we nog altijd maar 675 kaarten.

07 Okt 2010, 10:27
Freak

Leeftijd: 35
lvz schreef:
We spelen ni elke week tegen nen iejste klasser e ;)

Anders moeten de trouwe supporters thuisblijven en hun kaarten weggeven aan de 1dagsvliegen?
1000=voldoende(en ik denk dat de meeste zich daar in zouden kunnen vinden.)
650=boycot als iedereen meewerkt.

07 Okt 2010, 10:38
Scholier

Da zegt niemand e... Lotj ons efkes afwachten en zieng wadat geeft ivm de extra kaarten...

07 Okt 2010, 10:42
Nationale Ploeg

Duizend plaatsen is nooit voldoende. Volgens mij heb je dan nog altijd problemen voor supporters die geen abo hebben en met de auto naar de wedstrijden komen, plus kan je geen actie doen voor de jeugd zoals tegen Westerlo, en kan je ook niet spreken van positieve reclame voor ex- en/of gelegenheidssupporters.
Op Westerlo waren we al met 1200, en toen liep het in de competitie nu ni bepaald vlot he.

Ook niet vergeten dat een heel aantal supporters den Iendracht niet van in hun kindertijd met de paplepel hebben binnengekregen he. Negen jaar geleden was ik ook een gelegenheidssupporter, en was er ook voor mij een eerste kennismaking met de club. Het was wel geen match tegen een eersteklasser, verre van, maar kom. Dit zijn uitstekende gelegenheden om aan klantenbinding te doen, en om nieuwe supporters aan te trekken...

Hoe meer tickets, hoe meer vreugd.

Laatst gewijzigd door De Jean op 07 Okt 2010, 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.

07 Okt 2010, 10:49
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Onderkroiper schreef:
Timoilsjt schreef:
DavidSeal schreef:
Dàt gaat idd de goede richting uit, ik begrijp onderkroiper wel en ergens heeft hij gelijk. Maar met 1000 plaatsen, gaan er hier volgens mijn bescheiden mening, nog een PAK supporters moeten geweigerd èn ontgoocheld worden.

Misschien dat de mensen die 'content' zijn met pakweg 900 of 1000 kaarten, hun eigen kaart met veel plezier willen afstaan aan de paar andere honderd supporters die nog steeds in de kou blijven staan? :wadde:

Ik begrijp het wel maar .......... nu ga ik de stok in het kiekenkot smijten.
Waar zijn die supporters boven de duizend die nu misschien kunnen meegaan, bij onze andere verplaatsingen ? :wow:

Pakt tein mor boven de 4 à 500, ik vin ekik da allemoal rap gezeid zenne da we 1000 man meepakken op verplosjing. Pakt den helft en tein zemmen vér bé et juste oantal.
Da een match tegen nen iérsteklasser miér oansprekt es toch normoal zeker.

Op Facebook stoat er doar oeik iénen zoinen oitleg dat em content es mé 900 koarten, die 900 da zellen de "echte" supporters zoin de rest zoin successupporters. Dikke zjiéver es da !
Aal wie dat er de leste zes, zeven joar boi was zellen wel "echte" supporters zoin zeker.
Est omda Est omda ge lid zetj van een supportersclub of da ge ewa miér roept en zingt as nen anderen supporter da ge nen echten zetj ? Ik kom al miér as dertig joar nor den Iéndracht zien, woarvan dak de leste voif joar bekanst nie miér op verplosjing goan, allién de belangroikste matchen. En dak gién abbonement nie miér em, mor ier wel elke viértien doagen stoan me giél mén hoisaaven. Mokt da van moi oeik ne successupporter ?

07 Okt 2010, 10:49
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 43
WLM: [email protected]
Dirk schreef:
Onderkroiper schreef:
Timoilsjt schreef:

Misschien dat de mensen die 'content' zijn met pakweg 900 of 1000 kaarten, hun eigen kaart met veel plezier willen afstaan aan de paar andere honderd supporters die nog steeds in de kou blijven staan? :wadde:

Waar zijn die supporters boven de duizend die nu misschien kunnen meegaan, bij onze andere verplaatsingen ? :wow:

Pakt tein mor boven de 4 à 500, ik vin ekik da allemoal rap gezeid zenne da we 1000 man meepakken op verplosjing. Pakt den helft en tein zemmen vér bé et juste oantal.

Op Facebook stoat er doar oeik iénen zoinen oitleg dat em content es mé 900 koarten, die 900 da zellen de "echte" supporters zoin de rest zoin successupporters. Dikke zjiéver es da !
Aal wie dat er de leste zes, zeven joar boi was zellen wel "echte" supporters zoin zeker.
Est omda Est omda ge lid zetj van een supportersclub of da ge ewa miér roept en zingt as nen anderen supporter da ge nen echten zetj ? Ik kom al miér as dertig joar nor den Iéndracht zien, woarvan dak de leste voif joar bekanst nie miér op verplosjing goan, allién de belangroikste matchen. En dak gién abbonement nie miér em, mor ier wel elke viértien doagen stoan me giél mén hoisaaven. Mokt da van moi oeik ne successupporter ?

Ik begrijp u Dirk, maar er moet ergens een lijn getrokken worden.
Stel dat de situatie blijft zoals ze is, moeten de kaarten toch op een eerlijke manier verdeeld worden?
Ik kreeg gisteren telefoon van Bart van den Ajoin dat mijn 7 maten ook niet meekonden. Het is logisch dat de 50 die elke week meegaan, voorrang krijgen op andere aanvragen.
Nog eens, ik begrijp u standpunt en ik denk dat elke supporter wil dat het Kiel daar van ons is, maar zoals de kaarten nu liggen, heb ik er echt geen goed oog in...

07 Okt 2010, 10:55
forumlegende

Amai, gaan we al tevreden zijn met 300 kaarten extra terwijl er 10.000 lege zitjes zullen zijn... ??
Met wie wordt er dan gelachen ?
Kan je daarmee tevreden zijn ?
En dan de gazetten volschrijven dat er geen volk meer komt..tja..amateurs zijn het.

Schaf de term "risicomatch" af voor deze wedstrijd en iedereen kan mee, ongeacht er nu 650 tickets gereserveerd blijven of 900...

07 Okt 2010, 10:57
Scholier

't Logische van tees verhool es da supporterclubs hun 'vaste' reizigers voorrang geven.

't Onlogische es ten weer woorom da weir mor ochieren ochot 625 koorten kroigen, terwoil da den helft van da stadion dor leeg zal zen en woorom da tees een risicomatch es... Est omda ze gien knaten emmen om mier poliesje op te trommelen ?

Iederien probeirt zen best te doeng mor onder mekander giene riezje e mensjen ;)

07 Okt 2010, 11:13
forumlegende

Onderkroiper schreef:
Timoilsjt schreef:
DavidSeal schreef:
Dàt gaat idd de goede richting uit, ik begrijp onderkroiper wel en ergens heeft hij gelijk. Maar met 1000 plaatsen, gaan er hier volgens mijn bescheiden mening, nog een PAK supporters moeten geweigerd èn ontgoocheld worden.

Daar eje wel gelijk in, da hoort ge mij niet zeggen.
Maar het is nu eenmaal de aard van het beestje (=de mens) dat een match tegen nen eersteklasser of een eindrondematch tegen Boom of den topper tegen Geel de mensen meer aanspreekt dan een match tegen Wielsbeke of Capellen. Tevens is het de beste manier om aan klantenbinding te doen (hoewel een 8-1 tegen Wielsbeke ook helpt ;) ).

Ik wil hierbij ook de opmerking maken dat we op verplaatsing pakweg 600 supporters meenemen, terwijl er 900 abonnees zijn. En van die 600 dat er op verplaatsing meegaan moogt ge zeker zijn dat er daar ook nog eens pakweg 150 a 200 niet-abonnees bij zijn. Als je de rekensom dan maakt zijn er van onze abonnees 'slechts' de helft, of dus 450 supporters, die ook mee gaan op verplaatsing.

Ik heb geen abo, maar kom 80% van de matchen kijken, ook op verplaatsing. Da 's dus meer matchen als vele van onze abonnees die niet mee op verplaatsing gaan. Maar toch zouden de abonnees die niet de moeite doen om hun ploeg op verplaatsing te steunen nu in de voorverkoop voorrang krijgen op supporters zonder abo die wel in weer en wind op k*tvelden als Coxijde, Temse, Zaventem... hun ploeg staan aan te moedigen.

Die 450 die elke thuismatch komen zien én ook op verplaatsing gaan moeten wat mij betreft voorrang hebben bij de ticketverkoop (en een groot deel is toch al vast buslid bij de diverse supporterclubs, dus die zullen wel aan tickets geraken, en terecht). Maar die overige 450 'thuissupporters' hebben wat mij betreft geen extra recht/reden om in voorverkoop nu een kaart te kunnen aanschaffen terwijl ze anders nooit gaan.

Wat mij betreft zijn deze 450man dan ook 'halve successupporters' of 'gemakzuchtige supporters' ...

07 Okt 2010, 11:24
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 43
Nu gaan we al definities krijgen over wat een supporter is???
Ik ben er zeker van dat zowel het bestuur, de supporterclubs als eender wie, elke geïnteresseerde wil laten meegaan.
De bal ligt nu in het kamp van GBA. Als zij neen zeggen, is het neen. En eerlijk gezegd zou ik al blij zijn als er toch nog 300 kaarten zouden bijkomen, want dit zijn er toch weer 300 extra die meekunnen.

Een boycot?
Wie is daar mee gediend? Onze ploeg zeker en vast al niet!
Als GBA voor het geld zou kiezen, zouden ze ons gewoon geven wat we vragen. Zij spelen toch zo goed als voor een leeg stadion. In Antwerpen liggen ze duidelijk niet wakker van een wedstrijd tegen een 3de klasser.

Luister voor de rest nekeer naar lvz. Geen ambras onder elkaar...

07 Okt 2010, 11:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Dirk schreef:
Onderkroiper schreef:
Timoilsjt schreef:

Nen echten noem ik degene die er bij waren op verplaatsing in moeilijke tijden. bvb 2008-2009, toen we op Couillet; La Lou, Wielsbeke, Gent-Zeehaven nog met een paar 100 overbleven om de ploeg aan te moedigen.

07 Okt 2010, 11:37
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Die discussies zijn hier ewa banaal aan het worden precies.
'wie is den beste supporter'.
Het gaat ons allemaal sportief voor de wind, maar nu zijn we toch echt wel redenen aant zoeken om te klagen e?

Er wordt hier al gespeculeerd over hoeveel kaarten er nu zullen zijn en wie er mee mag.
Geduld is iets schoons. Laat ons eerst afwachten wat de voorbije dagen heeft opgeleverd.
Zondag is er ook voetbal. Nen goede supporter denkt daar nu al aan ;)

07 Okt 2010, 11:43
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 40
Website: http://foto.iendracht.be
Zopas kregen wij van het Aalsterse Stadsbestuur het positieve bericht dat het Antwerps stadsbestuur en Germinal Beerschot het licht op groen hebben gezet voor 274 tickets in surplus maar dat de combi-regeling blijft gelden. Zo bekomen wij in totaal 949 tickets (opgelet… met maximum 14 dubbeldekbussen) voor de eerstkomende bekerwedstrijd. De gedane inspanningen van onze supporters via de media hebben hun effect niet gemist.

Het bestuur wenst dan ook alle partijen die deze verhoging helpen realiseren hebben van harte te bedanken voor hun inzet wetende dat we met 949 nog altijd een aantal sups in de kou zullen moeten laten staan waarvoor wij ons nog steeds blijven verontschuldigen. De verdere praktische informatie zal hier morgen verschijnen.

Bron: eendracht-aalst.be

07 Okt 2010, 12:16
Nationale Ploeg

Miljaarde, 't zal dus nog altijd het GB-vak worden voor mij.

07 Okt 2010, 12:17
Freak

Leeftijd: 42
Weet goe da die combi-regeling heel wa volk afschrikt! En eigenlijk wel begrijpelijk ook. Daarmee rekening houdend gaan er ni immens veel supporters geweigerd moeten worden volgens mij.

07 Okt 2010, 12:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3000 berichten ]  Ga naar pagina 1 104 105 106 107 108 200