|
|
| Pagina 110 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 108 109 110 111 112 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef: Smetje schreef: Iendrachter90 schreef: -als men ze verdeelt onder de supportersclub: een 40tal per club(wat maakt dat een dubbeldekker net gepast is of zelfs niet). 80tal zal je zeker bedoelen? ![]() 274/7=ongeveer 40 Zoveel extra kaarten zijn er toch en 7supportersclubs ? ![]() Jij hebt het enkel over de 274. Ik had het over het totaal aantal. Aangezien Mijlbeek niet meedoet, zijn er maar 6 supportersclubs. Dus ik denk elk supportersclub kaarten voor 1 dubbeldekker en de rest in verkoop door de club. Black and White heeft denk ik als enige genoeg leden/inschrijvingen om 2 dubbeldekkers in te leggen, maar elke supportersclub zal er evenveel krijgen (tenzij de andere supportersclubs zeggen dat ze maar 1 dubbeldekker willen/kunnen inleggen en akkoord zijn met 2 voor B&W) |
| 07 Okt 2010, 17:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17 Berichten: 691 Leeftijd: 44 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: De vraag is heeft elke supportersclubs ondertussen zijn lijsten al af? B&W heeft een voorlopige selectie gemaakt op basis van die 50 tickets, maar we wachten nog af tot er meer nieuws is over de verdeling van de extra tickets. |
| 07 Okt 2010, 17:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17 Berichten: 691 Leeftijd: 44 Locatie: Aalst |
Bomber schreef: Ik vraag me af waarom men eigenlijk niet alle kaarten verdeelt onder de supportersclubs? Aangezien het toch combi is moet iedereen verplicht met de bus, ik vraag me dus af hoe de mensen die zo een ticket kopen hun vervoer dan gaan regelen? Die mensen moeten dan contact opnemen met een supclub en zich enkel inschrijven voor de bus (of mee met de bussen die de club zelf inlegt). |
| 07 Okt 2010, 17:21 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bomber schreef: Ik vraag me af waarom men eigenlijk niet alle kaarten verdeelt onder de supportersclubs? Aangezien het toch combi is moet iedereen verplicht met de bus, ik vraag me dus af hoe de mensen die zo een ticket kopen hun vervoer dan gaan regelen? Omdat ze in dat geval hun abonnee's volledig buitenspel zetten en dan gaat ge pas wat horen ![]() |
| 07 Okt 2010, 17:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bomber schreef: Ik vraag me af waarom men eigenlijk niet alle kaarten verdeelt onder de supportersclubs? Aangezien het toch combi is moet iedereen verplicht met de bus, ik vraag me dus af hoe de mensen die zo een ticket kopen hun vervoer dan gaan regelen? Als alle kaarten naar de supportersclubs gaan, ontneem je eigenlijk het voordeel van een abonnee, wat ik zelf dan ook niet helemaal fair vind. |
| 07 Okt 2010, 17:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
kd'ke schreef: Bomber schreef: Ik vraag me af waarom men eigenlijk niet alle kaarten verdeelt onder de supportersclubs? Aangezien het toch combi is moet iedereen verplicht met de bus, ik vraag me dus af hoe de mensen die zo een ticket kopen hun vervoer dan gaan regelen? Die mensen moeten dan contact opnemen met een supclub en zich enkel inschrijven voor de bus (of mee met de bussen die de club zelf inlegt). Volgens de officiële site legt de club zelf ook bussen in. Wie zijn ticket daar in voorverkoop koopt, zal zich wel direct voor die bussen kunnen inschrijven ook zeker. |
| 07 Okt 2010, 17:41 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
-
_________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 07 Okt 2010, 17:43 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Ik weet 1 ding:
Door al da gezeik van die dikkenekken ginder in Antwerpen, zie ik er al lang ni meer zo naar uit als de vorige jaren en kzal lang ni den enige zijn. _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 07 Okt 2010, 17:54 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Indien elke supportersclub een extra deel krijgt om die dubbeldekker te vullen, dan heeft SC Spionkop Aalst veel chance want ze zaten aan +/- 75 inschrijvingen. Nu ja het lijkt mij verstandig af te wachten wat het bestuur beslist.
Het is en blijft een ongelofelijke soep. ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 07 Okt 2010, 17:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Timoilsjt schreef: eendracht4ever schreef: Onderkroiper schreef: 27-09-2010 -Info Germinal Beerschot - VC Eendracht Aalst Supporters die graag de wedstrijd bijwonen op GBA (Beker) kunnen ook een diner boeken. Die tickets komen bovenop het aantal ter beschikking gestelde kaarten van op het Kiel. Prijs diner 65 euro, exclusief zittribunes. Reserveren via [email protected] of [email protected]. Verdere info omtrent de ticketing voor deze wedstrijd volgt later. Bron: eendracht-aalst.be Eingenlijk dik schandalig. maw als je eet (dus meet geld uitgeeft) dan telt al dienen zever nietmeer????? een bezoeker die er zijne portemonnee bovenhaalt is dus geen bezoekende toeschouwer, zal inderdaad geen overlast bezorgen aan de omwonenden omdat die niet met de bus komt en zijn wagen gewoon in straat parkeert. Als de GB zo blijft verderdoen dan zal dat er ginder es goe gaan stuiven zie We zouden ze ginder dik moeten kloten en ons allemaal inschrijven voor nen diner en dag voor de match (of liever op de dag zelf) afbellen. Dan staan ze ginder met hun eten. dikkenekken Iemand die gaat eten zal wel op voorhand moeten betalen vermoed ik, of toch minstens een deel. Dus ik denk niet dat ge ze kunt liggen hebben met te zeggen dat je komt eten en dan niet komen opdagen. Trouwens, 65 euro is zonder drank en zonder tribune (17euro voor tribune 1). Dan kom je al rap alles samen op 100euro! Precies Champions-League prijzen Eendracht Aalst is toch ook Champions League niveau... ![]() |
| 07 Okt 2010, 18:06 |
|
|
Freak
ik vind de teneur hier opvallend positief terwijl we hier blij gemaakt worden met een dode mus.
|
| 07 Okt 2010, 18:08 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: ik vind de teneur hier opvallend positief terwijl we hier blij gemaakt worden met een dode mus. _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 07 Okt 2010, 18:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
El Corredor schreef: ik vind de teneur hier opvallend positief terwijl we hier blij gemaakt worden met een dode mus. Ik begrijp dat het leuk is dat er en paar honderd kaarten bijkomen maar voor mij verandert dat niks. Ik kan niet op een weekdag eerst naar Aalst rijden om dan de bus naar Antwerpen te nemen. Ik ben ontgoocheld, maar aan de ander kant begrijp ik datje nu niet meer kan boycotten. Ik zal wel een "slechte supporter" zijn volgens de normen van heel wat schrijvers, ik wens in elk geval de "goede supporters" een leuke avond, en ik hoop uit de grond van mijn hart dat we ons plaatsen, niet omdat ik dat nodig vind voor de ploeg (remember het jaar van STVVV, toen waren we ook de "fiere leiders" toen we naar Staaien gingen, ik ben altijd bang voor een terugval in een te volgeladen seizoen) maar om die mensen daar een stevige hak te zetten. |
| 07 Okt 2010, 18:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: ik vind de teneur hier opvallend positief terwijl we hier blij gemaakt worden met een dode mus. Idd, ikzelf ben volledig afhankelijk van mijn supportersclub. Geen ticket via B&W betekent helemaal geen ticket vrees ik. Jarenlang abonnee op EA en nu eerste keer geen. Maw bij verkoop met voorrang aan abonnees ben ikzelf met dit beperkte ticketaanbod niks. Tjah... _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 07 Okt 2010, 18:16 |
|
|
Miniem
Wat moet je daar nu op zeggen wat een rot aantal 949, net genoeg om niet meer te boycotten, veel te weinig om echt tevreden te zijn en daarbij nog eens die stomme regeling met 14 dubbeldekbussen.
Beter dan niets zeker? |
| 07 Okt 2010, 18:36 |
|
| Pagina 110 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 108 109 110 111 112 … 200 Volgende |