Eendracht Aalst - Diegem - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 330 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 22
 Eendracht Aalst - Diegem 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Bericht Re: Eendracht Aalst - Diegem
Nu heeft het niet veel zin meer hé vom van trainer te wisselen. Zo goed als alles is verloren...

08 Mar 2009, 22:23
Freak

Leeftijd: 45
Jeroen schreef:
Misschien bij het volgende verlies "Dillen Boiten" starten. Dat werkt effectief, en bij andere trainers heeft het zolang niet geduurd (Limpens, Van Der Elst, ...)

Die Dillen is gewoon tactisch een ramp... Veel show verkopen op zijn bank, maar voor de rest zo dom als lood... Weg ermee...

Filipovic en Degroote dat zijn ook weeral 2 hoogvliegers die ze deze winter hebben gehaald. Samen met Franck... Die jongen blijft krediet krijgen, maar ik denk dat hij op een volledig seizoen 3 goede matchen heeft gespeeld.

zelfs da vind ik nog overdreven.

intrinsiek zal het wel ne goeie voetballist zen, mor ik k'em et nog nie gezien...

08 Mar 2009, 22:26
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Jan schreef:
Nu heeft het niet veel zin meer hé vom van trainer te wisselen. Zo goed als alles is verloren...

da's waar, maar eh, om een beetje de ploeg te leren kenne, en om te zien waar er versterking bij moet wel he. zo zou het moeten althans. nu het huiswerk maken voor volgend jaar...

08 Mar 2009, 22:26
Freak

tis godgeklaagd dat onze huidige sportief manager die Dillen dan nog ne vakman vind...

Als ge da leest in de gazet, tein peisde toch dat al 1 april is!!

08 Mar 2009, 22:50
nieuw in de eerste ploeg

Davy schreef:
Jan schreef:

da's waar, maar eh, om een beetje de ploeg te leren kennen, en om te zien waar er versterking bij moet wel he. zo zou het moeten althans. nu het huiswerk maken voor volgend jaar...

ge kunt misschien al met een trainer praten en volgens zijn gedacht versterkingen bijhalen en jongens laten gaan die overbodig zijn i.p.v weer een hoop nodeloze aankopen te doen. En eerlijk gezegd als de transfers van de ridder moeten komen vrees ik voor de zaak. Als ge ziet wie dat hij heeft aangetrokken de laatste jaren en wie dat hij heeft laten gaan troch, dugardein,arnold,verheyden,claessens enz...

Claessens is wel formeel "wat den eendracht jaren gezaaid heeft is het nu aan het oogsten!"

Nen hoop mislukte transfers, geld langs ramen en deuren buitengesmeten, onderling ambras , nen trainer tacticus die elke week zichzelf bewijst, ik vraag mij af waarom wij als supporters dit blijven pikken. we zijn maar het pleps van den overkant zeker? nen hoop zatterikken da peizen da ze het beter weten!

08 Mar 2009, 22:54
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
blacky schreef:
+- 8 spelers ja,

Seminck, De Schutter, Dessaer, Filipovic, Podevijn, Van Damme, Delie

Twijfelgevallen: Steurs, Lord

Als ze zelf nog willen blijven uiteraard...

Steurs en Lord twijfelgevallen? :?
Als er eene moet blijven is het toch wel Steurs zeker!!
Vandaag iets minder maarja als je geen ballen krijgt kan dat moeilijk anders

08 Mar 2009, 23:04
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
boer touch schreef:
Claessens is wel formeel "wat den eendracht jaren gezaaid heeft is het nu aan het oogsten!"

Dat ze dit tussenseizoen en eigenlijk ook al vorig seizoen met Nieuwjaar zeer slecht hebben ingekocht, is waar. Dat deze trainer er hoe dan ook weinig tot niks van bakt; dat het financieel wel heel stom zou zijn om hem nu voor het einde van het seizoen nog aan de deur te zetten, maar dat ge met Dillen absoluut uw volgend seizoen niet moogt beginnen, is ook meer dan waar.
Maar van die spelers die achteraf efkes rap een beetje komen natrappen, daar moet ik ook niet van weten. Claessens heeft ons vele diensten bewezen vroeger, maar was ook niet altijd de perfectie zelve. Voor de spiegel gaan staan is echter niet altijd de sterkste kant van veel spelers. Het zijn trouwens dergelijke natrappers die vaak 't eerste zijn om later terug te keren, met titels in de gazet à la "de club van mijn hart ...," als hun liedje op een ander ook eens uitgezongen geraakt ...
Ik wens hem nog veel succes in zijn verdere carrière, maar als hij niks zinniger te zeggen heeft over de club die van hem een voetbalist gemaakt heeft, zou hij beter zwijgen, want slechte seizoenen komen overal voor ...

08 Mar 2009, 23:44
Freak

Iendracht02 schreef:
boer touch schreef:

Dat ze dit tussenseizoen en eigenlijk ook al vorig seizoen met Nieuwjaar zeer slecht hebben ingekocht, is waar. Dat deze trainer er hoe dan ook weinig tot niks van bakt; dat het financieel wel heel stom zou zijn om hem nu voor het einde van het seizoen nog aan de deur te zetten, maar dat ge met Dillen absoluut uw volgend seizoen niet moogt beginnen, is ook meer dan waar.
Maar van die spelers die achteraf efkes rap een beetje komen natrappen, daar moet ik ook niet van weten. Claessens heeft ons vele diensten bewezen vroeger, maar was ook niet altijd de perfectie zelve. Voor de spiegel gaan staan is echter niet altijd de sterkste kant van veel spelers. Het zijn trouwens dergelijke natrappers die vaak 't eerste zijn om later terug te keren, met titels in de gazet à la "de club van mijn hart ...," als hun liedje op een ander ook eens uitgezongen geraakt ...
Ik wens hem nog veel succes in zijn verdere carrière, maar als hij niks zinniger te zeggen heeft over de club die van hem een voetbalist gemaakt heeft, zou hij beter zwijgen, want slechte seizoenen komen overal voor ...

ik denk niet dat claessens zich op gelijk welke manier dan ook op een slechte manier over E.Aalst heeft uitgelaten... Dat zou hij NOOIT doen. vind het trouwens ook spijtig hoe wij er nu voorstaan.

scoorde gisteren trouwens zijn tiende van het seizoen. welke middenvelder doet dat bij ons???

en claessens is nie perfect, wie wel trouwens?

08 Mar 2009, 23:48
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
El Corredor schreef:
ik denk niet dat claessens zich op gelijk welke manier dan ook op een slechte manier over E.Aalst heeft uitgelaten... Dat zou hij NOOIT doen. vind het trouwens ook spijtig hoe wij er nu voorstaan.

scoorde gisteren trouwens zijn tiende van het seizoen. welke middenvelder doet dat bij ons???

en claessens is nie perfect, wie wel trouwens?

Ik kan gerust geloven dat het niet zo slecht bedoeld was, maar als ge zegt dat "ze oogsten wat ze al jarenlang hebben gezaaid," vind ik dat eerlijk gezegd niet bijster positief. Elke journalist smeert zoiets onmiddellijk uit en dat zou ook elke voetballer moeten weten ...
Ge moet mij trouwens niet overtuigen van 't feit dat Davy bij ons meer dan zijn plaats zou verdienen. Ik doe de lijdensweg van irritant slechte matchen dit seizoen ook al mee van in september.

08 Mar 2009, 23:56
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Het is hier weer plezant zo te zien, jongens wat ze dit jaar weer aan het lappen zijn in het bestuur :hmm:
Heb dit seizoen niks moeten missen in feite, op den duur zou ge nog blij moeten zijn met een stadionverbod. Iedere samenvatting en beeldverslagjes zijn gewoon rampzalig om te zien. En wat de trainer betreft,....ik dacht dat ik het nooit ging zeggen maar hij is NOG slechter dan Limpens!!

Seizoen zit erop. Bij deze dank ik het bestuur voor hun TOPtransfers en ambitie voor 2de klasse :kots:

09 Mar 2009, 0:12
Junior

Dillen is al bij andere clubs spelers aan het ronselen voor ons voor volgend seizoen, heeft een supp van godbetert... Londerzeel me verteld. Ik hoop dat De Ridder dat zand van de zomer es uit zijn ogen gaat wrijven zenne en eerlijk gezegd: misschien dat hij beter ook het sportieve begint te delegeren wan tdie kerel is verschrikkelijk slecht bezig.

09 Mar 2009, 0:15
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Als Dillen blijft kunnen ze mijn abonnement alvast vergeten. Al is het uit principe en koop ik elke week een ticket (wat hun meer zal opbrengen)...

09 Mar 2009, 0:24
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Pfff, tegen beter weten in krijgt ne mens nog hoop, maar dan krijgt ge weer zo een snertmatch voorgeschoteld. Als ge dan Dillen bezig ziet is hem precies bezig met stratego te spelen, blijven schuiven. Als ge dan moet lezen wat iemand ,die geacht wordt verstand te hebben van voetbal, zegt over de kunde van Dillen jah :kots:. Als ge ziet wat voor goede karaktervoetballers hier zijn moeten vertrekken (Verheyden, Dugardeyn, Van Holm, Troch, Claessens, Arnold) voor zogezegd betere voetballers dan moet je toch eens nadenken waarmee je bezig bent. Vooral hoe Arnold hier buiten gebonjourd is laat bij mij, opnieuw, een wrange nasmaak na.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

09 Mar 2009, 0:53
nieuw in de eerste ploeg

Weet je wat ik denk?? Der wordt hier veel over dillen gezegd !!! en volkomen terecht maar heb vandaag niks maar dan ook niks gehoord ..... maw " de kop" draagt ook schuld !!!! Waarom is "de kop" zo braaf ??? Bij een ander ploeg was het verdorie al tien matchen vroeger oorlog en zou er van trainer geen spaander overgebleven zijn !!!
Als dienen toch maar blijft verderknoeien , waarom is het publiek zo gelaten en stil ?? Fluit hem verdomme naar chipka !!!!!!!
We zijn veel te braaf als supporter , VEEL TE BRAAF !!!!!

09 Mar 2009, 1:18
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Het seizoen is voorbij. Slechte match vandaag. Wij waren niet goed, maar ik vond Diegem ook niet indrukwekkend. Dit toont nog maar eens hoe zwak onze reeks is.

Nu moeten we werken naar volgend seizoen toe. Als het niet te duur is om dillen te ontslaan, zou ik hem nu al vervangen. Van mij mogen ze diene Chris Vanderhaegen (ex-sottegem) pakken. Die zou bovendien ook nog enkele goeie spelers kunnen meebrengen (oa de broertjes Moreels).

De commentaar op Seminck hier vind ik zwaar overdreven. Iedereen heeft wel eens een mindere periode.

09 Mar 2009, 1:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 330 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 22