|
|
| Pagina 12 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 53 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bericht Re: oefenwedstrijden '09-'10
Onderkroiper schreef: Bij het ingaan van het laatste kwartier stand 1 - 2 op Hamme ![]() Properkes. Maar ik denk niet dat we met onze typeploeg zullen spelen (als die dan al zou vast staan), Hamme trouwens ook niet. Iemand enig idee van wie de goals kwamen ? _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 28 Jul 2009, 21:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Casual1919 schreef: Onderkroiper schreef: Bij het ingaan van het laatste kwartier stand 1 - 2 op Hamme ![]() Properkes. Maar ik denk niet dat we met onze typeploeg zullen spelen (als die dan al zou vast staan), Hamme trouwens ook niet. Iemand enig idee van wie de goals kwamen ? 0 - 1 Moreels ( kreeg sms van iemand anders die Niels De Schutter zag scoren ? ) 1 - 1 Owngoal Seminck 1 - 2 Troch _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Jul 2009, 21:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Onderkroiper schreef: Casual1919 schreef: Onderkroiper schreef: Bij het ingaan van het laatste kwartier stand 1 - 2 op Hamme ![]() Properkes. Maar ik denk niet dat we met onze typeploeg zullen spelen (als die dan al zou vast staan), Hamme trouwens ook niet. Iemand enig idee van wie de goals kwamen ? 0 - 1 Moreels ( kreeg sms van iemand anders die Niels De Schutter zag scoren ? ) 1 - 1 Owngoal Seminck 1 - 2 Troch 3 keer gescoord en de tegenstander geen enkel, knap... ![]() |
| 28 Jul 2009, 21:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Ook al is het maar een oefenmatch, toch een mooi resultaat.
|
| 28 Jul 2009, 21:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Wedstrijd afgelopen 1 - 2
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Jul 2009, 21:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
De Schutter knap gescoord met de kop, en Troch met een heel mooie vrije trap.
We waren een stuk beter dan Hamme maar een aantal jongens vond ik toch nog ondermaats. Bij Hamme trouwens een heel goeie Koen Vanderheyden, gast is serieus gegroeid. |
| 28 Jul 2009, 22:08 |
|
|
forumlegende
Onderkroiper schreef: Casual1919 schreef: Onderkroiper schreef: Bij het ingaan van het laatste kwartier stand 1 - 2 op Hamme ![]() Properkes. Maar ik denk niet dat we met onze typeploeg zullen spelen (als die dan al zou vast staan), Hamme trouwens ook niet. Iemand enig idee van wie de goals kwamen ? 0 - 1 Moreels ( kreeg sms van iemand anders die Niels De Schutter zag scoren ? ) 1 - 1 Owngoal Seminck 1 - 2 Troch Zeje zekerst dat die owngoal van Seminck was. Ik peisde dat 't Moreels was die achteruit over de keeper den bal verlengde, mor ik kan mis zen natuurlijk... Een leuke match gezien vanavond. De positieve lijn wordt doorgetrokken. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 28 Jul 2009, 22:13 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
AlostanA schreef: De Schutter knap gescoord met de kop, en Troch met een heel mooie vrije trap. We waren een stuk beter dan Hamme maar een aantal jongens vond ik toch nog ondermaats. Bij Hamme trouwens een heel goeie Koen Vanderheyden, gast is serieus gegroeid. Op de officiële site staat dat 'De Sutter' heeft gescoord. Helemaal verkeerd zijn ze niet natuurlijk. ![]() Hoe was Couly trouwens? |
| 28 Jul 2009, 22:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
denk ook eerder Moreels met owngoal, en De Schutter zelf met het openingsdoelpunt.
een paar pijnpunten die nu toch echt wel blootgelegd zijn, desalniettemin lijkt de ploeg op zich er wel te staan. de trainer mag tegen zondag de eerste keer zijn typeploeg opstellen. Twijfelgevallen kunnen het misschien donderdag nog eens proberen. Pittig duel trouwens, 3 gele kaarten en heel wat gemene foutjes. Het was dus zeker wel een waardemeter. Coulibaly was wel goed bij Hamme, net als Vanderheyden die heel wat opkuiste (en Depoitre in de tang hield) Bij ons zag vooral Coppens alle hoeken van de rechterflank, Seminck vond ik echt outstanding. de vrije trap van Troch was ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 28 Jul 2009, 22:20 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Volgens mij kopte Van Damme in eigen doel. 0-1 via De Schutter en Troch de 1-2. Vrij goed gespeeld en Hamme kon eigenlijk geen enkele doelkans creeëren. Van Damme voor mij beste man op het veld. Ook Coppens deed het erg goed. Koen Van Der Heyden was inderdaad sterk. Coulibaly en Steurs zwakskes bij Hamme..
Bij ons vond ik Podevijn erg zwak. _________________
|
| 28 Jul 2009, 22:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Ik vond Couli verre van goed, maar wel een pak scherper dan vorig jaar , scheelt flink wat kilos.
|
| 28 Jul 2009, 22:26 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Bram schreef: denk ook eerder Moreels met owngoal, en De Schutter zelf met het openingsdoelpunt. een paar pijnpunten die nu toch echt wel blootgelegd zijn, desalniettemin lijkt de ploeg op zich er wel te staan. de trainer mag tegen zondag de eerste keer zijn typeploeg opstellen. Twijfelgevallen kunnen het misschien donderdag nog eens proberen. Pittig duel trouwens, 3 gele kaarten en heel wat gemene foutjes. Het was dus zeker wel een waardemeter. Coulibaly was wel goed bij Hamme, net als Vanderheyden die heel wat opkuiste (en Depoitre in de tang hield) Bij ons zag vooral Coppens alle hoeken van de rechterflank, Seminck vond ik echt outstanding. de vrije trap van Troch was ![]() Ik heb dat dus totaal anders gezien.... Zo zie je maar dat meningen soms erg kunnen verschillen.. _________________
|
| 28 Jul 2009, 22:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
De owngoal was wel degelijk van Brecht Moreels en de 0-1 van De Schutter.
Coppens is net als tegen beloften ZW een paar keer serieus in de rug gepakt. Die moet nog veel leren om op de rechtsback te spelen. Seminck heeft heel wat steken van Coppens mogen oprapen. Ook Podevijn was magertjes. De goal van Troch was een beauty en Galucci viel goed in. Toch wel veel positieve punten gezien. Bij Hamme inderdaad een heel goede Vanderheyden. Als ze nog versterking voor vanachter zoeken, mogen ze die altijd halen. Maar die zal wel niet meer willen terugkomen zeker? |
| 28 Jul 2009, 22:30 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
redelijk goeie oefenwedstrijd met een vrij hoog tempo (voor een oefenpot)
inderdaad, een aantal spelers zeer nadrukkelijk aanwezig, een aantal anderen net iets minder, maar zeker een toffe match om naar te zien. balbezit was doorgaans voor ons, alleen het echte gevaar bleef uit. lord was hele match goed, maar wil toch soms wel ewa te veel de bal bij zich houden. ik vond de castro goed, ik zie diejen precies al graag bezig op 't veld... ne stevige vleugel... glenn coppens vond ik wel ok eigenlijk, net als de secure brecht moreels, maar met voorsprong de beste was in mijn ogen seminck... behalve op die tegengoal heeft hij vandaag denk ik letterlijk niemand laten passeren, man die kuist wat op! keeper (vd noortgate) liet me een zeer goeie indruk hamme was alleszins zwakjes vandaag, ik denk dat ze 3 kansjes hadden over de hele match soit, nog altijd te vroeg om te wikken en wegen... maar alleszins oefenpot die de moeite was om te bekijken zeer snelle balscirculatie, veld lekker breed gehouden, veel gebruik makend van crossballen, die dan ook vaak perfect aankwamen. de snelheid maarmee je dor deze spelwijze voor dreiging kunt zorgen, deed me denken aan den tijd van patrick de wilde. we zien later wel wat onze ambities mogen zijn, maar ben er rotsvast van overtuigd dat we mooi voetbal zullen zien dit jaar... (wel idd nog wat de 'slordigheden' eruit krijgen) ps perfecte vrijetrap van troch |
| 28 Jul 2009, 22:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
mja, ik zat de 2de helft op de zittribune, en ook al stond Glenn dikwijls in een man minder situatie toch werd hij een paar keer zeer gemakkelijk in de rug "gepakt" vond ik. Werd natuurlijk wel wat aan zijn lot overgelaten door Podevijn die inderdaad bleek was.
Coulibaly was toch wel de enige met wat "vista" bij Hamme vond ik, laatste pasje kwam er wel niet uit. Hamme kwam dan ook in het algemeen moeilijk aan kansen. Afspeelmogelijkheden werden afgedekt en door op het middenveld constant druk te zetten kreeg Hamme amper kansen bij elkaar. Dat gecombineerd met de hoge balcirculatie bij ons, gaat het onze tegenstanders het fysiek dikwijls moeilijk hebben (hoop en denk ik) _________________ If you never try, you'll never know |
| 28 Jul 2009, 22:34 |
|
| Pagina 12 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 53 Volgende |