|
|
| Pagina 12 van 19 |
[ 284 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 19 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18 Berichten: 259 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst Website: http://www.facebook.com/9300records |
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
ik wil niet te negatief zijn, maar vorige week tegen Hamme en nu thuis tegen Racing laten we in de 2de helft de tegenstander toch te veel in de match komen.. maar bon volgende week alles op alles tegen zottegem en dan verdiende winterstop, kan iedereen wat recupereren en trainer zijn stempel nog meer drukken op deze ploeg...
als we zottegem nog aan kant kunnen zetten... ![]() |
| 13 Dec 2009, 20:18 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Verheyden pakte trouwens zijn derde gele kaart en is volgende week geschorst.
|
| 13 Dec 2009, 20:21 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Ik hoop echt dat de vechtersbazen zwaar gestraft zullen worden voor vandaag!
Als je al je eigen mede-supporters op hun gezicht moet kloppen Er waren wel kinderen, oudere mensen en zelfs een man in een rolstoel aan de zijlijn die ook enkele duwen kregen Sorry van jullie moet ik Tip misschien wat minder drinken! _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 13 Dec 2009, 20:38 |
|
|
forumlegende
alostasoul schreef: niet onze beste match onder BVR maar toch weer probleemloos gewonnen. verder wil ik salvador bijtreden. Het niveau van de zangkoren is bij momenten echt bedenkelijk. Een groot deel van de K heeft de match amper gezien omdat hun vizier op het bezoekersvak gericht was was. Zijn dat dan supporters? zing gewoon voor uw ploeg en laat dat nodeloze provoceren achterwege. 'Ajoinen' met die jonge gast als (stand-in voor bomber) voorzanger is fantastisch! Is daar geen filmken van? Besteke, zingt tein zelf isj iet hé. 't is gemakkelijk om te reclameren op 't bedenkelijk niveau van de zangkoren, mor zelf nekiejr isj iet op niveau zingen isj teveel gevraagd... Getj geloik dat de znagkoren meer tegen racing as ver ons oigen ploeg woaren vandoag. Mor noste match, in plosj van a te enerveiren, zingt zelf isj een eireke en ge gotj a veil beiter ameseren. Iederiejn kreft op gebrek oon ambiance, mor ze doen er verd*mme zelf giejn kl***ten oon... Wemmen vandoag ne goeien 1sten helft gespeeld en racing in den twieden helft teveel laten komen. uiteindelijk een verdiende overwinning. As we tegen zottegem de 3 punten thuis houden staan we op een verdiende eindronde plosj met de winterstop. En aan alle 'supporters' die het niveau van de spionkop 'bedenkelijk' vonden één boodschap: ZINGTJ ISJ EEN LIEKE! ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 13 Dec 2009, 20:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Er zijn er hier die zeggen blij te zijn dat Seminck eindelijk in de ploeg stond. Euforisch werd ik er toch niet van. Verdedigend secuur zijn werk opgeknapt, maar uitvoetballend rampzalig. Wat Mich dus betreft toch liever voetjes op de grond... Hij heeft zeker nog een weg af te leggen vooraleer op zn oude niveau te komen.
En Troch, tjah... pijnpunt van Thomas werd vandaag nog maar es bevestigd. Het beetje snelheid die hij vroeger had lijkt nu toch helemaal verloren gegaan. Geen simpele match vandaag maar zeker verdiende overwinning. Als Wouter ze zo blijft binnenshotten Zondag winnen van Sottegem en we staan waar we moeten staan. _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 13 Dec 2009, 20:42 |
|
|
Freak
BVW schreef: Er zijn er hier die zeggen blij te zijn dat Seminck eindelijk in de ploeg stond. Euforisch werd ik er toch niet van. Verdedigend secuur zijn werk opgeknapt, maar uitvoetballend rampzalig. Wat Mich dus betreft toch liever voetjes op de grond... Hij heeft zeker nog een weg af te leggen vooraleer op zn oude niveau te komen. En Troch, tjah... pijnpunt van Thomas werd vandaag nog maar es bevestigd. Het beetje snelheid die hij vroeger had lijkt nu toch helemaal verloren gegaan. Geen simpele match vandaag maar zeker verdiende overwinning. Als Wouter ze zo blijft binnenshotten Zondag winnen van Sottegem en we staan waar we moeten staan. ik zit al een ganse avond hetzelfde te denken, nog werk aan de winkel wat seminck betreft. (ps: ik vind seminck wel een klasbak) |
| 13 Dec 2009, 20:57 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Er zijn er hier veel die kritiek geven op Troch, maar vandaag kan je toch niet zeggen dat hij geen duels aanging. Hij kreeg spijtig genoeg wel dikwijls de fout tegen. En als hij speelt is hij toch altijd wel bij een goal betrokken. Vandaag weer de assist voor de 2-0.
Verdiende overwinning en eigenlijk had het bij rust al 3-0 moeten zijn, maar Clepkens haalt er een aantal gemaakte goals uit. In de tweede helft laten we, net als vorige week, de tegenstander te veel in de match komen. |
| 13 Dec 2009, 21:13 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Op forum mechelen zeggen ze dat onzen depoitre nog geen deuk in een potteken boter gestampt krijgt
. een sjans datm ni goed afwerkt op ze krijgen er nog 2 meer op hunder doos.Ok, hij was vandaag ongelukkig in de afwerking maar eens gezien wat een ruimte dat die creeërt voor de rest. Plus moest hij na de wissel met verheyden opnieuw teveel ballen halen in het middenveld. _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 13 Dec 2009, 21:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Aan degenen die zongen "KV is de ploeg van 't stad":
![]() |
| 13 Dec 2009, 21:17 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
de clerus schreef: Op forum mechelen zeggen ze dat onzen depoitre nog geen deuk in een potteken boter gestampt krijgt . een sjans datm ni goed afwerkt op ze krijgen er nog 2 meer op hunder doos.Ok, hij was vandaag ongelukkig in de afwerking maar eens gezien wat een ruimte dat die creeërt voor de rest. Plus moest hij na de wissel met verheyden opnieuw teveel ballen halen in het middenveld. Wat moeten ze dan zeggen van hun eigen spitsen?????? Racing=bende sukkelaars die 3 de klasse niet waard zijn. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 13 Dec 2009, 21:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
iendracht mèn 2de vraa schreef: de clerus schreef: Op forum mechelen zeggen ze dat onzen depoitre nog geen deuk in een potteken boter gestampt krijgt . een sjans datm ni goed afwerkt op ze krijgen er nog 2 meer op hunder doos.Ok, hij was vandaag ongelukkig in de afwerking maar eens gezien wat een ruimte dat die creeërt voor de rest. Plus moest hij na de wissel met verheyden opnieuw teveel ballen halen in het middenveld. Wat moeten ze dan zeggen van hun eigen spitsen?????? Racing=bende sukkelaars die 3 de klasse niet waard zijn. ![]() Ik maak me niet druk in wat er op het forum van RC Mechelen staat, en ik lig niet wakker van hun spitsen al had ik ze graag wat beter gezien want ik heb 8 euro betaald om voetbal te zien en voor mij mag dat gerust van de 2 kanten komen. En ik zie al helemaal geen reden om een fuck-vinger omhoog te steken, zelfs niet op een forum... Ik wil het nog eens uitleggen voor wie het nu nog niet verstaan heeft: voetbal is een sport, en daar heb je tegenstanders. Dat zijn geen vijanden, dat zijn gewoon anderen die ook proberen goed te spelen en te winnen. Ge moet u daar zo druk niet in maken, en als ge u zo druk maakt omdat ge gefrustreerd zijt in uw privé-leven ga dan ne keer extra joggen of koopt u nen boksbal... |
| 13 Dec 2009, 21:27 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
De_steve schreef: El Corredor schreef: chunga schreef: Ik zal hier waarschijnlijk wat over mij krijgen (maar daar veeg ik nu eerlijk gezegd mijn kl........) maar tussen onze supporters zit serieus wat krapuul, sociale-en ocmw gevallen tussen. Veel kunt ge daar niet aan veranderen, 't zijn ook eendrachtsupporters zeg ik altijd. Het enige dat we kunnen doen is proberen het wat in goede banen te leiden. allez, wa da ge nu zegt, die bokkal boys... regelrechte soep Blij dat iemand het eindelijk durft vernoemen heilig zijn de simpelen van geest! |
| 13 Dec 2009, 21:29 |
|
|
Freak
de clerus schreef: Op forum mechelen zeggen ze dat onzen depoitre nog geen deuk in een potteken boter gestampt krijgt . een sjans datm ni goed afwerkt op ze krijgen er nog 2 meer op hunder doos.Ok, hij was vandaag ongelukkig in de afwerking maar eens gezien wat een ruimte dat die creeërt voor de rest. Plus moest hij na de wissel met verheyden opnieuw teveel ballen halen in het middenveld. *el corredor kan het nie laten en begeeft zich naar Mechelen* |
| 13 Dec 2009, 21:30 |
|
|
Scholier
Citeer: alostasoul schreef: niet onze beste match onder BVR maar toch weer probleemloos gewonnen. verder wil ik salvador bijtreden. Het niveau van de zangkoren is bij momenten echt bedenkelijk. Een groot deel van de K heeft de match amper gezien omdat hun vizier op het bezoekersvak gericht was was. Zijn dat dan supporters? zing gewoon voor uw ploeg en laat dat nodeloze provoceren achterwege. 'Ajoinen' met die jonge gast als (stand-in voor bomber) voorzanger is fantastisch! Is daar geen filmken van? Besteke, zingt tein zelf isj iet hé. 't is gemakkelijk om te reclameren op 't bedenkelijk niveau van de zangkoren, mor zelf nekiejr isj iet op niveau zingen isj teveel gevraagd... Getj geloik dat de znagkoren meer tegen racing as ver ons oigen ploeg woaren vandoag. Mor noste match, in plosj van a te enerveiren, zingt zelf isj een eireke en ge gotj a veil beiter ameseren. Iederiejn kreft op gebrek oon ambiance, mor ze doen er verd*mme zelf giejn kl***ten oon... Wemmen vandoag ne goeien 1sten helft gespeeld en racing in den twieden helft teveel laten komen. uiteindelijk een verdiende overwinning. As we tegen zottegem de 3 punten thuis houden staan we op een verdiende eindronde plosj met de winterstop. En aan alle 'supporters' die het niveau van de spionkop 'bedenkelijk' vonden één boodschap: ZINGTJ ISJ EEN LIEKE! voor alle duidelijkheid: ik vind de spionkop en de sfeer op de tribune de max en ik zing veelal mee, maar wat er soms gezongen wordt is geen reclame voor onze ploeg. |
| 13 Dec 2009, 21:35 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40 Berichten: 410 Leeftijd: 66 |
El Corredor schreef: de clerus schreef: Op forum mechelen zeggen ze dat onzen depoitre nog geen deuk in een potteken boter gestampt krijgt . een sjans datm ni goed afwerkt op ze krijgen er nog 2 meer op hunder doos.Ok, hij was vandaag ongelukkig in de afwerking maar eens gezien wat een ruimte dat die creeërt voor de rest. Plus moest hij na de wissel met verheyden opnieuw teveel ballen halen in het middenveld. *el corredor kan het nie laten en begeeft zich naar Mechelen* Als je een ganse match loopt en gaten open trekt voor de andere spelers is het volgens mij normaal dat je niet meer scherp voor de goal komt. Ik vergeef het hem in ieder geval, want zonder hem zou Moreels heel wat minder succesvol zijn. Zie eens op http://www.iendrachtoiljst.be voor een anecdote op de tribunes. ![]() |
| 13 Dec 2009, 21:38 |
|
| Pagina 12 van 19 |
[ 284 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 19 Volgende |