|
|
| Pagina 12 van 29 |
[ 424 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 29 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Rupelboom schreef: het kan zijn dat dit dan een match is zonder inzet natuurlijk.zo laat....dit is toch opmerkelijk van de bond. Ambetanterik in de zaak was nog maar eens Wielsbeke. Zij zitten met 2 uitgestelde wedstrijden en vonden geen gepaste datums. De afspraak was om de speeldag integraal in het paasverlof te leggen, tenminste voor 3A, ....voor diegene die eindronde spelen zal het kort keren worden, hopelijk is voor de laatste speeldag alles al duidelijk, kan er onmiddellijk getrokken worden en kunnen ze van start gaan vanaf ???? 13 mei ???? _________________ geer'n bè |
| 26 Jan 2010, 17:00 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Onderkroiper schreef: Rupelboom schreef: het kan zijn dat dit dan een match is zonder inzet natuurlijk.zo laat....dit is toch opmerkelijk van de bond. Hopelijk is het een match zonder inzet. Boom reeds zeker van de titel en "hopelijk" Aalst zeker van de eindronde. Stel je voor dat we beiden de 3 punten nodig hebben om beiden in de running te blijven respectivelijk voor titel en eindronde ![]() We kunnen het ook positief bekijken eh, mss is Boom dan al kampioen en ligt de weg daar voor ons open... ![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 26 Jan 2010, 21:00 |
|
|
Scholier
[edit]
|
| 27 Jan 2010, 16:16 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Denk eigelijk ni da Boom op diene moment al 12 punten voorsprong zal hebben vooral omda de match tegen Heist pas op laatste speeldag valt..
|
| 28 Jan 2010, 12:03 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik lees in een ander topic dat Ringoot nog niet speelgerechtigd was op de oorspronkelijke datum en dus niet mag meedoen. Hetzelfde voor Amghar zeker?
|
| 19 Apr 2010, 10:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Smetje schreef: Ik lees in een ander topic dat Ringoot nog niet speelgerechtigd was op de oorspronkelijke datum en dus niet mag meedoen. Hetzelfde voor Amghar zeker? Correct, achteraan zal het puzzelen worden, geen De Castro, geen Flipo, Geen Mich, geen Ringoot ... Waarschijnlijk kan Thomas Spotbeen nog eens een matchke meepikken, tenzij BVR iets anders uit zijn hoed tovert ......Kestens met De Schutter centraal, Brecht op rechts en Coppens op links ....ik zeg maar wat .... ![]() _________________ geer'n bè |
| 19 Apr 2010, 10:49 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
VDN
T. Spotbeen/G. Coppens--Kestens--B. Moreels-- Niels DS Gallucci--L. DeVidts/T. Coppens--Ewen V--Jens P W. Moreels--Laurent D. laat Ken en Fillipo nog een weeksken rusten, tis mss de moment om nen jeugdspeler een kans te geven daarom dan ook Lothar DV of Thomas Coppens naast Ewen. ![]() _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 19 Apr 2010, 10:57 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:27 Berichten: 162 Leeftijd: 46 Locatie: Aalst |
Was Siereveld op diene moment ni meer speelgerechtigd bij ons? Misschien kunnen ze dienen nog eens laten overkomen?
![]() |
| 19 Apr 2010, 11:23 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
panoleon schreef: Smetje schreef: Ik lees in een ander topic dat Ringoot nog niet speelgerechtigd was op de oorspronkelijke datum en dus niet mag meedoen. Hetzelfde voor Amghar zeker? Correct, achteraan zal het puzzelen worden, geen De Castro, geen Flipo, Geen Mich, geen Ringoot ... Waarschijnlijk kan Thomas Spotbeen nog eens een matchke meepikken, tenzij BVR iets anders uit zijn hoed tovert ......Kestens met De Schutter centraal, Brecht op rechts en Coppens op links ....ik zeg maar wat .... ![]() Hij kan mss Thomas Troch terug opnemen in den A-kern...of is da wa onrealistisch? _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 19 Apr 2010, 14:19 |
|
|
Tom_1919 schreef: panoleon schreef: Smetje schreef: Ik lees in een ander topic dat Ringoot nog niet speelgerechtigd was op de oorspronkelijke datum en dus niet mag meedoen. Hetzelfde voor Amghar zeker? Correct, achteraan zal het puzzelen worden, geen De Castro, geen Flipo, Geen Mich, geen Ringoot ... Waarschijnlijk kan Thomas Spotbeen nog eens een matchke meepikken, tenzij BVR iets anders uit zijn hoed tovert ......Kestens met De Schutter centraal, Brecht op rechts en Coppens op links ....ik zeg maar wat .... ![]() Hij kan mss Thomas Troch terug opnemen in den A-kern...of is da wa onrealistisch? als recuperator op het middenveld probleem situeert hem achteraan Jens kan ook centraal op het middenveld spelen, vroeger bij de jeugd was daar zijn vaste positie, dan kan je met Glenn Coppens en Callucci op de flank spelen ![]() _________________ geer'n bè |
| 19 Apr 2010, 14:58 |
|
|
panoleon schreef: Tom_1919 schreef: panoleon schreef: Correct, achteraan zal het puzzelen worden, geen De Castro, geen Flipo, Geen Mich, geen Ringoot ... Waarschijnlijk kan Thomas Spotbeen nog eens een matchke meepikken, tenzij BVR iets anders uit zijn hoed tovert ......Kestens met De Schutter centraal, Brecht op rechts en Coppens op links ....ik zeg maar wat .... ![]() Hij kan mss Thomas Troch terug opnemen in den A-kern...of is da wa onrealistisch? als recuperator op het middenveld probleem situeert hem achteraan Jens kan ook centraal op het middenveld spelen, vroeger bij de jeugd was daar zijn vaste positie, dan kan je met Glenn Coppens en Callucci op de flank spelen ![]() Da het probleem achteraan lag had ik ook al door . Ik zei het om de positie van Kestens eventueel in te vullen moest die een rij achteruit schuiven _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 19 Apr 2010, 15:23 |
|
|
Tom_1919 schreef: panoleon schreef: Tom_1919 schreef: Hij kan mss Thomas Troch terug opnemen in den A-kern...of is da wa onrealistisch? als recuperator op het middenveld probleem situeert hem achteraan Jens kan ook centraal op het middenveld spelen, vroeger bij de jeugd was daar zijn vaste positie, dan kan je met Glenn Coppens en Callucci op de flank spelen ![]() Da het probleem achteraan lag had ik ook al door . Ik zei het om de positie van Kestens eventueel in te vullen moest die een rij achteruit schuiven Zowel Lothar DV als Thomas C hun kwaliteiten liggen eerder op positie 10 dan als brekers voor een verdediging, maar ik begrijp volkomen je redenering ![]() _________________ geer'n bè |
| 19 Apr 2010, 15:32 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
panoleon schreef: Tom_1919 schreef: panoleon schreef: als recuperator op het middenveld probleem situeert hem achteraan Jens kan ook centraal op het middenveld spelen, vroeger bij de jeugd was daar zijn vaste positie, dan kan je met Glenn Coppens en Callucci op de flank spelen ![]() Da het probleem achteraan lag had ik ook al door . Ik zei het om de positie van Kestens eventueel in te vullen moest die een rij achteruit schuiven Zowel Lothar DV als Thomas C hun kwaliteiten liggen eerder op positie 10 dan als brekers voor een verdediging, maar ik begrijp volkomen je redenering ![]() Van Damme was eigenlijk gisteren al fit en zal dus zondag zeker kunnen spelen. |
| 19 Apr 2010, 16:48 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
dwarskijker schreef: panoleon schreef: Tom_1919 schreef: Da het probleem achteraan lag had ik ook al door . Ik zei het om de positie van Kestens eventueel in te vullen moest die een rij achteruit schuiven Zowel Lothar DV als Thomas C hun kwaliteiten liggen eerder op positie 10 dan als brekers voor een verdediging, maar ik begrijp volkomen je redenering ![]() Van Damme was eigenlijk gisteren al fit en zal dus zondag zeker kunnen spelen. En filipovic zie ik ook wel al aantreden nu seminck uit is ,alhoewel we eigenlijk niet weten hoelang die uit is.Misschien valt het al bij al wel nog mee. |
| 19 Apr 2010, 16:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
indien Filipovic en Seminck er niet zijn .
Coppens - Kestens - Moreels - De Schutter Galucci - Van Damme/Devidts - Verheyden - Podevijn Moreels - Depoitre |
| 19 Apr 2010, 17:03 |
|
| Pagina 12 van 29 |
[ 424 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 29 Volgende |