Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst - Pagina 112 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3000 berichten ]  Ga naar pagina 1 110 111 112 113 114 200
 Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst 

Resultaat
Peiling eindigde op 29 Okt 2010, 18:37
Eendracht wint na 90 minuten  54%  [ 70 ]
Eendracht verliest na 90 minuten  19%  [ 25 ]
Eendracht wint na verlengingen  10%  [ 13 ]
Eendracht verliest na verlengingen  5%  [ 6 ]
Eendracht wint na strafschoppen  11%  [ 14 ]
Eendracht verliest na strafschoppen  2%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 130

Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
Er wordt hier danig naast de kwestie gediscussieerd...En de 'allemaal of niemand' is ook al een stille dood gestorven.
Als ik zie wat een miserie dat allemaal kost voor een simpele bekermatch, dan is mijn goesting eigenlijk over. Zeker omdat ik veel mensen ken die zeer ontgoocheld zijn omdat ze niet meekunnen door die soep.
Die gasten geven ocharme een goei 250 kaarten meer, alsof ze een gigantische toegeving doen...
Och ja, ik hoop dat we winnen, en da's het enige zinnige wat ge derover kunt zeggen.

07 Okt 2010, 20:30
Ancien

[quote="tympanum2"]Er wordt hier danig naast de kwestie gediscussieerd...En de 'allemaal of niemand' is ook al een stille dood gestorven.
Als ik zie wat een miserie dat allemaal kost voor een simpele bekermatch, dan is mijn goesting eigenlijk over. Zeker omdat ik veel mensen ken die zeer ontgoocheld zijn omdat ze niet meekunnen door die soep.
Die gasten geven ocharme een goei 250 kaarten meer, alsof ze een gigantische toegeving doen...
Och ja, ik hoop dat we winnen, en da's het enige zinnige wat ge derover kunt zeggen.[/quo

Ben je zeker dat ze nog niet mee kunnen?
Ik zou toch niet te vlug de moed opgeven en afwachten wat het bestuur beslist. ;)

07 Okt 2010, 20:39
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
Hugo schreef:
Ik zou toch niet te vlug de moed opgeven en afwachten wat het bestuur beslist. ;)

Inderdaad, ik heb hier gelezen dat we vorig seizoen met 1200 waren, volgens Sporza waren we met bijna 1000 (niet ver van de 949 dus) :
http://www.sporza.be/cm/sporza/videozon ... e/1.624982

Ik denk dat we met 13 dubbeldekkers zullen zijn (+ 1 bus van de spelers) en als je 75 personen per bus rekent komt dat op 975 uit.
Je kan dan elke supportersclub 75 kaarten geven ( 6 clubs x 75 pers = 450), en dan kan je nog 7 bussen voor de abonnees of mensen in voorverkoop rekenen (7 x 75) = een 500 personen.

Leggen Forza Iendracht Oilsjt en Spionkop Lede dan 2 dubbeldekbussen in? Als ik me niet vergis leggen die bij normale verplaatsingen maar 1 bus in of ben ik mis? Hier kan in dit geval dan nog plaats op zijn...

07 Okt 2010, 21:00
Miss Forum 2009-2010

Leeftijd: 40
ajoin_bart schreef:
Hugo schreef:

Inderdaad, ik heb hier gelezen dat we vorig seizoen met 1200 waren, volgens Sporza waren we met bijna 1000 (niet ver van de 949 dus) :
http://www.sporza.be/cm/sporza/videozon ... e/1.624982

Ik denk dat we met 13 dubbeldekkers zullen zijn (+ 1 bus van de spelers) en als je 75 personen per bus rekent komt dat op 975 uit.
Je kan dan elke supportersclub 75 kaarten geven ( 6 clubs x 75 pers = 450), en dan kan je nog 7 bussen voor de abonnees of mensen in voorverkoop rekenen (7 x 75) = een 500 personen.

Leggen Forza Iendracht Oilsjt en Spionkop Lede dan 2 dubbeldekbussen in? Als ik me niet vergis leggen die bij normale verplaatsingen maar 1 bus in of ben ik mis? Hier kan in dit geval dan nog plaats op zijn...

Ik denk niet dat we in die veertien bussen de spelers bus moeten meetellen.
Spionkop Lede en en Forza Iendracht leggen elke een bus in. Die rijden vanaf dit seizoen niet meer samen.

07 Okt 2010, 21:03
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
weet iemand of je bekermatchen ook live via belgacom tv kan opvragen of bekijken?

voor wie niet (meer) mee kan een heel goeie optie moest dit kunnen....

07 Okt 2010, 21:12
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
supersossis schreef:
weet iemand of je bekermatchen ook live via belgacom tv kan opvragen of bekijken?

voor wie niet (meer) mee kan een heel goeie optie moest dit kunnen....

Sporza heeft de rechten op bekervoetbal. Belgacom TV heeft hier dus niks mee te maken.

07 Okt 2010, 21:15
nieuw in de eerste ploeg

ik ben half content , 274 extra kaarten , ons protest heeft toch iets uitgedaan , MAAR ik zit nog met een wrang gevoel , de racing heeft verleden jaar 1200 tickets gekregen , waaron wij niet? Een boycot zie ik nu feitelijk echt niet meer zitten en hoeft niet meer nu we extra tickets gekregen hebben , als ik aan geen ticket geraak zal het en dinerke worden , in principe kan iedereen nu gaan , stelt u voren dat er 500 inschrijvingen zijn voor een diner...
we hebben gewoon dikke pech gehad , dat we gewoon niet thuis spelen , geen misere , iedereen aanwezig ...we hebben geen ultramodern stadion maar verdomme het is zo veel leuker dan die stadions waarvan de capaciteit over de 10000 zit waardat er dan een beperking is van supporters .... kvraag me toch ook af waarom al de tickets niet verdeeld worden onder de supportersclubs , in naar mijn gedacht toch veel gemakkelijker ...

07 Okt 2010, 21:22
forumlegende

ik gon nie ; 'k em liever da nen jonge gast/maske goat : da's de toekomst.
en iejerlek gezeid : 'k ben dienen oavond liever mé men biejesten dan
mé gba-veirkes

08 Okt 2010, 11:56
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Garage schreef:
Alle,

Dus een klein beetje goed nieuws. IK begrijp de mensen niet die zeveren dat ze te weinig kaarten hebben gekregen. Je wist op voorhand gewoon dat er moeilijk iets te krijgen is. Dat het bij ons niet leeft, is altijd zo bij de topclubs ( ;-) ), met een historiek van de jaren stillekes. Bij ons moeten de flikken en veiligheidsverantwoordelijken ook altijd moeilijker doen omp postjes te redden !

Het is toch logisch dat zij die mee-eten niet meetellen. Waarom? Die zitten in een andere tribune ( hoofdtribune) en niet i het uitvak. Dus is de capaciteit van het vak of vakken niet van invloed op die telling.

Je begrijpt die mensen niet die het lage aantal kaarten in vraag stellen, omdat we dat op voorhand wisten? Dus omdat je iets op voorhand weet mag je iets, hoe belachelijk ook, niet in vraag stellen?

Ik zal het nog eens uitleggen. Alle regeltjes en procedures staan volledig los van de essentie, en die is essentie is
er is een stadion van +/-13000 mensen, er zitten binnen 4000 mensen, er mogen er niet meer binnen ondanks dat er buiten 500 staan te wachten. Er zijn dan wel nog 9 000 vrije plaatsen, maar toch mogen die 500 niet binnen.

Als jullie niet begrijpen dat dat in vraag gesteld wordt, dan is jullie probleem groter dan dat van ons.

08 Okt 2010, 12:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Als we van int begin op die mannen hun advies hadden moeten afgaan dan had het trouwens bij 675 gebleven, want ze waren er heilig van overtuigd dat er geen gingen bijkomen :oops:

08 Okt 2010, 12:16
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Bram schreef:
Als we van int begin op die mannen hun advies hadden moeten afgaan dan had het trouwens bij 675 gebleven, want ze waren er heilig van overtuigd dat er geen gingen bijkomen :oops:

klopt ook volledig. Ik zie het die Van Beethoven nog zeggen 'het kan niet'. Nu kan het blijkbaar ineens wel.
Dit heeft niets met kunnen te maken, maar alles met willen.

08 Okt 2010, 12:20
forumlegende

Bij deze een oproep aan al diegenen die geen ticket zullen bemachtigen : neem contact op met supporters van Beerschot zelf (via hun forum), zij willen actief meewerken aan het bezorgen van kaarten:

2 voordelen: 1. ticket op de hoofdtribune (beter zicht)
2. je kan met de eigen wagen gaan

Waar een wil is, is altijd een weg !!!!!

08 Okt 2010, 12:20
Vaste Waarde

Dani schreef:
Bij deze een oproep aan al diegenen die geen ticket zullen bemachtigen : neem contact op met supporters van Beerschot zelf (via hun forum), zij willen actief meewerken aan het bezorgen van kaarten:

2 voordelen: 1. ticket op de hoofdtribune (beter zicht)
2. je kan met de eigen wagen gaan

Waar een wil is, is altijd een weg !!!!!

Voila, that's it !!! Allen op zoek naar een antwerpenaar die tickets wil gaan kopen voor ons...

08 Okt 2010, 12:26
Freak

Leeftijd: 42
Kzoun toch wel es willen weten hoe ze aan die 949 gekomen zijn. Ofwel is er toch een extra vak open waar dan nog heel wa meer volk in kan, ofwel wordt iedereen op elkaar gestampt. Als we de invulling bekijken ivm de 14 bussen, vrezek ook hier het ergste.
We hadden mss toch beter Eupen geloot newaar :D

Ivm die kaarten int vak van GBA zouk nog ff wachten tot wanneer er duidelijkheid is over de verdeling vd kaarten. Als er ni te lang gewacht wordt met de VVK, dan blijft er nog tijd over voor alternatieve oplossingen (die mijns inziens voor niet extreem veel sups nodig gaan zijn doordat er een deel afhaken door tees circus, de combi-regeling en de woensdagavondmatch).

08 Okt 2010, 12:41
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Bij GBA vrezen ze dat nu ook Club Brugge, Anderlecht en Standard extra tickets gaan vragen.
Bron: het nieuwsblad

08 Okt 2010, 13:21
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3000 berichten ]  Ga naar pagina 1 110 111 112 113 114 200