Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst - Pagina 114 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3000 berichten ]  Ga naar pagina 1 112 113 114 115 116 200
 Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst 

Resultaat
Peiling eindigde op 29 Okt 2010, 18:37
Eendracht wint na 90 minuten  54%  [ 70 ]
Eendracht verliest na 90 minuten  19%  [ 25 ]
Eendracht wint na verlengingen  10%  [ 13 ]
Eendracht verliest na verlengingen  5%  [ 6 ]
Eendracht wint na strafschoppen  11%  [ 14 ]
Eendracht verliest na strafschoppen  2%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 130

Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
Tzijn nu bijna al 100 paginas gepost over die tickets.
Misschien toch eens iets over de match zeggen...

Duels
Depoitre vs philippe clement.
Goor vs Galluci.
Die 2 oude mannen gaan toch direct op pensioen gaan na de match?

09 Okt 2010, 11:28
Reserve

Leeftijd: 37
voorbijganger schreef:
Tzijn nu bijna al 100 paginas gepost over die tickets.
Misschien toch eens iets over de match zeggen...

Duels
Depoitre vs philippe clement.
Goor vs Galluci.
Die 2 oude mannen gaan toch direct op pensioen gaan na de match?

Depoitre -Clement kijk ik echt naar uit :p

09 Okt 2010, 11:34

Weet iemand om welk uur vergadering doorgaat tussen supportersclubs en hoofdbestuur eendracht aalst?

grtz

09 Okt 2010, 12:26
Ancien

Black & white's Army schreef:
Weet iemand om welk uur vergadering doorgaat tussen supportersclubs en hoofdbestuur eendracht aalst?

grtz

:zzz:

09 Okt 2010, 12:34
Freak

Leeftijd: 35
jammen schreef:

grtz

:zzz:

Toch een normale vraag? :D
Maar kweet er nu ook het antwoord niet op.

09 Okt 2010, 12:37
Duivelke

Stijn schreef:

Je begrijpt die mensen niet die het lage aantal kaarten in vraag stellen, omdat we dat op voorhand wisten? Dus omdat je iets op voorhand weet mag je iets, hoe belachelijk ook, niet in vraag stellen?

Ik zal het nog eens uitleggen. Alle regeltjes en procedures staan volledig los van de essentie, en die is essentie is
er is een stadion van +/-13000 mensen, er zitten binnen 4000 mensen, er mogen er niet meer binnen ondanks dat er buiten 500 staan te wachten. Er zijn dan wel nog 9 000 vrije plaatsen, maar toch mogen die 500 niet binnen.

Davy schreef:
dat diejen enen van GBA hier, dat niet verstaat ... dat is dan heel erg spijtig voor hem, want dan vrees ik dat hij dringend zijn lager onderwijs opnieuw mag gaan doen. Aub zeg, wie de ABSOLUTE ONZIN van de hele zaak hier niet snapt...tja...

oplossing is heeeeeeeel simpel: ge zet uw flikken op een rij in een straat waar de bussen toekomen, ge zet die straat goe af met wat nadar... ge leidt de aalsterse supporters (waardig) naar hun tribune (nu worden ze zowat gedeporteerd) en ge geeft die hele tribune achter het doel vrij. voor de vele fans van GBA zijn er dan nog DRIE afzonderlijke tribunes (waarvan 2 aan de lange zijde).

Het is dus inderdaad niet van niet KUNNEN, het is van niet WILLEN.

Blijkbaar zal ik samen met jullie naar de lagere school gaan !

Ik begrijp perfect dat ge meer tickets wilt, en dat het idioot is met een leeg stadion. Dat vanuit de pure logica!

Maar voetbal is niet pure logica ! En dus begrijp ik niet dat als je meer tickets hebt, dat je dan nog over een boycot blijft spreken die jullie en de uw club ( en ook de mijne) schade toebrengt.

Ik ken ondertussen het reilen en zeilen in Antwerpen, en ik weet dat wat jullie hebben gekregen en de Racing paar jaar terug, echt wel veel is. Want onze Judas ( zogezegde supporter) Janssens zal alles doen om hte voetbal in Antwerpen kapot te maken. Hij wil een fusie in 1 stadion en elke mening die daar niet mee akkoord is, zal hij vervolgen en pesten. Dit heb ik aangetoond met het feit dat ineens men niet meer mag parkeren op plaatsen waar men al 50 jaar parkeert !!

Dit wetende, is het niet te begrijpen dat ge meer wilt. Ik hoop dan ook dat jullie Janssens buiten gaan roepen tijdens die wedstrijd ( op risico dat hij dan de Kennedy-tunnel afsluit ) :-)

We hebben op Voetbalkrant, dat idee van te gaan eten vermeld, er zijn aantal mensen die tickets vragen aan onze supporters. Dus ja, we doen er alles aan om jullie te helpen.

Dus voor je nog eens uithaalt naar enen van den GBA ( Wat is dat trouwens? ), lees eerst alles, gebruik je hersencellen, en indien je hulp nodig hebt, vraag aan anderen u te helpen, en haal dan eventueel uit !

Zo zou je gezien hebben, dat ik ons bestuur vanuit Voetbalkrant en vanuit mijn eigen forum, heb gevraagd naar een oplossing te zoeken en meer tickets te voorzien! Zou je gezien hebben dat ik jullie vraag heb gesteund. En zou je niet enkel het einde gezien hebben waarbij ik zeg : Wees blij, want het is voor de egotrippers al een grote toegeving !

Maar als ge dat allemaal weglaat, dan is die enen van GBA, nen klootzak die effe jullie de les komt spellen !

PS.: Wil je het afkorten : zeg dan Ratten, Germinal Beerschot of zelfs G Beerschot! :juij:

09 Okt 2010, 13:47
Nationale Ploeg

Garage schreef:
Stijn schreef:

Je begrijpt die mensen niet die het lage aantal kaarten in vraag stellen, omdat we dat op voorhand wisten? Dus omdat je iets op voorhand weet mag je iets, hoe belachelijk ook, niet in vraag stellen?

Ik zal het nog eens uitleggen. Alle regeltjes en procedures staan volledig los van de essentie, en die is essentie is
er is een stadion van +/-13000 mensen, er zitten binnen 4000 mensen, er mogen er niet meer binnen ondanks dat er buiten 500 staan te wachten. Er zijn dan wel nog 9 000 vrije plaatsen, maar toch mogen die 500 niet binnen.

Davy schreef:
dat diejen enen van GBA hier, dat niet verstaat ... dat is dan heel erg spijtig voor hem, want dan vrees ik dat hij dringend zijn lager onderwijs opnieuw mag gaan doen. Aub zeg, wie de ABSOLUTE ONZIN van de hele zaak hier niet snapt...tja...

oplossing is heeeeeeeel simpel: ge zet uw flikken op een rij in een straat waar de bussen toekomen, ge zet die straat goe af met wat nadar... ge leidt de aalsterse supporters (waardig) naar hun tribune (nu worden ze zowat gedeporteerd) en ge geeft die hele tribune achter het doel vrij. voor de vele fans van GBA zijn er dan nog DRIE afzonderlijke tribunes (waarvan 2 aan de lange zijde).

Het is dus inderdaad niet van niet KUNNEN, het is van niet WILLEN.

Blijkbaar zal ik samen met jullie naar de lagere school gaan !

Ik begrijp perfect dat ge meer tickets wilt, en dat het idioot is met een leeg stadion. Dat vanuit de pure logica!

Maar voetbal is niet pure logica ! En dus begrijp ik niet dat als je meer tickets hebt, dat je dan nog over een boycot blijft spreken die jullie en de uw club ( en ook de mijne) schade toebrengt.

Ik ken ondertussen het reilen en zeilen in Antwerpen, en ik weet dat wat jullie hebben gekregen en de Racing paar jaar terug, echt wel veel is. Want onze Judas ( zogezegde supporter) Janssens zal alles doen om hte voetbal in Antwerpen kapot te maken. Hij wil een fusie in 1 stadion en elke mening die daar niet mee akkoord is, zal hij vervolgen en pesten. Dit heb ik aangetoond met het feit dat ineens men niet meer mag parkeren op plaatsen waar men al 50 jaar parkeert !!

Dit wetende, is het niet te begrijpen dat ge meer wilt. Ik hoop dan ook dat jullie Janssens buiten gaan roepen tijdens die wedstrijd ( op risico dat hij dan de Kennedy-tunnel afsluit ) :-)

We hebben op Voetbalkrant, dat idee van te gaan eten vermeld, er zijn aantal mensen die tickets vragen aan onze supporters. Dus ja, we doen er alles aan om jullie te helpen.

Dus voor je nog eens uithaalt naar enen van den GBA ( Wat is dat trouwens? ), lees eerst alles, gebruik je hersencellen, en indien je hulp nodig hebt, vraag aan anderen u te helpen, en haal dan eventueel uit !

Zo zou je gezien hebben, dat ik ons bestuur vanuit Voetbalkrant en vanuit mijn eigen forum, heb gevraagd naar een oplossing te zoeken en meer tickets te voorzien! Zou je gezien hebben dat ik jullie vraag heb gesteund. En zou je niet enkel het einde gezien hebben waarbij ik zeg : Wees blij, want het is voor de egotrippers al een grote toegeving !

Maar als ge dat allemaal weglaat, dan is die enen van GBA, nen klootzak die effe jullie de les komt spellen !

PS.: Wil je het afkorten : zeg dan Ratten, Germinal Beerschot of zelfs G Beerschot! :juij:

Chapeau voor uw inzet! (y)

09 Okt 2010, 13:50
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]

grtz

Was om 12u30 :D

09 Okt 2010, 14:03
Ancien

@ Garage: dat het voetbal op zich geen pure logica is daar treed ik je voor de volle 100% bij.

Maar hier gaat het dus niet om het spelletje zelf maar om de organisatie van een voetbalwedstrijd en daar vind ik dus geen enkele logica van terug in je (jullie) redenatie.
Ik leid eerder uit je uitleg af dat het van niet willen is van, of de ene partij (Dhr. P. Janssens), of de andere partij (Germinal Beerschot).
Het gezegde: 'de pot verwijt de ketel', is hier op zijn plaats, volgens mij.

09 Okt 2010, 15:19
Duivelke

jammen schreef:
@ Garage: dat het voetbal op zich geen pure logica is daar treed ik je voor de volle 100% bij.

Maar hier gaat het dus niet om het spelletje zelf maar om de organisatie van een voetbalwedstrijd en daar vind ik dus geen enkele logica van terug in je (jullie) redenatie.
Ik leid eerder uit je uitleg af dat het van niet willen is van, of de ene partij (Dhr. P. Janssens), of de andere partij (Germinal Beerschot).
Het gezegde: 'de pot verwijt de ketel', is hier op zijn plaats, volgens mij.

Ten eerste, ben ik zeer kritisch met zowel de pot als de ketel.

Ten tweede heb het al uitgelegd. 1 miljoen uitgeven voor een bezoekersvak dat amper vol zit tijdens het jaar en wetende dat je binnen de 5 jaar verhuisd is BULLSHIT! ( Voor ne keer volg ik 100% ons bestuur !)

Ten derde: wat is niet willlen? Als er dan rellen onstaan is de kritiek loeihard op de instanties he. Dus vind ik dat het idd wel ergens veiligheid een rol speelt. Match tegen Raciing zijn er incidenten geweest met kakkers die dachten dat we ze nodig hadden. En een racinger die dacht dat hij in onze thuisvakken mocht vieren. Want vergis u niet ( hoop ik) VOETBAL is EMOTIE !!

09 Okt 2010, 15:26
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 44
Jan schreef:

grtz

Zo goed op de hoogte, Jean? Toch weer geen tickets gaan ronselen achter de rug van uw supportersclub? :D

09 Okt 2010, 16:13
Ancien

kd'ke schreef:
Jan schreef:

grtz

Zo goed op de hoogte, Jean? Toch weer geen tickets gaan ronselen achter de rug van uw supportersclub? :D

Neenee, nu waren ze plots met 4 aanwezig ;) (y)

Laatst gewijzigd door Jan op 09 Okt 2010, 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.

09 Okt 2010, 16:24
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 44
Jan schreef:
kd'ke schreef:
Jan schreef:

Neenee, nu waren ze plots met 4 aanwezig ;)

Ah :)
Ik dacht dat er nu maar 1 vertegenwoordiger aanwezig mocht zijn per supclub.

09 Okt 2010, 16:32
Ancien

kd'ke schreef:
Jan schreef:
kd'ke schreef:

Neenee, nu waren ze plots met 4 aanwezig ;)

Ah :)
Ik dacht dat er nu maar 1 vertegenwoordiger aanwezig mocht zijn per supclub.

2 blijkbaar...

09 Okt 2010, 16:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Maar 14 bussen mogen de verplaatsing maken,
over een bierfiets is niet gesproken geweest hé ? :D

Afbeelding

09 Okt 2010, 16:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3000 berichten ]  Ga naar pagina 1 112 113 114 115 116 200