|
|
| Pagina 116 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 114 115 116 117 118 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:05 Berichten: 211 Leeftijd: 49 Locatie: Affligem Website: http://www.dirtyuncle.be |
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
chico schreef: supportersclubs krijgen plaatsen voor dubbeldekker te vullen + dubbeldekker voor Iendracht.be, rest kaarten voorverkoop volgende week vrijdag (tussen 18u en 20u zandberg)voor abo's en de week daarna maandag als er nog kaarten over zijn voor iedereen. officiele info volg op officiele website. dat is ook het eerste dat ik daarvan hoor. Hoe kan ik me inschrijven/kandidaat stellen??? |
| 10 Okt 2010, 10:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Dat is de bus van Jeroen uit Erembodegem.
Voor zover ik zelf weet is dat geen bus van Iendracht.be _________________ If you never try, you'll never know |
| 10 Okt 2010, 10:43 |
|
|
Junior Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:05 Berichten: 211 Leeftijd: 49 Locatie: Affligem Website: http://www.dirtyuncle.be |
Op die manier denk ik toch dat het bestuur beter alle bussen had ingelegd.
iets overzichtelijker en iedereen gelijke kansen. |
| 10 Okt 2010, 10:48 |
|
|
Miniem
Bij forza uit gijzegem zijn der misschien nog wa kaarten over als ze der bijkrijgen. Ge moe u dan wel lid maken peisek, ma das 7,5 euro ofzoiets.
Sma nen tip e. |
| 10 Okt 2010, 10:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Verbechio schreef: Da zal den bus vanuit Erembodegem zijn denkek knap initiatief, daar niet van, maar dat zou dan toch ook niet helemaal correct zijn? Dat is geen supportersclub, dus ze hebben niets om zich op te baseren of dat trouwe supporters zijn. Voor hetzelfde geld zitten daar gelegenheidssupporters op, terwijl abonnees misschien in de kou blijven staan. |
| 10 Okt 2010, 10:51 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
---redhat--- schreef: Bij forza uit gijzegem zijn der misschien nog wa kaarten over als ze der bijkrijgen. Ge moe u dan wel lid maken peisek, ma das 7,5 euro ofzoiets. Sma nen tip e. als ik mij niet vergis 6€,denk wel niet dat er veel gaan over zijn |
| 10 Okt 2010, 11:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Stijn schreef: Verbechio schreef: Da zal den bus vanuit Erembodegem zijn denkek knap initiatief, daar niet van, maar dat zou dan toch ook niet helemaal correct zijn? Dat is geen supportersclub, dus ze hebben niets om zich op te baseren of dat trouwe supporters zijn. Voor hetzelfde geld zitten daar gelegenheidssupporters op, terwijl abonnees misschien in de kou blijven staan. We hebben ons daar ook met een grote compagnie ingeschreven, en dat zijn wel degelijk allemaal trouwe supporters. |
| 10 Okt 2010, 11:39 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Stijn schreef: Verbechio schreef: Da zal den bus vanuit Erembodegem zijn denkek knap initiatief, daar niet van, maar dat zou dan toch ook niet helemaal correct zijn? Dat is geen supportersclub, dus ze hebben niets om zich op te baseren of dat trouwe supporters zijn. Voor hetzelfde geld zitten daar gelegenheidssupporters op, terwijl abonnees misschien in de kou blijven staan. daar zullen idd wel een heel deel "ééndagsvliegen" bijzijn. moestet bedoeld zijn als iendracht.be, dan is da zeker nog te verdedigen. langs den andere kant hadden zij voor de heisa al nen bus ingelegd en om het praktisch te kunnen regelen, is da mss zo slecht nog niet om dezen bus ook van kaarten te voorzien. Das weer ne last minder voort bestuur Ik gunnet Jeroen zeker en vast. da busken zal ook weer in orde zijn peisk _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 10 Okt 2010, 11:42 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Kan iemand die ingeschreven staat op de lijst van een supportersclub (en via hun dus meegaat nr GB) - en die ook een abonnement heeft, nog om tickets gaan in voorverkoop vr de abonnees?
Of gaat dat niet aangezien er dan zogezegd 2 met dezelfde rijksregisternummer meegaan? Lijkt mij toch moeilijk om te controleren... |
| 10 Okt 2010, 11:52 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
ajoin_bart schreef: Kan iemand die ingeschreven staat op de lijst van een supportersclub (en via hun dus meegaat nr GB) - en die ook een abonnement heeft, nog om tickets gaan in voorverkoop vr de abonnees? Of gaat dat niet aangezien er dan zogezegd 2 met dezelfde rijksregisternummer meegaan? Lijkt mij toch moeilijk om te controleren... De lijsten moeten eerst bij het bestuur binnengegeven worden dacht ik,dus ze gaan er wel degelijk op toezien dat niemand 2keer zijn rijksregisternummer registreert. |
| 10 Okt 2010, 11:59 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
ajoin_bart schreef: Kan iemand die ingeschreven staat op de lijst van een supportersclub (en via hun dus meegaat nr GB) - en die ook een abonnement heeft, nog om tickets gaan in voorverkoop vr de abonnees? Of gaat dat niet aangezien er dan zogezegd 2 met dezelfde rijksregisternummer meegaan? Lijkt mij toch moeilijk om te controleren... Nee gaat niet, eens je ingeschreven staat, met supportersclub kan je geen tweede ticket meer verkrijgen. Per bus zal er naar t'schijnt de laatste kimometers een agent meerijden, die de vooraf ingediende lijst met leden gaat controleren. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 10 Okt 2010, 12:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
zoe een cirk joenges tegen nen derdeklasser
![]() _________________ MCMXIX |
| 10 Okt 2010, 12:40 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
69 schreef: zoe een cirk joenges tegen nen derdeklasser ![]() Idd,Beerschot ![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 10 Okt 2010, 12:42 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
DavidSeal schreef: ajoin_bart schreef: Kan iemand die ingeschreven staat op de lijst van een supportersclub (en via hun dus meegaat nr GB) - en die ook een abonnement heeft, nog om tickets gaan in voorverkoop vr de abonnees? Of gaat dat niet aangezien er dan zogezegd 2 met dezelfde rijksregisternummer meegaan? Lijkt mij toch moeilijk om te controleren... Nee gaat niet, eens je ingeschreven staat, met supportersclub kan je geen tweede ticket meer verkrijgen. Per bus zal er naar t'schijnt de laatste kimometers een agent meerijden, die de vooraf ingediende lijst met leden gaat controleren.[/quote] Daar zakt mijn broek vanaf. Precies of er komt een bende criminelen naar de match kijken, echte KGB toestanden. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 10 Okt 2010, 12:58 |
|
|
forumlegende |
Onderkroiper schreef: DavidSeal schreef: ajoin_bart schreef: Kan iemand die ingeschreven staat op de lijst van een supportersclub (en via hun dus meegaat nr GB) - en die ook een abonnement heeft, nog om tickets gaan in voorverkoop vr de abonnees? Of gaat dat niet aangezien er dan zogezegd 2 met dezelfde rijksregisternummer meegaan? Lijkt mij toch moeilijk om te controleren... Nee gaat niet, eens je ingeschreven staat, met supportersclub kan je geen tweede ticket meer verkrijgen. Per bus zal er naar t'schijnt de laatste kimometers een agent meerijden, die de vooraf ingediende lijst met leden gaat controleren.[/quote] Daar zakt mijn broek vanaf. Precies of er komt een bende criminelen naar de match kijken, echte KGB toestanden. stasi zal ook al goe zijn zeker ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 10 Okt 2010, 13:00 |
|
| Pagina 116 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 114 115 116 117 118 … 200 Volgende |