Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst - Pagina 119 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3000 berichten ]  Ga naar pagina 1 117 118 119 120 121 200
 Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst 

Resultaat
Peiling eindigde op 29 Okt 2010, 18:37
Eendracht wint na 90 minuten  54%  [ 70 ]
Eendracht verliest na 90 minuten  19%  [ 25 ]
Eendracht wint na verlengingen  10%  [ 13 ]
Eendracht verliest na verlengingen  5%  [ 6 ]
Eendracht wint na strafschoppen  11%  [ 14 ]
Eendracht verliest na strafschoppen  2%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 130

Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 35
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
U hebt mail van de stad antwerpen :D

Geachte heer,

Bedankt voor uw e-mail over de voetbalwedstrijd van Germinal Beerschot tegen Eendracht Aalst. Voor de beker van België spelen deze twee clubs tegen mekaar. U hebt vernomen dat er maar 675 plaatsen beschikbaar zijn, en vraagt of dit aantal niet verhoogd kan worden. Ik kan er goed inkomen dat u en de andere trouwe supporters geen enkele match willen missen van hun favoriete voetbalploeg.

De club koos er twee jaar geleden voor haar bezoekersvak te verkleinen tot 675 zitplaatsen, zodat zij meer tickets kan verkopen aan de thuisbezoekers. Dat is geen beslissing van mij als burgemeester. Ik beslis niet over het commercieel beleid van de club. Bovendien heeft de club ervoor gekozen om haar bezoekersparking beperkt te houden tot maximaal 14 bussen en niet meer ruimte te voorzien voor bezoekersbussen.

Als burgemeester ben ik wel verantwoordelijk voor de veiligheid in Antwerpen en dus ook voor het veilige verloop voor, tijdens en na de wedstrijden. De infrastructuur van Germinal Beerschot is door de brandweer en de politie getest op veiligheid volgens de indeling die de club koos, met name voor 675 bezoekers. Die veiligheidsprotocollen zijn ook overgemaakt aan de federale overheid. Dat is wettelijk verplicht. Het is dus helemaal niet vanzelfsprekend om meer bezoekers toe te laten. Maar ik ben ook voetballiefhebber, en heb uiteraard begrip voor uw vraag om met meer supporters naar deze wedstrijd te komen. Het voorstel is nu om het bezoekersvak éénmalig te vergroten voor 300 supporters. De rest van het vak, waar normaal de thuissupporters zitten, moet dan leeg blijven. Dit is wel een uitzondering. Het is nu aan de club om te beslissen of zij het vak éénmalig groter maakt. Of zij ook de busparking hierop voorziet is een verantwoordelijkheid van de club. Voor al uw vragen kan u dan ook best contact opnemen met het bestuur van Germinal Beerschot, Atletenstraat 80, 2020 Antwerpen, [email protected], tel. 03 248 48 45.

Hopelijk kunnen we op 27 oktober allemaal van een spannende wedstrijd genieten.

Met vriendelijke groeten,

Patrick Janssens
Burgemeester

Stad Antwerpen

Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 11 Okt 2010, 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.

11 Okt 2010, 14:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Op hetzelfde ogenblik ook dezelfde mail gekregen :D
Van: Patrick Janssens.
Datum: 11/10/2010 14:56:50
Aan: Yves Janssens

Ge ziet, ze lezen daar wel degelijk hun mails en doen de moeite al was het maar met een standaardformule om te antwoorden. (y)

11 Okt 2010, 15:01
forumlegende

Idem!

Van SPAMmail gesproken ;)

11 Okt 2010, 15:05
Nationale Ploeg

Ik vind het nog altijd een onnozelaar, maar wel mooi dat hij effectief antwoordt.

11 Okt 2010, 15:06
Ancien

Leeftijd: 55
De Jean schreef:
Ik vind het nog altijd een onnozelaar, maar wel mooi dat hij effectief antwoordt.

Zelfs een horloge dat stilstaat, geeft 2x per dag de juiste tijd aan... ik wil maar zeggen, t'zou erg zijn mocht hij nu nooit eens iets "goed" doen. :D .

11 Okt 2010, 15:50
forumlegende

En toch is het de club Germinal Beerschot die ons kloot.
Geen enkele blijk van goede wil, buiten het kleine zoethoudertje van ocharme 270 tickets.

Volgens mij heeft Janssens hier helemaal niets mee te maken.

11 Okt 2010, 15:52
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 44
Iendrachter90 schreef:

Geachte heer,

Bedankt voor uw e-mail over de voetbalwedstrijd van Germinal Beerschot tegen Eendracht Aalst. Voor de beker van België spelen deze twee clubs tegen mekaar. U hebt vernomen dat er maar 675 plaatsen beschikbaar zijn, en vraagt of dit aantal niet verhoogd kan worden. Ik kan er goed inkomen dat u en de andere trouwe supporters geen enkele match willen missen van hun favoriete voetbalploeg.

De club koos er twee jaar geleden voor haar bezoekersvak te verkleinen tot 675 zitplaatsen, zodat zij meer tickets kan verkopen aan de thuisbezoekers. Dat is geen beslissing van mij als burgemeester. Ik beslis niet over het commercieel beleid van de club. Bovendien heeft de club ervoor gekozen om haar bezoekersparking beperkt te houden tot maximaal 14 bussen en niet meer ruimte te voorzien voor bezoekersbussen.

Als burgemeester ben ik wel verantwoordelijk voor de veiligheid in Antwerpen en dus ook voor het veilige verloop voor, tijdens en na de wedstrijden. De infrastructuur van Germinal Beerschot is door de brandweer en de politie getest op veiligheid volgens de indeling die de club koos, met name voor 675 bezoekers. Die veiligheidsprotocollen zijn ook overgemaakt aan de federale overheid. Dat is wettelijk verplicht. Het is dus helemaal niet vanzelfsprekend om meer bezoekers toe te laten. Maar ik ben ook voetballiefhebber, en heb uiteraard begrip voor uw vraag om met meer supporters naar deze wedstrijd te komen. Het voorstel is nu om het bezoekersvak éénmalig te vergroten voor 300 supporters. De rest van het vak, waar normaal de thuissupporters zitten, moet dan leeg blijven. Dit is wel een uitzondering. Het is nu aan de club om te beslissen of zij het vak éénmalig groter maakt. Of zij ook de busparking hierop voorziet is een verantwoordelijkheid van de club. Voor al uw vragen kan u dan ook best contact opnemen met het bestuur van Germinal Beerschot, Atletenstraat 80, 2020 Antwerpen, [email protected], tel. 03 248 48 45.

Patrick Janssens
Burgemeester

Stad Antwerpen

Dus als ik het goed begrijp krijgen we bovenop die extra 274 kaarten nu er nog eens extra 26 kaarten bij :D

11 Okt 2010, 16:18
Vaste Waarde

Bart Van den Neste schreef:
Iendrachter90 schreef:

Geachte heer,

Als burgemeester ben ik wel verantwoordelijk voor de veiligheid in Antwerpen en dus ook voor het veilige verloop voor, tijdens en na de wedstrijden. De infrastructuur van Germinal Beerschot is door de brandweer en de politie getest op veiligheid volgens de indeling die de club koos, met name voor 675 bezoekers. Die veiligheidsprotocollen zijn ook overgemaakt aan de federale overheid. Dat is wettelijk verplicht. Het is dus helemaal niet vanzelfsprekend om meer bezoekers toe te laten. Maar ik ben ook voetballiefhebber, en heb uiteraard begrip voor uw vraag om met meer supporters naar deze wedstrijd te komen. Het voorstel is nu om het bezoekersvak éénmalig te vergroten voor 300 supporters. De rest van het vak, waar normaal de thuissupporters zitten, moet dan leeg blijven. Dit is wel een uitzondering. Het is nu aan de club om te beslissen of zij het vak éénmalig groter maakt. Of zij ook de busparking hierop voorziet is een verantwoordelijkheid van de club. Voor al uw vragen kan u dan ook best contact opnemen met het bestuur van Germinal Beerschot, Atletenstraat 80, 2020 Antwerpen, [email protected], tel. 03 248 48 45 begin_of_the_skype_highlighting              03 248 48 45      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              03 248 48 45      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              03 248 48 45      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              03 248 48 45      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              03 248 48 45      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              03 248 48 45      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              03 248 48 45      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              03 248 48 45      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              03 248 48 45      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              03 248 48 45      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              03 248 48 45      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              03 248 48 45      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              03 248 48 45      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              03 248 48 45      end_of_the_skype_highlighting.

Patrick Janssens
Burgemeester

Stad Antwerpen

Dus als ik het goed begrijp krijgen we bovenop die extra 274 kaarten nu er nog eens extra 26 kaarten bij :D

Ik heb dezelfde mail van Patrick Janssens gekregen! Het zou kunnen dat we 26 kaarten bij krijgen, indien men die mail letterlijk interpreteert! Het EA-bestuur heeft nu woensdag coördinatievergadering met Germinal Beerschot! Ons bestuur zou die vraag kunnen stellen. Ik heb deze mail al doorgestuurd naar Frank De Roose!

11 Okt 2010, 16:42
Vaste Waarde

Dani schreef:
Om welk uur vertrekken de meeste bussen dan ? Rond 18u00 ?

De meeste bussen vertrekken om 18u30, want de match begint maar om 20u30!

11 Okt 2010, 16:44
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
parol schreef:
Dani schreef:

Vergeet niet dat er nog nen antwerpse en Brusselse Ring op de baan ligt.
Om nog maar te zwijgen van de plaspauzes ;)

11 Okt 2010, 16:56

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
voorbijganger schreef:
parol schreef:
Dani schreef:

Vergeet niet dat er nog nen antwerpse en Brusselse Ring op de baan ligt.
Om nog maar te zwijgen van de plaspauzes ;)

Via Dendermonde heb je de brusselse ring niet nodig,volgens mij toch nog altijd de kortste weg naar de grand bazar.

11 Okt 2010, 17:02
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Langs Dendermonde naar Beerschot ? Zal toch niet de snelste weg zijn ze...

11 Okt 2010, 17:07

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Via Dendermonde zal inderdaad het snelst zijn, eens die konijnenpijp daar uit zijt ge ver aan het Kiel.
Probleem is wel dat dat een geweldige kutbaan is als ge met drank moet rond gaan op den bus :D

11 Okt 2010, 17:07
Miss Forum 2009-2010

Leeftijd: 40
Bram schreef:
Via Dendermonde zal inderdaad het snelst zijn, eens die konijnenpijp daar uit zijt ge ver aan het Kiel.
Probleem is wel dat dat een geweldige kutbaan is als ge met drank moet rond gaan op den bus :D

Of als ge dienen spoorweg daar in oudegem over moet, houdt dan u bakken bier maar vast, of ze gaan vliegen :D

11 Okt 2010, 17:09

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Jeroen schreef:
Langs Dendermonde naar Beerschot ? Zal toch niet de snelste weg zijn ze...

Daar ben ik heel zeker van,rij maar eens langs de ring in brussel als er file is ben je daar vlug een kwartiertje kwijt.
Ik rij al 20 jaar met camion en dat is nog altijd voor mij de snelste en de kortste weg ;)

11 Okt 2010, 17:11
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 3000 berichten ]  Ga naar pagina 1 117 118 119 120 121 200