Eendracht Aalst - Wielsbeke - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 410 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 28
 Eendracht Aalst - Wielsbeke 
Auteur Bericht
Freak

Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Jammer dat slechts enkele spelers de confrontatie durfden aangaan met de supporters na de match. Enkel Lord kwam helemaal tot aan de staantribune (tot de hulptrainer hem subtiel kwam weghalen).

Na de match hadden slechts enkele het lef om door de supporters uit de kleedkamer te komen. En dat waren dan nog de mannen die bij de betere waren de laatste weken. Al de rest bleef mooi binnen of was op de een of andere manier verdwenen met de noorderzon.

Als je schrik moet hebben van de eigen supporters als die hun gedacht eens willen zeggen dan bevestig je hun punt. Eigenlijk zou je op training enkele spelers de les moeten spellen en enkele andere een hart onder de riem steken.

07 Dec 2008, 21:14
Scholier

Al diegenen die niet kunnen verdragen dat op deze site kritiek wordt gegeven op "de" ploeg, moeten nu echt wel eens zelf hun toot houden. Ik ben het niet gewend zo een toon aan te slaan, maar ten slotte werd deze site juist opgericht omdat op de officiële site niets meer gezegd kon worden.
't Was vandaag niet slecht... 't Was archieslecht!!! En ja....IK WAS ER... en ja...ik kom altijd (thuis althans) en ik heb al 30 jaar een abonnement. Dit was verschrikkelijk!!! Je moet het maar durven... één der spelers die NIET uit de toon vielen(Van Damme) vervangen....
Deze ploeg is niet gewoon ziek, maar doodziek!!! Mij maak je niet wijs dat ze echt niet beter kunnen!!
Op de officiële site wordt gesproken over een collectieve offday!!!
Laat me niet lachen!
Collectief geen goesting, te zwaar betaald en een incompetente trainer.
Hoe kun je automatismen kweken als je elke week je ploeg door elkaar gooit (en heus niet enkel om geblesseerden op te vangen...)
7 spitsen...en dan omdat Roel geblesseerd is Dessaer vooraan zetten!!! Goe bezig mannen... echt!!!
Was Van Wambeke niet vrij???

07 Dec 2008, 21:14
Scholier

En nog iets.... mijn broer is getrouwd met de zus van Jan Arijs...en op dit moment zijn al die geruchten over dat voorzitterschap totaal uit de lucht gegrepen!!!

07 Dec 2008, 21:16
Ancien

Leeftijd: 47
'n onderwoizer schreef:
En nog iets.... mijn broer is getrouwd met de zus van Jan Arijs...en op dit moment zijn al die geruchten over dat voorzitterschap totaal uit de lucht gegrepen!!!

daar kunnen we alleen maar gelukkig om zijn, we hebben hier al problemen genoeg. Dat hij mor wa wacht met zijn doodskisten :D

07 Dec 2008, 21:17
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
jawatte... over de match zelf moeten we niet teveel zeveren he. want veel voetbal was er (alweer) niet te zien. een jaar geleden waren alle tekenen mbt den iendracht positief... sterk in de beker, vaak powerplay, aanvallende matchen, bepalende spelers, inzet en bij momenten zeer goed voetbal voor vierde en derde... als je ziet waar we een jaar later staan, stel ik mij wel de vraag wat er nu plots allemaal met deze club gebeurt.

ik kan nooit geloven dat de transferpolitiek van 3 en 2 jaar terug "toevalstrefers" waren. dat waren zeer vaak voltreffers, sterke spelers die de club een meerwaarde boden.. en nu solferen ze ons mannen op gelijk iakovlevski. ONBEGRIJPELIJK!
het feit dat we onze verdedigers in de spits moeten posteren, het feit dat er nog spelers zijn die op het arrogante af beweren dat we nog meespelen voor de titel... dat stemt tot nadenken.

heel erg pijnlijk om te zien.
ik vreesde al een beetje dat we ni veraf waren van de climax. ik hoop dat het bestuur nu wel inziet dat het tijd is om stevig in te grijpen...
al kan ik me voorstellen dat, indien ze dat echt zouden willen, er een haast schieronmogelijke opgave wacht om van deze puinhoop nog iets te kunnen maken, . Nochtans... tzal toch moeten... en dan is er nog het financiele plaatje... we zullen allicht ook niet teveel wonderen mogen verwachten.
In de huidige omstandigheden zullen sterkhouders als ne seminck, deschutter (vandaag ook ongelukkig) dessaer en lord ook niet met hun kloten laten blijven rammelen, met de rommel zullen we makkelijker blijven zitten.. en hoe ge draait of keert, we moeten nog meer dan een half seizoen "overleven" (zowel de spelers als de supporters)

stel dat ik ne sponsor was vandaag: ik zou er mijn klanten er niet graag hebben op uitgenodigd.

de supporters hebben vandaag laten zien dat onze huidige kern niet gesteund worden door een bende achterlijke debielen die ge juist vanalles kunt wijsmaken. niet meer dan een menselijke en terechte reactie. er zijn een aantal spelers die zich niet moeten geviseerd voelen. inzet wordt hier geapprecieerd, ook dat hebben de supporters vandaag duidelijk laten zien

07 Dec 2008, 21:18
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Wat gaat Van Wambeke nog kunnen veranderen dit seizoen ? Tis ne schone cadeau om onder deze omstandigheden trainer te worden moet ik zeggen.

Ik zeg het, hoe spijtig het ook klinkt: ons seizoen is zo goed als voorbij. Laat gasten die tekort komen (Franck, Van Mieghem, Wouter, Kabongo, Iakovlevski,...) met de winter gewoon vertrekken. Een Van Damme, De Schutter of Coulybaly gaat dat even "goed" doen hoor opt middenveld.

Die jonge gasten doen zo meer ervaring op en dat kan ons later dan alleen maar iets opbrengen. En slechter als nu kan het toch niet, dus waarom het niet met jeugdig talent spelen dat wel hun kop er voor legt ?

07 Dec 2008, 21:18
Ancien

Leeftijd: 38
Zou Van Wambeke de oplossing zijn? Ik weet niet, mij lijkt hij te braaf.

07 Dec 2008, 21:22
Scholier

't was maar een gedachte hé S@té!
je hebt gelijk...hij zou niet METEEN voor veel verandering zorgen, maar hij zou misschien wat minder dwaze vervangingen doen.

07 Dec 2008, 21:27
Ancien

Leeftijd: 38
'n onderwoizer schreef:
't was maar een gedachte hé S@té!
je hebt gelijk...hij zou niet METEEN voor veel verandering zorgen, maar hij zou misschien wat minder dwaze vervangingen doen.

Ik weet het wel man, bedoelde het niet slecht hoor. ;)

07 Dec 2008, 21:31
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
s@té schreef:
Zou Van Wambeke de oplossing zijn? Ik weet niet, mij lijkt hij te braaf.

heb al gehoord dat het enen is die u graag heeft, of niet... en niet zo "braaf" is als hij eruitziet. maar goe, dat is altijd een vrij subjectieve aangelegenheid. erg succesvol is zijn trainierscarriere toch ook niet echt geweest, dacht ik.. enkel met temse deed hij het vrij behoorlijk. ok tis enen van weleer (gelijk limpens he) ;-)

er zal iets (nog) fundamentelers moeten veranderen, vanuit de structuur van de club... dat het nooit of te nooit nog mogelijk wordt dat de onherroepelijk mislukte aankopen ten allentijde mogen blijven spelen, terwijl diegenen die eigenlijk beter zijn plaats moeten ruimen. en dat er nooit van die "royco minute spitsen" worden aangekocht om ons scoreprobleem efkes op te lossen, en dat iedereen weer eens op zijn beste positie kan spelen. als we zo doorgaan zie ik onze IAKO nog in doel belanden.

07 Dec 2008, 21:34
Ancien

Leeftijd: 45
Het ergste van al (na vandaag) vind ik nog dat ons centraal middenveld het allemaal duidelijk niet beseft.

Dieje volgevreten Van Mieghem peist van zijn eigen echt dat hij fantastisch bezig is en de motor van de ploeg is. Franck die na de match nog de supporters komt groeten, da was nu ook nie echt vandoen...

Als ge met nieuwjaar wilt inkopen moet ge natuurlijk eerst wel van uwe rommel vanaf geraken hé, want ne kern van 35 man kunt ge u nie permitteren. En wie gaat Franck, Alain 'de motor' Van Mieghem, Kabongo, Dimi 'den TGV' Iakovlevski (WA IS DA ZEG?!), enzovoort... willen kopen?

De vervanging Van Damme was zowaar nog 't ergste van gans de strontmatch. Eén van de weinigen die zich nog inzette en die zowaar goed aan 't spelen was, die breekt em dan door hem er zo vroeg in de match af te pakken. Goe bezig Dillen... ge zijt naast een fantastische tacticus blijkbaar ook nog een psychologisch wonder!

07 Dec 2008, 21:35
Knaap

Dirk schreef:
Kuyo schreef:
Dirk schreef:
Kuyo schreef:
aan 90% van de aanwezigen deze namiddag: waarom komen jullie eigenlijk naar het stadion? jullie zijn het niet waard eendracht-supporter genoemd te worden, blijf int vervolg gewoon thuis.
voor wat stond samenwerken en eensgezindheid op da spandoek, samen de spelers uitfluiten en boe roepen, bende dwazen.
voor het zelfde geld en met wat geluk is het na 30 minuten 2-0 en staan jullie te feesten, nu hadden we pech en is er niks van de ploeg goed.
eendracht-supporters zijn successupporters, jammer dat ik dat moet zeggen en nu maar inzie

en voor mezelf, iendracht forever :EA: goe of slecht, ik blijf u aanmoedigen

en over de ploeg: slechte transfers dit jaar, jammer tzal voor volgend seizoen hopelijk zijn

:plat: :plat: :plat: :plat:

mooie reactie

Sorry, maar ik moest even bekomen van uw reactie :D
Dit is de grootste zever dat ik hier al gelezen heb.
Oftewel ben je 1. Dillen zelf, 2. familie van ....( vul zelf maar in) 3. stekeblind.
Wilt u enige voorbeelden ?
Van Damme wordt gewoon geslachtofferd omdat hij op een positie moest spelen die hem bijlange niet ligt en in de tweede helft daar de dupe van wordt. Ook al zijn er zeven spitsen dan nog is het nodig om je verdediging te ontwrichten en Dessaer in de punt te zetten :plat: Ik kan je nog verder repliek geven maar ik ga eens doen zoals de meeste spelers die vandaag die wandeling op het plein gebracht hebben, mijn kop laten hangen.
In ieder geval bedankt om mijn zondagavond nog eventjes op te fleuren met een welgemeende lachbui.

waar zeg ik dat ik fan ben van Dillen?
ik geef u volledig gelijk in wat ge zegt maar ik fluit wel mijn ploeg niet uit om ze zo nog wa dieper in de put te steken

07 Dec 2008, 21:35
forumlegende

Leeftijd: 69
Heeft diene rus in Italië gespeeld???????? :hmm:
Ik denk dat hij ginder de wc's gekuist heeft maar voetballen????? :plat:

07 Dec 2008, 21:39
Ancien

iendracht mèn 2de vraa schreef:
Heeft diene rus in Italië gespeeld???????? :hmm:
Ik denk dat hij ginder de wc's gekuist heeft maar voetballen????? :plat:

Geen enkele goeie controle, wordt denk ik nog voorbijgelopen door een schildpad...
ONVOORSTELBAAR dat die aangekocht werd. Da kunt ge u dus nie inbeelden op basis van wat dat die binnengehaald werd. En voor zulken mannen wordt Arnold weggepest?! Een schande!

07 Dec 2008, 21:42
Ancien

Reactie van Dillen:
Maar ik heb het er wel heel erg moeilijk mee dat ze spelers als Kevin en Alain bij elke baltoets de grond in boren.

Ja man, dat het uw twee poulainkes zijn was al langer duidelijk.
Ik vind dat het publiek verdomme nog heel lang gewacht heeft om zich tegen deze groep te keren. En dan is het ooooo zo voorspelbaar dat na vandaag de supporters met de vinger worden gewezen. Heel flauwkes en ook heel typerend voor deze groep... altijd op een ander steken...

07 Dec 2008, 21:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 410 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 28