|
|
| Pagina 13 van 19 |
[ 284 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 19 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Bericht Re: Eendracht Aalst - RC Mechelen
Smetje schreef: Aan degenen die zongen "KV is de ploeg van 't stad": ![]() boven in de K staat er enen die mij al weken irriteert, Senna wa uitmaken, constant de grootste dommigheden verkondigen (en ik zweer het, het kan tellen...) en idd, zoals verwacht "KV is de fucking...." |
| 13 Dec 2009, 21:40 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
CeltiC1919 schreef: Smetje schreef: Aan degenen die zongen "KV is de ploeg van 't stad": ![]() boven in de K staat er enen die mij al weken irriteert, Senna wa uitmaken, constant de grootste dommigheden verkondigen (en ik zweer het, het kan tellen...) en idd, zoals verwacht "KV is de fucking...." Hoe kunde nu zo een ventje uitmaken?Wat wordt er gezegd misschien. |
| 13 Dec 2009, 21:42 |
|
|
Iendrachter90 schreef: CeltiC1919 schreef: Smetje schreef: Aan degenen die zongen "KV is de ploeg van 't stad": ![]() boven in de K staat er enen die mij al weken irriteert, Senna wa uitmaken, constant de grootste dommigheden verkondigen (en ik zweer het, het kan tellen...) en idd, zoals verwacht "KV is de fucking...." Hoe kunde nu zo een ventje uitmaken?Wat wordt er gezegd misschien. ..... paar weken geleden, "kintj verzetj a", "onnoezel menneken" en meer van da, mor pas op, als ge ziet van wie (wat) dat da komt..... ![]() |
| 13 Dec 2009, 21:43 |
|
|
btw: schitterend spandoek!!!!!
|
| 13 Dec 2009, 21:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
CeltiC1919 schreef: btw: schitterend spandoek!!!!! Is daar een foto van, want ja, ik stond er schuin achter... |
| 13 Dec 2009, 21:53 |
|
|
forumlegende |
CeltiC1919 schreef: btw: schitterend spandoek!!!!! spijtig dat plots voor de match beslist wordt dat we dan toch onze mondmaskers niet mogen uitdelen op de staantribune op de zittribune mochten ze blijkbaar wel uitgedeeld worden niveau ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 13 Dec 2009, 21:57 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40 Berichten: 410 Leeftijd: 66 |
salvador schreef: CeltiC1919 schreef: btw: schitterend spandoek!!!!! Is daar een foto van, want ja, ik stond er schuin achter... ![]() |
| 13 Dec 2009, 22:01 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40 Berichten: 410 Leeftijd: 66 |
salvador schreef: CeltiC1919 schreef: btw: schitterend spandoek!!!!! Is daar een foto van, want ja, ik stond er schuin achter... Yes getrokken vanop tribune http://img171.imageshack.us/i/herschaaldekopievaniend.jpg/ |
| 13 Dec 2009, 22:11 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
de clerus schreef: De overwinning was verdiend maar niet een van onze beste matchen. Zeker de tweede helft niet. De eerste helft was wel zeer goed. De wissel Troch was toch een foutje van onze trainer. Het hele middenveld verzoop en Troch heeft meer voetbal gezien dan gespeeld. Volgende week Galluci en Lord terug en Troch op de bank. Ale, nu Zottegem voor de bijl! ![]() Ik denk dat de wissel Verheyden-Troch er enkel kwam na een blessure van Verheyden hoor... Ewen heeft een week niet getraind en begon ook pas rond 14u40 met zijn opwarming... Dus zo lang mogelijk warm gehouden en zo min mogelijk inspanning... Ging al trekkebenend het veld af... Troch werd trouwens bij het rustsignaal al door BVR gebriefd dat hij snel zou invallen in de tweede helft. Reden waarom we in de tweede helft zo terugkropen was mij nochtans heel duidelijk: de helft van de ploeg zat gewoon op het tandvlees... Moreels / Depoitre / Podevijn hadden in de eerste helft al het volle pond gegeven en na de dribbelactie en het gekraakte schot van W. Moreels een minuut na zijn eerste goal, leek het alsof die ging doodvallen... Sleepte zich naar de rust en op die manier kreeg je in de tweede helft een zwaar afwachtende ploeg... Tel daarbij een Seminck en een Kestens die nog niet veel matchritme hebben, een De Castro die ook compleet leeg werd vervangen, Lord en Galucci die er niet bijzijn en dan weet je het wel dat het niet meer zo flitsend zal zijn... Het feit dat ze er fysiek doorzaten, zorgde er ook weer voor het blootleggen van Troch's mankementen... maar was weer van goudwaarde met die assist voor Moreels want die goal kwam op dat moment echt uit de lucht vallen... Zette daarna ook nog eens Laurent alleen op weg naar de keeper, die miste. En Laurent deed dat ook nog eens over op een knappe bal van W. Moreels. Ik treedt Salvador bij en ik denk wel dat het niet scoren stilaan in het hoofdje kruipt - zie maar naar de reactie van Laurent na het eindsignaal... Toch vond ik het in de eerste helft weer heel degelijk. Clepkens haalt er drie gemaakte uit (kopbal van Laurent, het dropshot van Jens en ook de een tegen een met Jens helemaal in het begin). Daarna valt de bal net niet goed - W. Moreels met die rechtstreekse vrije schop van bijna op de doellijn, de volley van Jens die ook in de TV-Oost samenvatting zit... En de rushes van Filipovic deden hen echt pijn, alsook de infiltraties van Kestens (drie keer aan het kanon, nipt over met zijn volley in de tweede helft ook) en Verheyden en het tussen de lijnen spelen van Podevijn... De Schutter ook weer heel degelijk, idem dito voor B. Moreels en VDN die met veel présence in zijn goal staat... Een kleine twintig minuten in de tweede helft wat minder, maar eigenlijk kansen genoeg om een match of drie te winnen... 23 op 27, dat zegt alles... 12 punten achter op Boom... met nog een rechtstreekse confrontatie in het verschiet... Niet vergeten dat wij in ons kampioenenjaar in vierde ook ongenaakbaar leken met een ongeslagen status tot Nieuwjaar... maar meteen thuis verloren van Temse en onze voorsprong zagen slinken... Dus wie weet... |
| 13 Dec 2009, 22:14 |
|
|
Miniem
kgon ier toch isj efkes mé gedacht zeggen tegenoever die mannen die pijzen dat de bokkalboys soep es en oever diejen ambras van vandaug...
wie uitdaagd moet klappe kunnen aanvaarden... de deuren onder uitgang spionkop waren gesloten dus koste nimmer al daar buiten en of pissen... stond er daar zo ne gralijke simme GESTELDEN onnozelaar tegen die van aalst en stewards bezig van " as kik ier na zeg dak deergon gonnek deer" "wat est kom pakt oit" ja se dan hebde pech eh wie ni uitdaagd moet ook geen schrik van klappen te krijgen hebben... en bokkalboys : ne groep echte kameraden die voor iedereen door een vuur gaan... da zijn MANNEN... en geen grootbakkes mensen en nadien janken!!! diejen enen is twee tanden kwijt... --->>> proficiat... ge moet maar ni roepen en gebaren doen naar 10-15 man van kom kom kom kom wat est!!! de mensen die moesten vluchten en nu hun ongenoegen uiten naar de vechters zouden beter EERST naar de uitdagers kijken ipv de vechters met de vinger te wijzen... kstond er plak veren en nor moin miening een schoein les gekregen!!! |
| 13 Dec 2009, 22:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
vantjen schreef: El Corredor schreef: de clerus schreef: Op forum mechelen zeggen ze dat onzen depoitre nog geen deuk in een potteken boter gestampt krijgt . een sjans datm ni goed afwerkt op ze krijgen er nog 2 meer op hunder doos.Ok, hij was vandaag ongelukkig in de afwerking maar eens gezien wat een ruimte dat die creeërt voor de rest. Plus moest hij na de wissel met verheyden opnieuw teveel ballen halen in het middenveld. *el corredor kan het nie laten en begeeft zich naar Mechelen* Als je een ganse match loopt en gaten open trekt voor de andere spelers is het volgens mij normaal dat je niet meer scherp voor de goal komt. Ik vergeef het hem in ieder geval, want zonder hem zou Moreels heel wat minder succesvol zijn. Zie eens op http://www.iendrachtoiljst.be voor een anecdote op de tribunes. ![]() Toeval wil dat ik De Fons ook in de kantine tegenkwam voor de wedstrijd en hem vereeuwigde voor de fotosite Wordt straks gepost_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 13 Dec 2009, 22:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
ajoineuh schreef: kgon ier toch isj efkes mé gedacht zeggen tegenoever die mannen die pijzen dat de bokkalboys soep es en oever diejen ambras van vandaug... wie uitdaagd moet klappe kunnen aanvaarden... de deuren onder uitgang spionkop waren gesloten dus koste nimmer al daar buiten en of pissen... stond er daar zo ne gralijke simme GESTELDEN onnozelaar tegen die van aalst en stewards bezig van " as kik ier na zeg dak deergon gonnek deer" "wat est kom pakt oit" ja se dan hebde pech eh wie ni uitdaagd moet ook geen schrik van klappen te krijgen hebben... en bokkalboys : ne groep echte kameraden die voor iedereen door een vuur gaan... da zijn MANNEN... en geen grootbakkes mensen en nadien janken!!! diejen enen is twee tanden kwijt... --->>> proficiat... ge moet maar ni roepen en gebaren doen naar 10-15 man van kom kom kom kom wat est!!! de mensen die moesten vluchten en nu hun ongenoegen uiten naar de vechters zouden beter EERST naar de uitdagers kijken ipv de vechters met de vinger te wijzen... kstond er plak veren en nor moin miening een schoein les gekregen!!! Ooit van negeren gehoord ? (met de klemtoon op de tweede lettergreep) Ge moogt heel fier zijn dat ge iemand twee tanden hebt uitgeslagen, met 10 tegen 1 dan nog, en er dan nog komt mee stoefen ook, proficiat! |
| 13 Dec 2009, 22:23 |
|
|
Freak
ajoineuh schreef: kgon ier toch isj efkes mé gedacht zeggen tegenoever die mannen die pijzen dat de bokkalboys soep es en oever diejen ambras van vandaug... wie uitdaagd moet klappe kunnen aanvaarden... de deuren onder uitgang spionkop waren gesloten dus koste nimmer al daar buiten en of pissen... stond er daar zo ne gralijke simme GESTELDEN onnozelaar tegen die van aalst en stewards bezig van " as kik ier na zeg dak deergon gonnek deer" "wat est kom pakt oit" ja se dan hebde pech eh wie ni uitdaagd moet ook geen schrik van klappen te krijgen hebben... en bokkalboys : ne groep echte kameraden die voor iedereen door een vuur gaan... da zijn MANNEN... en geen grootbakkes mensen en nadien janken!!! diejen enen is twee tanden kwijt... --->>> proficiat... ge moet maar ni roepen en gebaren doen naar 10-15 man van kom kom kom kom wat est!!! de mensen die moesten vluchten en nu hun ongenoegen uiten naar de vechters zouden beter EERST naar de uitdagers kijken ipv de vechters met de vinger te wijzen... kstond er plak veren en nor moin miening een schoein les gekregen!!! echt proficiat dat je je een man getoond hebt door iemand een lesje te leren. bokkalboys zijn inderdaad echte mannen ... |
| 13 Dec 2009, 22:28 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
vantjen schreef: salvador schreef: CeltiC1919 schreef: btw: schitterend spandoek!!!!! Is daar een foto van, want ja, ik stond er schuin achter... Yes getrokken vanop tribune http://img171.imageshack.us/i/herschaaldekopievaniend.jpg/ _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 13 Dec 2009, 22:29 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: ajoineuh schreef: kgon ier toch isj efkes mé gedacht zeggen tegenoever die mannen die pijzen dat de bokkalboys soep es en oever diejen ambras van vandaug... wie uitdaagd moet klappe kunnen aanvaarden... de deuren onder uitgang spionkop waren gesloten dus koste nimmer al daar buiten en of pissen... stond er daar zo ne gralijke simme GESTELDEN onnozelaar tegen die van aalst en stewards bezig van " as kik ier na zeg dak deergon gonnek deer" "wat est kom pakt oit" ja se dan hebde pech eh wie ni uitdaagd moet ook geen schrik van klappen te krijgen hebben... en bokkalboys : ne groep echte kameraden die voor iedereen door een vuur gaan... da zijn MANNEN... en geen grootbakkes mensen en nadien janken!!! diejen enen is twee tanden kwijt... --->>> proficiat... ge moet maar ni roepen en gebaren doen naar 10-15 man van kom kom kom kom wat est!!! de mensen die moesten vluchten en nu hun ongenoegen uiten naar de vechters zouden beter EERST naar de uitdagers kijken ipv de vechters met de vinger te wijzen... kstond er plak veren en nor moin miening een schoein les gekregen!!! echt proficiat dat je je een man getoond hebt door iemand een lesje te leren. bokkalboys zijn inderdaad echte mannen ... Evkes aan mijn broer gevraagd die zelf bij die bokkalboys hoort en die zegt dat het niet eens de bokkalboys waren. |
| 13 Dec 2009, 22:34 |
|
| Pagina 13 van 19 |
[ 284 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 19 Volgende |