|
|
| Pagina 13 van 29 |
[ 424 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 29 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef: dwarskijker schreef: panoleon schreef: Zowel Lothar DV als Thomas C hun kwaliteiten liggen eerder op positie 10 dan als brekers voor een verdediging, maar ik begrijp volkomen je redenering ![]() Van Damme was eigenlijk gisteren al fit en zal dus zondag zeker kunnen spelen. En filipovic zie ik ook wel al aantreden nu seminck uit is ,alhoewel we eigenlijk niet weten hoelang die uit is.Misschien valt het al bij al wel nog mee. Bij Flippo was de diagnose een klein scheurtje en zou hij normaal maar 2 weken out zijn (weet ek van een goei bron ) het zal dus nipt worden, maar mogelijk_________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 19 Apr 2010, 17:37 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Flippo speelt zondag niet, hij wil geen risico nemen met het oog op de eindronde...
|
| 19 Apr 2010, 18:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ook Boom mist met Jerry Poorters(derde gele kaart) ook een belangrijke pion.
|
| 19 Apr 2010, 18:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Zondag winnen is geen must, hé mannen.
Laat Flippo en Vandamme nog een weekje rusten, nadien zijn er nog 3 matchen waar we de nodige punten kunnen pakken. _________________ oilsjt, goi alien... |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Gijzegem Vaneigest schreef: Flippo speelt zondag niet, hij wil geen risico nemen met het oog op de eindronde... das misschien wel het beste. Liever een fitte Flippo in de eindronde als nu risico's nemen terwijl we toch al zo goed als zeker zijn van de eindronde. |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
de resterende matchen vooral zorgen dat de ziekenboeg leeg geraakt en er geen blesures bij komen. Al heb je dat laatste niet altijd zelf in de hand.
Boom kunnen we nog tegen komen in de eindronde. Dus zou ik durven enkele belangrijke spelers zoals Depoitre en Moreels een snipperdagje gunnen. Misschien het moment om er Troch nog eens bij te halen. |
| 19 Apr 2010, 19:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Prodialoog schreef: de resterende matchen vooral zorgen dat de ziekenboeg leeg geraakt en er geen blesures bij komen. Al heb je dat laatste niet altijd zelf in de hand. Boom kunnen we nog tegen komen in de eindronde. Dus zou ik durven enkele belangrijke spelers zoals Depoitre en Moreels een snipperdagje gunnen. Misschien het moment om er Troch nog eens bij te halen. Wouter en Laurent een snipperdagje laten? Gaat ge met Lord(die geen goesting heeft) en Troch in de spits spelen? We zullen ginder een schoon zicht slaan |
| 19 Apr 2010, 19:26 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Dat bericht over die voorverkoop op de Zandberg vandaag (en de komende dagen?) mogen ze ook wel eens van de officiele site halen. Ik passeer daar vanavond en de verantwoordelijke met de kaarten is niet aanwezig en al evenmin te bereiken. Ik vraag niet per se een voorverkoop, maar als ze eentje aankondigen en er is geen, sta je daar wel heel erg lullig. Van elementaire public relations gesproken ...
|
| 19 Apr 2010, 19:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Prodialoog schreef: de resterende matchen vooral zorgen dat de ziekenboeg leeg geraakt en er geen blesures bij komen. Al heb je dat laatste niet altijd zelf in de hand. Boom kunnen we nog tegen komen in de eindronde. Dus zou ik durven enkele belangrijke spelers zoals Depoitre en Moreels een snipperdagje gunnen. Misschien het moment om er Troch nog eens bij te halen. Tis nog vier matchen, ik zou nu ook nog niet beginnen met ons beste spelers van kant te laten. Bovendien komen Moreels en Depoitre terug uit blessure en denk ik dat het belangrijker is dat ze nog wat matchritme opdoen en verder naar hun beste niveau groeien. Trouwens, u in optimale omstandigheden voorbereiden op de eindronde betekent ook de ploeg draaiende houden. Ik vind het belangrijk om die eindronde niet aan te vatten met enkele verliesmatchen (in de competitie) die in de hoofden kunnen kruipen. |
| 19 Apr 2010, 19:34 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bartos schreef: Tis nog vier matchen, ik zou nu ook nog niet beginnen met ons beste spelers van kant te laten. Bovendien komen Moreels en Depoitre terug uit blessure en denk ik dat het belangrijker is dat ze nog wat matchritme opdoen en verder naar hun beste niveau groeien. Trouwens, u in optimale omstandigheden voorbereiden op de eindronde betekent ook de ploeg draaiende houden. Ik vind het belangrijk om die eindronde niet aan te vatten met enkele verliesmatchen (in de competitie) die in de hoofden kunnen kruipen. Voilà da vind ik er ook van. Ritme en vertrouwen zijn nog veel belangrijker dan al dan niet een blessure oplopen - wat je sowieso niet in de hand hebt... Ik zie liever de automatismen tussen de flanken en de twee spitsen er weer ingeslepen worden vóór de eindronde, dan dat ze mekaar in de eerste wedstrijd van de eindronde weer moeten zoeken en op elkaar moeten ingespeeld worden... Uw sleutelspelers er in de komende matchen afwisselend na 70 minuten afhalen - nadat de eindronde binnen is natuurlijk!!! want dat is nog steeds niet het geval - dat zou ik dan eerder wel zien zitten bijvoorbeeld... En wees gerust: Poorters is dé pion van Boom... Is hun wapen bij alle stilliggende fases, is hun motor, hun kapitein, heeft een enorm loopvermogen en naast hun beste verdediger is het ook nog eens hun tweede beste aanvaller... Nu nog Glouftsis en Van der Westerlaken uit de match houden en je staat al heel ver... |
| 19 Apr 2010, 19:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik zou toch ook nog een paar matchen ritme op doen hoor, Depoitre en Moreels beginnen wel te draaien, maar ik ben zeker dat ze sterker zullen staan door nu nog die paar matchen te spelen en dan ze plots aan de kant te laten. Ik denk trouwens ook dat ze er zelf niet mee zouden kunnen lachen.
Moest je nu merken dat een tegenstander echt bitsig wordt dan moet je natuurlijk geen overbodige risico's nemen..... _________________ If you never try, you'll never know |
| 19 Apr 2010, 19:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
De eindronde is ook nog niet binnen eh en je moet rekening houden dat we in Boom met een verzwakte verdediging beginnen , tenzij er wonderen gebeuren
|
| 19 Apr 2010, 19:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
DT schreef: Bartos schreef: Tis nog vier matchen, ik zou nu ook nog niet beginnen met ons beste spelers van kant te laten. Bovendien komen Moreels en Depoitre terug uit blessure en denk ik dat het belangrijker is dat ze nog wat matchritme opdoen en verder naar hun beste niveau groeien. Trouwens, u in optimale omstandigheden voorbereiden op de eindronde betekent ook de ploeg draaiende houden. Ik vind het belangrijk om die eindronde niet aan te vatten met enkele verliesmatchen (in de competitie) die in de hoofden kunnen kruipen. Voilà da vind ik er ook van. Ritme en vertrouwen zijn nog veel belangrijker dan al dan niet een blessure oplopen - wat je sowieso niet in de hand hebt... Ik zie liever de automatismen tussen de flanken en de twee spitsen er weer ingeslepen worden vóór de eindronde, dan dat ze mekaar in de eerste wedstrijd van de eindronde weer moeten zoeken en op elkaar moeten ingespeeld worden... Uw sleutelspelers er in de komende matchen afwisselend na 70 minuten afhalen - nadat de eindronde binnen is natuurlijk!!! want dat is nog steeds niet het geval - dat zou ik dan eerder wel zien zitten bijvoorbeeld... En wees gerust: Poorters is dé pion van Boom... Is hun wapen bij alle stilliggende fases, is hun motor, hun kapitein, heeft een enorm loopvermogen en naast hun beste verdediger is het ook nog eens hun tweede beste aanvaller... Nu nog Glouftsis en Van der Westerlaken uit de match houden en je staat al heel ver... Irritant bazeke,maar wa ne prachtige speler,dat zou de perfecte vervanger zijn MOEST Seminck toch nog vertrekken. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Apr 2010, 20:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
En trouwens, we kunnen nog altijd kampioen spelen, hé...
Winnen op Boom, Boom en Heist gelijkspelen tegen elkaar en voorts die gasten geen van beiden nog iets winnen en wij alles en 't is de chacoche... |
| 19 Apr 2010, 20:35 |
|
|
Nationale Ploeg
salvador schreef: En trouwens, we kunnen nog altijd kampioen spelen, hé... Winnen op Boom, Boom en Heist gelijkspelen tegen elkaar en voorts die gasten geen van beiden nog iets winnen en wij alles en 't is de chacoche... Euh, neen. |
| 19 Apr 2010, 20:42 |
|
| Pagina 13 van 29 |
[ 424 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 29 Volgende |