|
|
| Pagina 13 van 27 |
[ 392 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 27 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten VV
Tokkie schreef: ajoin_bart schreef: Smetje schreef: Helemaal akkoord. T is in moeilijke periodes dat we ons moeten laten horen. Gezien op Brakel? Tot de 3-2 geen sfeer, nadien wel en dat gaf de ploeg ne serieuzen boost. Zondag allemaal achter ons ploeg. hopelijk worden de trommels bovengehaald en maken we er nog eens nen schitterende ambiance van die ons ploeg nr de overwinning loodst! Ik zal er weer zijn met de kleinen trommel en ik em zondag oek ne groten mee , any volunteers??ik wil anders wel... lang geleden da ik nog is op nen trommel ga geslaan hebben dawe konden opspannen mariner en hansken enal kennen mij alsge mij moet vinden en anders kunde nog altijd pm sturen ofzo e ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 19 Nov 2010, 2:00 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 24 Sep 2010, 19:39 Berichten: 1351 Leeftijd: 36 Locatie: 9450 |
Dries schreef: Tokkie schreef: ajoin_bart schreef: Zondag allemaal achter ons ploeg. hopelijk worden de trommels bovengehaald en maken we er nog eens nen schitterende ambiance van die ons ploeg nr de overwinning loodst! Ik zal er weer zijn met de kleinen trommel en ik em zondag oek ne groten mee , any volunteers??ik wil anders wel... lang geleden da ik nog is op nen trommel ga geslaan hebben dawe konden opspannen mariner en hansken enal kennen mij alsge mij moet vinden en anders kunde nog altijd pm sturen ofzo e ![]() Da's goe , sta ge zowiezo id buurt v Hansken en co? Want ten zant ni moeilijk zen ver mij te vinden, gwn zien/ horen naar ne groten en ne kleinen trommel . Kom mor af ten._________________ OB17 |
| 19 Nov 2010, 9:13 |
|
|
forumlegende |
Tokkie schreef: Dries schreef: Tokkie schreef: Ik zal er weer zijn met de kleinen trommel en ik em zondag oek ne groten mee , any volunteers??ik wil anders wel... lang geleden da ik nog is op nen trommel ga geslaan hebben dawe konden opspannen mariner en hansken enal kennen mij alsge mij moet vinden en anders kunde nog altijd pm sturen ofzo e ![]() Da's goe , sta ge zowiezo id buurt v Hansken en co? Want ten zant ni moeilijk zen ver mij te vinden, gwn zien/ horen naar ne groten en ne kleinen trommel . Kom mor af ten.met thuismatchen sta ik meestal redelijk dicht bij die mannen, dus ofwel zie ik u wel ofwel vraagt ge maar aan een van die mannen daze mij is aanduiden e ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 19 Nov 2010, 12:59 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Dries schreef: Tokkie schreef: Dries schreef: ik wil anders wel... lang geleden da ik nog is op nen trommel ga geslaan hebben dawe konden opspannen mariner en hansken enal kennen mij alsge mij moet vinden en anders kunde nog altijd pm sturen ofzo e ![]() Da's goe , sta ge zowiezo id buurt v Hansken en co? Want ten zant ni moeilijk zen ver mij te vinden, gwn zien/ horen naar ne groten en ne kleinen trommel . Kom mor af ten.met thuismatchen sta ik meestal redelijk dicht bij die mannen, dus ofwel zie ik u wel ofwel vraagt ge maar aan een van die mannen daze mij is aanduiden e ![]() En goan met die trommels! Ik sta ook altijd in de buurt van hansken, mariner en co, en zing natuurlijk altoid mee ![]() _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 19 Nov 2010, 17:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 19 Nov 2010, 18:54 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Het zal zondag precies ambiance zijn met al die trommels.
We gaan ons ploeg naar de overwinning zingen, trommelen, roepen en er een echte hel van maken zodanig dat die van Hoogstraten pas in de 90ste minuut beseffen dat ze op een voetbalveld staan. Komaan Iendracht. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 19 Nov 2010, 18:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
AALST - Geschorst : Cousin (1/1), Verheyden (1/1) Geblesseerd : Podevijn (kruisband knie). Ringoot (verrekking bil). Opmerkingen : Depoitre (buikspieren) en Delclef (enkel) onzeker. Van Damme (rug) en De Schutter (patellapees) raken opgelapt. De Castro keert terug uit schorsing Selectie : Van den Noortgaete; De Castro, De Schutter, Filipovic, B. Moreels; Gallucci, Van Damme, Kestens, G. Coppens; Denijs, W. Moreels Wisselspelers : Kempeneer, Delclef (?), Kanangilia-Yombo, Crispijn, Depoitre (?)
Volgens het nieuwslad. Laurent zal wel niet spelen maar ik vermoed eerder dat Crispin zal spelen ten koste van Kestens en Denys opt midden |
| 20 Nov 2010, 10:34 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
gweninho schreef: AALST - Geschorst : Cousin (1/1), Verheyden (1/1) Geblesseerd : Podevijn (kruisband knie). Ringoot (verrekking bil). Opmerkingen : Depoitre (buikspieren) en Delclef (enkel) onzeker. Van Damme (rug) en De Schutter (patellapees) raken opgelapt. De Castro keert terug uit schorsing Selectie : Van den Noortgaete; De Castro, De Schutter, Filipovic, B. Moreels; Gallucci, Van Damme, Kestens, G. Coppens; Denijs, W. Moreels Wisselspelers : Kempeneer, Delclef (?), Kanangilia-Yombo, Crispijn, Depoitre (?) Volgens het nieuwslad. Laurent zal wel niet spelen maar ik vermoed eerder dat Crispin zal spelen ten koste van Kestens en Denys opt midden volgens HLN zou Depoitre nu een liesbreuk hebben i.p.v. de buikspieren |
| 20 Nov 2010, 10:47 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
eendrachter'80 schreef: gweninho schreef: AALST - Geschorst : Cousin (1/1), Verheyden (1/1) Geblesseerd : Podevijn (kruisband knie). Ringoot (verrekking bil). Opmerkingen : Depoitre (buikspieren) en Delclef (enkel) onzeker. Van Damme (rug) en De Schutter (patellapees) raken opgelapt. De Castro keert terug uit schorsing Selectie : Van den Noortgaete; De Castro, De Schutter, Filipovic, B. Moreels; Gallucci, Van Damme, Kestens, G. Coppens; Denijs, W. Moreels Wisselspelers : Kempeneer, Delclef (?), Kanangilia-Yombo, Crispijn, Depoitre (?) Volgens het nieuwslad. Laurent zal wel niet spelen maar ik vermoed eerder dat Crispin zal spelen ten koste van Kestens en Denys opt midden volgens HLN zou Depoitre nu een liesbreuk hebben i.p.v. de buikspieren Dat zal zeker weer het foutje van de week zijn bij HLN |
| 20 Nov 2010, 10:50 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
gweninho schreef: AALST - Geschorst : Cousin (1/1), Verheyden (1/1) Geblesseerd : Podevijn (kruisband knie). Ringoot (verrekking bil). Opmerkingen : Depoitre (buikspieren) en Delclef (enkel) onzeker. Van Damme (rug) en De Schutter (patellapees) raken opgelapt. De Castro keert terug uit schorsing Selectie : Van den Noortgaete; De Castro, De Schutter, Filipovic, B. Moreels; Gallucci, Van Damme, Kestens, G. Coppens; Denijs, W. Moreels Wisselspelers : Kempeneer, Delclef (?), Kanangilia-Yombo, Crispijn, Depoitre (?) Volgens het nieuwslad. Laurent zal wel niet spelen maar ik vermoed eerder dat Crispin zal spelen ten koste van Kestens en Denys opt midden Kzou de echte selectie afwachten,ze moeten vandaag nog trainen dusja er moet bijna al zeker ne 17de man bijkomen(depoitre gaat er zowiezo niet bijzijnà.Trouwens crispyn-moreels aanval en denys- van damme midden?Galucci en coppens op de flanken.En de verdediging oftewel met delclef ofwel zonder met de schutter op den back en B.moreels erop. Die ploegopstelling van het nieuwsblad moet het van mij alleszins niet worden. |
| 20 Nov 2010, 11:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
eendrachter'80 schreef: gweninho schreef: AALST - Geschorst : Cousin (1/1), Verheyden (1/1) Geblesseerd : Podevijn (kruisband knie). Ringoot (verrekking bil). Opmerkingen : Depoitre (buikspieren) en Delclef (enkel) onzeker. Van Damme (rug) en De Schutter (patellapees) raken opgelapt. De Castro keert terug uit schorsing Selectie : Van den Noortgaete; De Castro, De Schutter, Filipovic, B. Moreels; Gallucci, Van Damme, Kestens, G. Coppens; Denijs, W. Moreels Wisselspelers : Kempeneer, Delclef (?), Kanangilia-Yombo, Crispijn, Depoitre (?) Volgens het nieuwslad. Laurent zal wel niet spelen maar ik vermoed eerder dat Crispin zal spelen ten koste van Kestens en Denys opt midden volgens HLN zou Depoitre nu een liesbreuk hebben i.p.v. de buikspieren Da's niet zeker hé, er wordt gedacht aan een liesbreuk en in dat geval is een operatie noodzakelijk en zou hij een zestal weken out zijn. Een echografie moet duidelijkheid brengen. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 20 Nov 2010, 11:49 |
|
|
jammen schreef: eendrachter'80 schreef: gweninho schreef: AALST - Geschorst : Cousin (1/1), Verheyden (1/1) Geblesseerd : Podevijn (kruisband knie). Ringoot (verrekking bil). Opmerkingen : Depoitre (buikspieren) en Delclef (enkel) onzeker. Van Damme (rug) en De Schutter (patellapees) raken opgelapt. De Castro keert terug uit schorsing Selectie : Van den Noortgaete; De Castro, De Schutter, Filipovic, B. Moreels; Gallucci, Van Damme, Kestens, G. Coppens; Denijs, W. Moreels Wisselspelers : Kempeneer, Delclef (?), Kanangilia-Yombo, Crispijn, Depoitre (?) Volgens het nieuwslad. Laurent zal wel niet spelen maar ik vermoed eerder dat Crispin zal spelen ten koste van Kestens en Denys opt midden volgens HLN zou Depoitre nu een liesbreuk hebben i.p.v. de buikspieren Da's niet zeker hé, er wordt gedacht aan een liesbreuk en in dat geval is een operatie noodzakelijk en zou hij een zestal weken out zijn. Een echografie moet duidelijkheid brengen. Niemand hoopt natuurlijk op ernstige blessures , maar ze moeten eenmaal de conclusie vaststellen want nu loopt hij er al 2-3 weken "zomaar" bij |
| 20 Nov 2010, 11:53 |
|
|
Junior Lid geworden op: 01 Aug 2010, 22:06 Berichten: 195 Leeftijd: 59 Website: http://www.allei-joep.be |
Bericht voorbeschouwing op de site van hoogstraten
19 nov. 2010 : Voor de volgende topper bij leider Eendracht Aalst dienen bij H.V.V. topscoorder Jimmy Fockaert en sterke man Glenn Van der Linden, beiden geel-geschorst, gemist te worden. Ook Roy Van der Linden is nog volop aan het revalideren en er dus nog niet bij.
|
| 20 Nov 2010, 13:27 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
eendrachter'80 schreef: gweninho schreef: AALST - Geschorst : Cousin (1/1), Verheyden (1/1) Geblesseerd : Podevijn (kruisband knie). Ringoot (verrekking bil). Opmerkingen : Depoitre (buikspieren) en Delclef (enkel) onzeker. Van Damme (rug) en De Schutter (patellapees) raken opgelapt. De Castro keert terug uit schorsing Selectie : Van den Noortgaete; De Castro, De Schutter, Filipovic, B. Moreels; Gallucci, Van Damme, Kestens, G. Coppens; Denijs, W. Moreels Wisselspelers : Kempeneer, Delclef (?), Kanangilia-Yombo, Crispijn, Depoitre (?) Volgens het nieuwslad. Laurent zal wel niet spelen maar ik vermoed eerder dat Crispin zal spelen ten koste van Kestens en Denys opt midden volgens HLN zou Depoitre nu een liesbreuk hebben i.p.v. de buikspieren |
| 20 Nov 2010, 13:37 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
|
| 20 Nov 2010, 13:41 |
|
| Pagina 13 van 27 |
[ 392 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 27 Volgende |