KFC Izegem - Eendracht Aalst - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 361 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 25
 KFC Izegem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Scholier

Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
Torhout-Hoogstraten staat 0-3. Er moeten nog 8 minuten gespeeld worden,want de ref moest vervangen worden tijdens de rust. De tussenstand 1-2 van op Izegem bleek dus niet te kloppen. we zullen het dus moeten stellen met 3 punten voorsprong....

30 Jan 2011, 17:54
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
Wouter Moreels is nog rap naar Torhout gereden en heeft daar 3 goals in de laatste minuut voor Torhout gemaakt! 3-3 dus :D

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

30 Jan 2011, 17:56
Scholier

Na verstoon ik er zelf niks nimmer van zee :-)

30 Jan 2011, 17:57
Scholier

Gejjet goe vlaggen Frankfurter ;-)

30 Jan 2011, 17:58
Scholier

Bornem-Oudenaarde: 0-1

30 Jan 2011, 18:08
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
bon, als Koksijde niet wint op Ronse is het
Aalst 44 p
Hoogstraten 41p
en dan de rest 36p en minder...

het wordt stilletjesaan een tweestrijd...
:boks:

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

30 Jan 2011, 18:18
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Net terug van de match.

Ja, wat moet je er van zeggen. Zelfde spelbeeld als vorige week.
Dan kom je achter op een vrije trap aan de rechterkant. VDN bokst de bal
recht in de poten van diene van Izegem en ja, 1-0.
Kom je met een penalty, en terecht rood (2x geel), gelijk en druk je nog zeer
goed. Moreels mist een duit van een kans en de keeper van izegem redt een gemaakte goal.
Maar 43min voetbal om mottig van te worden.

Tweede helft, doorgaan op het elan denk je dan, maar neen, zowaar nog droeviger voetbal
en kom je 2-1 achter met een goal, gelijkaardig aan dezelfde fase als in de eerste helft.

Offensief, ... neen, Decastro terecht rood na een onbesuisde actie(2x geel) en niet veel later
kom je 3-1 achter. Kopbal in de kleine rechthoek waar Moreels B het
duel verliest en dien dus gewoon binnenkopt.

Dan, te zot voor woorden... in min87 vrije trap Moreels W... binnen.
Min89 opnieuw vrije trap op quasi dezelfde plaats en ... binnen. 3-3.
Dan nog wat gedrukt maar niet echt nog een kans gekregen.

Eigenlijk nog tevreden met dat punt maar SCHANDE dat je drie goals binnenkrijgt
tegen een ploeg met 15 punten die met moeite een goal kan maken! En het spelpeil,
sorry maar dat is ook om van te schreien bij momenten.

Iendracht nor 2e

30 Jan 2011, 18:32
Ancien

Leeftijd: 65
voorbijganger schreef:
salvador schreef:
Maar terug on topic: een diepe zucht van... van alles een beetje!
Als je wil dat uw ploeg met de vingers in de neusgaten kampioen wordt, dan moet ge blijkbaar een andere ploeg zoeken dan ons geliefde Eendracht Aalst...

Zo geliefd is EA niet bij u heb ik den indruk...

Dat is gewoon een vaststelling op basis van de geschiedenis:
1. lang geleden (jaren '70) in derde een riante voorsprong in de laatste 3 matchen (3 nederlagen) nog bijna uit handen gegeven...
2. van tweede naar eerste in een eindronde waarin we op de laatste speeldag nog moesten winnen terwijl Beerschot niet mocht winnen, wat lukte ondanks dat we zowat driekwart van de wedstrijd met 10 moesten spelen.
3. na het faillissement van derde naar tweede in de beslissende eindrondematch ten OH Leuven met strafschoppen.
4. Die titel in vierde stonden we op een gegeven moment riant voor maar hadden we na nieuwjaar een dipje waardoor het toch nog (een beetje) spannend werd...

Ik stel dat vast, ik vind dat niet eens erg, en als je mijn posts leest zou je moeten weten dat ik al 35 jaar een zeer positief ingestelde fan ben van Eendracht Aalst, in derde, in tweede, in eerste, terug in tweede, terug in eerste, in europa, en weer in derde, tweede, derde, vierde en derde... en volgend jaar weer in tweede klasse!

30 Jan 2011, 18:38
Vaste Waarde

nog slechter dan vorige week dit is alles wat er te zeggen valt over deze match ! een ding wil ik nog kwijt waarom laat onze trainer De Castro op het veld staan als men zo aanvoelt dat hij ging rood krijgen :stom:

30 Jan 2011, 18:47
Junior

We komen met een puntje inderdaad nog goed weg. Tweemaal Wouter op zowat dezelfde plaats in exact dezelfde hoek, je moet het maar kunnen. 1ste helft was zwak. Eerste kans van Izegem en prijs en inderdaad gaat VDN hier niet vrijuit. Dan komen we gelijk na een terechte penalty en rood. Vanaf dan drukken we Izegem weg en valt het eigenlijk op hoe zwak die achteraan zijn. Spijtig genoeg scoren we niet meer. En dan de 2de helft.....Heel droevig spelpeil. Izegem weer met een vrije trap die goed valt en 2-1 (kan VDN niets aan doen vind ik). Dan vindt De Castro het nodig om een paar domme fouten te maken en terecht rood. Hij trapt de bal daarna nog wild in de tribune van Izegem...Voor mij mag die een tijdje bij de reserven spelen. Daarna ontsnapt ook Flippo aan rood als hij aan de middenlijn toch nog 2 meter probeert te pikken, ik ben zeker dat de arbiter geel wou geven maar dat hij zich inhield toen hij zag dat Flippo al geel had. Heel dom van Flippo. Op de zoveelste snelle counter wordt het dan 3-1 en op dat moment lukt eigenlijk niets meer tot Yombo inkomt en dat volgens mij heel goed doet. Plots weer meer druk. Kestens die nog een dot van een kans mist, Izegem eentje op de 4-1 en dan Mega Wouter die ons nog 1 puntje geeft.... We mogen dus nog heel blij zijn maar tegen dit heel zwak Izegem moet je altijd winnen. De reden dat we dit niet deden is dat we zelf ook heel zwak waren. Simpel niet? Het zal beter moeten.

30 Jan 2011, 18:49
Ancien

Het was niet goed vandaag en we mogen al bij al nog blij zijn met een punt.
Eerste 10 minuten waren voor Izegem en nadien namen we toch de match in handen en komen we na een terechte penalty op gelijke hoogte.
Tegen 10 man verwacht je dan dat we het "klusje" wel gaan klaren maar we komen 3-1 achter omdat we achteraan gewoon niet bij de pinken zijn. Die mannen van Izegem krijgen 2 kansen en 2 keer is het bingo.
Wouter en Sammy heb ik in de tweede helft niet gezien totdat Wouter die 2 vrijschoppen binnenknalde (de eerste afgeweken en de tweede zuiver).
Het spelpeil zal toch de komende matchen de hoogte moeten ingaan willen we onze kansen op de titel intact houden.

30 Jan 2011, 18:49
Freak

Leeftijd: 35
Eerst en vooral proficiat aan kristof kestens,man van de match als we globaal zien en niet naar de goals van wouter.
Dan ons volledig verdedigend compartiment daar mag is iets aan veranderen,om te beginnen met de castro buiten te zetten.
En dan de supporters:GOE BEZIG,echt waar!

Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 30 Jan 2011, 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.

30 Jan 2011, 19:25
Nationale Ploeg

Iendrachter90 schreef:
Eerst en vooral proficiat aan kristof kestens,man van de match als we globaal zien en niet naar de goals van wouter.
Dan ons volledig verdedigend compartiment daar mag is iets aan veranderen,om te beginnen met de castro buiten te zetten.
Ewout denys mag van mij morgen nog vertrekken,hij is geschorst omdat hij weigerde van te spelen bij de beloften blijkbaar.

Ironie vermoed ik?

30 Jan 2011, 19:33
Freak

Leeftijd: 35
AlostanA schreef:
Iendrachter90 schreef:
Ewout denys mag van mij morgen nog vertrekken,hij is geschorst omdat hij weigerde van te spelen bij de beloften blijkbaar.

Ironie vermoed ik?

Alsge weet dat er bekan gevochten is onderling wete genoeg é aléja ;)En dat sommigen mensen overdrijven in hun commentaar dat kan ik begrijpen,maar laat da dan gwn doen é .

Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 30 Jan 2011, 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.

30 Jan 2011, 19:34
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Iendrachter90 schreef:
AlostanA schreef:
Iendrachter90 schreef:

Ironie vermoed ik?

Alsge weet dat er bekan gevochten is onderling wete genoeg é aléja ;)

Aanleiding?

Iendracht nor 2e

30 Jan 2011, 19:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 361 berichten ]  Ga naar pagina 1 11 12 13 14 15 25