|
|
| Pagina 122 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 120 121 122 123 124 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
Volgens mij gaan er in die hoofdtribune nog honderden Aalst-Fans zitten (sponsors die gaan eten, bestuur, famillie van spelers en dan nog diegene die gewoon een kaart ervoor hebben gekocht)
|
| 11 Okt 2010, 23:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Jeroen schreef: Volgens mij gaan er in die hoofdtribune nog honderden Aalst-Fans zitten (sponsors die gaan eten, bestuur, famillie van spelers en dan nog diegene die gewoon een kaart ervoor hebben gekocht) 't Kiel es van Oilsjt ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 11 Okt 2010, 23:06 |
|
|
Junior Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:05 Berichten: 211 Leeftijd: 49 Locatie: Affligem Website: http://www.dirtyuncle.be |
Dus als ge u een diner laat aansmeren voor 65euro, gelden die veiligheidsregels precies niet:
- ge hebt als bezoeker toegang tot een tribune waar de gewone man geweigerd wordt - combi bus regeling is niet van toepassing. Ik zie dus geen enkele reden waarom men iemand zal weigeren om plaats te nemen op de hoofdtribune als ge daarvoor aan een ticket geraakt. Dat veiligheidsprotocol is zo lek als een zeef. |
| 12 Okt 2010, 7:58 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Verbechio schreef: Alst bij ons weer Veronique is die rijdt, dan zijmen garantie te laat god weet waar gamen ten weer uitkommen (gelijk Hoogstraten en Fr Borains oa ). dus laat ons maar in groep rijden ![]() Das dus de reden waarom ik enkele jaren geleden begonnen ben met de verplaatsingen met de eigen auto te doen. Een paar keer te laat op de match toegekomen en daar krijg ik het dus van he. Vertrek dan gewoon een half uur vroeger met dienen bus of schaf die plaspauzes af. Als ge gaat pissen voor ge vertrekt, dan kunde toch wel een uurke wachten zeker Enfin, door die stomme combiregeling heb ik mij laten overhalen om mee te gaan met den bus naar Beerschot maar ik hou mijn hart nu al vast, half 7 vertrekken, da wordt nipt....... |
| 12 Okt 2010, 8:33 |
|
|
forumlegende
stijn M schreef: Heb vernomen dat het bestuur woensdag nog extra kaarten zou proberen regelen voor de familie van de spelers.Maar deze zullen in de gewone zit tribune zijn. Hoop dat het lukt dan is er nog meer volk van Aalst . Yep, gisteren in de fitness waren ze bij alle spelers aan 't rondgaan om te horen of ze tickets wilden voor de match en hoeveel. Hoe zit dat trouwens met onze jeugdspelers? Zouden ze voor die gasten woensdag ook nog onderhandelen met het bestuur van GBA? Dat zou pas prachtig zijn! ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 12 Okt 2010, 10:36 |
|
|
Ancien
zwawi schreef: Verbechio schreef: Alst bij ons weer Veronique is die rijdt, dan zijmen garantie te laat god weet waar gamen ten weer uitkommen (gelijk Hoogstraten en Fr Borains oa ). dus laat ons maar in groep rijden ![]() Das dus de reden waarom ik enkele jaren geleden begonnen ben met de verplaatsingen met de eigen auto te doen. Een paar keer te laat op de match toegekomen en daar krijg ik het dus van he. Vertrek dan gewoon een half uur vroeger met dienen bus of schaf die plaspauzes af. Als ge gaat pissen voor ge vertrekt, dan kunde toch wel een uurke wachten zeker Enfin, door die stomme combiregeling heb ik mij laten overhalen om mee te gaan met den bus naar Beerschot maar ik hou mijn hart nu al vast, half 7 vertrekken, da wordt nipt....... Ja hallo, het vocht gaat er in en het moet er ook weer uit nietwaar? Plas ophouden leidt tot buikklachten Moeilijk plassen en erectiestoornissen kunnen bij mannen het gevolg zijn van problemen met hun bekkenbodem en niet met de prostaat. Dat betoogt uroloog Bert Messelink van het UMC Groningen. Zelfs de meeste urologen zijn nog niet alert genoeg op de mannelijke bekkenbodemspieren, vindt hij. Vooral mannen die lang hun plas ophouden, kunnen volgens hem buikklachten krijgen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 12 Okt 2010, 10:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Hugo schreef: zwawi schreef: Verbechio schreef: Alst bij ons weer Veronique is die rijdt, dan zijmen garantie te laat god weet waar gamen ten weer uitkommen (gelijk Hoogstraten en Fr Borains oa ). dus laat ons maar in groep rijden ![]() Das dus de reden waarom ik enkele jaren geleden begonnen ben met de verplaatsingen met de eigen auto te doen. Een paar keer te laat op de match toegekomen en daar krijg ik het dus van he. Vertrek dan gewoon een half uur vroeger met dienen bus of schaf die plaspauzes af. Als ge gaat pissen voor ge vertrekt, dan kunde toch wel een uurke wachten zeker Enfin, door die stomme combiregeling heb ik mij laten overhalen om mee te gaan met den bus naar Beerschot maar ik hou mijn hart nu al vast, half 7 vertrekken, da wordt nipt....... Ja hallo, het vocht gaat er in en het moet er ook weer uit nietwaar? Plas ophouden leidt tot buikklachten Moeilijk plassen en erectiestoornissen kunnen bij mannen het gevolg zijn van problemen met hun bekkenbodem en niet met de prostaat. Dat betoogt uroloog Bert Messelink van het UMC Groningen. Zelfs de meeste urologen zijn nog niet alert genoeg op de mannelijke bekkenbodemspieren, vindt hij. Vooral mannen die lang hun plas ophouden, kunnen volgens hem buikklachten krijgen. ![]() Alee Hugo, dan zijt ge toch verder gegaan met uw probleem ![]() |
| 12 Okt 2010, 10:50 |
|
|
Ancien
Stijn schreef: Hugo schreef: zwawi schreef: Das dus de reden waarom ik enkele jaren geleden begonnen ben met de verplaatsingen met de eigen auto te doen. Een paar keer te laat op de match toegekomen en daar krijg ik het dus van he. Vertrek dan gewoon een half uur vroeger met dienen bus of schaf die plaspauzes af. Als ge gaat pissen voor ge vertrekt, dan kunde toch wel een uurke wachten zeker Enfin, door die stomme combiregeling heb ik mij laten overhalen om mee te gaan met den bus naar Beerschot maar ik hou mijn hart nu al vast, half 7 vertrekken, da wordt nipt....... Ja hallo, het vocht gaat er in en het moet er ook weer uit nietwaar? Plas ophouden leidt tot buikklachten Moeilijk plassen en erectiestoornissen kunnen bij mannen het gevolg zijn van problemen met hun bekkenbodem en niet met de prostaat. Dat betoogt uroloog Bert Messelink van het UMC Groningen. Zelfs de meeste urologen zijn nog niet alert genoeg op de mannelijke bekkenbodemspieren, vindt hij. Vooral mannen die lang hun plas ophouden, kunnen volgens hem buikklachten krijgen. ![]() Alee Hugo, dan zijt ge toch verder gegaan met uw probleem ![]() ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 12 Okt 2010, 10:52 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Hugo schreef: zwawi schreef: Verbechio schreef: Alst bij ons weer Veronique is die rijdt, dan zijmen garantie te laat god weet waar gamen ten weer uitkommen (gelijk Hoogstraten en Fr Borains oa ). dus laat ons maar in groep rijden ![]() Das dus de reden waarom ik enkele jaren geleden begonnen ben met de verplaatsingen met de eigen auto te doen. Een paar keer te laat op de match toegekomen en daar krijg ik het dus van he. Vertrek dan gewoon een half uur vroeger met dienen bus of schaf die plaspauzes af. Als ge gaat pissen voor ge vertrekt, dan kunde toch wel een uurke wachten zeker Enfin, door die stomme combiregeling heb ik mij laten overhalen om mee te gaan met den bus naar Beerschot maar ik hou mijn hart nu al vast, half 7 vertrekken, da wordt nipt....... Ja hallo, het vocht gaat er in en het moet er ook weer uit nietwaar? Plas ophouden leidt tot buikklachten Moeilijk plassen en erectiestoornissen kunnen bij mannen het gevolg zijn van problemen met hun bekkenbodem en niet met de prostaat. Dat betoogt uroloog Bert Messelink van het UMC Groningen. Zelfs de meeste urologen zijn nog niet alert genoeg op de mannelijke bekkenbodemspieren, vindt hij. Vooral mannen die lang hun plas ophouden, kunnen volgens hem buikklachten krijgen. ![]() Ik heb misschien wa overdreven maar het belangrijkste voor mij is dak op tijd int stadion ben en geen tien minuten te laat. En als er dan gestopt wordt voor een "plaspauze", dan moet da toch geen kwartier duren he... Alle, toch nie met de heenreis, bij de terugrit trek ik mij da allemaal nie aan ![]() |
| 12 Okt 2010, 11:00 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
De scheidsrechter voor op gba is bekend:
Gert deckers en zijn 2assistenten:Buelen en scatorchia Floot dit jaar al 2matchen in eerste:Zulte waregem cercle en lierse -cercle. |
| 12 Okt 2010, 11:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Tijdens de heenreis zeker spelen en verplicht dragen van ....
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 12 Okt 2010, 11:05 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Onderkroiper schreef: Tijdens de heenreis zeker spelen en verplicht dragen van .... ![]() Ik ben Koen Koen _________________ www.spionkoplede.com |
| 12 Okt 2010, 11:13 |
|
|
Ancien
zwawi schreef: Hugo schreef: zwawi schreef: Das dus de reden waarom ik enkele jaren geleden begonnen ben met de verplaatsingen met de eigen auto te doen. Een paar keer te laat op de match toegekomen en daar krijg ik het dus van he. Vertrek dan gewoon een half uur vroeger met dienen bus of schaf die plaspauzes af. Als ge gaat pissen voor ge vertrekt, dan kunde toch wel een uurke wachten zeker Enfin, door die stomme combiregeling heb ik mij laten overhalen om mee te gaan met den bus naar Beerschot maar ik hou mijn hart nu al vast, half 7 vertrekken, da wordt nipt....... Ja hallo, het vocht gaat er in en het moet er ook weer uit nietwaar? Plas ophouden leidt tot buikklachten Moeilijk plassen en erectiestoornissen kunnen bij mannen het gevolg zijn van problemen met hun bekkenbodem en niet met de prostaat. Dat betoogt uroloog Bert Messelink van het UMC Groningen. Zelfs de meeste urologen zijn nog niet alert genoeg op de mannelijke bekkenbodemspieren, vindt hij. Vooral mannen die lang hun plas ophouden, kunnen volgens hem buikklachten krijgen. ![]() Ik heb misschien wa overdreven maar het belangrijkste voor mij is dak op tijd int stadion ben en geen tien minuten te laat. En als er dan gestopt wordt voor een "plaspauze", dan moet da toch geen kwartier duren he... Alle, toch nie met de heenreis, bij de terugrit trek ik mij da allemaal nie aan ![]() Bij de mannen gaat het vlugger dan bij de vrouwtjes hoor! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 12 Okt 2010, 11:15 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Mariner schreef: Onderkroiper schreef: Tijdens de heenreis zeker spelen en verplicht dragen van .... ![]() Ik ben Koen Koen ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 12 Okt 2010, 11:21 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
ik heb voor mezelf ook een oplossing gevonden.
ik ga voor een zitplaats op de spelersbank, ik zallekik wel de bussen met sportdrank naar de spelers toewerpen, en de fles water van onzen trainer gaan oprapen, en het bordje van de vervangingen instellen bij de wissels. ik weet ni hoeveel ruimte er nog over is in de neutrale zone? |
| 12 Okt 2010, 13:05 |
|
| Pagina 122 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 120 121 122 123 124 … 200 Volgende |