|
|
| Pagina 123 van 133 |
[ 1982 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 121 122 123 124 125 … 133 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: 3e Klasse A (2009 - 2010)
panoleon schreef: Smetje schreef: Citeer: RC Mechelen betwist de punten van Willebroek Derdeklasser Racing Mechelen gaat in evocatie tegen de beslissing van het Beroepscomité om Willebroek-Meerhof niet te straffen. Beide teams spelen in derde klasse A. Willebroek-Meerhof had van het Sportcomité een sanctie van 5 forfaitscores gekregen (verlies van 9 punten), omdat het een speler had opgesteld die voor die wedstrijden niet speelgerechtigd was. In beroep kreeg Willebroek zijn punten echter terug, waardoor RC Mechelen op een degradatieplaats belandde en voor het eerst in zijn geschiedenis naar Bevordering zou zakken. Als Willebroek-Meerhof zijn punten toch weer zou verliezen, heeft dat ook gevolgen voor de top in derde klasse A. Rupel-Boom zou dan 3 punten terugkrijgen, waardoor Heist nog niet zeker zou zijn van de titel. Er is nog één speeldag in derde klasse A. Bron: sporza.be En wanneer wordt dit dan weer beslist. Stel Boom wint van Heist, in geval van de 3 punten bij van tegen Willebroek, zijn zij alsnog kampioen. Wie gaat er dan deelnemen aan de eindronde. Mensen, mensen, wat een soep ... ![]() Voor degradatie juist hetzelfde,voor den bond zou het simpel zijn als heist en aalst winnen.Indien dit niet gebeurt moet den bond voor 13mei beslissen over de zaak peruwelz,de zaak willebroek en zich uitspreken over de licentie's van antwerpen,dender en ook brussels nog. |
| 04 Mei 2010, 15:52 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 56 Locatie: Oilsjt |
stijn meurissen zou beter ook eens een oproep deed aan alle ploegen om geen eurocent meer aan den bond te betalen tot ze eindelijk eens een stabiele competitie op poten zetten
|
| 04 Mei 2010, 17:48 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Over die licenties moeten ze eigenlijk geen uitspraak doen, want er is nadien toch nog kans om in beroep te gaan en dus mogen alle ploegen die ze aangevraagd hebben meedoen, want er is dan nog geen definitieve weigering...
_________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 04 Mei 2010, 18:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Michaël schreef: stijn meurissen zou beter ook eens een oproep deed aan alle ploegen om geen eurocent meer aan den bond te betalen tot ze eindelijk eens een stabiele competitie op poten zetten Kom, kom, serieus zijn... Bij de Bond wordt er inderdaad een boeltje van gemaakt, maar dat heeft dan toch vooral te maken met het feit dat ploegen alle vijf botten naar de bondsinstanties lopen om te krijgen wat ze op een voetbalveld niet kunnen halen, waarna ze als ze het daar niet krijgen ook nog eens dreigen om naar de rechtbank te stappen. We moeten de aangesloten clubs nu ook niet belonen want zij zijn mee de oorzaak van heel veel miserie... Het is som precies een kleuterklas! |
| 04 Mei 2010, 18:32 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 56 Locatie: Oilsjt |
salvador schreef: Michaël schreef: stijn meurissen zou beter ook eens een oproep deed aan alle ploegen om geen eurocent meer aan den bond te betalen tot ze eindelijk eens een stabiele competitie op poten zetten Kom, kom, serieus zijn... Bij de Bond wordt er inderdaad een boeltje van gemaakt, maar dat heeft dan toch vooral te maken met het feit dat ploegen alle vijf botten naar de bondsinstanties lopen om te krijgen wat ze op een voetbalveld niet kunnen halen, waarna ze als ze het daar niet krijgen ook nog eens dreigen om naar de rechtbank te stappen. We moeten de aangesloten clubs nu ook niet belonen want zij zijn mee de oorzaak van heel veel miserie... Het is som precies een kleuterklas! Ja inderdaad belachelijke mentaliteit van dat soort ploegen .. dat ga je me niet horen zeggen .. maar als de bond een organisatie en regels heeft dan kunnen zulke toestanden niet bestaan ... zie je het al gebeuren dat de peuters met de regel slaan naar de meester als hij zich niet voegt? awel in ons Belgisch voetbal gaat die vergelijking wel op |
| 04 Mei 2010, 19:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Michaël schreef: salvador schreef: Michaël schreef: stijn meurissen zou beter ook eens een oproep deed aan alle ploegen om geen eurocent meer aan den bond te betalen tot ze eindelijk eens een stabiele competitie op poten zetten Kom, kom, serieus zijn... Bij de Bond wordt er inderdaad een boeltje van gemaakt, maar dat heeft dan toch vooral te maken met het feit dat ploegen alle vijf botten naar de bondsinstanties lopen om te krijgen wat ze op een voetbalveld niet kunnen halen, waarna ze als ze het daar niet krijgen ook nog eens dreigen om naar de rechtbank te stappen. We moeten de aangesloten clubs nu ook niet belonen want zij zijn mee de oorzaak van heel veel miserie... Het is som precies een kleuterklas! Ja inderdaad belachelijke mentaliteit van dat soort ploegen .. dat ga je me niet horen zeggen .. maar als de bond een organisatie en regels heeft dan kunnen zulke toestanden niet bestaan ... zie je het al gebeuren dat de peuters met de regel slaan naar de meester als hij zich niet voegt? awel in ons Belgisch voetbal gaat die vergelijking wel op Hèt toppunt was toch de bond hun houding in de zaak Charleroi...en wat betreft de licentie's daar is t' simpel, niet in orde of niet op tijd in orde, geen licentie. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 04 Mei 2010, 19:54 |
|
|
Freak
Michaël schreef: salvador schreef: Michaël schreef: stijn meurissen zou beter ook eens een oproep deed aan alle ploegen om geen eurocent meer aan den bond te betalen tot ze eindelijk eens een stabiele competitie op poten zetten Kom, kom, serieus zijn... Bij de Bond wordt er inderdaad een boeltje van gemaakt, maar dat heeft dan toch vooral te maken met het feit dat ploegen alle vijf botten naar de bondsinstanties lopen om te krijgen wat ze op een voetbalveld niet kunnen halen, waarna ze als ze het daar niet krijgen ook nog eens dreigen om naar de rechtbank te stappen. We moeten de aangesloten clubs nu ook niet belonen want zij zijn mee de oorzaak van heel veel miserie... Het is som precies een kleuterklas! Ja inderdaad belachelijke mentaliteit van dat soort ploegen .. dat ga je me niet horen zeggen .. maar als de bond een organisatie en regels heeft dan kunnen zulke toestanden niet bestaan ... zie je het al gebeuren dat de peuters met de regel slaan naar de meester als hij zich niet voegt? awel in ons Belgisch voetbal gaat die vergelijking wel op een regel van den Bond is bijvoorbeeld dat iedereen zich akkoord verklaarde voor het seizoen (en iedere eersteklasser tekende dat document) indien een ploeg in faling ging, ze de gewonnen punten lieten vallen. En wat deed Lokeren? Die gingen in beroep... Bye Bye regel! |
| 04 Mei 2010, 19:56 |
|
|
Freak
De liga van derdeklassers gaat beroep aantekenen tegen de beslissing van het Uitvoerend Comité van de Koninklijke Belgische Voetbalbond om na het failliet van Moeskroen een club minder uit tweede klasse te laten degraderen. Dat werd vandaag op een Algemene Vergadering besloten. De derdeklassers willen een extra stijger naar tweede. De derdeklassers rekenen op een snel verdict. De eindronde staat immers voor de deur. (belga/dea)
|
| 04 Mei 2010, 20:51 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
waly 2 schreef: De liga van derdeklassers gaat beroep aantekenen tegen de beslissing van het Uitvoerend Comité van de Koninklijke Belgische Voetbalbond om na het failliet van Moeskroen een club minder uit tweede klasse te laten degraderen. Dat werd vandaag op een Algemene Vergadering besloten. De derdeklassers willen een extra stijger naar tweede. De derdeklassers rekenen op een snel verdict. De eindronde staat immers voor de deur. (belga/dea) ambiance!!!! |
| 04 Mei 2010, 21:09 |
|
|
Scholier
Davy schreef: waly 2 schreef: De liga van derdeklassers gaat beroep aantekenen tegen de beslissing van het Uitvoerend Comité van de Koninklijke Belgische Voetbalbond om na het failliet van Moeskroen een club minder uit tweede klasse te laten degraderen. Dat werd vandaag op een Algemene Vergadering besloten. De derdeklassers willen een extra stijger naar tweede. De derdeklassers rekenen op een snel verdict. De eindronde staat immers voor de deur. (belga/dea) ambiance!!!! laat ze da maar snel goed keuren meer kans voor ons voor noste seizoen in 2e de starten |
| 05 Mei 2010, 15:23 |
|
|
Junior
Ik ga zondag zo zot zijn om de 150 kilometer verplaatsing naar Kappellen mee te maken.
Denk dat ik zo goed als de enige Ieperling ter plaatse zal zijn na de schande van Willebroek vorige zondag. Op basis van die match verdien je het gewoonweg niet om volgend jaar nog in derde te spelen. Maar kom, hoop doet leven zeker. Winnen/Drawen we dan zal ik het me niet beklagen want dan spelen we alsnog de barrage. Wie weet wat wat we daar nog kunnen uitrichten want dat is een loterij... Verliezen we dan kan ik tenminste zeggen dat ik de laatste match ooit van Ieper in derde klasse meegemaakt heb. Maar dan wordt het wel een lange stille terugreis van Antwerpen |
| 05 Mei 2010, 17:07 |
|
|
Vaste Waarde
Sportingcat schreef: Ik ga zondag zo zot zijn om de 150 kilometer verplaatsing naar Kappellen mee te maken. Denk dat ik zo goed als de enige Ieperling ter plaatse zal zijn na de schande van Willebroek vorige zondag. Op basis van die match verdien je het gewoonweg niet om volgend jaar nog in derde te spelen. Maar kom, hoop doet leven zeker. Winnen/Drawen we dan zal ik het me niet beklagen want dan spelen we alsnog de barrage. Wie weet wat wat we daar nog kunnen uitrichten want dat is een loterij... Verliezen we dan kan ik tenminste zeggen dat ik de laatste match ooit van Ieper in derde klasse meegemaakt heb. Maar dan wordt het wel een lange stille terugreis van Antwerpen ik zou niet terugkeren naar Ieper : kom nor Oilsjt en wordt Iendrachter ! _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 05 Mei 2010, 19:46 |
|
|
Junior
Sportingcat schreef: Ik ga zondag zo zot zijn om de 150 kilometer verplaatsing naar Kappellen mee te maken. Denk dat ik zo goed als de enige Ieperling ter plaatse zal zijn na de schande van Willebroek vorige zondag. Op basis van die match verdien je het gewoonweg niet om volgend jaar nog in derde te spelen. Maar kom, hoop doet leven zeker. Winnen/Drawen we dan zal ik het me niet beklagen want dan spelen we alsnog de barrage. Wie weet wat wat we daar nog kunnen uitrichten want dat is een loterij... Verliezen we dan kan ik tenminste zeggen dat ik de laatste match ooit van Ieper in derde klasse meegemaakt heb. Maar dan wordt het wel een lange stille terugreis van Antwerpen succes gewenst ! wij hebben het niet echt met Capellen... |
| 06 Mei 2010, 23:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
vandaag in GVA :de langhe en ngadrira(kv mechelen)spelen volgens jaar op huurbasisq bij rupel boom.Ook kourouma komt mss(alleen bij stijgen naar 2de nationale)
voor de rest:van impe(doelman tienen) van der heyden(temse) lenaerts(antwerp fc) uit: veroken en lavaert(bornem) |
| 07 Mei 2010, 17:04 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Rupelboom schreef: vandaag in GVA :de langhe en ngadrira(kv mechelen)spelen volgens jaar op huurbasisq bij rupel boom.Ook kourouma komt mss(alleen bij stijgen naar 2de nationale) voor de rest:van impe(doelman tienen) van der heyden(temse) lenaerts(antwerp fc) uit: veroken en lavaert(bornem) Waarom zijn sommigen van jullie (in voorbeschouwingen,...) zo zeker dat jullie zowiezo gaan stijgen door de punten van willebroek? Alsge niet wint van heist ,dan mogen die 3punten er nog bijkomen. |
| 07 Mei 2010, 17:08 |
|
| Pagina 123 van 133 |
[ 1982 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 121 122 123 124 125 … 133 Volgende |