|
|
| Pagina 14 van 23 |
[ 331 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 23 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Eindronde
Racing is blijkbaar weeral de pineut, omdat La Louvière in beroep gaat, waardoor ze wel kunnen deelnemen aan de eindronde. Ik zie ook Oudenaarde Waregem niets in de weg leggen, waardoor ze voor ons zullen eindigen, in het andere geval zouden wij ook nog iets moeten rapen in Ronse wat ik ook al niet zie zitten.
Is er ergens een off. bron die weet dat La Louvière in beroep gaat? Ik lees wel zoiets op walfoot, maar verder ... ![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 05 Mei 2008, 22:38 |
|
|
Vaste Waarde
Op 14/05 spelen we onze thuiswedstrijd om 20u tegen R. White Star Woluwe FC. Op 17/05 zal de terugwedstrijd (eveneens om 20u) plaatsvinden. Vanaf heden kan U inschrijven voor deze superbelangrijke busverplaatsing. Onze bussen (onbeperkte capaciteit) zullen aan het stadion vertrekken om 18u30. Inschrijven kan via onze website. Ook onze abonnees dienen voor deze wedstrijd in te schrijven. De verplaatsing zelf, zit inbegrepen in het abonnement. Voor de leden bedraagt de busprijs 4,- EUR terwijl de niet-leden 6,- EUR dienen te betalen. Van zodra we de kostprijs van de tickets kennen, zullen we deze hier meedelen. Om de inschrijvingen op de dag zelf vlot te laten verlopen willen we iedereen zo veel mogelijk vragen om VOORAF te betalen. meer info hieromtrent volgt eerstdaags.
Onze ploeg zal ALLE steun kunnen gebruiken !!! Dus aarzel niet en schrijf nu in !!! |
| 05 Mei 2008, 23:42 |
|
|
Gruunwit schreef: Racing is blijkbaar weeral de pineut, omdat La Louvière in beroep gaat, waardoor ze wel kunnen deelnemen aan de eindronde. Ik zie ook Oudenaarde Waregem niets in de weg leggen, waardoor ze voor ons zullen eindigen, in het andere geval zouden wij ook nog iets moeten rapen in Ronse wat ik ook al niet zie zitten. Is er ergens een off. bron die weet dat La Louvière in beroep gaat? Ik lees wel zoiets op walfoot, maar verder ... ![]() staat niet alleen op walfoot maar ook in la dernière heure en la nouvelle gazet. het dossier zou gisterenavond opgestuurd zijn, dus ik vermoed dat tegen vrijdag geweten zal zijn of la louviere de eindronde mag spelen of niet) Is wel natuurlijk weer een soep aan het worden. stel dat ronse verliest tegen racing. La louviere kampioen dan en peruwelz periode titel. Die schuiven dan op in klassement. Ronse en racing waregem eindronde en racing mechelen naast alle prijzen. om dan later te horen krijgen dat la louviere in beroep ook geen licentie te krijgen. ronse gaat dan op als best geklasseerde in het klassement maar heeft dan eindronde gespeeld. Racing mechelen heeft dan alle kans verloren om op te gaan door een ploeg die uiteindelijk toch niet mocht opgaan. wat dan?? |
| 06 Mei 2008, 10:37 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
broyer schreef: wat dan?? toch simpel? klacht indienen haja ![]() La Lou gaat inderdaad in beroep bij den bond. Ik zie ze nog in staat om daarna (kans is klein dat ze de licentie wel krijgen nu) naar de burgerlijke rechtbank stappen. (alhoewel ze een soort charter zouden getekend moeten hebben voor indiening aanvraag licentie) Zijn we terug op weg naar stilleggen van de competitie/eindronde? ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 06 Mei 2008, 12:23 |
|
|
of eindronde pas laten beginnen na de beslissing over hun licentie. maar denk ni dat ze da nog gaan doen, na verleden jaar.
is juist daarom dat ze zolang gewacht hebben met klacht in te dienen denk ik. nu kan de bond onmogelijk (of toch bijna) een beslissing nemen over hun dossier voor het begin van de eindronde en zijn ze dus zowiezo zeker om tenminste een eindronde te kunnen spelen. En dan ook nog ploegen zoals racing mechelen en ronse te kl*ten. Wat een klucht toch weeral!! pffffffff |
| 06 Mei 2008, 12:56 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
op den duur moet ge nog schrik krijgen da ge na het winnen van de eindronde nog een extra matchken moogt gaan spelen tegen namen ofzo
![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 06 Mei 2008, 16:32 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Nor Namur es tog tof, né ver de voebaal mor
vér den citadel te bestoigen. zemmen dor vanboeven goeie frit mé pikkels. |
| 06 Mei 2008, 16:53 |
|
|
Duivelke
broyer schreef: Gruunwit schreef: Racing is blijkbaar weeral de pineut, omdat La Louvière in beroep gaat, waardoor ze wel kunnen deelnemen aan de eindronde. Ik zie ook Oudenaarde Waregem niets in de weg leggen, waardoor ze voor ons zullen eindigen, in het andere geval zouden wij ook nog iets moeten rapen in Ronse wat ik ook al niet zie zitten. Is er ergens een off. bron die weet dat La Louvière in beroep gaat? Ik lees wel zoiets op walfoot, maar verder ... ![]() staat niet alleen op walfoot maar ook in la dernière heure en la nouvelle gazet. het dossier zou gisterenavond opgestuurd zijn, dus ik vermoed dat tegen vrijdag geweten zal zijn of la louviere de eindronde mag spelen of niet) Is wel natuurlijk weer een soep aan het worden. stel dat ronse verliest tegen racing. La louviere kampioen dan en peruwelz periode titel. Die schuiven dan op in klassement. Ronse en racing waregem eindronde en racing mechelen naast alle prijzen. om dan later te horen krijgen dat la louviere in beroep ook geen licentie te krijgen. ronse gaat dan op als best geklasseerde in het klassement maar heeft dan eindronde gespeeld. Racing mechelen heeft dan alle kans verloren om op te gaan door een ploeg die uiteindelijk toch niet mocht opgaan. wat dan?? Dan gaan de twee finalisten naar tweede klas??? |
| 06 Mei 2008, 17:12 |
|
|
Nationale Ploeg
Visé - RC Mechelen 0-0
We hielden de 0 bij de sterkste aanval van 3de A, dat op zich is al een hele prestatie. Met een 4-tal knappe reddingen van onze doelman bleven we overeind. De wedstrijd begon wel met 20 minuten vertraging want niet al onze bussen waren tijdig in Visé geraakt. Visé heeft een goede ploeg, maar Racing speelde collectief sterk vanuit een goede organisatie. Door dit resultaat hebben we nog kansen op de volgende ronde, maar we mogen zeker niet overmoedig worden. Want als we, door aanvallender te gaan spelen, meer ruimte gaan weggeven voor hun spitsen, gaan we thuis toch moeilijk de 0 kunnen houden. Naar het einde van de wedstrijd werd het er erg donker, onweer op komst, waardoor we nog amper de wedstrijd konden volgen. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 14 Mei 2008, 23:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Racing Waregem – Turnhout 2-1
|
| 15 Mei 2008, 9:06 |
|
|
Nationale Ploeg
Gruunwit schreef: Visé - RC Mechelen 0-0 We hielden de 0 bij de sterkste aanval van 3de A, dat op zich is al een hele prestatie. Met een 4-tal knappe reddingen van onze doelman bleven we overeind. De wedstrijd begon wel met 20 minuten vertraging want niet al onze bussen waren tijdig in Visé geraakt. Visé heeft een goede ploeg, maar Racing speelde collectief sterk vanuit een goede organisatie. Door dit resultaat hebben we nog kansen op de volgende ronde, maar we mogen zeker niet overmoedig worden. Want als we, door aanvallender te gaan spelen, meer ruimte gaan weggeven voor hun spitsen, gaan we thuis toch moeilijk de 0 kunnen houden. Naar het einde van de wedstrijd werd het er erg donker, onweer op komst, waardoor we nog amper de wedstrijd konden volgen. En wat vond ge van Visé zelf? Sterker dan Waregem, Mechelen of Aalst? |
| 15 Mei 2008, 10:29 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Zienaa schreef: Racing Waregem – Turnhout 2-1 Moet ook een cupmatch geweest zijn. Waregem kreeg 1keer rood, Turnhout zelfs 2keer (al dan niet terecht blijkbaar) _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 15 Mei 2008, 12:25 |
|
|
Nationale Ploeg
De Jean schreef: Gruunwit schreef: Visé - RC Mechelen 0-0 We hielden de 0 bij de sterkste aanval van 3de A, dat op zich is al een hele prestatie. Met een 4-tal knappe reddingen van onze doelman bleven we overeind. De wedstrijd begon wel met 20 minuten vertraging want niet al onze bussen waren tijdig in Visé geraakt. Visé heeft een goede ploeg, maar Racing speelde collectief sterk vanuit een goede organisatie. Door dit resultaat hebben we nog kansen op de volgende ronde, maar we mogen zeker niet overmoedig worden. Want als we, door aanvallender te gaan spelen, meer ruimte gaan weggeven voor hun spitsen, gaan we thuis toch moeilijk de 0 kunnen houden. Naar het einde van de wedstrijd werd het er erg donker, onweer op komst, waardoor we nog amper de wedstrijd konden volgen. En wat vond ge van Visé zelf? Sterker dan Waregem, Mechelen of Aalst? Ik vind Visé sterker dan RC Mechelen en Aalst, met Waregem zijn ze in mijn ogen te vergelijken. Visé speelt goed en aanvallend voetbal en heeft daarbij nog veel ervaring in de ploeg. Alleen hebben ze niet echt vurige supporters die we in het Luikse wel gewend zijn. Er maakten daar een 50-tal thuisfans die wat sfeer maakten, maar verder was het er vrij rustig. _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 15 Mei 2008, 18:52 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Gruunwit schreef: De Jean schreef: Gruunwit schreef: Visé - RC Mechelen 0-0 We hielden de 0 bij de sterkste aanval van 3de A, dat op zich is al een hele prestatie. Met een 4-tal knappe reddingen van onze doelman bleven we overeind. De wedstrijd begon wel met 20 minuten vertraging want niet al onze bussen waren tijdig in Visé geraakt. Visé heeft een goede ploeg, maar Racing speelde collectief sterk vanuit een goede organisatie. Door dit resultaat hebben we nog kansen op de volgende ronde, maar we mogen zeker niet overmoedig worden. Want als we, door aanvallender te gaan spelen, meer ruimte gaan weggeven voor hun spitsen, gaan we thuis toch moeilijk de 0 kunnen houden. Naar het einde van de wedstrijd werd het er erg donker, onweer op komst, waardoor we nog amper de wedstrijd konden volgen. En wat vond ge van Visé zelf? Sterker dan Waregem, Mechelen of Aalst? Ik vind Visé sterker dan RC Mechelen en Aalst, met Waregem zijn ze in mijn ogen te vergelijken. Visé speelt goed en aanvallend voetbal en heeft daarbij nog veel ervaring in de ploeg. Alleen hebben ze niet echt vurige supporters die we in het Luikse wel gewend zijn. Er maakten daar een 50-tal thuisfans die wat sfeer maakten, maar verder was het er vrij rustig. Sorry, maar als ze beter zijn dan RCM en EA, dan zeker ook dan Waregem. Wat voor een strontploeg was me dat zeg. _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 15 Mei 2008, 20:47 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Waregem vond ik toch ook nie echt super,we hebben ze in Waregem gewoon overklast
alleen het resultaat kon daar beter |
| 15 Mei 2008, 20:51 |
|
| Pagina 14 van 23 |
[ 331 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 23 Volgende |