Eendracht Aalst - Sottegem - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 339 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 23
 Eendracht Aalst - Sottegem 
Auteur Bericht

Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
tsjoep schreef:
wouter_ksv schreef:
Eerst en vooral proficiat met de ontvangst, stewards waren heel vriendelijk, we zijn al stukken slechter behandeld geweest (kunnen jullie ook wel zeggen hé :-) )

Het spel zelf was een typische derby en ook typerend voor 2 ploegen zonder zelfvertrouwen. De goal viel uit de lucht volgens sommigen al vond ik dat die een tijdje in de lucht hing. Prachtig binnen getrapt, niemand kon er iets aan doen.

Aalst kon heel weinig terug doen al redt De Cabooter wel nog een voorzet (ongelooflijk dat dit niet wordt getoond op TV Oost). Uiteindelijk wordt er ons nog een penalty ontnomen na een duidelijke fout, zowel in de tribune was dat duidelijk als op de beelden.

De heethoofden na de match was er wat over maar daar kunnen we nu eenmaal niets aan doen, We hebben uiteindelijk geen problemen gehad door opnieuw die stewards die vriendelijk reageerden naar ons toe, heel wat anders dan de politie!

Nog veel geluk voor volgend seizoen al is het nu al duidelijk dat de match KSV Sottegem-Eendracht een geladen derby zal worden :D

alè toch ene slimmen van zottegem , merci wouter.

No prob Tsjoep ;-)

19 Okt 2008, 21:13
Ancien

wouter_ksv schreef:
tsjoep schreef:
wouter_ksv schreef:
Eerst en vooral proficiat met de ontvangst, stewards waren heel vriendelijk, we zijn al stukken slechter behandeld geweest (kunnen jullie ook wel zeggen hé :-) )

Het spel zelf was een typische derby en ook typerend voor 2 ploegen zonder zelfvertrouwen. De goal viel uit de lucht volgens sommigen al vond ik dat die een tijdje in de lucht hing. Prachtig binnen getrapt, niemand kon er iets aan doen.

Aalst kon heel weinig terug doen al redt De Cabooter wel nog een voorzet (ongelooflijk dat dit niet wordt getoond op TV Oost). Uiteindelijk wordt er ons nog een penalty ontnomen na een duidelijke fout, zowel in de tribune was dat duidelijk als op de beelden.

De heethoofden na de match was er wat over maar daar kunnen we nu eenmaal niets aan doen, We hebben uiteindelijk geen problemen gehad door opnieuw die stewards die vriendelijk reageerden naar ons toe, heel wat anders dan de politie!

Nog veel geluk voor volgend seizoen al is het nu al duidelijk dat de match KSV Sottegem-Eendracht een geladen derby zal worden :D

alè toch ene slimmen van zottegem , merci wouter.

No prob Tsjoep ;-)

Terugwedstrijd zal plezant worden kijk er al naar uit. ;)

19 Okt 2008, 21:22
Junior

Niet reageren op de kindjes, zo lok je alleen meer reacties uit.

De match, tja. Omschakeling héél traag, veel teveel lange ballen. Ze moeten opnieuw leren combineren over de grond precies.

Indien ze toch die lange ballen willen blijven gebruiken moet Arnold (volgens mij) uit de ploeg en moet er één of meerdere snelle spitsen in zijn plaats op het veld komen.

4-4-2 met Boto/Iakovlevski/... en een snelle Kabongo in de spits, Lord en Spotbeen over de flanken zie ik wel zitten.

19 Okt 2008, 21:25
Ancien

Leeftijd: 46
ksvs supporter schreef:
tsjoep schreef:
ksvs supporter schreef:
Bram schreef:
:wave:

a ik dacht van u want ik hoorde zo juist u moeder roepen da ze klaar ligt op bed
precies bang als ge daar op straat stond van ons ge waard allemaal zo stil
ik heb overt laatst gelezen da nen echten ajoin zijn ploeg blijft aanmoedigen tot het bittere einde maar dat heb ik toch niet gehoord ze vandaag!
OOOOHHHH EGMONT ARMY THE ONE AND ONLY WE'RE ESSEVEE!!

The one and only Essevee speelt momenteel tegen Anderlecht maar soit...ook uw plezierken gehad vandaag zeker. Volgende hoogtepunt zal Sint-Maarten wel zijn voor u?

Soit, wat de match dan betreft. Ik vond ons vandaag echt goed beginnen, met druk naar voor en Couly, Franck en Lord meteen goed bij de les. Wat dreiging ook, maar o zo moeilijk om de keeper eens aan het werk te zetten, De Kabouter heeft echt geen bal moeten pakken vandaag. Ook Zottegem was zwak - continue paniek achteraan en de bal meteen buitenkeilen... Toppunt was die ene actie waarbij die verdediger eerst de bal hoog de lucht inschoot om hem dan met een bijna retro in hoekschop te knallen, zonder tegenstander in de buurt... Ook zij waren vorig seizoen sterker...maar ja wij jammer genoeg ook...

Tweede helft is het dan dubbel jammer dat je weer tegen een zwakke tegenstander (zoals de zoveelste dit jaar) een doelpunt slikt - mooi afgemaakt, maar zo slecht verdedigt opnieuw... En als we met deze ploeg achterkomen is het over en uit... Mentale weerbaarheid is nul komma nul.

Individueel kan je iedereen wel iets aanwrijven maar dat zal het niveau van de ploeg niet veranderen... Wel nog dit: dat Vanden Brande niet zijn beste matchen speelt, is wel duidelijk maar als je continue hoort dat hij geblesseerd is, dat de opwarming voor de match telkens wordt aangevangen met 11 veldspelers om dat te ondervangen, maar hij dan toch telkens moet spelen, kan je hem het dan toch ook niet aanwrijven maar de trainer toch? Als je dan een verdediger voor een aanvaller wil wisselen, heb je de uitgelezen kans om T. Spotbeen op rechts te zetten en Roel uit zijn lijden te verlossen...maar neen... ook al kon hij gewoon ni meer lopen... Vandaag heeft Roel zelf in de eerste helft gaten van Seminck moeten dichtlopen, of een mens dat nu wil zien of niet...

De taktiek? Ik was al blij dat iedereen min of meer op zijn plaats mocht staan vandaag maar waarom we absoluut met een 4-5-1 blijven spelen... Alleen het bestuur kan het weten... Sinds de voorbereiding modderen we aan in dit systeem en toch blijven we ervoor gaan... Nu ja...

Kabongo - viel af als zestiende man omdat hij blijkbaar veelvuldig zijn kat stuurt naar de trainingen tijdens de week - als ik de matchen zie, vraag ik me af wat er op training wordt gedaan eigenlijk maar soit...

Ook heel raar dat we alle vertrouwen missen als we het doel zien opdoemen...

Waarschijnlijk volgende week weer een geschuif en weer eens nieuwe mensen...

Voor de mensen die Troch willen afwegen tegen Franck - zonder op hun voetbalkwaliteiten terug te komen is er wel 1 hemelsbreed verschil duidelijk: Thomas was een leider op het veld en ernaast, daarnaast had je dan ook nog Ewen... vandaag heb je noch in de kleedkamer noch op het veld een leider... en is dat een tekortkoming van het bestuur bij het aankoopbeleid? Ik denk het wel...

19 Okt 2008, 21:26
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
cromag schreef:
't is een feit : goed voetbal hebben we nog nie gezien van onze ploeg.

Met alle respect, maar ik vraag mij af of gij ooit ook wel eens naar een match live komt kijken? Tijdens alle wedstrijden volg jij hier via het forum de standen op, zo ga je inderdaad nooit goed voetbal zien.

19 Okt 2008, 21:28
Ancien

DT schreef:
ksvs supporter schreef:
tsjoep schreef:
ksvs supporter schreef:
Bram schreef:
:wave:

a ik dacht van u want ik hoorde zo juist u moeder roepen da ze klaar ligt op bed
precies bang als ge daar op straat stond van ons ge waard allemaal zo stil
ik heb overt laatst gelezen da nen echten ajoin zijn ploeg blijft aanmoedigen tot het bittere einde maar dat heb ik toch niet gehoord ze vandaag!
OOOOHHHH EGMONT ARMY THE ONE AND ONLY WE'RE ESSEVEE!!

The one and only Essevee speelt momenteel tegen Anderlecht maar soit...ook uw plezierken gehad vandaag zeker. Volgende hoogtepunt zal Sint-Maarten wel zijn voor u?

Soit, wat de match dan betreft. Ik vond ons vandaag echt goed beginnen, met druk naar voor en Couly, Franck en Lord meteen goed bij de les. Wat dreiging ook, maar o zo moeilijk om de keeper eens aan het werk te zetten, De Kabouter heeft echt geen bal moeten pakken vandaag. Ook Zottegem was zwak - continue paniek achteraan en de bal meteen buitenkeilen... Toppunt was die ene actie waarbij die verdediger eerst de bal hoog de lucht inschoot om hem dan met een bijna retro in hoekschop te knallen, zonder tegenstander in de buurt... Ook zij waren vorig seizoen sterker...maar ja wij jammer genoeg ook...

Tweede helft is het dan dubbel jammer dat je weer tegen een zwakke tegenstander (zoals de zoveelste dit jaar) een doelpunt slikt - mooi afgemaakt, maar zo slecht verdedigt opnieuw... En als we met deze ploeg achterkomen is het over en uit... Mentale weerbaarheid is nul komma nul.

Individueel kan je iedereen wel iets aanwrijven maar dat zal het niveau van de ploeg niet veranderen... Wel nog dit: dat Vanden Brande niet zijn beste matchen speelt, is wel duidelijk maar als je continue hoort dat hij geblesseerd is, dat de opwarming voor de match telkens wordt aangevangen met 11 veldspelers om dat te ondervangen, maar hij dan toch telkens moet spelen, kan je hem het dan toch ook niet aanwrijven maar de trainer toch? Als je dan een verdediger voor een aanvaller wil wisselen, heb je de uitgelezen kans om T. Spotbeen op rechts te zetten en Roel uit zijn lijden te verlossen...maar neen... ook al kon hij gewoon ni meer lopen... Vandaag heeft Roel zelf in de eerste helft gaten van Seminck moeten dichtlopen, of een mens dat nu wil zien of niet...

De taktiek? Ik was al blij dat iedereen min of meer op zijn plaats mocht staan vandaag maar waarom we absoluut met een 4-5-1 blijven spelen... Alleen het bestuur kan het weten... Sinds de voorbereiding modderen we aan in dit systeem en toch blijven we ervoor gaan... Nu ja...

Kabongo - viel af als zestiende man omdat hij blijkbaar veelvuldig zijn kat stuurt naar de trainingen tijdens de week - als ik de matchen zie, vraag ik me af wat er op training wordt gedaan eigenlijk maar soit...

Ook heel raar dat we alle vertrouwen missen als we het doel zien opdoemen...

Waarschijnlijk volgende week weer een geschuif en weer eens nieuwe mensen...

Voor de mensen die Troch willen afwegen tegen Franck - zonder op hun voetbalkwaliteiten terug te komen is er wel 1 hemelsbreed verschil duidelijk: Thomas was een leider op het veld en ernaast, daarnaast had je dan ook nog Ewen... vandaag heb je noch in de kleedkamer noch op het veld een leider... en is dat een tekortkoming van het bestuur bij het aankoopbeleid? Ik denk het wel...

Noem je dat een bestuur! :whistle:

19 Okt 2008, 21:30
Ancien

Ze speelden vandaag met de wil om er iets van te maken.
Een zeer degelijke eerste helft ook. Sottegem bracht x gevaar : éénmaal toen Lieven nogal ongelukkig uit zijn doel liep tot aan de cornervlag en de bal kwijtspeelde, maar daar kwam eigenlijk geen kans uit voort, en één lage kopbal, die voor Lieven een oprapertje was. Niets meer. Wij stelden daar een goed schot tegenover van Niels Spotbeen, dat eigenlijk altijd binnen moet (na actie van Lord), en een soort van kopbal van Arnold, ook net naast, en opnieuw na een knappe actie van Lord.

De tweede helft kwam Sottegem iets meer in zijn spel, maar laat ons eerlijk zijn, ze creëerden weinig kansen. één grote kans werd na een late tussenkomst van Spotbeen door De Veirman in corner geweerd. De goal zelf : Roel laat zich na een zwar fysieke inspanning (van achter naar voor en terug) te makkelijk uitkappen, voorzet, in corner, corner en goal. Nadien kregen we nog verschillende (grote) kansen, maar de bal wou er niet in.

Het is vooral voorin dat het schoentje enorm wringt. We scoorden tot op heden maar 7 goals... Verdedigend zat alles wel goed, en ook het middenveld draaide best wel.
Met een driehoek Deschutter - Couly - Franck recupereer je heel veel ballen, maar de aansluiting naar voor is toch al een heel seizoen een probleem.

Nog 2 bemerkingen :
* Die die het nodig achten van de ploeg uit te fluiten, wil je alstublieft in een kist kruipen en wachten tot je sterft? Ziekelijke mensen. Het draaide misschien niet, maar ze hebben er verdorie wel voor gevochten. Er waren er zelfs een pak die floten toen een kwartier voor het einde, bij een 0-1 achterstand, een verdediger (Thomas Spotbeen, nog niet zolang wedstrijdfit) vervangen werd door een aanvallende middenvelder (Aelbrecht).
Als je daarvoor begint te fluiten ben je echt heel zwaar ziek in je hoofd, en is het hoog tijd, mogelijk zelfs al te laat, dat je daar laat naar kijken.

* Het wedstrijdverslag op de website mag ook best wat objectiever. Men spreekt daar bijvoorbeeld over 'de verdiende en logische treffer van Sottegem'. Laat ons serieus blijven, die mannen waren ook bijzonder zwak, en als je over een 'logische treffer' spreekt, moet je echt al kans op kans versierd hebben. En als wij al niet verdienden van te winnen dan die mannen zeker niet.

19 Okt 2008, 21:44
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Ga je liever terug naar de tijd van Garré ? Of van Orlans ? Of van al die andere louche type's die hier al gezeten hebben. Goed bezig :oooh:

19 Okt 2008, 21:46
Ancien

Hugo schreef:

Ik zou zeggen, pomp er je geld in doe het zelf beter. Ik garandeer je dat ze je met open armen zullen ontvangen.
De beste stuurlui staan aan wal.

19 Okt 2008, 21:46
Nationale Ploeg

Jeroen schreef:
Iendrachter90 schreef:
De Jean schreef:
Iendrachter90 schreef:
Titel gaan vliegen?ik meen mij te herinerren dat wij ook 8punten voorsprong hadden vorig jaar en waar we uiteindelijk geeindigd zijn weet iedereen ,maar ik blijf erbij met dezen trainer worde nooit kampioen want zijn motto:"liever één dan geen punt"dat kan niet voor een titelkandidaat bij londerzeel kunde dat toepassen ja maar bij aalst.

Ik denk idd dat het spel dat we nu tonen niet goed genoeg is voor de titel. Tegen de tijd dat we dat spel hebben gevonden, vrees ik dat we al te veel puntjes kwijt gaan zijn. Ma hopelijk ben ik dus mis he!

Ik begrijp ni goed vanwaar ge dat 'motto' haalt trouwens. Dillen speelt toch helemaal ni voor een gelijkspel?

Simpel hij heeft het zelf in de krant gezegd. ;)

Nuttige link voor u:

http://www.gbswemmel-mediacenter.be/hot ... tekens.htm

Waarom gebruikt gij een link van de website van mijn ma haar school? :wadde: :lol:

19 Okt 2008, 21:49
Junior

Leeftijd: 46
allee piemelke ksvs supporter... :wave:

slaaaap zachtjes slaaaap daarbuiten loopt een schaap...

:schaap:

19 Okt 2008, 21:57
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Wat heb ik vandaag gezien?

- Dat onze spelers individueel uit de voeten kunnen maar problemen hebben om samen te spelen. En daar kunnen het bestuur en de trainer blijkbaar niets aan veranderen.

- Dat Arnold en Lionel niets anders deden dan elkaar de schuld geven van alles en nog wat en alleen elkaar aanspeelden als het niet anders kon.

- Dat het normaal is om een verdediger op te offeren voor een aanvallende middenvelder bij een achterstand. Als je overschakeld van een 4 mans naar een 3 mans verdedeging is het logisch dat je een centrale verdediger opgeeft.

- Dat onze supporters vandaag meer lawaai maken op het forum dan in het stadion. Bedankt Zottegem voor het brengen van het grootste stuk van de sfeer vandaag.

En volgende week zit ik weer in het stadion op mijn zelfde zitje in de hoop dat het dan gaat beteren....

19 Okt 2008, 22:14
Ancien

Leeftijd: 38
Prodialoog schreef:
Wat heb ik vandaag gezien?

- Dat onze spelers individueel uit de voeten kunnen maar problemen hebben om samen te spelen. En daar kunnen het bestuur en de trainer blijkbaar niets aan veranderen.

- Dat Arnold en Lionel niets anders deden dan elkaar de schuld geven van alles en nog wat en alleen elkaar aanspeelden als het niet anders kon.

- Dat het normaal is om een verdediger op te offeren voor een aanvallende middenvelder bij een achterstand. Als je overschakeld van een 4 mans naar een 3 mans verdedeging is het logisch dat je een centrale verdediger opgeeft.

- Dat onze supporters vandaag meer lawaai maken op het forum dan in het stadion. Bedankt Zottegem voor het brengen van het grootste stuk van de sfeer vandaag.

En volgende week zit ik weer in het stadion op mijn zelfde zitje in de hoop dat het dan gaat beteren....

Zit veel waarheid in vind ik. Ik begrijp de wissel ook wel maar zou ook eerder Roel (die bijna niet meer vooruit kon) gewisseld hebben ipv Spotbeen.

19 Okt 2008, 22:21
Ancien

Leeftijd: 45
Hugo schreef:

Hiermee schiet ge wel den hoofdvogel af. Proficiat.

En achter een vraag komt een vraagteken, geen uitroepteken.

19 Okt 2008, 22:25
Gele Kaart
Gele Kaart

1ste helft: bal was voor Aalst, hadden paar kansen en Zottegen geen kansen

2de helft: Zottegem ene kans na de andere ; na een prachtige voorzet vanop links schoot Wouter Moreels vanop rechts knap in dak van het doel: ervoor was Coppens nog alleen voor de goal gekomen en nadien ook Nouhass (neergetrokken in strafgeschopgebied door een verdediger zonder de logische strafschop) en ook ingekomen De Blander miste in het slot van de wedstrijd onbegrijpeljk.

Aalst had ook nog kansen maar was veel te onmondig. Arnold is de Arnold niet meer van voor zijn blessure. Vond bij Aalst alleen Seminck en Steurs ok.

Zottegem was in vgl met vorige seizoen sterker en Aalst zwakker

Conclusie: verdiende overwinning voor SV!

SV olé olé!

19 Okt 2008, 22:25
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 339 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 23