|
|
| Pagina 14 van 37 |
[ 553 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 37 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: KVC Westerlo - Eendracht Aalst
Voilà mannen, het spandoek hangt te drogen, ik moest wel mijn wagen buiten laten staan.
lengte 2m60 hoogte 1m50 Het is dan uiteindelijk "Caje Forever" geworden, dat kwam het beste uit met mijn indeling. Ze zullen er niet kunnen naast kijken in Westerlo. Staan wij achter het doel? _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 27 Okt 2009, 21:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Hugo schreef: Voilà mannen, het spandoek hangt te drogen, ik moest wel mijn wagen buiten laten staan. lengte 2m60 hoogte 1m50 Het is dan uiteindelijk "Caje Forever" geworden, dat kwam het beste uit met mijn indeling. Ze zullen er niet kunnen naast kijken in Westerlo. Staan wij achter het doel? Prachtig initiatief, Hugo, nu nog hopen dat de Caje na de match ons even komt groeten. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 27 Okt 2009, 21:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik verwacht eigenlijk wel een goeie match, misschien zelfs het betere voetbal van dit seizoen.
De ruimte die je krijgt in zo een matchen is ongezien tegenover wat we in 3de gewoon zijn. En het veld in Westerlo is dacht ik ongeveer het maximale qua breedte. Als kan Westerlo ons natuurlijk ook direkt bij de keel grijpen... _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Okt 2009, 21:53 |
|
|
Vaste Waarde
op het forum van Westerlo zijn ze al aan het gokken wie hun 5 goals zal scoren.
Zullen we hen eens een Eendracht-poepje laten ruiken ? ![]() _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 27 Okt 2009, 22:11 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Vicky schreef: ik zou ook gaan voor "Caje bedankt!" of "Merci Sterke Jan" of zoiets... Ik volg Lot dat een korte tekst meer impact zal hebben dan ne gansen brief... en liefst een waar ge geen dt-fout in kunt zetten... ge weet nooit iets met "bedankt" zou wel al eens risky kunnen worden... ![]() |
| 27 Okt 2009, 22:19 |
|
|
Nationale Ploeg
Miljaardedju, ik heb er zin in!
|
| 27 Okt 2009, 22:24 |
|
|
Ancien
De Jean schreef: Miljaardedju, ik heb er zin in! Ik heb ook al de kriebels, niet te doen. Kunnen wij niet beter vanavond vertrekken om zeker op tijd te zijn? ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 27 Okt 2009, 22:45 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 19 Mei 2009, 15:45 Berichten: 297 Leeftijd: 53 Locatie: Oilsjt |
Ben al wakker van 6u... Zenuwen!
Serieus ont twijfelen of da'k mij gon verkliejen... Kem èr nog een traakliejt liggen van mè carnaval Kweste van d'r een serieus fiesjten van te moaken ![]() |
| 28 Okt 2009, 9:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
DeLongway schreef: Ben al wakker van 6u... Zenuwen! Serieus ont twijfelen of da'k mij gon verkliejen... Kem èr nog een traakliejt liggen van mè carnaval Kweste van d'r een serieus fiesjten van te moaken ![]() DOEN!! ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 28 Okt 2009, 9:40 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 19 Mei 2009, 15:45 Berichten: 297 Leeftijd: 53 Locatie: Oilsjt |
Mariner schreef: DeLongway schreef: Ben al wakker van 6u... Zenuwen! Serieus ont twijfelen of da'k mij gon verkliejen... Kem èr nog een traakliejt liggen van mè carnaval Kweste van d'r een serieus fiesjten van te moaken ![]() DOEN!! ![]() Probleem es da'k mè den trein gon (nor Mol). Kza nogal beziensj emmen Misschien kommek den Onderkroiper nog tegen ![]() |
| 28 Okt 2009, 9:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
DeLongway schreef: Mariner schreef: DeLongway schreef: Ben al wakker van 6u... Zenuwen! Serieus ont twijfelen of da'k mij gon verkliejen... Kem èr nog een traakliejt liggen van mè carnaval Kweste van d'r een serieus fiesjten van te moaken ![]() DOEN!! ![]() Probleem es da'k mè den trein gon (nor Mol). Kza nogal beziensj emmen Misschien kommek den Onderkroiper nog tegen ![]() van mij mag Yves ook da traakliejt oondoen ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 28 Okt 2009, 10:04 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Stress, zenuwen, al wat ge wilt en dat voor een match die we eigenlijk toch niet kunnen winnen.
Of toch wel? ![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 28 Okt 2009, 10:13 |
|
|
Hugo schreef: Voilà mannen, het spandoek hangt te drogen, ik moest wel mijn wagen buiten laten staan. lengte 2m60 hoogte 1m50 Het is dan uiteindelijk "Caje Forever" geworden, dat kwam het beste uit met mijn indeling. Ze zullen er niet kunnen naast kijken in Westerlo. Staan wij achter het doel? _________________ www.spionkoplede.com |
| 28 Okt 2009, 10:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
DeLongway schreef: Mariner schreef: DeLongway schreef: Ben al wakker van 6u... Zenuwen! Serieus ont twijfelen of da'k mij gon verkliejen... Kem èr nog een traakliejt liggen van mè carnaval Kweste van d'r een serieus fiesjten van te moaken ![]() DOEN!! ![]() Probleem es da'k mè den trein gon (nor Mol). Kza nogal beziensj emmen Misschien kommek den Onderkroiper nog tegen ![]() Da za nie zen, kem nen dag congé payé gepakt Ik zal precies e wa ambiance fotokes kennen pakken in Westel ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Okt 2009, 10:28 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Succes in de Parel der Kempen jongens!
| 28 Okt 2009, 10:53 |
|
| Pagina 14 van 37 |
[ 553 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 37 Volgende |