|
|
| Pagina 14 van 21 |
[ 315 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 21 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Junior
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
Na een trainerswissel kunt ge geen directe ommekeer verwachten van het spelpeil als men blijft dezelfde spelers opstellen.Bij sommigen was er nog een gebrek aan vertrouwen, zeker den 1ste helft.Als Depoitre blijft spelen zoals vandaag zie ik ze toch probleemloos uit de laatste 4 van het klassement eindigen.Veel meer moet men der nie van verwachten en naar volgend seizoen toe hopelijk bekwame mensen in de scoutingscel.
|
| 25 Okt 2009, 21:22 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
cromag schreef: boer touch schreef: christiano schreef: nu vraag ik mij af waarom lord er alle weken na een uur af moet terug zelfde met deze trainer ![]() Wat heeft hij vandaag laten zien hé? niet zeveren hé meer dan troch in alle geval meer emmek daar nie op te zeggen... _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 25 Okt 2009, 21:39 |
|
|
Miniem
Match niet gezien.
Misschien niet echt goed voetbal volgens bronnen hier,uitslag geeft toch hoop voor volgende wedstrijden!! Lijkt echt wel rare reeks als we uitslagen Oudenaarde en Boom bekijken. |
| 25 Okt 2009, 21:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
wat ik nu ga schrijven zal in veel mensen op dit forum hun kraam niet passen maar het moet er af als voetballiefhebber.
Verheyden vond ik niet zo slecht. De eerste dertig minuten was hij aan het bibberen maar daarna heeft hij zich goed herpakt en zelfs de doelman van de tegenpartij tot een mooie save gedwongen. OK het is niet de man die erin vliegt. Maar vandaag vond ik hem zeker niet de zwakste. En na al die bakken kritiek die hij over zich heen gekregen heeft kan ik daar alleen maar respect voor hebben. Troch was ook niet slecht vandaag. Hij mist enkel vertrouwen. Als hij vandaag 2 keer zelf zijn kans gaat in de eerste heflt, i.p.v. voor te zetten is het bij de rust al gespeeld. En onze trainer verdient ook een pluim. Al was het maar om hem vertrouwen te geven in ons wespennest. |
| 25 Okt 2009, 21:42 |
|
|
Ancien
Een dikke proficiat aan de ploeg, de jongens hebben er hard voor gewerkt om de drie dik verdiende punten binnen te halen.
Ikzelf zie Flippo ook liever op zijn vertrouwde positie spelen, maar als Michael terug komt zullen de meeste spelers weer op hun beste positie kunnen spelen, dus daar maak ik mij nu niet druk over. Verder was het een leuke wedstrijd met twee ploegen die er voor gingen, met veel kansen voor beide ploegen. Ik moet zeggen ik heb mij geen ogenblik verveeld, waar ik mij wel aan ergerde is het gejoel van zogezegde supporters aan het adres van sommige spelers die momenteel een moeilijke periode doormaken, foei.. Het was vandaag akelig stil in de spionkop moet ik zeggen, pas op het einde kwam er een beetje meer sfeer, teveel bezig met de wedstrijd van woensdag waaschijnlijk. Bon, mijn week kan niet meer stuk. Merci Iendracht! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Okt 2009, 21:42 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Over scouting gesproken, ik heb vandaag een fantastische voetballer bezig gezien, nummer 17 van Willebroek, Merrir! Over de volle 90 minuten geen enkel balverlies, geen enkele foute pas gegeven, en twee assists voor Willebroek. Dat ons bestuur in het tussenseizoen 3 spelers haalt bij Peruwelz en die over het hoofd ziet zegt alles.. Troch mag Merrir zijn snoeren van zijn schoenen nog niet binden.
Bij Willebroek moeten met nieuwjaar wegens financiele problemen drie dure vogels het schip verlaten waaronder deze Merrir, jammer dat wij hem dan niet kunnen halen. Zet die achter Depoitre en je zou wat zien.. PS : wat de match betreft, misschien verdiend gewonnen maar zonder glans.. Gelukkig hebben we Depoitre die een voet(of hoofd) had in alle doelpunten. En inderdaad de positiewissel Flippo-Schutter ![]() _________________
|
| 25 Okt 2009, 21:44 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
christiano schreef: nu vraag ik mij af waarom lord er alle weken na een uur af moet terug zelfde met deze trainer ![]() als ge da nie ziet......serieus blijven hé. _________________ iendracht! |
| 25 Okt 2009, 21:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Prodialoog schreef: wat ik nu ga schrijven zal in veel mensen op dit forum hun kraam niet passen maar het moet er af als voetballiefhebber. Verheyden vond ik niet zo slecht. De eerste dertig minuten was hij aan het bibberen maar daarna heeft hij zich goed herpakt en zelfs de doelman van de tegenpartij tot een mooie save gedwongen. OK het is niet de man die erin vliegt. Maar vandaag vond ik hem zeker niet de zwakste. En na al die bakken kritiek die hij over zich heen gekregen heeft kan ik daar alleen maar respect voor hebben. Troch was ook niet slecht vandaag. Hij mist enkel vertrouwen. Als hij vandaag 2 keer zelf zijn kans gaat in de eerste heflt, i.p.v. voor te zetten is het bij de rust al gespeeld. En onze trainer verdient ook een pluim. Al was het maar om hem vertrouwen te geven in ons wespennest. sluit ik mij bij aan, Ewen knoktte zich toch wat terug in de wedstrijd en deed echt zen best, maar zal nog wat extra tijd nodig hebben om een beter niveau te halen. Hopelijk blijven dan ook de negatieve commentaren uit de tribunes bij een slechte pass, want dat helpt hen zeker niet ![]() _________________
|
| 25 Okt 2009, 21:46 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Zoals onze nieuwe trainer het zei in de kranten ; mooi voetbal moet wijken voor resultaat.
Dat resultaat is er vandaag en dat is voor mij het belangrijkste. Volgens mij is er ook genoeg kwaliteit in huis om mooi voetbal te brengen en een degelijke rol te spelen in derde. Voor echt mee te doen voor de prijzen is het volgens mij al te laat, maar laat onze jongens vooral vertrouwen opdoen na vandaag. Nu moeten ze vooral vechten voor elke bal en punten pakken, desnoods met hoerechance en potvoetbal. Daarnaast moeten ze werken naar volgend seizoen toe en kijken wie, wat en waar ze iets kunnen veranderen. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 25 Okt 2009, 21:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Prodialoog schreef: wat ik nu ga schrijven zal in veel mensen op dit forum hun kraam niet passen maar het moet er af als voetballiefhebber. Verheyden vond ik niet zo slecht. De eerste dertig minuten was hij aan het bibberen maar daarna heeft hij zich goed herpakt en zelfs de doelman van de tegenpartij tot een mooie save gedwongen. OK het is niet de man die erin vliegt. Maar vandaag vond ik hem zeker niet de zwakste. En na al die bakken kritiek die hij over zich heen gekregen heeft kan ik daar alleen maar respect voor hebben. Troch was ook niet slecht vandaag. Hij mist enkel vertrouwen. Als hij vandaag 2 keer zelf zijn kans gaat in de eerste heflt, i.p.v. voor te zetten is het bij de rust al gespeeld. En onze trainer verdient ook een pluim. Al was het maar om hem vertrouwen te geven in ons wespennest. Tegen mijn schenen schipt ge alleszins niet. Ben van hetzelfde gedacht. Vond het heel spijtig dat die keeper het schot van Verheyden redde, had hem het doelpunt zeker gegund. Vond hem ondanks de omstandigheden redelijk goed gestart vandaag. Dan die ene uitschuiver waardoor hij de hele tribune over zich heen krijgt... ronduit degoutant! _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 25 Okt 2009, 21:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
SERRE schreef: Over scouting gesproken, ik heb vandaag een fantastische voetballer bezig gezien, nummer 17 van Willebroek, Merrir! Over de volle 90 minuten geen enkel balverlies, geen enkele foute pas gegeven, en twee assists voor Willebroek. Dat ons bestuur in het tussenseizoen 3 spelers haalt bij Peruwelz en die over het hoofd ziet zegt alles.. Troch mag Merrir zijn snoeren van zijn schoenen nog niet binden. Bij Willebroek moeten met nieuwjaar wegens financiele problemen drie dure vogels het schip verlaten waaronder deze Merrir, jammer dat wij hem dan niet kunnen halen. Zet die achter Depoitre en je zou wat zien.. PS : wat de match betreft, misschien verdiend gewonnen maar zonder glans.. Gelukkig hebben we Depoitre die een voet(of hoofd) had in alle doelpunten. En inderdaad de positiewissel Flippo-Schutter ![]() je zegt dat dat alles zegt, maar wie zegt dat ze hem niet gezien hebben? Ik denk dat dat trouwens een bijzonder dure vogel is. (Troch uiteraard ook). Bovendien is Merrir wel al 33 jaar oud. Om daar dan handen vol geld aan te geven, toch ook altijd een risico. Het tweede doelpunt kan je moeilijk een assist noemen, maar feit is inderdaad wel dat die kerel een goeie match speelde. Vorig jaar vond ik hem nog sterker wel. |
| 25 Okt 2009, 22:00 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
we moeten ons proberen tegen nieuwjaar in de buik van het klassement te
zodat we niet verplicht worden om, onder druk, paniekaankopen te doen. Daarna kan je beginnen bouwen en evalueren.Maar op dit moment is het resultaat op Ieper het enige wat me interesseert. |
| 25 Okt 2009, 22:02 |
|
|
Ancien
BVW schreef: Prodialoog schreef: wat ik nu ga schrijven zal in veel mensen op dit forum hun kraam niet passen maar het moet er af als voetballiefhebber. Verheyden vond ik niet zo slecht. De eerste dertig minuten was hij aan het bibberen maar daarna heeft hij zich goed herpakt en zelfs de doelman van de tegenpartij tot een mooie save gedwongen. OK het is niet de man die erin vliegt. Maar vandaag vond ik hem zeker niet de zwakste. En na al die bakken kritiek die hij over zich heen gekregen heeft kan ik daar alleen maar respect voor hebben. Troch was ook niet slecht vandaag. Hij mist enkel vertrouwen. Als hij vandaag 2 keer zelf zijn kans gaat in de eerste heflt, i.p.v. voor te zetten is het bij de rust al gespeeld. En onze trainer verdient ook een pluim. Al was het maar om hem vertrouwen te geven in ons wespennest. Tegen mijn schenen schipt ge alleszins niet. Ben van hetzelfde gedacht. Vond het heel spijtig dat die keeper het schot van Verheyden redde, had hem het doelpunt zeker gegund. Vond hem ondanks de omstandigheden redelijk goed gestart vandaag. Dan die ene uitschuiver waardoor hij de hele tribune over zich heen krijgt... ronduit degoutant! Vandaar mijn ergernis, Ewen was op dat ogenblik een degelijke wedstrijd aan het spelen en op de bewuste fase waar hij uitglijdt, vinden die criticasters hun ogenblik aangekomen om hun eigen speler te bespotten en uit te jouwen.. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 25 Okt 2009, 22:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
BVW schreef: Prodialoog schreef: wat ik nu ga schrijven zal in veel mensen op dit forum hun kraam niet passen maar het moet er af als voetballiefhebber. Verheyden vond ik niet zo slecht. De eerste dertig minuten was hij aan het bibberen maar daarna heeft hij zich goed herpakt en zelfs de doelman van de tegenpartij tot een mooie save gedwongen. OK het is niet de man die erin vliegt. Maar vandaag vond ik hem zeker niet de zwakste. En na al die bakken kritiek die hij over zich heen gekregen heeft kan ik daar alleen maar respect voor hebben. Troch was ook niet slecht vandaag. Hij mist enkel vertrouwen. Als hij vandaag 2 keer zelf zijn kans gaat in de eerste heflt, i.p.v. voor te zetten is het bij de rust al gespeeld. En onze trainer verdient ook een pluim. Al was het maar om hem vertrouwen te geven in ons wespennest. Tegen mijn schenen schipt ge alleszins niet. Ben van hetzelfde gedacht. Vond het heel spijtig dat die keeper het schot van Verheyden redde, had hem het doelpunt zeker gegund. Vond hem ondanks de omstandigheden redelijk goed gestart vandaag. Dan die ene uitschuiver waardoor hij de hele tribune over zich heen krijgt... ronduit degoutant! ik denk niet dat hij het publiek over zich krijgt omwille van die uitschuiver maar wel om zijn vier passes ervoor die de mist ingingen. |
| 25 Okt 2009, 22:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
AlostanA schreef: BVW schreef: Prodialoog schreef: wat ik nu ga schrijven zal in veel mensen op dit forum hun kraam niet passen maar het moet er af als voetballiefhebber. Verheyden vond ik niet zo slecht. De eerste dertig minuten was hij aan het bibberen maar daarna heeft hij zich goed herpakt en zelfs de doelman van de tegenpartij tot een mooie save gedwongen. OK het is niet de man die erin vliegt. Maar vandaag vond ik hem zeker niet de zwakste. En na al die bakken kritiek die hij over zich heen gekregen heeft kan ik daar alleen maar respect voor hebben. Troch was ook niet slecht vandaag. Hij mist enkel vertrouwen. Als hij vandaag 2 keer zelf zijn kans gaat in de eerste heflt, i.p.v. voor te zetten is het bij de rust al gespeeld. En onze trainer verdient ook een pluim. Al was het maar om hem vertrouwen te geven in ons wespennest. Tegen mijn schenen schipt ge alleszins niet. Ben van hetzelfde gedacht. Vond het heel spijtig dat die keeper het schot van Verheyden redde, had hem het doelpunt zeker gegund. Vond hem ondanks de omstandigheden redelijk goed gestart vandaag. Dan die ene uitschuiver waardoor hij de hele tribune over zich heen krijgt... ronduit degoutant! ik denk niet dat hij het publiek over zich krijgt omwille van die uitschuiver maar wel om zijn vier passes ervoor die de mist ingingen. Het zal de combinatie van beide zijn. Ook in de zittribune gemor op Ewen. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Okt 2009, 22:08 |
|
| Pagina 14 van 21 |
[ 315 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 21 Volgende |