|
|
| Pagina 14 van 19 |
[ 277 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 19 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: SV Temse - Eendracht Aalst
In de eerste helft was er veel geroep en getier achteraan tussen de verdedigers en de keeper. Er klopte blijkbaar iets niet.
Ik vond Amghar redelijk sterk spelen en ook Niels De Schutter die moest invallen voor de zieke De Castro. Van de tweede helft kan ik niets zeggen omdat ik die niet gezien heb. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 28 Feb 2010, 20:05 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
witzwet schreef: Hoe was Ringoot?? Moeilijk te zeggen na 1match en zkr in deze omstandigheden. |
| 28 Feb 2010, 20:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
witzwet schreef: Hoe was Ringoot?? Defensief ok, maar offensief bracht hij niet echt meteen iets bij, al is dat misschien wel logisch aangezien het zijn eerste match was. Hij pakte een hele lichte gele kaart ook. |
| 28 Feb 2010, 20:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Onderkroiper , ge zetj nen echten
Em stuurt my de tussenstanden 1-0 , 2-0 En dan hoork em nimmer Kpijs in men eigen : jaa verloren Ten zettek tv oost op : Temse - Aalst 2-3 Em was te druk me zen fotokes bezig giejlzeker Al bij al hebk nu toch spijt dak dr nie was ![]() |
| 28 Feb 2010, 20:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
gweninho schreef: Onderkroiper , ge zetj nen echten Em stuurt my de tussenstanden 1-0 , 2-0 En dan hoork em nimmer Kpijs in men eigen : jaa verloren Ten zettek tv oost op : Temse - Aalst 2-3 Em was te druk me zen fotokes bezig giejlzeker Al bij al hebk nu toch spijt dak dr nie was ![]() Spijtig voor u viel gsm zonder batterijspanning Ik had al elvendertig foto's genomen en dito smskes verstuurd naar meerdere ontbrekende Iendrachtzielen in Temse. Ik kon dus niets meer zenden, doch zeg nu eens eerlijk, toen je definitief wist dat het 2 - 3 geworden was, Je hierdoor enorm gelukkig was, en dat dankzij mijn batterij die voor Onderkroiper speelde. De batterijspanning van 't Kodasken was wel OK en zal straks de fotokes posten en een OOOOOOOO zo mooie filmpje na de match dat ik nog moet posten op Youtube. _________________ Century game 22 juni 2019 Laatst gewijzigd door Onderkroiper op 28 Feb 2010, 23:29, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 28 Feb 2010, 20:28 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:37 Berichten: 109 Leeftijd: 39 Locatie: Kerksken |
Tis triestig da sommige 'supporters' voor de rust onze eigen spelers staan te verwijten dat geen naam heeft!
Om te zagen en te kreften blijft ge beter thuis! _________________ Iendracht 4-ever!!! |
| 28 Feb 2010, 20:31 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Troch had last in de kuit. Heb ik hem horen zeggen tegen de dokter op de bank (ik stond namelijk op da krakkemikig 'zittribuneke'. Ging na de match ook direct naar binnen.
Hopelijk niet te ernstig. _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 28 Feb 2010, 20:34 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
El Corredor schreef: Davy schreef: amai, hievoor doe je 't dus he... door weer en wind gaan supporteren, daar als vee met uw poten 10 cm in de modder in ne stal gestampt worden nadat ge 10 euro lichter werd gemaakt, en dan zo ne climax! in deze weersomstandigheden is het wel wa een loterij. met 2-0 komen we nog goed weg bij de rust. maar daar was eigenlijk zeer weinig tegen te doen. de verbetenheid en inzet van ons jongens heeft geloond in de tweede periode. wind was lichtjes afgezwakt maar toch voldoende om er nog serieus van te profiteren. Troch zorgde echt wel voor nen boost in de ploeg. strooide rond met slimme paskes, en was fysiek precies weer helemaal in orde. als ik nu lees dat die individueel bijtrainde heeft dat wel zijn vruchten afgeworpen. hij was een meerwaarde vandaag, laat dat duidelijk zijn. Amghar was al een stuk beter dan vorige week. meer duelkracht, meer aanwezig... het komt nog in orde. Ons geluk was denk ik vandaag dat we na rust al vrij snel de 2-1 konden maken... en op dat moment goed wisten dat er (met die wind) nog serieuze kansen zouden komen. glenn coppens starte weeral eens heel erg onzeker, maar dan op het einde van de match krijgt em stilaan wa vertrouwen en kan hij een paar keer serieus mee dreigen. ze hebben met een groot hart gespeeld, en hebben de 3 punten allerminst gestolen. samengevat. aalst was nergens in de eerste helft, en temse was nergens in de tweede helft en het weer had daar ALLES mee te maken. Troch fysiek helemaal in orde. Hoe besluit je dat na 45 minuten voetbal, ik had zelfs de indruk dat Troch zich op het laatste weer gekwetst had, maar ik kan mij miskeken hebben. hopelijk niet te ernstig. vandaar ook dat er staat: "was precies weer fysiek in orde" ik heb de nuance wat zichtbaarder gemaakt door het nog eens in het zwart te zetten, kwestie van niet te veel op mijn woorden te worden gepakt en als het goed is is het goed: het is niet zijn schuld dat een helft maar 45 minuten duurt. |
| 28 Feb 2010, 20:37 |
|
|
Freak
teis was nog slechter as koksijde.on aal die vandoog meigeweist es,da zen de echte.
|
| 28 Feb 2010, 20:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
de clerus schreef: Troch had last in de kuit. Heb ik hem horen zeggen tegen de dokter op de bank (ik stond namelijk op da krakkemikig 'zittribuneke'. Ging na de match ook direct naar binnen. Hopelijk niet te ernstig. Kan ik bevestigen toen hij naar de bank kwam gelopen riep hij " DOC " ! Toch fantastisch hoe hij zich inzette, wetende dat er meerdere supporters je al afschreven. Ik heb deze namiddag enorm veel wilskracht gezien van de spelers en dat is prachtig. Ik denk dat ze de definitie van het woord tribune in Temse nog niet weten wat dat juist betekend ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Feb 2010, 20:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
BVW schreef: 1-0 na slecht wegwerken Ewen In de 1ste helft had de coach toch moeten ingrijpen bij het uitverdedigen, want noch keeper, noch de rest van de ploegen wisten wat ze moesten doen. Dit kostte ons dus het 1ste tegendoelpunt. Dani schreef: Hopla, meteen achter...we kunnen het schudden. Dani schreef: We zijn in de topmatchen gewoon te zwak, zeker op verplaatsing. Uiteindelijk waren we wel nog goed, Troch en de wind lieten de wedstrijd kantelen, uiteindelijk over een hele wedstrijd bekeken zeker geen onverdiende zege. _________________ If you never try, you'll never know |
| 28 Feb 2010, 20:42 |
|
|
Freak
waly 2 schreef: teis was nog slechter as koksijde.on aal die vandoog meigeweist es,da zen de echte. op koksijde stond je tenminste niet in de modder, vandaag wel. schandalig dat je daarvoor 10 euro moet afdokken. tzal hun leren ! 2-3 ![]() |
| 28 Feb 2010, 20:46 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
El Corredor schreef: waly 2 schreef: teis was nog slechter as koksijde.on aal die vandoog meigeweist es,da zen de echte. op koksijde stond je tenminste niet in de modder, vandaag wel. schandalig dat je daarvoor 10 euro moet afdokken. tzal hun leren ! 2-3 ![]() nochtans op hunne site staat te lezen: "Zondag staat een echte topper op het programma. De komst van Eendracht Aalst zorgde voor een meer dan normale bedrijvigheid rondom ons terrein. Her en der werd nog wat opgesmukt, de footlunch liep als een trein: kortom het op extra-sportief vlak zit alles snor." ik peis dat ze bij dat "opsmukken" vooral de ticketprijzen bedoelen, want voor de rest is daar niet al te veel "opgesmukt", en al zeker mijn broek en mijn schoenen niet... of mogen we die in de loop van de week eens binnensteken om te laten "opsmukken"? soit: ze kunnen ginder alleszins fluiten naar de punten: goe gedaan van ons ploegsken! |
| 28 Feb 2010, 20:55 |
|
|
Freak
Davy schreef: El Corredor schreef: waly 2 schreef: teis was nog slechter as koksijde.on aal die vandoog meigeweist es,da zen de echte. op koksijde stond je tenminste niet in de modder, vandaag wel. schandalig dat je daarvoor 10 euro moet afdokken. tzal hun leren ! 2-3 ![]() nochtans op hunne site staat te lezen: "Zondag staat een echte topper op het programma. De komst van Eendracht Aalst zorgde voor een meer dan normale bedrijvigheid rondom ons terrein. Her en der werd nog wat opgesmukt, de footlunch liep als een trein: kortom het op extra-sportief vlak zit alles snor." ik peis dat ze bij dat "opsmukken" vooral de ticketprijzen bedoelen, want voor de rest is daar niet al te veel "opgesmukt", en al zeker mijn broek en mijn schoenen niet... of mogen we die in de loop van de week eens binnensteken om te laten "opsmukken"? soit: ze kunnen ginder alleszins fluiten naar de punten: goe gedaan van ons ploegsken! sebiet een mailtje sturen naar hun sportief manager (mailadres zie site temse), om te zeggen wat voor dieven het zijn... |
| 28 Feb 2010, 20:58 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
ik wist gewoon aan de rust dat het nog niet gedaan was
wind tegen in zo een weer is niet te doen de wind ging dan wa liggen in den 2de helft,anders was het nog 2-5 geworden ![]() |
| 28 Feb 2010, 21:27 |
|
| Pagina 14 van 19 |
[ 277 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 19 Volgende |