|
|
| Pagina 14 van 46 |
[ 678 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 46 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
[quote][/quote]
Dat forum van Rupel Boom lijkt mij op het lijf gesneden van Marc2. alle mogelijke complottheoriën worden daar uit de kast gehaald over het feit of de Boomse spelemansen al dan niet gemotiveerd zijn. Of misschien minder naief door te geloven dat boom nog steeds naar tweede wil , dat kan natuurlijk ook..... Maargoed, als jij dat normaal vindt dat spelers geen goesting hebben om nog te spelen , dan is dat je goed recht.......... En als jij dat normaal vindt dat boom in de laatste lijn van de competitie aan de lopende band verliest, dan is dat eveneens je goed recht.... Maar als ik in die twee zaken die ik hier schets niet geloof want dat ik dat anders heel naief vindt , dan vind ik dat ook mijn goed recht..... Maargoed, het zal zijn eigen wel uitwijzen...... na komende donderdag komt er uitsluitsel....... |
| 13 Mei 2010, 17:13 |
|
|
Freak
marc2 schreef: Citeer: Dat forum van Rupel Boom lijkt mij op het lijf gesneden van Marc2. alle mogelijke complottheoriën worden daar uit de kast gehaald over het feit of de Boomse spelemansen al dan niet gemotiveerd zijn. Of misschien minder naief door te geloven dat boom nog steeds naar tweede wil , dat kan natuurlijk ook..... Maargoed, als jij dat normaal vindt dat spelers geen goesting hebben om nog te spelen , dan is dat je goed recht.......... En als jij dat normaal vindt dat boom in de laatste lijn van de competitie aan de lopende band verliest, dan is dat eveneens je goed recht.... Maar als ik in die twee zaken die ik hier schets niet geloof want dat ik dat anders heel naief vindt , dan vind ik dat ook mijn goed recht..... Maargoed, het zal zijn eigen wel uitwijzen...... na komende donderdag komt er uitsluitsel....... dat heb ik toch niet gezegd... van u is nen serieuze hoek af zé kameraad, gesteld dat er nog hoeken aan zijn tenminste |
| 13 Mei 2010, 17:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
marc2 schreef: Citeer: Dat forum van Rupel Boom lijkt mij op het lijf gesneden van Marc2. alle mogelijke complottheoriën worden daar uit de kast gehaald over het feit of de Boomse spelemansen al dan niet gemotiveerd zijn. Of misschien minder naief door te geloven dat boom nog steeds naar tweede wil , dat kan natuurlijk ook..... Maargoed, als jij dat normaal vindt dat spelers geen goesting hebben om nog te spelen , dan is dat je goed recht.......... En als jij dat normaal vindt dat boom in de laatste lijn van de competitie aan de lopende band verliest, dan is dat eveneens je goed recht.... Maar als ik in die twee zaken die ik hier schets niet geloof want dat ik dat anders heel naief vindt , dan vind ik dat ook mijn goed recht..... Maargoed, het zal zijn eigen wel uitwijzen...... na komende donderdag komt er uitsluitsel....... Dat heeft hij toch helemaal niet gezegd? Ik wacht trouwens nog steeds op antwoord van een vorige post, hoe jij al in januari wist dat Boom zich ging laten uitzakken. Gesteld dat dit waar is, want dat weet ik niet. (viewtopic.php?f=37&t=2407&start=405 voorlaatste post van onderaan) |
| 13 Mei 2010, 17:52 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Bericht Re: EINDRONDE: Rupel Boom - Eendracht Aalst
hansken schreef: Onderkroiper schreef: Een makkie voor Hansken slechts +- 25 km Door het bos is het korter, maar daar zitten biesten ![]() gij hebt blijkbaar de weg gezocht via den a12 enz... zo gek ben ik (nog) niet! de weg de ik ga nemen is tussen de 25a30 km lang, onderweg wat cafékes paseren dus kweni juist op hoeveel het gaat komen vertrek is voorzien zondagmorgend 7u, bij aankomst zal ik naar da melkhuisje of wa ist daar komen. daar zal ook spionkop lee al van smiddags vertoeven! laten we er daar al een geweldig feestje van maken!! tis wel enorm kut da ik daar ga moeten blijven tijdens de match! maar alles voor den eendracht he mijn hart zal bij jullie zijn in de tribunes!come on iendracht! alles geveuh!! ![]() Ik ga mij ook aan mijn belofte houden als we overgaan eerste uitmatch te voet me nen bak bier op mne rug.(Die gaat wel leeg geraken onderweg zeker ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 13 Mei 2010, 18:24 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
borre31 schreef: hansken schreef: Onderkroiper schreef: Een makkie voor Hansken slechts +- 25 km Door het bos is het korter, maar daar zitten biesten ![]() gij hebt blijkbaar de weg gezocht via den a12 enz... zo gek ben ik (nog) niet! de weg de ik ga nemen is tussen de 25a30 km lang, onderweg wat cafékes paseren dus kweni juist op hoeveel het gaat komen vertrek is voorzien zondagmorgend 7u, bij aankomst zal ik naar da melkhuisje of wa ist daar komen. daar zal ook spionkop lee al van smiddags vertoeven! laten we er daar al een geweldig feestje van maken!! tis wel enorm kut da ik daar ga moeten blijven tijdens de match! maar alles voor den eendracht he mijn hart zal bij jullie zijn in de tribunes!come on iendracht! alles geveuh!! ![]() Ik ga mij ook aan mijn belofte houden als we overgaan eerste uitmatch te voet me nen bak bier op mne rug.(Die gaat wel leeg geraken onderweg zeker ![]() Ik hoop voor U dat het dan tegen Dender is ![]() |
| 13 Mei 2010, 18:46 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
eendrachter'80 schreef: borre31 schreef: hansken schreef: gij hebt blijkbaar de weg gezocht via den a12 enz... zo gek ben ik (nog) niet! de weg de ik ga nemen is tussen de 25a30 km lang, onderweg wat cafékes paseren dus kweni juist op hoeveel het gaat komen vertrek is voorzien zondagmorgend 7u, bij aankomst zal ik naar da melkhuisje of wa ist daar komen. daar zal ook spionkop lee al van smiddags vertoeven! laten we er daar al een geweldig feestje van maken!! tis wel enorm kut da ik daar ga moeten blijven tijdens de match! maar alles voor den eendracht he mijn hart zal bij jullie zijn in de tribunes!come on iendracht! alles geveuh!! ![]() Ik ga mij ook aan mijn belofte houden als we overgaan eerste uitmatch te voet me nen bak bier op mne rug.(Die gaat wel leeg geraken onderweg zeker ![]() Ik hoop voor U dat het dan tegen Dender is ![]() Ge moogt altijd meekomen ze stel u voor naar eupen ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 13 Mei 2010, 19:09 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
borre31 schreef: eendrachter'80 schreef: borre31 schreef: Ik ga mij ook aan mijn belofte houden als we overgaan eerste uitmatch te voet me nen bak bier op mne rug.(Die gaat wel leeg geraken onderweg zeker ![]() Ik hoop voor U dat het dan tegen Dender is ![]() Ge moogt altijd meekomen ze stel u voor naar eupen ![]() Dan gaat ge den dag ervoor moeten vertrekken alleszins ![]() Begint maar al te trainen,u broer kan u mss ondersteunen? Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 13 Mei 2010, 19:14, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 13 Mei 2010, 19:11 |
|
|
forumlegende |
eendrachter'80 schreef: borre31 schreef: hansken schreef: gij hebt blijkbaar de weg gezocht via den a12 enz... zo gek ben ik (nog) niet! de weg de ik ga nemen is tussen de 25a30 km lang, onderweg wat cafékes paseren dus kweni juist op hoeveel het gaat komen vertrek is voorzien zondagmorgend 7u, bij aankomst zal ik naar da melkhuisje of wa ist daar komen. daar zal ook spionkop lee al van smiddags vertoeven! laten we er daar al een geweldig feestje van maken!! tis wel enorm kut da ik daar ga moeten blijven tijdens de match! maar alles voor den eendracht he mijn hart zal bij jullie zijn in de tribunes!come on iendracht! alles geveuh!! ![]() Ik ga mij ook aan mijn belofte houden als we overgaan eerste uitmatch te voet me nen bak bier op mne rug.(Die gaat wel leeg geraken onderweg zeker ![]() Ik hoop voor U dat het dan tegen Dender is ![]() ik zie het hem zelfs doen als het tegen eupen of hasselt ofzo is ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 13 Mei 2010, 19:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer
De dubbeldekker die vanuit @fundum vertrekt zit na nog geen drie dagen volledig vol, 77 man !
|
| 13 Mei 2010, 19:19 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Jeroen schreef: De dubbeldekker die vanuit @fundum vertrekt zit na nog geen drie dagen volledig vol, 77 man ! |
| 13 Mei 2010, 19:20 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Wa wordt da moesten we eventuele finale spelen?
2500man? |
| 13 Mei 2010, 19:22 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
gweninho schreef: Wa wordt da moesten we eventuele finale spelen? 2500man? Toen we de finale tegen Leuven speelden was er toch meer dan 2500 man? En dat was ook op verplaatsing op Mechelen. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 13 Mei 2010, 19:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
hansken schreef: Onderkroiper schreef: Een makkie voor Hansken slechts +- 25 km Door het bos is het korter, maar daar zitten biesten ![]() gij hebt blijkbaar de weg gezocht via den a12 enz... zo gek ben ik (nog) niet! de weg de ik ga nemen is tussen de 25a30 km lang, onderweg wat cafékes paseren dus kweni juist op hoeveel het gaat komen vertrek is voorzien zondagmorgend 7u, bij aankomst zal ik naar da melkhuisje of wa ist daar komen. daar zal ook spionkop lee al van smiddags vertoeven! laten we er daar al een geweldig feestje van maken!! tis wel enorm kut da ik daar ga moeten blijven tijdens de match! maar alles voor den eendracht he mijn hart zal bij jullie zijn in de tribunes!come on iendracht! alles geveuh!! ![]() Misschien ter plaatse sminken en hoge hakken dragen. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 13 Mei 2010, 20:05 |
|
|
Freak
Onderkroiper schreef: hansken schreef: Onderkroiper schreef: Een makkie voor Hansken slechts +- 25 km Door het bos is het korter, maar daar zitten biesten ![]() gij hebt blijkbaar de weg gezocht via den a12 enz... zo gek ben ik (nog) niet! de weg de ik ga nemen is tussen de 25a30 km lang, onderweg wat cafékes paseren dus kweni juist op hoeveel het gaat komen vertrek is voorzien zondagmorgend 7u, bij aankomst zal ik naar da melkhuisje of wa ist daar komen. daar zal ook spionkop lee al van smiddags vertoeven! laten we er daar al een geweldig feestje van maken!! tis wel enorm kut da ik daar ga moeten blijven tijdens de match! maar alles voor den eendracht he mijn hart zal bij jullie zijn in de tribunes!come on iendracht! alles geveuh!! ![]() Misschien ter plaatse sminken en hoge hakken dragen. zoveel intelligentie op ene foto... |
| 13 Mei 2010, 20:08 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
josken1 schreef: gweninho schreef: Wa wordt da moesten we eventuele finale spelen? 2500man? Toen we de finale tegen Leuven speelden was er toch meer dan 2500 man? En dat was ook op verplaatsing op Mechelen. t zal afwachten worden of ze daar geraken en als dat het geval is tegen wie en waar he....t is te hopen tegen een ploeg die een HELE grote tribune staan heeft voor ons , of ze moeten eens vragen of ze die match in t koning boudewijnstadion mogen spelen... ![]() |
| 13 Mei 2010, 20:09 |
|
| Pagina 14 van 46 |
[ 678 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 46 Volgende |