Dessel Sport - Eendracht Aalst - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 295 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 20
 Dessel Sport - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 45
Bericht Re: Dessel Sport - Eendracht Aalst
SERRE schreef:
Net thuis. Vandaag eigenlijk de punten gepikt maar dat mag ook eens. De inbreng van Sam Crispijn en Kestens voor Yombo en Denys (allebei erg zwak....) deed de wedstrijd omslaan. Knappe kopbalgoal van Sammy en een al even mooie goal van Wouter gaven ons meer dan we verdienden. Ewen redde vroeg in de match een bal van de lijn en een kopbal van een thuisspeler strandde via de lat al dan niet over de lijn. Diene Prince Boateng speelde een uur heel sterk maar dan was zijn kaars uit en dat zag je ook aan het spel van de thuisploeg. Maar eigenlijk telt maar één ding, de 3 punten. Als je zo kan winnen van een concurrent dan wordt je kampioen zeker... Knap sfeerke ook vandaag!!! (y)

hier sluit ik mij bij aan. een klein wonder dat je aan de rust nog gelijk staat. Tweede helft geen kansen gehad maar wel twee goals gescoord. Punten dik gepikt, slecht gevoetbald, maar gewonnen.

wederom na de wissels keert de match terug, na wederom omschakeling van het systeem...

in het systeem waarmee je vorige en deze week start, "verkracht" je Wouter Moreels, helemaal alleen vooraan op een eiland :banana: :banana:

Van Renterghem is ne vakman :cool:

28 Nov 2010, 0:22
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
El Corredor schreef:
SERRE schreef:
Net thuis. Vandaag eigenlijk de punten gepikt maar dat mag ook eens. De inbreng van Sam Crispijn en Kestens voor Yombo en Denys (allebei erg zwak....) deed de wedstrijd omslaan. Knappe kopbalgoal van Sammy en een al even mooie goal van Wouter gaven ons meer dan we verdienden. Ewen redde vroeg in de match een bal van de lijn en een kopbal van een thuisspeler strandde via de lat al dan niet over de lijn. Diene Prince Boateng speelde een uur heel sterk maar dan was zijn kaars uit en dat zag je ook aan het spel van de thuisploeg. Maar eigenlijk telt maar één ding, de 3 punten. Als je zo kan winnen van een concurrent dan wordt je kampioen zeker... Knap sfeerke ook vandaag!!! (y)

hier sluit ik mij bij aan. een klein wonder dat je aan de rust nog gelijk staat. Tweede helft geen kansen gehad maar wel twee goals gescoord. Punten dik gepikt, slecht gevoetbald, maar gewonnen.

wederom na de wissels keert de match terug, na wederom omschakeling van het systeem...

in het systeem waarmee je vorige en deze week start, "verkracht" je Wouter Moreels, helemaal alleen vooraan op een eiland :banana: :banana:

Van Renterghem is ne vakman :cool:

Ge bedoelt van Reetergem :cool:

28 Nov 2010, 1:15
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
een wedstrijd die we als "underdog" speelden. misschien niet erg goed, met veel slordigheden enzo... maar eigenlijk was dessel toch ook niet echt zoveel beter. een gelijkspel was inderdaad het minste dat dessel "verdiende". maar het zijn en blijven de doelpunten die telden. het tikkeltje geluk dat ontbrak thuis tegen coxyde is ruimschootsgoedgemaakt door de meeval met die bal tegen de deklat... en bovendien: in de 2e helft scoren aan 100% is op zich ook een kwaliteit. knap kopbaldoelpunt van Crispijn, die in mijn ogen zijn beste wedstrijd speelde. en tja, als ge nen absolute klasbak als moreels voorin hebt lopen.. dan kan er echt wel heel erg veel.

zo van die matchkes die ge blijft onthouden!

we hebben weer een mooie bonus
nu vooral voetjes op de grond... het spel moet zeker nog beter... ook tegen ploegen die NIET in de top 5/6 staan.

28 Nov 2010, 1:32
Junior

Leeftijd: 39
Website: http://www.facebook.com/9300records
We zien bijna elke week het tegenovergestelde, ploegen die praktisch geen doelkansen hebben maar wel tegen 100 procent tegen ons afwerken en zo 1 punt of 3 winnen, vandaag was het eens omgekeerd, mag toch ook eens zeker !!!

Moreels was subliem, Coppens vond ik goed, Crispijn voetbalt op een wolk en Kestens deed het centraal niet slecht !
:EA: :EA:

We winnen vandaag 3 punten, zien dat we er geen verliezen op Torhout !

28 Nov 2010, 2:00
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
't Was weera dik in orde! :EA:

28 Nov 2010, 2:32
Ancien

Het gebeurt niet dikwijls dat ik op een zondagmorgen om 6u naar het werk vertrek met nen "big smile" op m'n gezicht.

28 Nov 2010, 8:57
forumlegende

Leeftijd: 43
Ondanks het feit dat we in het begin van de match enkele corners versierden, kreeg Dessel toch de beste kansen en we ontsnapten een paar keer aan een achterstand in die eerste helft. Vooral langs onze linkerflank kwamen ze er vrij vlot door en ze vonden mekaar ook goed tussen de lijnen. Met andere woorden: ze wisten hoe ze moesten omgaan met ons aangepast spelsysteem, ze hadden hun huiswerk daar goe gemaakt.
Meteen na de rust komen we dan op achterstand en Dessel laat nadien enkele mogelijkheden onbenut om de 2-0 te scoren. Iets wat ze zich nu nog aant beklagen zijn want wij komen 2 keer aan hun goal en twas twee keer prijs. Ze noemen da efficiëntie zeker ;) Dan wast nog een kwartier overleven voor we echt konden vieren.
Zeker en vast een gevleide overwinning maar tmag al eens meezitten ook he. Waregem kwam hier bij ons na de rust ook nie over de middenlijn om dan bij hun eerste kans toe te slaan. Gisteren wast onzen toer om op deze manier drie gouden punten te pakken :EA:

28 Nov 2010, 9:34
Freak

Dat we gisteren de punten eens pikken, daar heb ik geen problemen mee, maar telkens zo weer beginnen met een strontsysteem, daar heb ik het moeilijker mee.

En komt niet af dat alles goed gesloten bleef, want het was meer geluk dan kunde dat onze achterstand niet opliep. Dessel voetbalde heel goed en versierde verschillende kansen, en de tweede helft hebben we 20 minuten alle kleuren van de regenboog gezien. En dan op vier minuten keert de match door twee "kansen".

Maar soit, we doen een uitstekende zaak, en een trainer die wint heeft altijd gelijk. Al hebben we Van Reetergem :cool: gisteren wel heel hard moeten helpen...(cfr. onze roep op Crispijn)

28 Nov 2010, 9:47
forumlegende

Leeftijd: 43
El Corredor schreef:
Dat we gisteren de punten eens pikken, daar heb ik geen problemen mee, maar telkens zo weer beginnen met een strontsysteem, daar heb ik het moeilijker mee.

En komt niet af dat alles goed gesloten bleef, want het was meer geluk dan kunde dat onze achterstand niet opliep. Dessel voetbalde heel goed en versierde verschillende kansen, en de tweede helft hebben we 20 minuten alle kleuren van de regenboog gezien. En dan op vier minuten keert de match door twee "kansen".

Maar soit, we doen een uitstekende zaak, en een trainer die wint heeft altijd gelijk. Al hebben we Van Reetergem :cool: gisteren wel heel hard moeten helpen...(cfr. onze roep op Crispijn)

Ik vind het overdreven dat ge zegt dat we "telkens" met een strontsysteem beginnen. Dit was pas de tweede keer dat we zo aan een match begonnen en vorige week slaagden we er zo in om den boel gesloten te houden. Bijgevolg vond ik het logisch dat we weer zo aan de match gestart zijn.
Voor de rest geef ik u wel gelijk want we ontsnapten inderdaad een paar keer aan een tegengoal. Dessel legde de pijnpunten van dit systeem bloot, Hoogstraten kon dit vorige week niet.
Ik denk dat Van Renterghem dit ook wel zal gezien hebben en volgende week zal de 4-4-2 er wel terug staan.

28 Nov 2010, 9:56
Freak

zwawi schreef:
El Corredor schreef:

Ik vind het overdreven dat ge zegt dat we "telkens" met een strontsysteem beginnen. Dit was pas de tweede keer dat we zo aan een match begonnen en vorige week slaagden we er zo in om den boel gesloten te houden. Bijgevolg vond ik het logisch dat we weer zo aan de match gestart zijn.
Voor de rest geef ik u wel gelijk want we ontsnapten inderdaad een paar keer aan een tegengoal. Dessel legde de pijnpunten van dit systeem bloot, Hoogstraten kon dit vorige week niet.
Ik denk dat Van Renterghem dit ook wel zal gezien hebben en volgende week zal de 4-4-2 er wel terug staan.

telkens was inderdaad slecht gekozen... mijn excuses

28 Nov 2010, 9:58
Freak

dessel is volgens mij de sterkste ploeg waar we al tegen speelden.daar gaan er nog veel verliezen.

28 Nov 2010, 10:08
Reserve

Eigenlijk niet te begrijpen dat ge het systeem dat bij ons goed rendeert, omsmijt als 1 van uw spitsen uitvalt. Terwijl ge ne valabele vervanger hebt. Moet zeggen dat het een rare manier is om spelers te motiveren.

28 Nov 2010, 10:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
waly 2 schreef:
dessel is volgens mij de sterkste ploeg waar we al tegen speelden.daar gaan er nog veel verliezen.

Volgende week Dessel - Roman pissers en Hoogstraten - Coxijde.

28 Nov 2010, 10:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
salvador schreef:
SERRE schreef:

Allez, eerst die brave arme Kempense boerkes bestelen, en dan nog fier zijn dat ge erbij staat te dansen en te zingen....Heeft dat nu geen manieren, een Aalstenaar? :lol:

Deze namiddag komt het filmpje op Youtube :love:

28 Nov 2010, 10:56
nieuw in de eerste ploeg

El Corredor schreef:

BVR heeft toch soms veel moeite om te zien dat iets niet werkt.Blijkbaar is hij altijd zo overtuigd va, zijn gelijk dat hij volhard in de boosheid.Onze kracht is een 4-4-2 en daar hebben we ook de spelers voor.
BVR verklaart vorige week dat hij voor één punt speelde en dat in een thuiswedstrijd.Gelukkig kwamen we goed weg met die penalty en een actie van Moreels-Crispijn.
Ook gisteren werden we door het geluk gediend.Ik zou zeggen stop dan maar gauw met die 3-5-2 want dat geluk gaat niet blijven duren.
Gelukkig beschikt BVR over een Wouter die nu ook nog het werk van Depoitre er bijneemt.Er zijn natuurlijk
grenzen aan alles.

28 Nov 2010, 11:06
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 295 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 20