KFC Izegem - Eendracht Aalst - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 361 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 25
 KFC Izegem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 35
Bericht Re: KFC Izegem - Eendracht Aalst
de clerus schreef:
Iendrachter90 schreef:
AlostanA schreef:

Ironie vermoed ik?

Alsge weet dat er bekan gevochten is onderling wete genoeg é aléja ;)

Aanleiding?

Naar wat ik gehoord heb:commentaar op de spelers enzo.Op den duur hebben de mensen schrik om nog te komen naar aalst.

30 Jan 2011, 19:35
toevallige voorbijganger

Op dit moment is er nog 1 ploeg op titelkoers....en geloof me, het is niet ons ploegsken.
Als we zo verder blijven brosselen zijn we binnen 2 weken al op achtervolgen aangewezen :cry:
Ik blijf erbij dat alle ploegen nog punten gaan verliezen, maar dat wij er zoveel gingen verliezen, daar had ik geen rekening mee gehouden.
Waarschijnlijk spreekt nu een beetje de frustratie, maar de realiteit leert dat we 2 weken geleden nog 8 punten los stonden....

30 Jan 2011, 19:39
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Dacht wel dat het zoiets was. Ik stond aan de kant waar er niet zo veel volk stond, gewoon omdat als je daar zegt dat het slecht is ni meteen een paar zotten dreigen met u op u bakkes te slaan.
Dat je u ploeg niet uitfluit of uitscheit ok, tot daar nog aan toe, maar als je al niet meer kan zeggen
van dat is toch slecht of die speelt al een paar weken niet goed, ja man... soms wordt ge dan bekeken of dage meteen ne n toek op u muil gaat krijgen.
Jammer....

Iendracht nor 2e

30 Jan 2011, 19:40
Ancien

Leeftijd: 47
Van deze soort matchen zakt mijn broek dus af! Ging net mijn sjaal opeten van schaamte toen ene WOuter Moreels, de enige die op niveau zit, efkes 2 keer scoort...enfin... SCHANDALIG vertoon. zo verliest ge uwen titel en uw beste mannen. Toch een paar zaken moeten me van het hart.

1. Denys: niet willen spelen met de beloften? Als dit bericht klopt: BUITEN!

2. De Castro: BUITEN! Daar maak ik geen woorden meer aan vuil! Geen clubspeler en vuil gefrustreerd manneke. Schijtmentaliteit week na week en ZEKER geen meerwaarde!!.

3. Supporters die op gezichten gaan slaan omdat ge terecht kritiek geeft op iets wat normaal gezien veel beter moet? Smijt die ook maar BUITEN. Als ge op uw werk niet goed presteert krijgt ge ook onder uw kloten. Er zitten veel te veel 'wannabees' en marginalen in dat 'sfeervak'. Ik heb vandaag ook kritiek geuit . Ze doen de naam MARGINAALST weer alle eer aan!

30 Jan 2011, 19:56
Freak

witzwet schreef:
Van deze soort matchen zakt mijn broek dus af! Ging net mijn sjaal opeten van schaamte toen ene WOuter Moreels, de enige die op niveau zit, efkes 2 keer scoort...enfin... SCHANDALIG vertoon. zo verliest ge uwen titel en uw beste mannen. Toch een paar zaken moeten me van het hart.

2. De Castro: BUITEN! Daar maak ik geen woorden meer aan vuil! Geen clubspeler en vuil gefrustreerd manneke. Schijtmentaliteit week na week en ZEKER geen meerwaarde!!.

3. Supporters die op gezichten gaan slaan omdat ge terecht kritiek geeft op iets wat normaal gezien veel beter moet? Smijt die ook maar BUITEN. Als ge op uw werk niet goed presteert krijgt ge ook onder uw kloten. Er zitten veel te veel 'wannabees' en marginalen in dat 'sfeervak'. Ik heb vandaag ook kritiek geuit . Ze doen de naam MARGINAALST weer alle eer aan!

Klopt dus niet :DAlé was idd niet aanwezig op de beloftenmatch,maar had blijkbaar gewoon andere verplichtingen.

30 Jan 2011, 20:01
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Iendrachter90 schreef:
witzwet schreef:

!

Klopt dus niet :DAlé was idd niet aanwezig op de beloftenmatch,maar had blijkbaar gewoon andere verplichtingen.

Alé, Denys: BLIJVEN! :D

Iendracht nor 2e

30 Jan 2011, 20:08
Freak

de clerus schreef:
Iendrachter90 schreef:
witzwet schreef:

!

Bwaja,iemand die niet goed in de groep ligt en hier niet echt meer met zijn volle goesting zit(en dat ben ik wel 100procent zeker)die kan hier eigenlijk niet veel meer doen é.
Maja soit over de match zelf nog is:misschien moet van renterghem er op geel is een paar naast zetten,want er zijn er een paar die al met hun hoofd in 2de klasse zitten.

30 Jan 2011, 20:10
nieuw in de eerste ploeg

Iendrachter90 schreef:
de clerus schreef:
Iendrachter90 schreef:

Bwaja,iemand die niet goed in de groep ligt en hier niet echt meer met zijn volle goesting zit(en dat ben ik wel 100procent zeker)die kan hier eigenlijk niet veel meer doen é.
Maja soit over de match zelf nog is:misschien moet van renterghem er op geel is een paar naast zetten,want er zijn er een paar die al met hun hoofd in 2de klasse zitten.

Ik denk eerder dat er tussen lopen die met hun hoofd in derde klasse zitten.

30 Jan 2011, 20:12
nieuw in de eerste ploeg

edit

30 Jan 2011, 20:12
Freak

(y)

30 Jan 2011, 20:14
Freak

sorry witteken ik moest quoten. :angel:

30 Jan 2011, 20:14
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
waly 2 schreef:
sorry witteken ik moest quoten. :angel:

leer het eens hé zeg :lol: (y)

30 Jan 2011, 20:15
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
salvador schreef:
voorbijganger schreef:
salvador schreef:
Maar terug on topic: een diepe zucht van... van alles een beetje!
Als je wil dat uw ploeg met de vingers in de neusgaten kampioen wordt, dan moet ge blijkbaar een andere ploeg zoeken dan ons geliefde Eendracht Aalst...

Zo geliefd is EA niet bij u heb ik den indruk...

Dat is gewoon een vaststelling op basis van de geschiedenis:
1. lang geleden (jaren '70) in derde een riante voorsprong in de laatste 3 matchen (3 nederlagen) nog bijna uit handen gegeven...
2. van tweede naar eerste in een eindronde waarin we op de laatste speeldag nog moesten winnen terwijl Beerschot niet mocht winnen, wat lukte ondanks dat we zowat driekwart van de wedstrijd met 10 moesten spelen.
3. na het faillissement van derde naar tweede in de beslissende eindrondematch ten OH Leuven met strafschoppen.
4. Die titel in vierde stonden we op een gegeven moment riant voor maar hadden we na nieuwjaar een dipje waardoor het toch nog (een beetje) spannend werd...

Ik stel dat vast, ik vind dat niet eens erg, en als je mijn posts leest zou je moeten weten dat ik al 35 jaar een zeer positief ingestelde fan ben van Eendracht Aalst, in derde, in tweede, in eerste, terug in tweede, terug in eerste, in europa, en weer in derde, tweede, derde, vierde en derde... en volgend jaar weer in tweede klasse!

Even toch een kleine bijsturing. Was idd een riante voorsprong, maar we verloren van die 3 partijen enkel de laatste thuis tegen Bergen toen we reeds kampioen waren. Het ging trouwens dat jaar tussen ons en Izegem om on-topic te blijven.
In de bewuste eindronde wonnen we thuis tegen Lokeren, Krncevic en David Seal (eindstand 2-1) en moest Moeskroen thuis tegen Beerschot, het was evenwel Moeskroen die er het beste voor stond en niet Beerschot (eindstand trouwens 1-1)
Verder twijfelt hier niemand aan het feit dat je een echte supporter bent, althans ik niet ;)

30 Jan 2011, 20:15
Ancien

Leeftijd: 55
panoleon schreef:
salvador schreef:
voorbijganger schreef:

Zo geliefd is EA niet bij u heb ik den indruk...

Dat is gewoon een vaststelling op basis van de geschiedenis:
1. lang geleden (jaren '70) in derde een riante voorsprong in de laatste 3 matchen (3 nederlagen) nog bijna uit handen gegeven...
2. van tweede naar eerste in een eindronde waarin we op de laatste speeldag nog moesten winnen terwijl Beerschot niet mocht winnen, wat lukte ondanks dat we zowat driekwart van de wedstrijd met 10 moesten spelen.
3. na het faillissement van derde naar tweede in de beslissende eindrondematch ten OH Leuven met strafschoppen.
4. Die titel in vierde stonden we op een gegeven moment riant voor maar hadden we na nieuwjaar een dipje waardoor het toch nog (een beetje) spannend werd...

Ik stel dat vast, ik vind dat niet eens erg, en als je mijn posts leest zou je moeten weten dat ik al 35 jaar een zeer positief ingestelde fan ben van Eendracht Aalst, in derde, in tweede, in eerste, terug in tweede, terug in eerste, in europa, en weer in derde, tweede, derde, vierde en derde... en volgend jaar weer in tweede klasse!

Even toch een kleine bijsturing. Was idd een riante voorsprong, maar we verloren van die 3 partijen enkel de laatste thuis tegen Bergen toen we reeds kampioen waren. Het ging trouwens dat jaar tussen ons en Izegem om on-topic te blijven.
In de bewuste eindronde wonnen we thuis tegen Lokeren, Krncevic en David Seal (eindstand 2-1) en moest Moeskroen thuis tegen Beerschot, het was evenwel Moeskroen die er het beste voor stond en niet Beerschot (eindstand trouwens 1-1)
Verder twijfelt hier niemand aan het feit dat je een echte supporter bent, althans ik niet ;)

Idd, Beerschot had zelfs nog geen punt behaald in eindronde, tot hun match op Moeskroen.

30 Jan 2011, 20:20
Freak

Leeftijd: 45
Het was niet meteen een wedstrijd om duimen en vingers van af te likken. Ons centrale verdedigersduo pompte gedurende 90 minuten ballen in de box, deze zitten niet meteen in hun beste periode...

Wat De Castro betreft, daar heb ik voor en tijdens dit seizoen al zware bedenkingen bij. Mentaliteit om te huilen en qua verstand genre Van Den Brande. Brecht Moreels doet zijn best, en je kan die jongen moeilijk iets verwijten maar dit moment is het te weinig. Waarom mag Glenn Coppens op de backpositie niet meer meedoen, die speelde voor de winterstop drie prima partijen!

Onze buitenspelers Galucci en Cousin tekenden vandaag afwezig. Centraal op het midden deden Kestens en Verheyden hun stinkende best, maar ze werden door hun maats naast hen allesbehalve geholpen. Ik ben een Crispyn fan maar die heeft vandaag geen bal geraakt...

En dan onze beste speler van de laatste jaren, Wouter Moreels. Was vandaag misschien ook niet goed, maar probeerde wel gans de match en nam zijn verantwoordelijkheid. Maakte nog twee heel mooie goals. Ik hoop dat er met Wouter écht niets misloopt want anders zal het eindronde worden, of zelfs dat niet.

Ik las hier wat posts terug dat het 3x Van Den Noortgaete zijn fout was, de eerste goal ga ik wel akkoord, maar aan de andere twee kan hij weinig doen. VDN zit wel niet in zijn beste periode, maar wie wel op dit moment?

Nu volgen er nog twee moeilijke uitmatchen en ik hou mijn hart vast eerlijk gezegd. Vandaag verdien je met deze mentaliteit en lamentabele manier van spelen eigenlijk geen punten, maar het werd er toch nog eentje.

Het moet dringend beter, op en naast het veld.

ps: ik zou wel eens willen weten wat de andere verplichtingen van Denys waren.

30 Jan 2011, 20:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 361 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16 25