|
|
| Pagina 132 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 130 131 132 133 134 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
De_steve schreef: Tom1983 schreef: Om 19u10 op de zandberg is gaan kijken voor nog wat kaarten voor kameraden, helaas het was al uitverkocht. Ik snap dat eigenlijk niet goed, er waren blijkbaar al mensen om 14U30...(althans dat heeft men ons toch zo gezegd)??? Dit is eigenlijk niet eerlijk tegenover mensen die een volle dag werken, had ik daar dus om 10u gestaan had ik ook een ticket gekregen. Er stond daar trouwens geen 90 man om 19u10! Er zijn mensen die conge pakken om een kaart te gaan halen, en inderdaad had ge er om 10 uur gestaan had ge een kaart, iedereen wist toch als ge daar om 19.10 uur stond da ge er aan zou zijn voor de "moeite"? En nee er stond geen 90 man, ten eerste waren er maar 70 kaarten meer een ten tweede kon iedereen 2 kaarten krijgen. Wie er eerst was had eerst een kaart, volgens mij kan het niet eerlijker hé! Ik vraag mij toch ook af hoe sommigen dan juist zouden willen dat de kaarten wel verdeeld worden als er meer kandidaten dan kaarten zijn. De mensen op mekanders gezicht laten kloppen en de 90 sterkste hebben dan nog een ticket of zo? Het principe 'first come first served' lijkt me hier toch veruit het eerlijkste te zijn. Voor alleman goed doen, was in deze zaak spijtig genoeg nu eenmaal niet mogelijk. |
| 20 Okt 2010, 10:25 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Jeroen,
check pm! _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 20 Okt 2010, 10:50 |
|
|
Nationale Ploeg
Bartos schreef: Ik vraag mij toch ook af hoe sommigen dan juist zouden willen dat de kaarten wel verdeeld worden als er meer kandidaten dan kaarten zijn. De mensen op mekanders gezicht laten kloppen en de 90 sterkste hebben dan nog een ticket of zo? Het principe 'first come first served' lijkt me hier toch veruit het eerlijkste te zijn. Voor alleman goed doen, was in deze zaak spijtig genoeg nu eenmaal niet mogelijk. Volledig akkoord, maar toch wil ik in de kantlijn vermelden dat we wel op mysterieuze wijze van 150 naar 90 naar 73 tickets gegaan zijn die uiteindelijk die maandag nog te koop werden aangeboden... Ook het gerucht dat abonnees wel meer dan 2 tickets per persoon konden aankopen op vrijdag doet mij toch effe de wenkbrauwen fronsen. Ik vrees dat er toch iets ni helemaal 'correct' verlopen is. |
| 20 Okt 2010, 10:52 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
De Jean schreef: Bartos schreef: Ik vraag mij toch ook af hoe sommigen dan juist zouden willen dat de kaarten wel verdeeld worden als er meer kandidaten dan kaarten zijn. De mensen op mekanders gezicht laten kloppen en de 90 sterkste hebben dan nog een ticket of zo? Het principe 'first come first served' lijkt me hier toch veruit het eerlijkste te zijn. Voor alleman goed doen, was in deze zaak spijtig genoeg nu eenmaal niet mogelijk. Volledig akkoord, maar toch wil ik in de kantlijn vermelden dat we wel op mysterieuze wijze van 150 naar 90 naar 73 tickets gegaan zijn die uiteindelijk die maandag nog te koop werden aangeboden... Ook het gerucht dat abonnees wel meer dan 2 tickets per persoon konden aankopen op vrijdag doet mij toch effe de wenkbrauwen fronsen. Ik vrees dat er toch iets ni helemaal 'correct' verlopen is. Juist op de abo verkoop zijn er zelfs verschillende mensen die met meer dan 2 kaarten zijn buiten gegaan,terwijl men op de off site vermelde max 2 per persoon,dus zo eerlijk is het dan toch niet verlopen gans diene verkoop. Ik kan zelfs meer zeggen maar ga dit wijselijk niet doen _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 20 Okt 2010, 11:16 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 05 Nov 2009, 14:15 Berichten: 454 |
Bakkie schreef: De Jean schreef: Bartos schreef: Ik vraag mij toch ook af hoe sommigen dan juist zouden willen dat de kaarten wel verdeeld worden als er meer kandidaten dan kaarten zijn. De mensen op mekanders gezicht laten kloppen en de 90 sterkste hebben dan nog een ticket of zo? Het principe 'first come first served' lijkt me hier toch veruit het eerlijkste te zijn. Voor alleman goed doen, was in deze zaak spijtig genoeg nu eenmaal niet mogelijk. Volledig akkoord, maar toch wil ik in de kantlijn vermelden dat we wel op mysterieuze wijze van 150 naar 90 naar 73 tickets gegaan zijn die uiteindelijk die maandag nog te koop werden aangeboden... Ook het gerucht dat abonnees wel meer dan 2 tickets per persoon konden aankopen op vrijdag doet mij toch effe de wenkbrauwen fronsen. Ik vrees dat er toch iets ni helemaal 'correct' verlopen is. Juist op de abo verkoop zijn er zelfs verschillende mensen die met meer dan 2 kaarten zijn buiten gegaan,terwijl men op de off site vermelde max 2 per persoon,dus zo eerlijk is het dan toch niet verlopen gans diene verkoop. Ik kan zelfs meer zeggen maar ga dit wijselijk niet doen Is 100% correct. Vorige vrijdag stond er een madam voor mij die 5 kaarten kreeg. Ze liet 5 kopiën van ID-kaarten zien en 5 abo's en ze kreeg 5 tickets. Is niet netjes naar de suppo's die geen abonnement hebben. _________________ Winnaar Pronostiek seizoen 2013-2014 en hier terecht heel fier op !!! |
| 20 Okt 2010, 12:11 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Pixie72 schreef: Bakkie schreef: De Jean schreef: Volledig akkoord, maar toch wil ik in de kantlijn vermelden dat we wel op mysterieuze wijze van 150 naar 90 naar 73 tickets gegaan zijn die uiteindelijk die maandag nog te koop werden aangeboden... Ook het gerucht dat abonnees wel meer dan 2 tickets per persoon konden aankopen op vrijdag doet mij toch effe de wenkbrauwen fronsen. Ik vrees dat er toch iets ni helemaal 'correct' verlopen is. Juist op de abo verkoop zijn er zelfs verschillende mensen die met meer dan 2 kaarten zijn buiten gegaan,terwijl men op de off site vermelde max 2 per persoon,dus zo eerlijk is het dan toch niet verlopen gans diene verkoop. Ik kan zelfs meer zeggen maar ga dit wijselijk niet doen Is 100% correct. Vorige vrijdag stond er een madam voor mij die 5 kaarten kreeg. Ze liet 5 kopiën van ID-kaarten zien en 5 abo's en ze kreeg 5 tickets. Is niet netjes naar de suppo's die geen abonnement hebben. Vorige vrijdag was e toch alleen verkoop voor abonnee's?Dus of al die abonnee's daar nu appart stonden of die madam had ze alle 5mee zoveel verschil maakt dat nu toch ook niet é? |
| 20 Okt 2010, 12:23 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Iendrachter90 schreef: Pixie72 schreef: Bakkie schreef: Juist op de abo verkoop zijn er zelfs verschillende mensen die met meer dan 2 kaarten zijn buiten gegaan,terwijl men op de off site vermelde max 2 per persoon,dus zo eerlijk is het dan toch niet verlopen gans diene verkoop. Ik kan zelfs meer zeggen maar ga dit wijselijk niet doen Is 100% correct. Vorige vrijdag stond er een madam voor mij die 5 kaarten kreeg. Ze liet 5 kopiën van ID-kaarten zien en 5 abo's en ze kreeg 5 tickets. Is niet netjes naar de suppo's die geen abonnement hebben. Vorige vrijdag was e toch alleen verkoop voor abonnee's?Dus of al die abonnee's daar nu appart stonden of die madam had ze alle 5mee zoveel verschil maakt dat nu toch ook niet é? Als ze zeggen 2 pp, dan moeten ze dat doen ook he. je zal er maar staan achter nog 2tickets, en dan zo iemand voor je. ._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 20 Okt 2010, 12:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Iendrachter90 schreef: Pixie72 schreef: Bakkie schreef: Juist op de abo verkoop zijn er zelfs verschillende mensen die met meer dan 2 kaarten zijn buiten gegaan,terwijl men op de off site vermelde max 2 per persoon,dus zo eerlijk is het dan toch niet verlopen gans diene verkoop. Ik kan zelfs meer zeggen maar ga dit wijselijk niet doen Is 100% correct. Vorige vrijdag stond er een madam voor mij die 5 kaarten kreeg. Ze liet 5 kopiën van ID-kaarten zien en 5 abo's en ze kreeg 5 tickets. Is niet netjes naar de suppo's die geen abonnement hebben. Vorige vrijdag was e toch alleen verkoop voor abonnee's?Dus of al die abonnee's daar nu appart stonden of die madam had ze alle 5mee zoveel verschil maakt dat nu toch ook niet é? Als het toch geen verschil maakt moeten ze het niet zeggen ook natuurlijk. Al kan ik de mensen die die kaarten moeten verkopen wel begrijpen. Er staat dan iemand voor u met 5 abo's en 5 kopies van id-kaart : eenvoudig is het dan niet om die tickets te weigeren. |
| 20 Okt 2010, 12:27 |
|
|
Vaste Waarde
en wij denken dat we weing plaats gingen hebben.
Wat gezegd van dees mannen dan? ![]() |
| 20 Okt 2010, 12:47 |
|
|
Nationale Ploeg
Stijn schreef: Iendrachter90 schreef: Pixie72 schreef: Is 100% correct. Vorige vrijdag stond er een madam voor mij die 5 kaarten kreeg. Ze liet 5 kopiën van ID-kaarten zien en 5 abo's en ze kreeg 5 tickets. Is niet netjes naar de suppo's die geen abonnement hebben. Vorige vrijdag was e toch alleen verkoop voor abonnee's?Dus of al die abonnee's daar nu appart stonden of die madam had ze alle 5mee zoveel verschil maakt dat nu toch ook niet é? Als het toch geen verschil maakt moeten ze het niet zeggen ook natuurlijk. Al kan ik de mensen die die kaarten moeten verkopen wel begrijpen. Er staat dan iemand voor u met 5 abo's en 5 kopies van id-kaart : eenvoudig is het dan niet om die tickets te weigeren. Als ze dat de maandag kunnen, dan moeten ze dat de vrijdag ook kunnen. |
| 20 Okt 2010, 12:49 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 10 Mei 2010, 16:46 Berichten: 94 Leeftijd: 41 Locatie: Oiljst !! |
voorbijganger schreef: en wij denken dat we weing plaats gingen hebben. Wat gezegd van dees mannen dan? ![]() en dan steekt daar nog ene juist nog zo een goei sigaar op.. grat nikske zien a'a _________________ Iendracht foreverrrrr |
| 20 Okt 2010, 13:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Stijn schreef: Iendrachter90 schreef: Pixie72 schreef: Is 100% correct. Vorige vrijdag stond er een madam voor mij die 5 kaarten kreeg. Ze liet 5 kopiën van ID-kaarten zien en 5 abo's en ze kreeg 5 tickets. Is niet netjes naar de suppo's die geen abonnement hebben. Vorige vrijdag was e toch alleen verkoop voor abonnee's?Dus of al die abonnee's daar nu appart stonden of die madam had ze alle 5mee zoveel verschil maakt dat nu toch ook niet é? Als het toch geen verschil maakt moeten ze het niet zeggen ook natuurlijk. Al kan ik de mensen die die kaarten moeten verkopen wel begrijpen. Er staat dan iemand voor u met 5 abo's en 5 kopies van id-kaart : eenvoudig is het dan niet om die tickets te weigeren. Allez, kom, en als dat nu 5 abonnees zijn in hetzelfde gezin, dan moeten die daar met 3 gaan aanschuiven of zo? Serieus, op basis van wat ik hier lees denk ik dat ze hun best hebben gedaan om dat zo eerlijk mogelijk te laten verlopen. Er wordt hier wat geïnsinueerd, maar dat is niet hard gemaakt. En op duizend mensen zitten er allicht een paar bedriegers, dat is waar, of mensen die een lange arm willen gebruiken, maar dat zegt minstens evenveel over de oneerlijkheid van de kandidaat-kopers dan over de integriteit van de verkopers die dan moeten beginnen lastig doen terwijl er nog een serie mensen staan te wachten... Het probleem is en blijft dat er gewoon niet genoeg tickets zijn, en dat er dan aantal mensen ontgoocheld worden... |
| 20 Okt 2010, 14:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
kan er iemand mij zo snel mogelijk de tel nr doorgeven van Frank De Roose? hartelijk bedankt!
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 20 Okt 2010, 19:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
hansken schreef: kan er iemand mij zo snel mogelijk de tel nr doorgeven van Frank De Roose? hartelijk bedankt! dit is frank zijn mailadres zie PB En al bekomen van je kapstokkengevecht ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 20 Okt 2010, 20:06 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
volgende woensdag om dees uur : fiestjen
![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 20 Okt 2010, 20:49 |
|
| Pagina 132 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 130 131 132 133 134 … 200 Volgende |