|
|
| Pagina 15 van 23 |
[ 341 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 23 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Bericht Re: Standaard Wetteren - Eendracht Aalst
de clerus schreef: Uiteindelijk geef je het zelf uit handen vind ik Dat is waar, maar dat stemt dan ook zeer tot nadenken. Ze gaan het nu in supporters- en bestuurskringen wellicht echter weer een hele week steken op die arbiter en al die geblesseerden ... En inderdaad: Wetteren heeft absoluut niet groots te spelen, kan het misschien zelfs niet, maar het is wel 4-1 ... |
| 31 Aug 2008, 17:55 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
tsjoep schreef: clerus, alleen de cijfers tellen besteke , ook al zijn ze wel een beetje overdreven maar kom 4 tegendoelpunten krijgen....dit kan niet!! Kben uw besteke ni. Awel leest mijne post es goed. Precies of ik vind da 4 goals kunnen ![]() _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 31 Aug 2008, 17:56 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
lees mijne post zelf eens goe !! Aalst verdiende te winnen ....
![]() |
| 31 Aug 2008, 17:58 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
tsjoep schreef: lees mijne post zelf eens goe !! Aalst verdiende te winnen .... ![]() _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
![]() |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Hoe ge het draait of keert, zo kan het niet langer e?
|
| 31 Aug 2008, 17:59 |
|
|
Zienaa schreef: Hoe ge het draait of keert, zo kan het niet langer e? Ja maar ja. Ok, ik heb ook al op trainer enzo zitte krefte. Maar ge mist ne van dender, dessaer en spotbeen in uw verdediging. En dan valt den beste verdediger (want coulibaly was echt wel goe bezeg) weg. Weg organisatie vanachter, want al de goals vertrekken uit uw centraal verdediging. Kvind een match waar ge nu moeilijk kunt op beoordelen. _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 31 Aug 2008, 18:01 |
|
|
Nationale Ploeg
Iendrachter90 schreef: de clerus schreef: Aleja is mijn mening natuurlijk Getj volledig gelijk,trouwens aelbrecht krijgt een uitstekende kans op 2-2en hij wringt ze vakkundig de nek om,degenen dat vandaag "limpens buite zongen" awel proficiat,kwil niet zeggen dat ne goeien trainer is maar vandaag ist totaal zijn fout ni.Trouwens ook weer een stomme opmerking " datner aga zen zoneke opzet ze" wat heeft iedereen tege ruud limpens é? Hetzelfde wat jij tegen Aelbrecht en de Nederlandse taal hebt. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 31 Aug 2008, 18:08 |
|
|
Junior
Eerste helft waren we overduidelijk de betere ploeg. Met een 0-1 achterstand kwam Wetteren heel goed weg. Dit was een ander Eendracht dan in de voorbereiding.
Ik denk niet dat iemand nog geloofde in een ommekeer voor Wetteren. Maar dan, die penaltyfase met Coulibaly Van achter de goal was het onduidelijk (want ver), maar volgens mij was er duw- en trekwerk langs beide kanten. Penalty was mogelijk, maar rood overdreven. Het tweede doelpunt van Wetteren valt spijtig genoeg veel te snel. Organisatie stond nog niet op punt. We krijgen nog minstens één goede kans op 2-2. Het derde doelpunt leek alvast voor de Aalsterse verdedigers duidelijk buitenspel (opnieuw niet te zien van achter de goal). Limpens gokt dan en brengt Wouter nog in. Wetteren kan op hun favoriete counter spelen en scoort zo nog een vierde keer. Terwijl wij nog enkele kansen missen. |
| 31 Aug 2008, 18:09 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Titus schreef: Iendrachter90 schreef: de clerus schreef: Aleja is mijn mening natuurlijk Getj volledig gelijk,trouwens aelbrecht krijgt een uitstekende kans op 2-2en hij wringt ze vakkundig de nek om,degenen dat vandaag "limpens buite zongen" awel proficiat,kwil niet zeggen dat ne goeien trainer is maar vandaag ist totaal zijn fout ni.Trouwens ook weer een stomme opmerking " datner aga zen zoneke opzet ze" wat heeft iedereen tege ruud limpens é? Hetzelfde wat jij tegen Aelbrecht en de Nederlandse taal hebt. Is de commentaar op aelbrecht niet gerechtvaardigd?Trouwens ik heb niet gezegd dat aelbrecht vandaag slecht gespeeld heeft é. |
| 31 Aug 2008, 18:11 |
|
|
Kvond dat em ni zooo slecht speelde vandaag. en ja ij mist daar voor de goal ma er stonden er wel twee voor hem. Ach, ja, ik vind de schuldige vandaag zeker niet aelbrecht hoor.
Na de uitsluiting was aalst ne pannenkoek. _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 31 Aug 2008, 18:12 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
de clerus schreef: Kvond dat em ni zooo slecht speelde vandaag. en ja ij mist daar voor de goal ma er stonden er wel twee voor hem. Ach, ja, ik vind de schuldige vandaag zeker niet aelbrecht hoor.Na de uitsluiting was aalst ne pannenkoek. Trlijk was aelbrecht niet slecht vandaag,hij was redelijk en dat is niet sarcastisch bedoeld |
| 31 Aug 2008, 18:15 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Vandaag was de slechtste zonder meer Arnold,heeft geen enkel kop duel gewonnen of hij daar nu staat of je zet er een grote paal om tegen te kaatsen dat is juist hetzelfde.
Aelbrecht was volgens mij een van de betere vandaag,we zijn de pedalen kwijt geraakt na die rode kaart en de veel te snelle 2-1. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 31 Aug 2008, 18:18 |
|
|
Iendracht.be - beheer
de clerus schreef: Kvond dat em ni zooo slecht speelde vandaag. en ja ij mist daar voor de goal ma er stonden er wel twee voor hem. Ach, ja, ik vind de schuldige vandaag zeker niet aelbrecht hoor. Na de uitsluiting was aalst ne pannenkoek. Aléz komaan, Aelbrecht was een ramp. Vertraagde het spel altijd, en heeft daar weer 2 open doelkansen gigantisch de nek omgewrongen. Ge zou hopen dat hij vertrouwen heeft maar die geeft keer op keer zo een onzekere indruk... Voor de rest vond ik ons goed spelen tot aan die rode kaart. Franck en Lord waren vandaag de beteren op het plein. Na die rode kaart zakten we dan volledig in elkaar.. De verdediging was vanaf dan archislecht, sommigen liepen precies in hun hof ... Onbegrijpelijk hoe je kan verliezen van zo'n sukkelploeg. Na de 1-1 zat er niks van fut meer in de ploeg. De trainer heeft tactisch gezien niets verkeerd gedaan vandaag, maar hij slaagt er maar niet in vuur in de ploeg te krijgen. |
| 31 Aug 2008, 18:22 |
|
|
Nationale Ploeg
Ik had mij voorgenomen te zwijgen tot na de competitiestart en het is mij wonderwel gelukt
. Wat vandaag gebeurd is lag in de lijn der verwachtingen. Dit is dan ook deels te wijten aan het niet vlugger ingrijpen in de technische staf (na een verschrikkelijk slechte en belachelijke voorbereiding). Maar oke iedereen verdient een tweede kans zeker (of in Limpens zijn geval 5de,6de kans?). Ik lees hier dat het niet aan de trainer ligt dat we verliezen, maar aan het feit dat na de rode kaart de organisatie weg was. Wat moet een trainer dan doen volgens sommige? In mijn ogen moet een trainer tactische kunnen bijsturen en motiveren ook na een rode kaart, wat vandaag dus weer niet gebeurde door Limpens. Indien dit niet het geval is wil ik ook gerust trainer worden van den iendracht en Limpens zijn loon opstrijken.Dan nog een excuus dat zoals verwacht bovenkomt: de blessure's. Sorry maar met de spelers die vandaag tussen de lijnen stonden moeten we het bescheiden Wetteren toch opzij kunnen zetten? Of zijn we ineens niet meer de grote derdeklasser Eendracht Aalst? Het wordt tijd dat bepaalde mensen in het bestuur hun ego opzij zetten en vriendjespolitiek afschaffen, dit in het belang van de ploeg. Wanneer dit eindelijk zal gebeuren en Limpens buiten ligt, kunnen we misschien weer eens winnen van een eerste provencialer, een vierde klasser of een bescheiden derdeklasser. De ploeg heeft van vandaag een periode van de match deftig de bal laten rondgaan, maar voetbal is meer dan de bal laten rondgaan. We moesten vandaag zeker winnen lees ik hier. Wel ik herriner mij de eerste matchen het seizoen dat we van derde klasse naar vierde klasse zijn gezakt. Waren we in die matchen ook niet altijd de "betere" ploeg (qua balbezit toch), was ons grote probleem in die matchen ook niet het maken van een doelpunt? Ik wil hiermee nog niet gezegd hebben dat we gaan degraderen, maar de titel of eindronde met vriend Limpens is een utopie hoor. We zijn vandaag belachelijk gemaakt door een ploeg met veel minder mogelijkheden, potentieel en supporters. Wel ik begin dit wat beu te worden en zolang de vriendjespolitiek niet wordt afgeschaft en niet gekozen wordt voor het ploegbelang zien ze mij niet meer (lees: zolang Limpens hier mag blijven foefelen). Of moeten we misschien zelf geld investeren in ons ploeg als we willen dat het beter gaat zoals sommige hier tot 1000 maal toe herhalen. Ik denk niet dat dat nodig is als je reeds het grootste budget hebt van de reeks, toch niet als het besteed wordt aan capabele werklui. Als je met 4-1 verliest van Wetteren na een desastreuze voorbereiding en bekercampagne mag er toch wel eens aan de alarmbel getrokken worden zeker. Er mocht toch gereageerd worden na de eerste competitiematch eh? Of was het nu de eerste bekermatch? Of misschien toch beter gewacht tot aan de winterstop... _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! Laatst gewijzigd door Titus op 31 Aug 2008, 18:43, 4 keer totaal gewijzigd. |
| 31 Aug 2008, 18:29 |
|
| Pagina 15 van 23 |
[ 341 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 23 Volgende |