SV Sottegem - Eendracht Aalst - Pagina 15 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 336 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 23
 SV Sottegem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Gilles schreef:
Niet meer op reageren zal het beste zijn denk ik. :hmm:

Ik begin uw gezever toch ook serieus beu te worden hoor. Als ge van uw De Veirman obsessie niet af geraakt, moet ge maar in therapie gaan in plaats van ons hier altijd mee lastig te vallen. Irritant ventje.

20 Aug 2009, 0:23
Ancien

Leeftijd: 38
Smetje schreef:
Gilles schreef:

Ik begin uw gezever toch ook serieus beu te worden hoor. Als ge van uw De Veirman obsessie niet af geraakt, moet ge maar in therapie gaan in plaats van ons hier altijd mee lastig te vallen. Irritant ventje.

Jongen toch. Ik zei enkel dat deze keeper een verademing was tov die van vorig jaar. Wat gij er weer van maakt is uw zaak. :schaap:

Voor de rest kunde dik mijn kloten kussen ze, irritant ventje. :love:

20 Aug 2009, 0:30
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
De match van vandaag maakt toch ook duidelijk dat we zeker nog een goeie backup voor Depoitre nodig hebben (zeker als Delie nog vertrekt).

20 Aug 2009, 0:39
nieuw in de eerste ploeg

Broer van blijft me verrassen .... iedereen vindt van steenberghen een verademing en dan die commentaar......maargoed, beter de realiteit van de dag....
En dat is de schrijnende vaststelling dat het weeral hetzelfde liedje is.....domineren, veel beter voetbal tegen een ocharme bende sukkelaars van zottegem..... als die middenmoot halen is dat super !! maar !! geen afwerker !! En dan weten dat delie wegmoet jongens !! Wel, dan hoop ik dat ze hun huiswerk meer dan goed gedaan hebben want der moet een vervanger klaarstaan !!! Troch is al onmisbaar maar een spits IN DAT SYSTEEM DAT ZE SPELEN NOG VEEL MEER !!! Dat is de enige reden dat ze verloren hebben !! Tegen zo een beperkte ploeg die een muur opbouwt ( en tegen muren waar ze nog veel gaan opbotsen !!) is een AFWERKER PUR SANG ONONTBEERLIJK !!!!!) en jawel, voor de ploeg die het minste voetbalt valt de bal wel goed in de kluts, das altijd zo in voetbal, vandaar dat depoitre vandaag echt onmisbaar was !!! Troch was al wat beter, verheyden haalt nog niet het niveau maar maakte al wat progressie in vergelijking van zondag maar de grote slotconlcusie is gewoon de afwerking !!! Ik zie nog ALTIJD GRAAG DIE TECHNISCHE TEKENINGEN OP EEN PLEIN MAAR NOG LIEVER EN BROODNODIG DIE AFWERKING !!! en dat laatste FRUSTREERT ME MATELOOS !!! gewoon om het feit dat het spook van verleden seizoen weer opduikt !! :stom: :stom: :stom:

20 Aug 2009, 0:39
Rode kaart
Rode kaart

Heeft er al iemand voor van de match in Sottegem?
Dan plaatsen wij ze asap online op www.footballpictures.eu !
Een pro-Aalsterse fotosite!

20 Aug 2009, 0:41
Ancien

FootballPictures schreef:
Heeft er al iemand voor van de match in Sottegem?
Dan plaatsen wij ze asap online op http://www.footballpictures.eu !
Een pro-Aalsterse fotosite!

Best eens bij Onderkroiper informeren. ;)

20 Aug 2009, 0:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
El Corredor schreef:
De Schutter, De Castro en Filipovic waren goed. Vooral De Schutter, die gast moet ALTIJD spelen. Verheyden, Potjes, Troch, ronduit zwak. De wissel Galucci-Coppens vond ik logisch. En waarom Lord hier zoveel kritiek krijgt is onbegrijpelijk! De enige mét een actie, neem hem weg en wat heb je dan nog vooraan?

Er moet dringend werk gemaakt worden van een goede backup spits. zonder depoitre, is het toch nie alles!!

Mijns inziens speel je vandaag tegen een kandidaat-daler. Die maakten de eerste helft niets klaar, één bal tussen de palen, maar hij zat er wel in natuurlijk!!
idd, en zoals ook Serre zegt te weinig op doel durven trappen.

Vanachter worden we trouwens terug 2 keer zeer koud gepakt :hmm: .
Maar ook zoals Serre zegt; niets verloren
een eerste match is altijd iets speciaals en daar moogt ge nooit verregaande conclusies aan vast knopen.$
Het feit dat het wel dezelfde conclusies zijn dan die dat we ook na de voorbereiding maakte maakt mij wel lichtjes ongerust.

20 Aug 2009, 0:44

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Gilles schreef:

als ge zou willen :wadde:

20 Aug 2009, 0:47
Ancien

Bram schreef:
Gilles schreef:

als ge zou willen :wadde:

Geen probleem. Bekijk het alleen van beide kanten dan. ;)

20 Aug 2009, 0:47

Leeftijd: 11
marc2 schreef:
Broer van blijft me verrassen .... iedereen vindt van steenberghen een verademing en dan die commentaar......maargoed, beter de realiteit van de dag....
En dat is de schrijnende vaststelling dat het weeral hetzelfde liedje is.....domineren, veel beter voetbal tegen een ocharme bende sukkelaars van zottegem..... als die middenmoot halen is dat super !! maar !! geen afwerker !! En dan weten dat delie wegmoet jongens !! Wel, dan hoop ik dat ze hun huiswerk meer dan goed gedaan hebben want der moet een vervanger klaarstaan !!! Troch is al onmisbaar maar een spits IN DAT SYSTEEM DAT ZE SPELEN NOG VEEL MEER !!! Dat is de enige reden dat ze verloren hebben !! Tegen zo een beperkte ploeg die een muur opbouwt ( en tegen muren waar ze nog veel gaan opbotsen !!) is een AFWERKER PUR SANG ONONTBEERLIJK !!!!!) en jawel, voor de ploeg die het minste voetbalt valt de bal wel goed in de kluts, das altijd zo in voetbal, vandaar dat depoitre vandaag echt onmisbaar was !!! Troch was al wat beter, verheyden haalt nog niet het niveau maar maakte al wat progressie in vergelijking van zondag maar de grote slotconlcusie is gewoon de afwerking !!! Ik zie nog ALTIJD GRAAG DIE TECHNISCHE TEKENINGEN OP EEN PLEIN MAAR NOG LIEVER EN BROODNODIG DIE AFWERKING !!! en dat laatste FRUSTREERT ME MATELOOS !!! gewoon om het feit dat het spook van verleden seizoen weer opduikt !! :stom: :stom: :stom:

ik weet nie hoeveel oefenmatchen gij gezien hebt maar Delie da's dus echt een ramp hé, mij mitjen gaat er meer maken. BTW Proficiat oon de spionkop veir 90 min vollen bak achter de ploeg te stoon, azoe moeget zoin :EA:

20 Aug 2009, 1:13
Nationale Ploeg

Vandaag verliezen we vooral alle duels op het middenveld en blijkt opnieuw dat we zonder onze gekwetste spits er niets van bakken voorin... Zo komen we er niet, hopelijk leren we uit de fouten van vandaag... :stom:

20 Aug 2009, 1:21
nieuw in de eerste ploeg

Neen, das duidelijk, we gaan terug tegen veel muren lopen, letterlijk en figuurlijk, zonder doeltreffende spits zal een middenmootplaats het hoogste haalbare zijn !!! Elke week goed voetbal, elke week tegen een muur botsen,elke week dominantie en elke week kansen en o zo weinig goals en doeltreffendheid,hopelijk schrijven we terug niet hetzelfde verhaal !!
Ik begin het zo beu te worden dat een mens zou moeten teruggaan naar het doodrealistische voetbal van trainer de wilde !!!! zelf een afwachtende houding aannemen !! en dodelijk afmaken !!

20 Aug 2009, 1:28
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
We probeerden wel te voetballen maar: zonder een Depoitre ben je niks met dit systeem. Verheyden is een complete ramp, zet daar zondag aub De Schutter !!! Troch is ook onzichtbaar, net zoals Podevijn.

Lord probeerde wel, maar het was zijn dagje niet en weinig acties lukten niet. Hij kreeg natuurlijk ook weinig steun en liep verloren alleen in de spits.

Gallucci was goed en onbegrijpelijk dat hij eraf moet.

Dat ze zondag met De Schutter centraal opt middenveld spelen, die Gacem op links en Galluci op rechts, Lord mag diep in de spits blijven als Depoitre niet beter is. Het zal wel beter gaan...

Al gaat er in geen 100 jaar gewonnen worden van United als ze spelen zoals vandaag. Wat een onrealistisch en naief voetbal hebben we weer gebracht, ongelofelijk dat we de eerste match voor zo'n massa meegereisde supporters weer verkloten. En dat tegen een Sottegem dat echt niks waard was he. Ik denk dat ze nog altijd niet weten hoe ze die vrije trap in de goal hebben gekregen.

20 Aug 2009, 1:35
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Ook terug thuis.Heel zwaar ontgoocheld na vandaag :hmm: !

De wil om te winnen was vandaag gewoonweg meer aanwezig bij Sottegem dan bij ons. Alweer geen middenveld (Ewen, Troch??) en geen spitsen. Hopelijk volgende week heel wat beter want het is nodig.

En wat die supporter op het plein betreft: zoiets kunnen we zeker missen. Geen compassie en bannen uit het stadion aub!

20 Aug 2009, 1:46
Vaste Waarde

in sottegem was er veel plezier zelfs mevr. De voorzitter had een mopje in petto het verschil tussen VDH en een Kalkoen, ze halen alle twee kerstmis niet....

20 Aug 2009, 1:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 336 berichten ]  Ga naar pagina 1 13 14 15 16 17 23