|
|
| Pagina 15 van 46 |
[ 678 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 46 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: EINDRONDE: Rupel Boom - Eendracht Aalst
El Corredor schreef: Onderkroiper schreef: hansken schreef: gij hebt blijkbaar de weg gezocht via den a12 enz... zo gek ben ik (nog) niet! de weg de ik ga nemen is tussen de 25a30 km lang, onderweg wat cafékes paseren dus kweni juist op hoeveel het gaat komen vertrek is voorzien zondagmorgend 7u, bij aankomst zal ik naar da melkhuisje of wa ist daar komen. daar zal ook spionkop lee al van smiddags vertoeven! laten we er daar al een geweldig feestje van maken!! tis wel enorm kut da ik daar ga moeten blijven tijdens de match! maar alles voor den eendracht he mijn hart zal bij jullie zijn in de tribunes!come on iendracht! alles geveuh!! ![]() Misschien ter plaatse sminken en hoge hakken dragen. zoveel intelligentie op ene foto... Is dat nu echt nodig om altijd en op iedereen comentaar te geven. nog een geluk dat uwe kop zo schoon is. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 13 Mei 2010, 20:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Dikke chapeau voor zulke supporters, daar heb ik respect voor. Wat heeft dat te maken met intelligentie Typisch Oilsjters ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 13 Mei 2010, 20:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Onderkroiper schreef: Dikke chapeau voor zulke supporters, daar heb ik respect voor. Wat heeft dat te maken met intelligentie Typisch Oilsjters ![]() Das gesproken onderkroiper! De Snicky ![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 13 Mei 2010, 20:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
De_steve schreef: Onderkroiper schreef: Dikke chapeau voor zulke supporters, daar heb ik respect voor. Wat heeft dat te maken met intelligentie Typisch Oilsjters ![]() Das gesproken onderkroiper! De Snicky ![]() Het zijn dit soort supporters waarop andere ploegen echt jaloers op zijn. Ook maken zulke supporters ons zo UNIEK Is onze ex-Prins Bart dan ook niet intelligent ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 13 Mei 2010, 20:52 |
|
|
zotvawies schreef: Iendrachter90 schreef: 69 schreef: deze voorverkoop valt samen met het jeugdtornooi, we gaan toch geen entree moeten betalen om aan die tickets te geraken zeker? Ben ik mij ook aan het afvragen,het zou alleszins slim gezien zijn ![]() Maar dat gaan ze nu welniet doen denk ik. Voor de galawedstrijd vorig jaar kon ge ook achter tickets tijdens ITEA, en die werden verkocht in een chaletje voor de ingang. Dus neen ge gaat geen inkom moeten betalen om aan uw tickets te geraken. Inderdaad tickets te bekomen aan chalet aan de ingang van ITEA Zandberg Geen ingangsgeld te betalen Zittribune 13 Euro & Staanplaatsen 8 Euro Ook te verkrijgen tickets voor de thuiswedstijd op 20 mei Staanplaatsen 10 Euro Zitplaatsen 15 Euro Business Seats 25 Euro _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 13 Mei 2010, 21:55 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Ik zou ook graag mijn tickets in voorverkoop aanschaffen omdat ik op beide matchen maar net op tijd ter plaatse kan zijn. Ik kan echter alleen op zaterdagvoormiddag naar de zandberg gaan en dan is er gene voorverkoop...
Kzal dan onder de baan maar wa meer gas geven zeker? Tenzij er een goei ziel is die mij morgen de tickets aanschaft en ook zaterdagmorgen op de zandberg is om ze mij door te verkopen... |
| 13 Mei 2010, 22:01 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
El Corredor schreef: Dat forum van Rupel Boom lijkt mij op het lijf gesneden van Marc2. alle mogelijke complottheoriën worden daar uit de kast gehaald over het feit of de Boomse spelemansen al dan niet gemotiveerd zijn. Ik denk dat hij zijn plek gevonden heeft. marcdenback Berichttitel: Re: Eindronde : Rupel Boom - Eendracht AalstGeplaatst: do mei 13, 2010 5:41 pm Bezoeker Geregistreerd op: do mei 13, 2010 5:22 pm Berichten: 1 Mja, als aalst supporter vind ik het ook allesbehalve normaal dat jullie in de laatste rechte lijn zoveel verloren hebben. Spelers die nietmeer gemotiveerd zijn om aan te treden is werkelijk ongehoord. Ik heb dan ook de indruk dat jullie niet willen overgaan als ik dat allemaal lees. In ieder geval zal der van onderschatting geen sprake zijn. Normaliter treden we in onze sterkste opstelling aan. Persoonlijk ben ik tevreden dat we jullie getrokken hebben want daar ik me altijd op de zittirbune begeef moet ik me geen zorgen maken. Jullie beschikken over een mooi stadion !! Hoeveel bedragen de prijzen voor de zittribune? |
| 13 Mei 2010, 23:32 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Onderkroiper schreef: Inderdaad tickets te bekomen aan chalet aan de ingang van ITEA Zandberg Geen ingangsgeld te betalen Zittribune 13 Euro & Staanplaatsen 8 Euro kleine correctie: zittribune in boom is 12 euro |
| 14 Mei 2010, 1:42 |
|
|
Duivelke
weet er iemand of er ergens nog 2 plaatsen zijn op een bus?
|
| 14 Mei 2010, 8:13 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Ckz schreef: weet er iemand of er ergens nog 2 plaatsen zijn op een bus? Lijn 53 Oude Abdijstraat, als ik die zie passeren is er meestal nog veel plaats op... |
| 14 Mei 2010, 10:13 |
|
|
Vaste Waarde
Op de 2 bussen van Black and White zijn er zeker nog twee plaatsen vrij. De bussen vertrekken om 14u15 aan café "de Lion d'Or". Indien je wil meerijden moet je bellen naar Michel Markey: 0478 585485!
|
| 14 Mei 2010, 10:52 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 19 Apr 2007, 17:17 Berichten: 109 Leeftijd: 37 |
Ckz schreef: weet er iemand of er ergens nog 2 plaatsen zijn op een bus? Ik heb op den bus van" 't Ajuintje " aan het station 2 man te veel ingeschreven momenteel. Ik moet normaal gezien nog 2 man gaan uitschrijven dus, maar als ge mij laat weten of ge die bus pakt stuur ik u wel een bericht onder welke naam ge u zondag moet inschrijven. Gemakkelijk voor u en voor mij _________________
|
| 14 Mei 2010, 11:13 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Banano schreef: Ckz schreef: weet er iemand of er ergens nog 2 plaatsen zijn op een bus? Ik heb op den bus van" 't Ajuintje " aan het station 2 man te veel ingeschreven momenteel. Ik moet normaal gezien nog 2 man gaan uitschrijven dus, maar als ge mij laat weten of ge die bus pakt stuur ik u wel een bericht onder welke naam ge u zondag moet inschrijven. Gemakkelijk voor u en voor mij anders beltj nor Alain van den Bokkal ; 'k peins da der nog plosjen zen (nb drink wel op veerand toïs genoeg cola om te kinnen mingen mé Jupiler) tel0470582344 |
| 14 Mei 2010, 12:03 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Heeft er iemand weet met hoeveel bussen er afgereisd wordt naar Boom ?
|
| 14 Mei 2010, 12:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
kan er iemand de juiste naam van da "melkhuisje" of zoiets hier vermelden? + eventueel het adres daarvan?
alvast bedankt! _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 14 Mei 2010, 14:31 |
|
| Pagina 15 van 46 |
[ 678 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 46 Volgende |