|
|
| Pagina 150 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 148 149 150 151 152 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
Het is officieel: ik heb last van stress!!
Hopelijk beleven we morgen alweer een onvergetelijke voetbalavond. Iendracht Oilsjt back to glory! _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 26 Okt 2010, 15:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Ik keek zonet nog eens naar de beelden van Westerlo-Aalst die nog steeds op mijn digicorder staan. Ze spraken toen over "de nr. 16 uit derde klasse A". 't Zal morgen wat anders zijn
![]() |
| 26 Okt 2010, 16:13 |
|
|
Reserve
sterf van de stress
aan alle ratten en flikken ![]() |
| 26 Okt 2010, 16:42 |
|
|
Reserve
moesten we winnen dan gaan we da toch es zingen als de boeck afdruipt
http://www.youtube.com/watch?v=JCBW-g8dSfY |
| 26 Okt 2010, 16:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
anathema76 schreef: Het is officieel: ik heb last van stress!! Ik (voorlopig nog) niet. Voor mij zijn de matchen van vorige en volgende zondag veel belangrijker. De titel is alles wat telt, de match van woensdag is een leuk extra. Ik hoop natuurlijk dat we winnen, maar de teleurstelling om een kleine nederlaag zou niet al te groot zijn. Ik ben er zeker van dat doorstoten ons punten zal kosten in de competitie. Je zag vorige zondag de nonchalance al. |
| 26 Okt 2010, 17:17 |
|
|
forumlegende
Smetje schreef: anathema76 schreef: Het is officieel: ik heb last van stress!! Ik (voorlopig nog) niet. Voor mij zijn de matchen van vorige en volgende zondag veel belangrijker. De titel is alles wat telt, de match van woensdag is een leuk extra. Ik hoop natuurlijk dat we winnen, maar de teleurstelling om een kleine nederlaag zou niet al te groot zijn. Ik ben er zeker van dat doorstoten ons punten zal kosten in de competitie. Je zag vorige zondag de nonchalance al. Volledig mee eens. Vorig jaar was ik niet eens ontgoocheld na een erg knappe prestatie op Westerlo. |
| 26 Okt 2010, 17:18 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
El Corredor schreef: ik vind die 5-1 van gisteren niet positief voor ons. Ze hadden beter 0-3 gewonnen dan gingen ze misschien woensdag beginnen met een mentaliteit van: We wassen dat Aalsterse varkentje wel eens snel... Dat denk ik er ook van. Ik denk dat ze morgen gebrand zullen zijn op een goed resultaat. Ik kijk alvast zonder hoge verwachtingen naar de wedstrijd. Voor mij is GB de favoriet. Ik merk dat velen, in tegenstelling tot onze vorige twee bekeravonturen, met een andere instelling naar de match kijken. Het lijkt wel alsof we favoriet zijn, en dat is gevaarlijk. |
| 26 Okt 2010, 17:20 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Smetje schreef: anathema76 schreef: Het is officieel: ik heb last van stress!! Ik (voorlopig nog) niet. Voor mij zijn de matchen van vorige en volgende zondag veel belangrijker. De titel is alles wat telt, de match van woensdag is een leuk extra. Ik hoop natuurlijk dat we winnen, maar de teleurstelling om een kleine nederlaag zou niet al te groot zijn. Ik ben er zeker van dat doorstoten ons punten zal kosten in de competitie. Je zag vorige zondag de nonchalance al. De nonchalance zit er in elke match wel is in en zondag lag het daar niet alleen aan ,maar ook vooral dat sommige spelers op het kleine veld niet in hun ritme geraakten. Morgen verliezen is niets é,winnen is mooi meegenomen.Bij ons moet niets ,maar alles mag. |
| 26 Okt 2010, 17:22 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Smetje schreef: El Corredor schreef: ik vind die 5-1 van gisteren niet positief voor ons. Ze hadden beter 0-3 gewonnen dan gingen ze misschien woensdag beginnen met een mentaliteit van: We wassen dat Aalsterse varkentje wel eens snel... Dat denk ik er ook van. Ik denk dat ze morgen gebrand zullen zijn op een goed resultaat. Ik kijk alvast zonder hoge verwachtingen naar de wedstrijd. Voor mij is GB de favoriet. Ik merk dat velen, in tegenstelling tot onze vorige twee bekeravonturen, met een andere instelling naar de match kijken. Het lijkt wel alsof we favoriet zijn, en dat is gevaarlijk. LOGISCHERWIJZE ZOU GBA WEL MOETEN WINNEN VAN DEN IENDRACHT, MAAR IN EEN BEKERMATCH IS ALLES MOGELIJK EN EEN MIDDELMATIGE TOT MOMENTEEL SLECHT DRAAIENDE EERSTEKLASSER TEGEN EEN SUPERIEURE DERDEKLASSER; IK ZOU HET OP VOORHAND NOG NIET ZO DUIDELIJK DURVEN STELLEN (schoein gezeid hein) _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 26 Okt 2010, 17:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Smetje schreef: anathema76 schreef: Het is officieel: ik heb last van stress!! Ik (voorlopig nog) niet. Voor mij zijn de matchen van vorige en volgende zondag veel belangrijker. De titel is alles wat telt, de match van woensdag is een leuk extra. Ik hoop natuurlijk dat we winnen, maar de teleurstelling om een kleine nederlaag zou niet al te groot zijn. Ik ben er zeker van dat doorstoten ons punten zal kosten in de competitie. Je zag vorige zondag de nonchalance al. Met zo een brede kern mag je ook in de beker proberen verder te geraken.Een thuismatch tegen Brugge laat je toch niet liggen.Trouwens ook Koksijde moet woensdag een bekermatch spelen.Nadien is er nog een week om te recupereren voor de match op Oudenaarde.Winst in de beker zal touwens een mentale boost geven. |
| 26 Okt 2010, 17:40 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
We gaan der een oilsjters fisjtjen van maken en onze spelers zullen alles geven wa ze hebben. Dan mag den uitslag zijn wa het wil. Het is een schitterend tussendoortje, zowel voor de supporters als voor de spelers. Voor veel van de jonge spelers moet dit echt een droom zijn. Misschien geeft dit ook nog een extra boost voor de competitie.
_________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 26 Okt 2010, 17:48 |
|
|
Ancien
Miljaarde miljaarde ik hou het niet meer uit, wanneer vertrekken die bussen nu weer?
![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 26 Okt 2010, 18:04 |
|
|
Vaste Waarde |
rijd gijzegem? zoja met hoeveel DRINGEND
| 26 Okt 2010, 18:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Hugo schreef: Miljaarde miljaarde ik hou het niet meer uit, wanneer vertrekken die bussen nu weer? ![]() Morgen dezen tijd zit ge al op het buske _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Okt 2010, 18:08 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
witzwet schreef: Zit hier van gisteren al op hete kolen en constant liekes te zingen over den iendracht. Gevolg: mijn vrouw is hoorndol en mijn dochter van vijf zong plotseling: 'Ratjes vangen, ratjes vangen héy héy. Hilarisch gewoon: papa, 'kiel' wa is da?? Nochtans gaat mijn vrouw sinds 10 jaar nog eens mee...'k had beter mijn dochter meegepakt. Hier van tzelfde man. Ik had hier gisteren lopen zingen van "ratten vangen, ratten vangen, hey hey" Vanmorgen sta ik in de badkamer en mijn zoontje van 5 jaar komt binnen. Ge moogt ne keer raden wa er als eerste uit zijne mond kwam We gon der oek nen echten van mauken zelle |
| 26 Okt 2010, 18:13 |
|
| Pagina 150 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 148 149 150 151 152 … 200 Volgende |