Hoogstraten - Iendracht Oilsjt - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 442 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 30
 Hoogstraten - Iendracht Oilsjt 
Auteur Bericht
Ancien

Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
eintracht frankfurt schreef:
69 schreef:
de enige reden waarom ik de volgende match aanwezig zal zijn is omdat ons bongskes opmoeten...

:plat:

als ge nog iemand nodig hebt om mee te drinken, wil ik me desnoods nog opofferen :lol:
zolang ik maar niet naar de match moet gaan kijken :D

Ik was verleden week zo kwaad dat ik al mijn bonnetjes weggeschonken heb. :stom:
Enfin, laat ons hopen op betere tijden.
Ondanks alles zal den Iendracht steeds de ploeg van mijn hart blijven, maar het doet enorm pijn.
:EA:

13 Sep 2009, 20:43
Rode kaart
Rode kaart

marc2 schreef:
Inderdaad , gezellig stadionnetje, das enigste positieve.
Het enige spijtige is dat ge de opstelling niet weet voor je vertrekt op verplaatsing. Mits die elf aan de aftrap gekomen waren had ik gezegd : bye, bye, ....
En had ik de verliesmatch wel op teletekst gezien , al zijn de wonderen in het voetbal natuurlijk nooit weg.
En nu is het uitkijken naar de opstelling tegen oudenaarde.
En ja, sommigen die me hier verweten hebben ivm van damme die verklaarde dat van der haeghen van hem niet moet weten .... Klopt het of klopt het niet ???
Iedereen die beetje logisch nadenkt en ziet dat vandamme gisteren op bank zit weet dat dit de reinste bullshit was !!! Over het spelen van coppens op back en de castro op middenveld , zou dit een vervroegde aprilgrap zijn geweest ? Of solliciteerde hij naar het pakken van zijn valiezen? Of was het marionettengedrag ?
De éénsgezindheid op heel de zittribune ivm met die belachelijke opstelling was werkelijk frapant of anders gezegd logisch....Zelfs iemand die niet wist dat een bal rond was zag wat der verkeerd liep.

ej marc,aangezien da gy toch alles het beste weet. vowa gaat gy u ni kandidaat gaan stellen voor trainer?

13 Sep 2009, 20:44
Scholier

't Was lang geleden dat ik nog eens op verplaatsing een competitiematch van ons ploeg meemaakte. Na wat ik zag (of niet zag?) zal 't nog héééél lang duren eer ik nog eens die moeite doe.

13 Sep 2009, 20:46
Freak

Leeftijd: 35
1234 schreef:
marc2 schreef:
Het enige spijtige is dat ge de opstelling niet weet voor je vertrekt op verplaatsing. Mits die elf aan de aftrap gekomen waren had ik gezegd : bye, bye, ....
En had ik de verliesmatch wel op teletekst gezien , al zijn de wonderen in het voetbal natuurlijk nooit weg.
En ja, sommigen die me hier verweten hebben ivm van damme die verklaarde dat van der haeghen van hem niet moet weten .... Klopt het of klopt het niet ???
Iedereen die beetje logisch nadenkt en ziet dat vandamme gisteren op bank zit weet dat dit de reinste bullshit was !!! Over het spelen van coppens op back en de castro op middenveld , zou dit een vervroegde aprilgrap zijn geweest ? Of solliciteerde hij naar het pakken van zijn valiezen? Of was het marionettengedrag ?
De éénsgezindheid op heel de zittribune ivm met die belachelijke opstelling was werkelijk frapant of anders gezegd logisch....Zelfs iemand die niet wist dat een bal rond was zag wat der verkeerd liep.

ej marc,aangezien da gy toch alles het beste weet. vowa gaat gy u ni kandidaat gaan stellen voor trainer?

Doet ons dat niet aan é .Trouwens hij denkt dat hij alles het beste weet,maar dat is niet zo :D .
Trouwens vanderhaeghen is nog altijd trainer ,dus hebben we geen vervanger nodig .

13 Sep 2009, 20:47
Vaste Waarde

Bericht Re: hoogstraten
eintracht frankfurt schreef:
punt schreef:
ik vind het een grote schande , dat jullie supporters zich echte supporters noemen .
als je op je eigen spelers hun kap zit , ze uit fluit en dan nog eens verbied om de kantine binnen te komen . dan is het een grote schande dat jullie denken dat jullie echte supporters zijn .
de spelers spelen nu niet goed ; da is waar . ma ik vind nie dat jullie daardoor de moet moeten laten zakken . echte supporters, steunen hun club door dik en dun .
en dat is niet iedereen zitten uitschelden tijdens de match ; iedereen probeert er het beste van te maken; ik denk dat het het beste is dat jullie dat ook doen ...

ik heb nog nooit zo'n 'trouwe' supporters gezien voor een voetbalclub ;
ik vind dat jullie er fier op mogen zijn ;

het is een echte schande !

en, is het daar niet te koud, zo hoog met je hoofd in de wolken levend??
weet je, als de spelers de trouwe fans niet laten vallen en belachelijk maken, zullen de fans hun spelers ook niet laten vallen. Ik heb op EA nog NOOIT geweten dat de supporters zich tegen de spelers keerden in slechte momenten als ze er hun hoofd voor legden en alles gaven. Maar als zelfs dat te veel gevraagd is, dan is het toch maar normaal zeker dat de fans bij een ploeg als Aalst in derde klasse godverdomme het niet accepteren dat ze als lamme klootzakken op het plein lopen en pas bij 3-0 een kwartier voor tijd wat beginnen voetballen..

GET A FUCKING LIFE !!

en aan de tamzakken in de ploeg : :fuck: (n) :kots:

....en daar sluit ik mij volledig bij aan.
Jarenlang genoeg paretten gezien en beloftes gehoord, het is lang geleden dat ik nog eens gevoeld heb dat er echt ENERGIE op het veld was.
Als ge voor de club uw truitje niet wil natmaken trap het dan gewoon af, ge staat hier verdomme weer in de kelder te prutsen, de eerste seizoenshelft is al verloren voor hij begonnen is en de heren mogen wel eens voelen dat de supporters dat stillekesaan strontbeu zijn!!!!
(.... wat Rupel-Boom wel lijkt te lukken daar lopen wij van te dromen :hmm: )

en punt....... wij laten de "moet" nie zakken, dat doen anderen voor ons :fuck:

13 Sep 2009, 20:48
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Het is duidelijk te merken dat de gemoederen nog steeds verhit zijn.
Ik denk ook dat het bestuur zich nu niet kan permiteren om veertien dagen een rookgordijn op te trekken.
Dat gaat alleen maar een omgekeerd efect te weeg brengen. Ze zullen op zen minst met een standpunt naar buiten moeten komen of er dreigt chaos.

Eén raad wil ik ze alvast meegeven: zachte helers maken stinkende wonden!

13 Sep 2009, 20:49
Rode kaart
Rode kaart

Iendrachter90 schreef:
1234 schreef:
marc2 schreef:

Doet ons dat niet aan é .Trouwens hij denkt dat hij alles het beste weet,maar dat is niet zo :D .
Trouwens vanderhaeghen is nog altijd trainer ,dus hebben we geen vervanger nodig .

En VDH is nen hele goeien trainer ;)

13 Sep 2009, 20:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Kem toch spoit dak gien schreiffâten nie mier mag verbeteren.
"Moet" op men tannen bijten. :whistle: ;)

13 Sep 2009, 20:51
Ancien

Onderkroiper schreef:
Kem toch spoit dak gien schreiffâten nie mier mag verbeteren.
"Moet" op men tannen bijten. :whistle: ;)

Onderkroiper, wij hebben al genoeg stress te verwerken. :whistle:
Wij zijn ook op ons gemak want je kodaksken mag je nu voor een poosje opbergen. :p

13 Sep 2009, 20:59
Freak

Over 2weken met de supporters ons gedacht eens zeggen voor de match.
Indien ze niet beter presteren na de match hetzelfde. Nu stonden er een tiental mensen de spelers op te wachten, dat maakte op sommigen indruk, hopelijk heeft het ook effect. Indien niet ben ik van mening dat we dit nog eens overdoen met 200. Er moet iets gebeuren.

13 Sep 2009, 21:02
Rode kaart
Rode kaart

Dries schreef:
seejdrik schreef:
AlostanA schreef:

Van Hauwermeiren: :kots:

wa van hauwermeiren? achterlijke janetten

ik dacht da gij al een gele kaart had?

ik zou mor schonekes myn toot ougen supporters vn myn kleujten godverdomme eje da va ze leven gewetn dazz een vn de sympathiekste mensen datr is hy spant em zo hard in voor onze ploeg en da is zennen bedank awel eeh kust myn kleujten ten ze :kots: vanhauwermeiren BLIJFT EN VANDERHAEGEN OOK

13 Sep 2009, 21:06
Freak

Kerstman schreef:
Dries schreef:
seejdrik schreef:

ik zou mor schonekes myn toot ougen supporters vn myn kleujten godverdomme eje da va ze leven gewetn dazz een vn de sympathiekste mensen datr is hy spant em zo hard in voor onze ploeg en da is zennen bedank awel eeh kust myn kleujten ten ze :kots: vanhauwermeiren BLIJFT EN VANDERHAEGEN OOK

ROOD! Dat is nr 3vandaag zeker?
We hebben bijna 4op een rij :D

13 Sep 2009, 21:07
Miss Forum 2009-2010

Leeftijd: 40
Kerstman schreef:
Dries schreef:
seejdrik schreef:

wil alle famillie van trainers, spelers en bestuur (kan toch nie anders nie meer) ne keer vant forum gaan of zwijgen
da begint hier mijn voeten uit te hangen dat die mensen op ons beginnen te zagen dat we idiote supporters zijn ze

13 Sep 2009, 21:08
Freak

Casual1919 schreef:
Over 2weken met de supporters ons gedacht eens zeggen voor de match.
Indien ze niet beter presteren na de match hetzelfde. Nu stonden er een tiental mensen de spelers op te wachten, dat maakte op sommigen indruk, hopelijk heeft het ook effect. Indien niet ben ik van mening dat we dit nog eens overdoen met 200. Er moet iets gebeuren.

Laat dat voor de match maar uit of we zijn weer verloren op voorhand,na de match ok en ik was er gisteren ook bij dus het is nu niet dat ik zeg dat we ze maar moeten laten doen zoals ze bezig zijn.

13 Sep 2009, 21:09
Rode kaart
Rode kaart

lot schreef:
Kerstman schreef:
Dries schreef:

wil alle famillie van trainers, spelers en bestuur (kan toch nie anders nie meer) ne keer vant forum gaan of zwijgen
da begint hier mijn voeten uit te hangen dat die mensen op ons beginnen te zagen dat we idiote supporters zijn ze

al die mensen dat denken dat ze het beter weten zijn idiote supporters ze. da ze het allemaal is zelf doen, tzal veel minder zijn

13 Sep 2009, 21:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 442 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 30