Rupel Boom - Eendracht Aalst - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 424 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 29
 Rupel Boom - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Moesten we morgen verliezen dan zal ik voor één keer niet slecht gezind zijn.
Boom en zijn supporters zijn een sympathieke ploeg en ik hoop dat ze kampioen spelen.
Morgen is er alles aanwezig om er een leuke voetbalnamiddag van te maken, 2 sterke ploegen en dito supportersgroepen, mooi weer en een kameraadschappelijke sfeer.
Voetbal een feest. :EA:

En den dezen zal er eindelijk nog eens bij zijn.

24 Apr 2010, 10:44
nieuw in de eerste ploeg

jammen schreef:
Moesten we morgen verliezen dan zal ik voor één keer niet slecht gezind zijn.
Boom en zijn supporters zijn een sympathieke ploeg en ik hoop dat ze kampioen spelen.
Morgen is er alles aanwezig om er een leuke voetbalnamiddag van te maken, 2 sterke ploegen en dito supportersgroepen, mooi weer en een kameraadschappelijke sfeer.
Voetbal een feest. :EA:

En den dezen zal er eindelijk nog eens bij zijn.

ik heb hetzelfde gevoel , we zullen de klus dan wel klaren tegen Hamme woensdag , die mannen verdienen de titel zo simpel is het , mss verbroederen na de match ? De flikken zullen ons terug in den bus stampen zoals gewoonlijk... :drank:

24 Apr 2010, 10:49
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Ik zit ook met een dubbel gevoel: langs de ene kant wil ik dat we winnen op Boom (zou fantastisch zijn), maar dan zou Heist aan kop kunnen komen (en dat wil ik dan weer niet). Boom verdient de titel!

24 Apr 2010, 11:12
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Boom is misschien een sympathieke ploeg, maar ge moet daar evengoed proberen te winnen, als ergens anders. Heist staat tot nader order nog altijd 4 punten achter en ze moeten nog naar Boom. Boom moet het daar maar doen. Al die vriendendiensten, dat zorgt alleen maar voor (terechte) discussie ...

24 Apr 2010, 12:18
nieuw in de eerste ploeg

weir winnen en heist verliezen

24 Apr 2010, 12:24
Freak

Leeftijd: 42
Iendracht02 schreef:
Boom is misschien een sympathieke ploeg, maar ge moet daar evengoed proberen te winnen, als ergens anders. Heist staat tot nader order nog altijd 4 punten achter en ze moeten nog naar Boom. Boom moet het daar maar doen. Al die vriendendiensten, dat zorgt alleen maar voor (terechte) discussie ...

daar edde wel gelijk in. hadden wij al zeker geweest vd eindronde, dan kost ge nog zeggen maar het zou maar ne keer moeten voorvallen dant erop aankomt (kans is miniem ma kom)

24 Apr 2010, 12:27
Freak

Leeftijd: 35
tsjoep schreef:
weir winnen en heist verliezen

Gij doet mij opeens aan iets denken :D
Die mannen van boom zeggen dat ze kampioen kunnen spelen als zij winnen en heist verliest. Maar heist is toch vrij?

24 Apr 2010, 12:27
Freak

Leeftijd: 35
Iendracht02 schreef:

Dat is nu juist het probleem van boom,het beroep van willebroek is uitgesteld.Dus ze staan maar 1ptn voor voorlopig.

24 Apr 2010, 12:28
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Iendrachter90 schreef:
Iendracht02 schreef:

Dat is nu juist het probleem van boom,het beroep van willebroek is uitgesteld.Dus ze staan maar 1ptn voor voorlopig.

Willebroek maakt geen schijn van kans. Dat duurt altijd zo lang omdat ze zeker willen zijn dat het vonnis dat op papier wordt gezet, juridisch waterdicht is. Boom kan enkel zichzelf de das om doen.
Ik blijf er bij: al die problemen van andere ploegen, dat zijn hun problemen. Stel nu dat, in voor velen blijkbaar het ergste geval, Heist op het einde één punt meer heeft dan Boom, zijn zij dan de onterechte kampioen? Ik denk het eerlijk gezegd niet. In ieder geval, het maakt onze zaak niet. Het enige waar wij moeten op toezien is dat we op het einde van de competitie van niemand het verwijt krijgen dat we de ene of de andere een plezier hebben gedaan, met alle gevolgen vandien.
Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor Racing Mechelen. Daar zou ik er nu nog kunnen in komen dat ge een aantal spelers spaart, met het oog op de nabij zijnde eindronde. Dan gaat het om puur eigenbelang. Maar voor de rest ... Met alle respect voor Forumlid Gruunwit, maar elke keer als die komen of als ge er naartoe moet, zijn er problemen met een paar enkelingen van hun harde kern (en een paar idioten van bij ons). Alleen al om die reden zal ik hen niet missen. We hebben ten andere tegen Willebroek, Capellen, Zottegem, Ternat, Oudenaarde ... evenzeer ons best gedaan.

24 Apr 2010, 13:05
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Morgen hopelijk zalig matchke en eindelijk ga ik nog eens mee op verplaatsing :EA:

24 Apr 2010, 19:02
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Las in de krant : geen Seminck , geen De Castro , ook geen Filipovic die wel net hersteld is van blessure
Misschien Tomas Spotbeen rechtsback?

24 Apr 2010, 20:01
Scholier

Leeftijd: 55
gweninho schreef:
Las in de krant : geen Seminck , geen De Castro , ook geen Filipovic die wel net hersteld is van blessure

en ook geen depoitre, niet te vergeten, hij zit namelijk weer met een scheurtje en ze willen geen risico nemen voor de eindronde zeggen ze.

25 Apr 2010, 6:49
forumlegende

Leeftijd: 43
zwetwit schreef:
gweninho schreef:

en ook geen depoitre, niet te vergeten, hij zit namelijk weer met een scheurtje en ze willen geen risico nemen voor de eindronde zeggen ze.

Als da zo is, is het inderdaad beter om geen risico's te nemen. Maar waar hebde gij da eigenlijk gehoord of gelezen?

25 Apr 2010, 6:57
Scholier

Leeftijd: 55
zwawi schreef:
zwetwit schreef:
gweninho schreef:

Als da zo is, is het inderdaad beter om geen risico's te nemen. Maar waar hebde gij da eigenlijk gehoord of gelezen?

gisteren op training, ook seminck was aanwezig maar kon moeilijk stappen, ook flippo trainde mee en zou fit zijn maar zou mentaal niet klaar zijn na het overlijden van zijn vader

25 Apr 2010, 7:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Voor de wedstrijd deze namiddag op het veld van Rupel Boom kan VC Eendracht Aalst coach Bart Van Renterghem geen beroep doen op volgende spelers: Kempeneer, Amghar en Ringoot zijn niet speelgerechtigd. Tomas Spotbeen, Seminck, Filipovic zijn nog geblesseerd en De Castro is geschorst na zijn rode kaart van vorige week.

De selectie bestaat uit volgende spelers: Van den Noortgaete, Gertjan Verhoeven, Brecht Moreels, De Schutter, Kestens, Van Damme, Verheyden, Gallucci, Podevijn, Coppens, Lord, Wouter Moreels, Depoitre, Arne Verhoeven, Van Gelder, Gacem en De Vidts.
Bron: eendracht-aalst.be

25 Apr 2010, 8:25
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 424 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18 29