|
|
| Pagina 16 van 28 |
[ 416 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 28 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Aalst - Rc Waregem
DavidSeal schreef: El Corredor schreef: aansluitingstreffer was hands, maar de ref floot de eerste helft toch met een ongelooflijke air vond ik. soit, het lag niet aan de ref deze namiddag. Waar het de eerste matchen allemaal wat meezat, zit het nu tegen, dat in combinatie met individuele flaters en minder spel maakt een 1 op 9. Op Brakel ontsnapte we immers ook aan puntenverlies... Juist, goed samengevat de eerste matchen botste die bal dikwijls eens goed voor ons, nu totaal niet meer. En ons ploeg zit inderdaad in een dipje. Maar dit komt nooit door één speler... Gemiste 3man van u basisploeg(de ploeg die begon tegen deinze dus) en 1ne speelde wel mee,maar eigenlijk had die nooit mogen starten vandaag. We gaan toch tot de conclusie moeten komen dat onze bank te zwak is,denys die was vandaag wel goed natuurlijk. |
| 14 Nov 2010, 20:13 |
|
|
Freak
dat zal het zijn,een speler die zelf vraagt om op de bank te zitten.
![]() |
| 14 Nov 2010, 20:14 |
|
|
forumlegende |
waly 2 schreef: dat zal het zijn,een speler die zelf vraagt om op de bank te zitten. ![]() nog nooit van gehoord misschien? kijk, laat ons nu even rustig blijven onder de huidige situatie, tis nu niet dat het rampzalig was e vandaag en enkel vorige week was het slecht dusja... _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 14 Nov 2010, 20:16 |
|
|
Freak
op oudenaarde was het ook normaal zeker,
|
| 14 Nov 2010, 20:18 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
Iedereen denkt da we in een dipje zitten, zever volgens mij..
Tegen Koksijde hadden we moeten winnen. Op Oudenaarde was het inderdaad zwak (na 1 wedstrijd is het nog altijd geen dipje...) Vandaag ONVERDIEND verloren, al bij al goe gespeeld. Dus van een dipje zou ik echt niet spreken ;s Gewoon het nadeel dat de bal er de laatste weken veel minder makkelijk in gaat... En hopelijk tegen Hoogstraten ook weer scoren en geen doelpunten meer slikken. _________________ Please don't take my Iendracht away! |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Feit is dat de verdediging zonder De Schutter gewoon enorm verzwakt. ALs ge daar nog prutsers als Kestens en Delclef zet, dan weet ge het wel!
Met nieuwjaar liefst nog een linksback en zet Delclef uit de ploeg. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
|
|
Freak
Iendrachtzot schreef: Iedereen denkt da we in een dipje zitten, zever volgens mij.. Tegen Koksijde hadden we moeten winnen. Op Oudenaarde was het inderdaad zwak (na 1 wedstrijd is het nog altijd geen dipje...) Vandaag ONVERDIEND verloren, al bij al goe gespeeld. Dus van een dipje zou ik echt niet spreken ;s Gewoon het nadeel dat de bal er de laatste weken veel minder makkelijk in gaat... En hopelijk tegen Hoogstraten ook weer scoren en geen doelpunten meer slikken. over koksijde geef ik je zeker gelijk, prima gevoetbald. op oudenaarde was het een ramp en vandaag vond ik het toch ook niet om duimen en vingers van af te likken. |
| 14 Nov 2010, 20:21 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05 Berichten: 2345 Leeftijd: 33 Locatie: Oilsjt |
El Corredor schreef: Iendrachtzot schreef: Iedereen denkt da we in een dipje zitten, zever volgens mij.. Tegen Koksijde hadden we moeten winnen. Op Oudenaarde was het inderdaad zwak (na 1 wedstrijd is het nog altijd geen dipje...) Vandaag ONVERDIEND verloren, al bij al goe gespeeld. Dus van een dipje zou ik echt niet spreken ;s Gewoon het nadeel dat de bal er de laatste weken veel minder makkelijk in gaat... En hopelijk tegen Hoogstraten ook weer scoren en geen doelpunten meer slikken. over koksijde geef ik je zeker gelijk, prima gevoetbald. op oudenaarde was het een ramp en vandaag vond ik het toch ook niet om duimen en vingers van af te likken. 'K zeg niet dat het subliem voetbal was vandaag. Maar slecht vond ik het niet, en we waren beter... _________________ Please don't take my Iendracht away! |
| 14 Nov 2010, 20:24 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Niels was zeker niet in orde.Net voor het begin van de tweede helft nam hij nog een pijnstiller in.Wat ik wel niet begrijp is waarom hij deze week een volledige match moest spelen tegen Ninove.
Ook Depoitre kan al een paar weken niet voluit trainen en mist hierdoor duidelijk wat scherpte.Maar toonde zoals steeds een fantastische inzet. Ik ben er toch geen voorstander van om gekwetste spelers op de bank te zetten of te laten spelen.Zoiets brengt alleen maar schade toe op lange termijn. |
| 14 Nov 2010, 20:26 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
dank u trainer om vandaag weer alles te verkloten , we zijn de 2 de helft een klasse beter , kansen a volenté , en wat doet hij , hij gaat efkes cousin die al een gele kaart had gekregen op back links zetten.de schutter naar den back rechts en yombo midden links, wat voor ne fuckin wissel is dat nu
als je vandaag de schutter zie spelen , moet die gast gewoon starten ,het zijn nu niet de matchen om spelers te sparen. volgende week komt vandamme terug, wie moet achter de spitsen spelen? ewen of denys? |
| 14 Nov 2010, 20:31 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
witteken schreef: dank u trainer om vandaag weer alles te verkloten , we zijn de 2 de helft een klasse beter , kansen a volenté , en wat doet hij , hij gaat efkes cousin die al een gele kaart had gekregen op back links zetten.de schutter naar den back rechts en yombo midden links, wat voor ne fuckin wissel is dat nu als je vandaag de schutter zie spelen , moet die gast gewoon starten ,het zijn nu niet de matchen om spelers te sparen. volgende week komt vandamme terug, wie moet achter de spitsen spelen? ewen of denys? Denys want ewen is geschorst ![]() |
| 14 Nov 2010, 20:31 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Iendrachter90 schreef: witteken schreef: dank u trainer om vandaag weer alles te verkloten , we zijn de 2 de helft een klasse beter , kansen a volenté , en wat doet hij , hij gaat efkes cousin die al een gele kaart had gekregen op back links zetten.de schutter naar den back rechts en yombo midden links, wat voor ne fuckin wissel is dat nu als je vandaag de schutter zie spelen , moet die gast gewoon starten ,het zijn nu niet de matchen om spelers te sparen. volgende week komt vandamme terug, wie moet achter de spitsen spelen? ewen of denys? Denys want ewen is geschorst ![]() just ![]() |
| 14 Nov 2010, 20:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
witteken schreef: dank u trainer om vandaag weer alles te verkloten , we zijn de 2 de helft een klasse beter , kansen a volenté , en wat doet hij , hij gaat efkes cousin die al een gele kaart had gekregen op back links zetten.de schutter naar den back rechts en yombo midden links, wat voor ne fuckin wissel is dat nu als je vandaag de schutter zie spelen , moet die gast gewoon starten ,het zijn nu niet de matchen om spelers te sparen. volgende week komt vandamme terug, wie moet achter de spitsen spelen? ewen of denys? Is uwe commentaar op de trainer niet een BEETJE overdreven he? ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 14 Nov 2010, 20:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
DavidSeal schreef: witteken schreef: dank u trainer om vandaag weer alles te verkloten , we zijn de 2 de helft een klasse beter , kansen a volenté , en wat doet hij , hij gaat efkes cousin die al een gele kaart had gekregen op back links zetten.de schutter naar den back rechts en yombo midden links, wat voor ne fuckin wissel is dat nu als je vandaag de schutter zie spelen , moet die gast gewoon starten ,het zijn nu niet de matchen om spelers te sparen. volgende week komt vandamme terug, wie moet achter de spitsen spelen? ewen of denys? Is uwe commentaar op de trainer niet een BEETJE overdreven he? ![]() Anders aan den trainer vragen of hij de gemiste kansen,er niet vanop de bank kan in shotten. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 14 Nov 2010, 20:41 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
DavidSeal schreef: witteken schreef: dank u trainer om vandaag weer alles te verkloten , we zijn de 2 de helft een klasse beter , kansen a volenté , en wat doet hij , hij gaat efkes cousin die al een gele kaart had gekregen op back links zetten.de schutter naar den back rechts en yombo midden links, wat voor ne fuckin wissel is dat nu als je vandaag de schutter zie spelen , moet die gast gewoon starten ,het zijn nu niet de matchen om spelers te sparen. volgende week komt vandamme terug, wie moet achter de spitsen spelen? ewen of denys? Is uwe commentaar op de trainer niet een BEETJE overdreven he? ![]() neen, ik volg witteken ook. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 14 Nov 2010, 20:42 |
|
| Pagina 16 van 28 |
[ 416 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 28 Volgende |