|
|
| Pagina 17 van 28 |
[ 410 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 28 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
Vandaag in HLN: Dirk Geeraerd gelinkt aan Bergen, Hamme en Eendracht Aalst
![]() |
| 08 Dec 2008, 9:54 |
|
|
Reserve
Ik hoop dat ze hun lesje geleerd hebben en niet meer in eerste en tweede gaan zoeken, of het moeten sterkhouders zijn bij hun respectievelijke ploegen.(maar die kunnen ze wss niet betalen) Anders gewoon de de betere spelers in derde of vierde gaan halen. En verder spelen met deze kern, dan zal er toch iets aan de mentaliteit moeten gebeuren.
|
| 08 Dec 2008, 10:10 |
|
|
Knaap ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2007, 11:05 Berichten: 84 |
Onderkroiper schreef: Ik moet ook de spelers van Wielbeke bewonderen, want als ze het moeten doen voor die amper +- 15 supporters die meekwamen awel chapeau I know the feeling...Supporters tellen niet meer... Gisteren waren er geen thuissupporters aanwezig... de kantine van WS Woluwe stond vol met supps van KSVS en dan krijgen we zo'n schertsvertoning voorgeschoteld. Wat de onzen er van bakten was adembenemend slecht en het ergste van al... geen inzet en geen wil om hun truitje nat te maken tegen een ocharme WS Woluwe dat geen 3 goede passen kon geven en ronduit de slechtste ploeg van de reeks is. 10 euro entree, 7 euro bus, prono, wat drank bij enz... dat grapke kost mij elke keer 30-40 euro en dan zoiets te zien krijgen... trop is teveel ! _________________ New website: http://www.egmontarmy.be New forum: http://www.egmontarmy.be/forum/ |
| 08 Dec 2008, 10:28 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Nu spitsen bijkopen is gewoon kosten op 't sterfhuis, daarmee gaat ge de ploeg nog verzwakken ipv versterken. Dit is gewoon dweilen met de kraan open.
Voor mijn part mogen ze iedereen die er na vorig seizoen bijgekomen is buitengooien, haal gewoon enkele ambiteuze gasten bij vierdeklassers, of desnoods bij Terjoden-Welle. |
| 08 Dec 2008, 10:39 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Zienaa schreef: Nu spitsen bijkopen is gewoon kosten op 't sterfhuis, daarmee gaat ge de ploeg nog verzwakken ipv versterken. Dit is gewoon dweilen met de kraan open. Voor mijn part mogen ze iedereen die er na vorig seizoen bijgekomen is buitengooien, haal gewoon enkele ambiteuze gasten bij vierdeklassers, of desnoods bij Terjoden-Welle. Qua mentaliteit en inzet worden we al heel het seizoen overklast door onze tegenstanders... Dat ze dat probleem eerst eens oplossen, het kost niets en de punten volgen automatisch. |
| 08 Dec 2008, 11:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Alba schreef: En om te stoken: Wie is de enige die geel pakte omdat hij ondanks alles inzet had? Juist Kevin. Jullie allen blij natuurlijk, ikke niet. Waarom? Ok, hij heeft nog niet echt gebracht wat we er van verwachten. Maar is de enige die steeds de bal komt opvragen en die een deftige verre pas in de voet heeft. Zijn lange ballen komen bijna allemaal toe. Spijtig vindt hij in de korte combinaties zijn draai niet en haalt hij daar niet het niveau dat hij zou moeten halen. Ik zeg niet dat Franck fantastisch speelt, maar op gebied van goede wil en inzet kan je hem niets verwijten. Om verder te stoken: de hier alom geprezen Lord deelt wel degelijk mee in de malaise. Inderdaad, hij is één van de weinige spelers die nog een goede aktie kan opzetten. Maar als er een verre pas in zijn richting komt en hij ziet dat die niet gaat aankomen, doet hij nooit, maar echt nooit eens de moeite om naar de bal naar toe te gaan. Neen, hij blijft op zijn flank staan om dan nog eens van zijn 'oren' staan te maken omdat de pas niet aan komt. Lord is een goeie speler en heeft een goeie aktie in huis, maar als je bij andere spelers soms heel gemakkelijk de negatieve punten kan aanhalen, dan moet je dat bij iedereen kunnen doen... Sommige opperen om met nieuwjaar de grote kuis te houden. En dan? Met welke spelers? Veel geld zal er wel niet zijn, dus nieuwe spelers moet je niet rekenen. Het is met deze spelers dat we het moeten doen en echt, volgens mij kan dit als de juiste spelers op de juiste plaats staan en met de juiste trainer.... Alba, ik vind de punten die je aanhaalt zeker niet om te stoken en zelfs een goede grond van waarheid hebben... Alleen: als we als Aalst zijnde enkel en alleen gaan kijken naar wie inzet heeft en goede bedoelingen, dan ga je ook niet verder geraken... Dan kan je een Kabongo, een Iakovlevski en een Boussoufa ook niks verwijten... maar je kan er niet naast dat de kwaliteit van het spel al een heel seizoen bedroevend is - net na de aanstelling van Dillen werd er nog veel weggepoetst door de resultaten, maar als ook dat wegvalt, is het een ramp hé... Bij Franck klopt het van die lange ballen, maar hoeveel verstuurt hij er tijdens een match - 2? En ik begrijp Lord hoor - die moet verdorie overal lopen, moet van Dillen ook plots beginnen zweven op het terrein - na een kwartier staat hij op rechts... Ne Filipovic, nen Van der Heyden die hadden ook maar hun linkervoet om te ballen en de rechter om op te staan, maar die werden op hun kwaliteiten uitgespeeld... Lord kan nog iets met rechts, maar als je die naar rechts haalt, heb je niks meer op links... De beste kans is voor Van Damme - als Lord daar staat (waar hij moet staan) hangt die bal... Dat hij mekkert, vind ik ook logisch... Als je nu nog niet weet als medemaats hoe je hem moet aanspelen, zou ik ook ni meer gaan lopen achter elke verloren bal... Kabongo heeft dit gedaan in de matchen waar hij mocht spelen - ging achter elke klotebal aan en we zien hoever je er mee komt... Wat ik wel erg vind voor Franck is doordat de trainer zijn verantwoordelijkheid niet neemt en de knopen niet doorhakt op het middenveld (hoe lang zeg ik dat hier al - vierde match van de voorbereiding??) - hij zijn spelers vogelvrij verklaart... Als je dan zoals Franck blijft proberen en er mislukt meer dan dat er lukt, zijn de fouten veel explicieter en wordt je natuurlijk extra hard aangepakt door de supporters... Een Van Mieghem doet absoluut niks, steekt zich voortdurend weg en krijgt geen fluitconcert omdat hij gewoon nooit in de buurt van de bal is... Ironie is dat die zondag gewoon weer speelt, je Franck de put in duwt (naast de spitsen, het slachtoffer van het systeem) en ook spelers zoals Couly wegjaagt... Wat wel tegen Kevin pleit, is het feit dat hij net iets teveel de keuze van de trainer respecteert ook al loopt hij zelf daardoor meer achter de feiten aan dan wat anders... En uitspraken als we waren dominant, etc. voor een kwartiertje terwijl je de rest van de match geen kans creërt maken je natuurlijk niet populair hé... Al die mannen met naam zullen toch ook wel iets van voetbal kennen, dus waarom overleggen zij eens niet met de trainer over het concept... Ik kan me niet voorstellen dat er 1 iemand is op dat middenveld die zich goedvoelt hoe ze al maanden aan het spelen zijn - zoals al aangegeven - ik zit nog steeds te wachten op een eentijdscombinatie hé (dateerde van de match tegen URS du Centre aub) De tactische onkunde van Dillen blijkt uit zijn gebrek aan variatie - 1 targetman als spits is zijn visie... Je hebt gisteren met Boto een rasechte centrale aanvaller die enkel en alleen gevaarlijk is als hij in de zestien komt (die speelt op de tien gisteren) - Boussoufa zit op de bank en valt weer in...als rechtermiddenvelder... Wat doet hij, hij vervangt zijn targetspits door een andere...wat toevallig wel de sleutel op de deur is uit je verdediging... Dan geeft hij zelf toe dat hij zijn organisatie over boord gooit...van minuut 1 zie je dat niemand meer weet waar nog te lopen. Wat ik zou gedaan hebben is simpel - Van Mieghem en Iakovlevski eruit, Boussoufa en Niels Spotbeen erin. Dan hou je uw startverdediging, speel je op het middenveld met Lord, Franck, Van Damme en Spotbeen (van links naar rechts - puur 4 op lijn) en schuif je Boto door naar de spits met Boussoufa ernaast (twee spitsen naast elkaar). Dan kan je Franck ook gebruiken om ballen naar de flanken te versturen of om twee spitsen in stelling te brengen... Nu was het zoals al heel het seizoen, lange ballen pompen naar een aanvaller die moederziel alleen staat op dertig meter van de goal en de bal naar zichzelf moet doorkoppen... Bovendien had je een centraal middenveld dat ondanks dat ze er met twee centraal staan, altijd uitgespeeld wordt, een rechtermiddenvelder (pure spits) die dikwijls bij De Veirman achter de bal moest komen en vandaar al voor dreiging moest zorgen en dan de wissel Van Damme (de man zelf al wisselen was erg) maar die dan nog vervangen door Couly snapte ik al helemaal niet... Iemand weer enig idee wat die zijn taak was? Diende die de gaten toe te lopen omdat Van Mieghem op die positie alweer niet te zien was??? Ik blijf ervan overtuigd dat je met een ander concept en zelfs met dezelfde spelers vooruitgang kan boeken want face it, je zit opgescheept met een Van Mieghem tot het einde van zijn contract. Doe dan met hem hetzelfde als wat je met Arnold of Kabongo doet, easy... Als je de rest op hun kwaliteiten uitspeelt, moet dat zeker lukken... Van Damme (alle respect) krijgt gisteren de voorkeur op Couly... die op zijn beurt wekelijks gebarreerd wordt door een Van Mieghem... Dat Couly dan er met zijn klak naar slaat, ja wat dacht je... Dat artikel van Boto degradeert Dillen nog een beetje meer - de zoveelste is dat al die afgeschreven wordt, nog voor er iets is gebeurd??? Ik herinner me voor de wedstrijd op Woluwe-Zaventem ook nog Kabongo die toen zei - de trainer heeft nog niet met me gepraat (hij was dan verdorie wel uw enige diepe spits die fit was hé!)... Weet je wat ik denk - Dillen zal geen Frans spreken en iedereen die Frans spreekt, heeft afgedaan - Couly, Arnold, Kabongo, Boto... de volgende zal dan wel Boussoufa zijn zeker?? Ik hoop dat Geert tijdens de winterstop er zijn gedachten wat bijhoudt en niet de verkeerde spelers wegstuurt... maar ja, zal dat zo zijn... |
| 08 Dec 2008, 11:48 |
|
|
forumlegende
Het is alweer een zwarte zondag geworden...de zoveelste dit seizoen. Als je dan spelers als die Kannisjotski bezig ziet...sorry, ik snap echt niet hoe die altijd weer een contract krijgen. Op wat baseren onze (volgens mij onbestaande) 'scouts' zich?
|
| 08 Dec 2008, 12:24 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17 Berichten: 212 Leeftijd: 61 |
Ben tevreden dat we hier toch nog op rustige manier naar elkaars mening kunnen 'luisteren'.
't Feit is dat je inderdaad op vele punten gelijk hebt en kan ik me zeker vinden in jouw denkpistes. Het is inderdaad duidelijk dat Dillen niet weet van welk hout pijlen te maken. Als je bijna wekelijks andere spitsen het veld op stuurt en dan ook nog eens op een andere positie, meestal dan nog hun sterkste positie niet, hoe kan je dan in hemelsnaam automatismen aankweken... Alleen hoop ik, en dit als flamingant, dat je redenering over de frans sprekende spelers niet klopt, maar het zou wel eens kunnen. Dat zou ik persoonlijk zeer laag bij de gronds vinden. Help die mensen dan, er zal wel iemand te vinden zijn die hun een woordje nederlands wil leren. Via vzw De Rand kan je een voetbalwoordenboek voor anderstaligen bestellen. Ploegen zoals Anderlecht en Cercle Brugge maken daar gebruik van. Voetbalwoordenboek voor anderstaligen Een op de vier gesprekken in de sportclubs van de Vlaamse Rand rond Brussel verloopt in een andere taal dan het Nederlands. Dat blijkt uit een onderzoek dat het Leuvense Centrum voor Taal en Onderwijs en het Brusselse Informatie-, Documentatie- en Onderzoekscentrum in 2006 uitvoerden in opdracht van de provincie Vlaams-Brabant en vzw 'de Rand'. De meertaligheid in de Nederlandstalige sportclubs in de Vlaamse Rand is dus een feit. De clubs in de Rand willen echter hun Nederlandstalige karakter en uitstraling bewaren en tegelijkertijd anderstaligen gastvrij ontvangen. Een beleid op het gebied van Nederlandse taalstimulering is dus aan de orde. Toen we bij vzw 'de Rand' over de plannen van FC Asse z 2002 om een ‘voetbalwoordenboekje’ te maken hoorden, vonden we dat een voldoende interessant project om financieel te ondersteunen, zodat het in de hele Vlaamse Rand gebruikt zou kunnen worden. Omdat uit het onderzoek bleek dat vooral in voetbalclubs in de Rand veel anderstaligen speelgenot vinden, willen we langs deze weg de clubbesturen, trainers, spelers en ouders een hulpmiddel bieden om alles nog vlotter te laten verlopen. Wil je de anderstalige spelers in jouw club helpen om zich beter te kunnen uitdrukken in het Nederlands? Bestel dan snel dit woordenboekje! Voor clubs uit Vlaams-Brabant zijn de boekjes gratis en aan de andere clubs vragen we 0,50 euro per boekje. Meer info en bestellingen Bert Menten Stafmedewerker jeugd en sport 02 568 01 78 [email protected] _________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 08 Dec 2008, 12:25 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
suppo schreef: Ik hoop dat ze hun lesje geleerd hebben en niet meer in eerste en tweede gaan zoeken, of het moeten sterkhouders zijn bij hun respectievelijke ploegen.(maar die kunnen ze wss niet betalen) Anders gewoon de de betere spelers in derde of vierde gaan halen. En verder spelen met deze kern, dan zal er toch iets aan de mentaliteit moeten gebeuren. In de winterstop gaan we wel de betere uit derde en vierde niet kunnen halen. Als we iets willen bijhalen, mogen we volgens het reglement enkel spelers uit eerste, tweede of het buitenland halen. |
| 08 Dec 2008, 12:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Gijzegem Vaneigest schreef: Vandaag in HLN: Dirk Geeraerd gelinkt aan Bergen, Hamme en Eendracht Aalst ![]() Die mag van mij wel komen. Heeft met Denderhoutem en Waasland al successen behaald in de lagere reeksen. De laatste jaren wel een verdedigende trainer geworden, maar met het spelersmateriaal bij Roeselare heb je niet veel andere keuze. Ondanks een bescheiden groep, haalde hij de voorbije jaren toch ook goeie resultaten met Roeselare. Maar k vrees dat hij ondertussen een beetje te duur zal zijn voor ons. |
| 08 Dec 2008, 12:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
verslag op de site van wielsbeke
Olé, Olé, Olé, Olééééé ..... Met meer dan 2.000 toeschouwers waren ze er, de schitterende supporters van eendracht Aalst voor de match Aalst-SCW. Zarti diende gekwetst af te haken (net als Xaf Deschepper en de nog revaliderende Thierry Eeckman) en de geschorste Bastiaan Gheysen. Mathieu Tubaert kwam hierdoor voor het eerst aan de aftrap in het lopende seizoen. SCW starttte opnieuw goed aan de match en gaf heel wat druk voorwaarts, maar het was opletten geblazen met de supersnelle Lord op de linkerflank. De eerste en beste kans was voor de geelwitten na een vlotte combinatie op rechts en Steven Wostyn die net geen aanspeelpunt vindt, wanneer hij reeds doorgedrongen was tot de kleine backarea. Even later een tweede kans voor Olli Vanwynsberghe, maar een verdediger weert nog net af in hoekschop. Aalst reageerde met een dot van een kans voor Vandamme, maar Tielens is dus nog altijd niet makkelijk te passeren in een man-to-man. De match ging nu op en af en was zeer aangenaam om volgen met opnieuw kansjes voor Rosseel en Dessaer (24'). SCW leek toen al iets beter, maar toch was Lord serieus gevaarlijk en Vinnie Windels had regelmatig een bijspringende Frutos nodig om het ajuinen-spurtkanon bij te houden. Op de 40' moet SCW in feite scoren maar de voorzet van Steven Wostyn wordt door Rosseel gemist. Wij waren nog aan het vloeken over de gemiste kans of Seys recupereerde de bal (41') en Nicolas bereikte Dominik Rosseel, die draaide, keek en trapte van op zo'n 30 meter : een raket boven dubbele meter en thuiskeeper De Veirman en 0-1. Een ontlading bij SCW maar wel een verdiende voorsprong. Maar wat had je gedacht ? Net daarop dwingt SCW een corner af : Dietje Goeminne achter de bal en wie duikt er op, net voor de neus van keeper De Veirman ... onze sportman van 't jaar in Wielsbeke : Dieter "Frutos" Verbrugghe kopt op Eendracht Aalst den SCW op 0-2. Tijd om te rusten (en te genieten). SCW stuwde vanaf de start van de tweede helft opnieuw voorwaarts en meesterorganisator Vincent Bostoen knalde (49') op doel maar zijn voorlangs passerend shot kon net niet worden binnengegleden door Olli. SCW domineerde dermate dat onze spelers de Aalsterse aanhang achter zich kregen. Wat onze geelwitten lieten zien, was dan ook voetbal waar iedere trainer van droomt. In de 58' werd dat nog eens gedemonstreerd door SCW met uitverdedigen via ééntijdsvoetbal, een cross van 40m (Dieter Goeminne), een perfecte center (Steven Wostyn) en tor-instinct (Dominik Rosseel): 0-3 of het exponent van een overheerlijke voetbalnamiddag. En zondag ... kijken wij uit naar de komst van "de Rassing" ! _________________ www.spionkoplede.com |
| 08 Dec 2008, 12:56 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
belgianiron schreef: Jan schreef: Voor mij hebben volgende spelers al een goe seizoen gespeeld: De Schutter Lord Seminck Dessaer De rest is gewoon te plat en kan het gewoon niet! en het zijn net die spelers da ge moeilijk zult kunnen houden.... ![]() Blijkbaar zoekt dender centraal achterin versterking en ook offensief .Ik hoop dat dessaer en seminck het nog zien zitten bij aalst.In seminck zijn geval twijfel ik daar wel niet aan ,anders was die al lang weggeweest en dessaer ook niet maar toch en Lord die zou hier niet rap genoeg kunnen vertrekken (hij heeft gelijk ,tisda nu niet). |
| 08 Dec 2008, 13:12 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
offensief ook? wij hebben een aantal topspitsen op overschot. Ze mogen Kabongo, Wouter, Iakovlevski zeker, .. hebben voor de ronde prijs van 0,0 €.
Gisteren ook nog nagedacht over wie Franck zou vervangen volgende week. Ik gok op Wouter, om het systeem niet te veel te moeten veranderen Al gaan we moeilijk van een verzwakking kunnen spreken ..._________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 08 Dec 2008, 13:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Alba schreef: Ben tevreden dat we hier toch nog op rustige manier naar elkaars mening kunnen 'luisteren'. 't Feit is dat je inderdaad op vele punten gelijk hebt en kan ik me zeker vinden in jouw denkpistes. Het is inderdaad duidelijk dat Dillen niet weet van welk hout pijlen te maken. Als je bijna wekelijks andere spitsen het veld op stuurt en dan ook nog eens op een andere positie, meestal dan nog hun sterkste positie niet, hoe kan je dan in hemelsnaam automatismen aankweken... Dat van da Frans was meer een sarcastische noot zenne, mocht dat effectief waar zijn, zou het zelfs nog een pak erger zijn. Vind het alleen raar dat je van al die spelers hoort of leest dat er nog niet met hen werd gepraat en dat ze zelfs niet weten wat er van hen wordt verwacht... Als je nieuw toekomt bij een club en je kent de spelers niet, mag je toch verwachten dat je elke speler even apart neemt of ben ik daar mis in? Als een Kabongo nieuw bij de club is, op dat moment uw enige beschikbare spits en uw trainer een week later binnenkomt en met u als spits speelt, mag je toch verwachten dat die ook zijn instructies krijgt?? Ik heb geeneens een probleem dat hij ze probeert op een andere plaats te zetten, maar dat ze na anderhalve wedstrijd meteen worden afgeschreven en hij in de pers al gaat schreeuwen om nieuwe spelers terwijl er net een aantal werden bijgekocht, dan vind ik dat erover... Wat denkt die, dat we op een oliebron zitten in Aalst? Hij verzwakt zijn ploeg dikwijls door ze in een match voortdurend van plaats te verwisselen... Dat de spelers hun trainer dan ook nog steunen, gaat er bij mij totaal niet in... Terwijl je misschien beter eens de spitsen op hun kwaliteiten zou uitspelen? Boto, Boussoufa en Kabongo zijn spitsen met specifieke kwaliteiten (ja ook Kabongo), die van Iakovlevski ben ik nog aan het zoeken - maar dat de spits (hij speelt er maar met enen dus ja) telkens de boter heeft gefret, vind ik erg... En dat naast Franck, Dillen, Van Mieghem, nu ook De Schutter dat in zijn reactie laat optekenen, dan vind ik dat niet kunnen... Je zou gewoon eens een DVD van eender welke match moeten opvragen en gewoon naar het middenveld zitten kijken, je wordt er mottig van. De goedkoopste oplossing zal zijn om nu stilletjes achter de schermen op zoek te gaan naar een geschikte trainer (niet over een nacht ijs gaan), die de ploeg volgt en doorlicht, de kern kan evalueren, met het bestuur kan overleggen etc. en wanneer alles is uitgeklaard en geregeld is (inzake concept, vertrekkers en blijvers, etc.) de huidige "trainer" kan vervangen... Van mij moeten er geen nieuwe spelers bijkomen want die worden verbrand hoor - als je nu weer nieuwe gaat halen en het loopt na nieuwjaar nog niet, dan is het pas helemaal over... Zaak is om eerst de overtollige elementen weg te werken - mensen die naar mijn mening nooit een contract hadden mogen krijgen en degenen met wie je in de toekomst (niet alleen de terugronde maar ook daarna) niet meer verder wil / kan... Dat wil zeggen dat je inzake Franck / Van Mieghem / Couly / Aelbrecht al keuzes zal moeten maken, zeker omdat je als pure breker De Schutter en Van Damme al hebt en met Grysolle ook daar weg kan (zelfs Thomas Spotbeen misschien)... Ook zit je met een boel spitsen die je niet had moeten kopen als je absoluut wil doorgaan met het systeem van nu -> Wouter, Boussoufa, Kabongo. Nogmaals, ik zeg niet dat je die niet kunt gebruiken hé maar in het systeem dat blijkbaar heilig is voor welke bizarre reden dan ook, zit je er mee... Als ik zou mogen kiezen bleven Boussoufa, Arnold, Kabongo en Boto. De andere twee (Wouter en Iako) mag je buitenkuisen. Kabongo heb je nooit op zijn kwaliteiten uitgespeeld (de reserves deden er amper 10 minuten over om in te zien hoe je hem het best in stelling zou brengen - resultaat 3 potten in 35 minuten - ja de reserves ja, identiek dezelfde soort matchen waar Iako en Wouter geen niveau halen) - de grote jongens slagen er nog niet in zichzelf in stelling te brengen... Daarnaast zijn dat mannen die jonger zijn dan 22 en die wel iets met een bal kunnen... Wouter en Iako worstelen daar zelfs al mee... Verdediging is links nu een probleem - Van Dender is de beste, maar gaat die nog spelen (was ziek twee weken geleden - was zogezegd blessurevrij maar dan moet het toch een serieus griepken geweest zijn als je opnieuw niet fit was) en Steurs, al zijn vechtlust ten spijt, daarmee ga je er ook niet komen hoor. Hij moet het al enkel van het verdedigende hebben, maar heb je hem tegen FCN en gisteren beziggezien (voor de 0-1 mag zijn man driemaal in de kleine back opduiken, zonder dat Steurs in de buurt is). Begaat positioneel even grote flaters als Shabi hoor - in de opbouw gaat hij soms wel eens over Lord, maar veelal staat hij ook naar binnen (houdt nooit het veld breed tegen de zijlijn) waardoor bij balverlies van Lord, de hele flank openligt - dan gaat hij wel in duel en is hij redelijk man tegen man, maar dan nog, de helft van die balverliezen zijn niet nodig als je eerst al eens goed zou staan... En daarvoor ben je trainer toch, om de juiste pionnen op de juiste plaats te zetten hé... Iemand een blocnote meegenomen de afgelopen matchen en de veldbezetting eens neergepend?? Het waren nochtans weer schone Picasso's zenne... Kan Bart De Nul niet wat tegengas geven naar Dillen toe? Die heeft onder De Wilde toch onder een echte trainer gewerkt en deed met de reserven toch ook altijd mooie dingen? Vind dat echt raar allemaal... |
| 08 Dec 2008, 13:34 |
|
|
Junior Lid geworden op: 21 Okt 2008, 15:17 Berichten: 212 Leeftijd: 61 |
Inderdaad, communicatie op en naast het veld is heel belangrijk.
Maar dat is blijkbaar ook niet één van zijn kwaliteiten. Je vraagt je af hoe die man in godsnaam bij zijn vorige ploegen als trainer aan goede resultaten geraakte. Overhaast mag men niet te werk gaan en dat is hetgene dat ze net wel gedaan hebben bij de keuze van een nieuwe trainer na het vertrek van Limpens. Het spijtige is dat we nu al bijna een half seizoen verloren hebben, gelukkig hebben we toch een zeker aantal punten kunnen sprokkelen want met dit spelpijl en niveau konden we voor t zelfde geld naast Gent Zeehaven staan in de rangschikking... Hopelijk zijn er een aantal mensen in het bestuur die in deze aanloop naar Kerstmis ook het licht zien schijnen en de gepaste maatregelingen nemen. _________________ Spijts lafheid en leugen en haat, staan wij voor ons Vlaanderen paraat Als Tijl met een lach met geduld en met spot, begraven we belgie zo helpe ons God. |
| 08 Dec 2008, 14:00 |
|
| Pagina 17 van 28 |
[ 410 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 28 Volgende |