SV Sottegem - Eendracht Aalst - Pagina 17 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 336 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 23
 SV Sottegem - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Knaap

Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
Bomber schreef:
Stevain schreef:
Btw, hoe was de ontvangst voor de eendrachtsupps, was er nu voldoende bier voorzien?

' :worship: :worship: :worship: Dik in orde man :worship: :worship: :worship:

Merci Bomber, toch iemand die het apprecieert dat we ons beste beentje voorzetten, we zijn "maar" Sottegem hé... Btw. die 1,60 euro per consumatie, die moeten wij altijd betalen...
Bedankt ook om met zoveel aanwezig te zijn maar de vooropgestelde 1500, die ik hier en daar in de wandelgangen hoorde, waren er toch niet hoor.

20 Aug 2009, 10:46
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
Stevain schreef:
Merci Bomber, toch iemand die het apprecieert dat we ons beste beentje voorzetten, we zijn "maar" Sottegem hé... Btw. die 1,60 euro per consumatie, die moeten wij altijd betalen...
Bedankt ook om met zoveel aanwezig te zijn maar de vooropgestelde 1500, die ik hier en daar in de wandelgangen hoorde, waren er toch niet hoor.

1,60 euro is een normale prijs.

20 Aug 2009, 10:47
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
marc2 schreef:
Deels akkoord, ik vond lord wel knap spelen, heeft veel gewerkt ook maar kopkracht heb je niet vooraan, enkel met hoekschoppen als moreels en de schutter meekomt.
Waarom coppens ingebracht wordt ipv ahmed is een compleet raadsel !!!En waarom galluci er dan afgehaald wordt des te meer !!
Ik weet dat er inderdaad veel pleiten voor een systeem zonder verheyden en met troch en twee mids in vorm van de schutter , kestens of vandamme. Dan boet je natuurlijk aan creativiteit in met enkel troch en twee verdedigende mids.....
Maar van pure ontgoocheling zou ik door duur ook nog opteren voor gewoonweg twee lopers op dat midden( in vorm dus van kestens, vandamme of de schutter.....) en troch als creatieve middenvelder. Gevolg zou zijn dat creativiteit een heel stuk naar beneden gaat maar dat der strijdkracht komt op dat midden.
Want verheyden die de nodige steun moet geven aan troch en de aanvallende impulsen moet verzorgen is gewoonweg nog te minimaal ....aanwezig.... het was me ook een raadsel waarom hij zo diep ging ballen ophalen in de verdediging.....
Nogmaals, het kan contradictorisch klinken maar een mens krijgt echt zijn buik vol van al dat technische goeie voetbal, die dominantie elke keer die altijd niks van resultaat oplevert...... En nogmaals, voor mij mogen ze leekens voetbal beginnen spelen MET RESULTAAT EN DE DRIE PUNTEN !!!

Wat ne zever jonges. Probeer eerst is deftige zinnen en alinea's te vormen. Dan zijn we al ne stap verder :hmm:

20 Aug 2009, 10:49
Reserve

Leeftijd: 53
Dries schreef:
eendrachter'80 schreef:
in sottegem was er veel plezier zelfs mevr. De voorzitter had een mopje in petto het verschil tussen VDH en een Kalkoen, ze halen alle twee kerstmis niet....

kdenk eerder da het een gelijkenis is dan, maar soit VDH zal hopelijk voor iedereen de ploeg volledig op de rails krijgen weer

Onze voorzitter verplicht onze trainer dan ook niet een speler in de kern op te nemen omdat hij in bed goed gepresteerd heeft... Nog een sjans :D

20 Aug 2009, 10:49
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 43
Stevain schreef:
Bomber schreef:
Stevain schreef:
Btw, hoe was de ontvangst voor de eendrachtsupps, was er nu voldoende bier voorzien?

Als er overal zo'n eet-en drankgelegenheden voorzien zijn, ist dik in orde!

20 Aug 2009, 10:52
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Stevain schreef:
Bomber schreef:
Stevain schreef:

In welke wandelgang hebt ge dat dan gehoord ?

Ik denk dat er toch een goeie 1.000 man was, triestig ook om te zien als je gans die parking vol ziet staan om dan weer met een verlies naar huis te keren.

Ik blijf erbij dat we het puur aan onszelf te danken dat we verliezen gisteren, en niet door de sterkte van Sottegem want ik vond ze allesbehalve indrukwekkend... Maxime Seminck was wel heel goed, maar we maakten het hun ook niet moeilijk he. Hoeveel hoge ballen ze naar lord hebben gegooid, keer op keer zat Maxime ertussen maar iedereen weet toch dat je zo geen kansen gaat creeeren.

20 Aug 2009, 10:53
forumlegende

Leeftijd: 69
DeLongway schreef:
Dries schreef:
eendrachter'80 schreef:
in sottegem was er veel plezier zelfs mevr. De voorzitter had een mopje in petto het verschil tussen VDH en een Kalkoen, ze halen alle twee kerstmis niet....

kdenk eerder da het een gelijkenis is dan, maar soit VDH zal hopelijk voor iedereen de ploeg volledig op de rails krijgen weer

Onze voorzitter verplicht onze trainer dan ook niet een speler in de kern op te nemen omdat hij in bed goed gepresteerd heeft... Nog een sjans :D

Ik denk dat de voorzitster ne serieuse kalkoen heeft :kiss:

20 Aug 2009, 10:57
Freak

Leeftijd: 45
de gelijkenis tussen de voorzitster van sottegem en den Titanic, niemand weet hoeveel er al opgezeten hebben...

20 Aug 2009, 11:00
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Deef schreef:
69 schreef:
Deef schreef:
Waarschijnlijk enorm veel over. Romy Pils jongens... :kots:

over de kwaliteit van het bier kan gediscussierd worden, maar we hadden daar niets tekort. enig minpuntje: bonnekes moeten kopen

en 1,60 € :-)
Ben gene gierigaard, maar het was duidelijk dat ze er nekeer rap gingen van profiteren dat er veel volk ging zijn. En dan hadden die kastaars nog chance dat het kweenie hoe warm was :-)
En hoeveel kost een pint bij ons misschien :hmm:

20 Aug 2009, 11:31
nieuw in de eerste ploeg

chunga schreef:
Deef schreef:
69 schreef:

over de kwaliteit van het bier kan gediscussierd worden, maar we hadden daar niets tekort. enig minpuntje: bonnekes moeten kopen

Ben gene gierigaard, maar het was duidelijk dat ze er nekeer rap gingen van profiteren dat er veel volk ging zijn. En dan hadden die kastaars nog chance dat het kweenie hoe warm was :-)

Gij kunt het mij zeggen ?

20 Aug 2009, 11:33
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Beste vriendjes,

Ik was gisteren te gast op een armtierig plein, waar de plaatselijke, artificiële groepering poogde te voetballen tegen de gedoodverfde titelfavoriet, annex ploeg van een goede kennis/vriend. Ik zag daar buiten het gebruikelijke volk van bedenkelijk sociaal allooi een match waar langs beide zijden, und insgesamt, geen drie goeie aanvallen werden opgezet op 90 minuten tijd. Passen die niet aankwamen, achterspelers die er niet in slagen degelijk uit te voetballen. Bref, armtierig. Ik kan mij moeilijk voorstellen dat het in Zottegem erger is geweest.

Het meest opvallende is dat de mannen uit Lier amper (en ik ben ruim in mijn schatting) 800 man mee hadden op verplaatsing, we hebben het dan over een zeer ambitieuze tweedeklasser.

Conclusie: dat onze supps zeker thuishoren in het ligavoetbal is een vaststaand feit, daarvan heb ik gisteren nogmaals de bevestiging gekregen, of wij daar het spelersmateriaal voor hebben, daar twijfel ik aan, ook al lijkt het niveau in de Exqi-league absoluut nergens naar (afgaande op deze partij dan toch, voor zover dat een waardemeter is).

Graag tot zondag bestekes,

Ikke

20 Aug 2009, 11:37
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Dikke post !!! (y)

Er zitten heel veel realistische dingen in !!! Ik breek mijn ploeg ni graag af, ma als het ni goe is, is het ni goe è !!! De kopkes gaan bij onze spelers altijd hangen als het ni draait zoals het moet, dat is al jaren zo en dat is wel ZEER spijtig en weinig respectvol naar de supps toe, want die lieten de kopkes ni hangen en stonden als 1 blok 90 min. achter hun ploeg !!! PROFICIAT !!!
T'is dan ook weer spijtig om te zien als je een paar mannen mankeert, dammen der geen kl...n meer van bakken !!! :x Als je dat op voorhand weet, maak je daar toch je bed voor op zeker ?! Ok, ge weet nooit op voorhand wie er gaat uitvallen en wanneer, maat toch ... :wadde:
Beker laten vallen allesinds om nog meer blessures te vermijden vind ik en volgende week woensdag weer als 1 blok achter de ploeg staan en hopen dat ze winnen ! (hopelijk recupereren we depoitre, t'zal nodig zijn vrees ik !!!) :EA: :EA: :EA:
Sorry iendracht maar dit moet beter, :boks: want hier zit geen SWUNG in !!! :wadde:
DeLongway schreef:
Net terug... en zwaar teleurgesteld.

Zottegem, een ploeg waar wij normaal nooit van kunnen verliezen, was veel gretiger, met veel meer motivatie.
Nochtans beginnen we niet slecht, we hebben duidelijk veldoverwicht, maar als we na een half uur (en minstens 4 grote kansen) nog niet gescoord hebben, beginnen sommige kopjes al serieus door te hangen. Troch (behalve de mooie goal niet goed: veel balverlies, geen inzet, geen conditie?), Verheyden (trekt de lijn door van de laatste matchen: wat scheelt er?), Podevijn, ... niet goed bezig. Na de tegengoal is het duidelijk: enkel met wilskracht en inzet kunnen we hier nog winnen. OK, we mankeren enkele belangrijke spelers waardoor vooral ons middenveld en het scorend vermogen (Kestens en Depoitre) het zeer moeilijk krijgen, maar als je de gemiddelde kwaliteiten van EA met Sottegem vergelijkt, zou dit geen probleem mogen zijn. Niettemin, de tweede helft was een maat voor niets: zowel Sottegem als wij scoren, maar de drie punten zijn bye-bye. Dat we zondag een zeer zware match gespeeld hebben die bij sommigen nog in de benen hing, kan ik niet als een excuus aanvaarden. Het was duidelijk dat diegenen met een goede fysiek hier geen last meer van hadden.

Enige lichtpunten: Flippo, De Schutter en Galucci waren goed en de enige die met inzet kwalitatief goed bleven spelen. Waarom Galucci, volgens mij op dat moment de beste EA speler, vervangen werd, is mij dan ook een raadsel. Hij was zeker nog niet op het einde van zijn krachten op dat moment.

Soit, ik hoop dat VDH een donderpreek klaar heeft zodat enkele spelers hun kar gaan draaien. Ik geloof er nog altijd sterk in dat we een zeer goede en evenwichtige ploeg hebben, maar enkel als iedereen er een volle 100 % voor gaat. Als supporter moeten we uiteraard ook alles blijven geven. 't Is uiteraard nog maar de eerste match, ik blijf hoopvol voor de rest van het seizoen.

Go iendracht! Back to glory!

20 Aug 2009, 11:47
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Deef schreef:
chunga schreef:
Deef schreef:

Na zeje der toch mee ont lachen

20 Aug 2009, 11:52
nieuw in de eerste ploeg

chunga schreef:
Deef schreef:
chunga schreef:

Eigenlijk niet. Heb niet de gewoonte om in het stadion te drinken, aangezien de Luc van den Dug Out ne crème van ne cafébaas is en ons elke week met ons voetbalploegsken in den MTSA goed soigneert. Daarom zit ik daar voor en na de match, alsook met de rust.
Dus vergeef mij mijn onwetendheid.
Sorry als ik u kwets met mijn post, maar ik drink nu eenmaal nie graag Romy ;-)

20 Aug 2009, 12:00
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Deef schreef:
chunga schreef:
Deef schreef:

Eigenlijk niet. Heb niet de gewoonte om in het stadion te drinken, aangezien de Luc van den Dug Out ne crème van ne cafébaas is en ons elke week met ons voetbalploegsken in den MTSA goed soigneert. Daarom zit ik daar voor en na de match, alsook met de rust.
Dus vergeef mij mijn onwetendheid.
Sorry als ik u kwets met mijn post, maar ik drink nu eenmaal nie graag Romy ;-)

Dienen Coca trok ook op niks, ik was content dat ik nie meer drankbonnetjes gekocht heb . :kots:

20 Aug 2009, 12:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 336 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 23