|
|
| Pagina 17 van 23 |
[ 337 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 23 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Heist - Eendracht Aalst
de arbitter was ook van heist zeker?
|
| 24 Jan 2010, 20:39 |
|
|
forumlegende
De kans van Lord op de keeper in de tweede helft vergeten ?
En al die hoekschoppen en scrimages voor doel? Zou me verbazen dat Moreels buitenspel stond bij het doelpunt, Troch zelf stond al in de kleine backlijn toen hij als een miniem naar doel kopte ... het zou me verbazen dat Moreels nog dieper dan Troch stond.. |
| 24 Jan 2010, 20:42 |
|
|
Freak
waly 2 schreef: de arbitter was ook van heist zeker? de ref blies in mijn ogen een goede match... gele kaarten voor podevijn en moreels waren terecht, waar brecht zelfs blij mocht zijn met slechts geel. |
| 24 Jan 2010, 20:44 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 01 Sep 2009, 17:57 Berichten: 34 |
kijk maar naar de wedstrijdbeelden op ons forum morgen. je zal wel zien
maarja speelt gene rol... zoals ik al zei, jullie hebbe en zeer goede voetballende ploeg! maar wij zonder webers...het scheelt hoor |
| 24 Jan 2010, 20:45 |
|
|
Man man man zonder webers?
Wij komen zonder 3 van onze sterkste spelers...(geblesseerd) |
| 24 Jan 2010, 20:57 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Heist wint vandaag op een diefje. Een 0-0 of 1-1 gelijkspel had billijker geweest. Op punten zouden we gewonnen hebben.
Heist speelt inderdaad zeer uitgekookt. Blijkbaar is dit hun spel van alle weken, maar of dat aantrekkelijk is om elke week naar te kijken daar heb ik m'n twijfels over. En ook al is het bij iedereen gekend dat dit hun spelwijze is, toch slagen ze er week na week in het laken naar zich toe te trekken. Dat zullen we dan ook een kwaliteit noemen zeker? Van Damme speelde een dijk van een wedstrijd. Troch niet tot nauwelijks gezien, dat was zelfs een neutrale toeschouwer naast me opgevallen (dixit: 'dat is precies technisch de minst goeie?'). Maar soit, op de veldbezetting kon weinig worden opgemerkt. Het was vandaag roeien met de riemen die voorhanden zijn. |
| 24 Jan 2010, 21:07 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53 Berichten: 1157 |
Geen ramp......... Boom is dit jaar toch niet te pakken vrees ik. Gun het hen ook van harte.
Alles op de eindronde, na onze prachtreeks mogen we daar toch op hopen zeker!? |
| 24 Jan 2010, 21:08 |
|
|
Vaste Waarde
elfahem schreef: Heist wint vandaag op een diefje. Een 0-0 of 1-1 gelijkspel had billijker geweest. Op punten zouden we gewonnen hebben. Heist speelt inderdaad zeer uitgekookt. Blijkbaar is dit hun spel van alle weken, maar of dat aantrekkelijk is om elke week naar te kijken daar heb ik m'n twijfels over. En ook al is het bij iedereen gekend dat dit hun spelwijze is, toch slagen ze er week na week in het laken naar zich toe te trekken. Dat zullen we dan ook een kwaliteit noemen zeker? Van Damme speelde een dijk van een wedstrijd. Troch niet tot nauwelijks gezien, dat was zelfs een neutrale toeschouwer naast me opgevallen (dixit: 'dat is precies technisch de minst goeie?'). Maar soit, op de veldbezetting kon weinig worden opgemerkt. Het was vandaag roeien met de riemen die voorhanden zijn. het wordt tijd dat wij ook eens uitgekookt gaan spelen op verplaatsing, want anders gaan we de eindronde niet afdwingen ze. _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 24 Jan 2010, 21:09 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Troch, tja, dat weet je hé, veel te traag en duels aangaan.... precies ne miniem hé.
Maar we hadden vandaag nu eenmaal geen alternatieven. Ik zou wel met Moreels in de spits hebben gespeeld en Lord op de linkerflank. Geef die twee kansen van Lord aan Wouter Moreels en we winnen vandaag. Heist is inderdaad een matige ploeg maar puurt uit hun enige kans die naam waardig wel een doelpunt. Ik vond vandaag Kestens, Flippo en Van Damme zeer goed spelen. Vanaf nu dus alles op de eindronde zeker.. _________________
|
| 24 Jan 2010, 21:13 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Heist was vandaag gewoon een blok. En een kans en een keer raak. Triestig veld, hoe ge het draait of keert. Triestige supporters. Een ganse match, muisstil en dan gaan zingen 'in derde ist ook plezant'. Ik gun het Rupel Boom veel meer. Goed en mooi voetbal en kunnen scoren. Heist
![]() _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 24 Jan 2010, 21:13 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
tja,vandaag ontgoocheld dat jullie geen puntje konden meenemen.Als titelkandidaat zal het voor jullie nu wel voorbij zijn maar we geraken maar niet van dat heist af he godverdomme.en temse ook nie eigenlijk(volgende week naar ginder)
|
| 24 Jan 2010, 21:19 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
de enige ploeg die na vandaag Boom nog van de titel kan houden is Heist
maar ik hoop uit de grond van mijn hart dat dit niet lukt 10 x liever dat Boom kampioen speelt heb bij Heist zo een Wetteren gevoel,alhoewel ik die dan nog beter vond spelen ![]() _________________ www.be-cycle.com |
| 24 Jan 2010, 21:22 |
|
|
Junior
Dat we gene back-up hebben voor Depoitre is vandaag wel duidelijk gebleken.
Nochthans 75 min de best combinerende ploeg, en dan het deksel op de neus. |
| 24 Jan 2010, 21:22 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 01 Sep 2009, 17:57 Berichten: 34 |
jullie commentaren...het interesseert ons echt geen bal hoor.allemaal supporteren voor boom jongens!!! mss toch 1 ploeg die tegen ons kan winnen ... ook al zijn zij 2-2 gespeeld bij ons, en ja, zij waren wel gevaarlijk. komaan boomkes! |
| 24 Jan 2010, 21:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Onverdiende nederlaag. Heist krijgt eigenlijk geen kans, maar scoort wel op corner. Wij krijgen ook geen massa kansen, maar dreigen toch veel meer dan hen. Lord had die open kans na een kwartier nooit mogen missen. Scoort hij daar, doen we ze nadien op de counter helemaal dood. Ik vond Troch helemaal niet slecht, ik vond Lord vandaag niet goed.
Heist heeft, net als hier in Aalst, in elk geval geen indruk gemaakt op mij. Ik hoop dat Boom de titel pakt, want als een ploeg als Heist kampioen speelt, is het maar triestig. |
| 24 Jan 2010, 21:44 |
|
| Pagina 17 van 23 |
[ 337 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 23 Volgende |