Eendracht Aalst - Hoogstraten VV - Pagina 17 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 392 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 27
 Eendracht Aalst - Hoogstraten VV 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 65
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten VV
Een moeilijke match gewonnen en een gouden zaak gedaan. Dat is het belangrijkste.
Vrij evenwichtige match.
Hoogstraten een ploeg die fel opzit en veel duels wint. Veel schoten uit de tweede lijn en Kevin haalt er in de eerste helft schitterend één van onder de lat.
Tweede helft met powerplay dan toch er stilaan overgegaan en eens moest die penalty vallen want die gasten gingen telkens met al hun lichaamsdelen voor ballen en spelers liggen.
Erna toch wel Hoogstraten nog dicht gekomen bij gelijkmaker, en een goed ingevallen Sammy maakt het op een counter slim af...
Knap werk van de supporters ook, al vind ik dat "EA Armee" soms wat lang duren, maar ja, ik heb dan ook een ongedurige geest en ik zing liever... Maar voor de rest (y)

21 Nov 2010, 19:05
Ancien

Jeroen schreef:
boer touch schreef:
super sfeer, terecht 3 punten geen makkelijke wedstrijd!
enkel yombo viel me wat tegen weinig duelkracht en loop vermogen ( typisch ver ne zwette zeker?) :kiss:
crispijn won direct wel de duels en liep bij zijn eerste kans zien waarom hij hiernaartoe is gehaald!

proficiat aan de ploeg en aan de spionkop! :worship:

Yombo speelde wel op een positie die voor hem ongewoon was, en bovendien is de penalty zijn verdienste want zonder die actie van Yombo komt die er niet. Deed twee keer naar doel vanuit een scherpe hoek en het was bijna twee keer raak.

Voor de rest waren Wouter Moreels en Glenn Coppens de uitblinkers. Coppens moest al véél langer zijn kans gekregen hebben, onbegrijpelijk hoelang we met Delclef staan sukkelen hebben als je met Coppens iemand in huis hebt die zowel de linksback als linksmidden positie veel beter kan bezetten. Coppens is geen wereldspeler maar kent exact zijn kwaliteiten en loopt enorm veel af (y)

Uitblinker in de negatieve zin was Denys, die heeft werkelijk geen bal goed geraakt. Mag zich dringend gaan herpakken, indien iedereen fit is zou die bij mij zelfs niet in de selectie zitten.

Dat Yombo niet op zijn positie speelde kan ik inkomen maar dat je na amper 35 minuten al met je handen in je zij aan het lopen bent omdat je er dan al doorzit kan ik dan weer niet begrijpen.
Hij heeft zeker zijn verdiensten maar vandaag was hij toch één van de minderen.

21 Nov 2010, 19:08
Freak

Leeftijd: 35
jammen schreef:
Jeroen schreef:
boer touch schreef:
super sfeer, terecht 3 punten geen makkelijke wedstrijd!
enkel yombo viel me wat tegen weinig duelkracht en loop vermogen ( typisch ver ne zwette zeker?) :kiss:
crispijn won direct wel de duels en liep bij zijn eerste kans zien waarom hij hiernaartoe is gehaald!

proficiat aan de ploeg en aan de spionkop! :worship:

Yombo speelde wel op een positie die voor hem ongewoon was, en bovendien is de penalty zijn verdienste want zonder die actie van Yombo komt die er niet. Deed twee keer naar doel vanuit een scherpe hoek en het was bijna twee keer raak.

Voor de rest waren Wouter Moreels en Glenn Coppens de uitblinkers. Coppens moest al véél langer zijn kans gekregen hebben, onbegrijpelijk hoelang we met Delclef staan sukkelen hebben als je met Coppens iemand in huis hebt die zowel de linksback als linksmidden positie veel beter kan bezetten. Coppens is geen wereldspeler maar kent exact zijn kwaliteiten en loopt enorm veel af (y)

Uitblinker in de negatieve zin was Denys, die heeft werkelijk geen bal goed geraakt. Mag zich dringend gaan herpakken, indien iedereen fit is zou die bij mij zelfs niet in de selectie zitten.

Dat Yombo niet op zijn positie speelde kan ik inkomen maar dat je na amper 35 minuten al met je handen in je zij aan het lopen bent omdat je er dan al doorzit kan ik dan weer niet begrijpen.
Hij heeft zeker zijn verdiensten maar vandaag was hij toch één van de minderen.

Voor mij speelde iedereen een goede match bij aalst,er waren uitblinkers en spelers die op niveau speelden.

Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 21 Nov 2010, 19:26, 2 keer totaal gewijzigd.

21 Nov 2010, 19:12
Scholier

Leeftijd: 40
Voor mij wordt nog iemand vergeten als uitblinker. Ik zag een fantastische Van Damme als balrecuperator en zag weinig slechte passen. Voor mij de uitblinker met Wouter Moreels

21 Nov 2010, 19:21
Freak

allé,waarom denijs nu weer afbreken. :wadde:

21 Nov 2010, 19:22
Ancien

Leeftijd: 65
waly 2 schreef:

Ge hebt in 't leven bouwvakkers, maar ge hebt ook afbrekers...
Ik vrees dat we ons daarbij moeten neerleggen...

21 Nov 2010, 19:24
Reserve

Vorige week De Schutter, vandaag Crispijn, ik begrijp het niet altijd. Ge zit met ne spits op uw bank en ge schuift ne middenvelder naar voor, heel logisch. :wadde:

21 Nov 2010, 19:25
Ancien

waly 2 schreef:

Tussen afbreken en een mindere match spelen ligt nog een hemelsbreed verschil hé.
Ik denk niet dat er vandaag iemand moet afgebroken worden (integendeel), maar je moet ook durven realistisch zijn en vaststellen dat Yombo en Denijs zeker niet hun beste match gespeeld hebben.

21 Nov 2010, 19:31
forumlegende

WLM: [email protected]
suppo schreef:
Vorige week De Schutter, vandaag Crispijn, ik begrijp het niet altijd. Ge zit met ne spits op uw bank en ge schuift ne middenvelder naar voor, heel logisch. :wadde:

hebben we gewonnen of hebben we gewonnen?
was het verdiend of was het verdiend?
meer zeg ik er hier niet meer over...

21 Nov 2010, 19:31
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Vandaag de 1ste helft een gesloten match gezien en het leek mij den tactiek van wait en see en een goalke meepikken indien mogelijk, daarom had ik ook al het gevoel dat ons ploeg den 2de helft veel agressiever de kleedkamers ging uitkomen, wat dan ook zo was.
Yombo vond ik 1ste helft ni slecht spelen, bijna goalke kunnen maken en zag toch ook de openingen, 2de helft zat hij er idd wa door maar als diene gast nog wa power kan bijkweken in de toekomst gaan we er nog heel veel plezier aan beleven.
Denys wordt hier door sommigen de grond ingestampt, diene gast kan hier voor sommigen echt nix goed doen en onterecht, maar das dan mijn mening natuurlijk.
We gaan wss Depoitre enkele weken moeten missen net zoals vorig seizoen, tzal idd wa moeilijker gaan maar net zoals verleden jaar ben ik vrij zeker da de trainer en de ploeg dit terug gaan kunne oplossen!
Merci Iendracht voor vandaag en nu met het vertrouwen dat je als ploeg kunne opdoen hebt vandaag er vol tegen aan voor de volgende 3 uitwedstrijden! :EA: :EA: :EA:

21 Nov 2010, 19:34
Freak

Vincent schreef:
Voor mij wordt nog iemand vergeten als uitblinker. Ik zag een fantastische Van Damme als balrecuperator en zag weinig slechte passen. Voor mij de uitblinker met Wouter Moreels

Idd,terechte opmerking (y)

21 Nov 2010, 19:35
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Iendrachter90 schreef:
Vincent schreef:

Was zeker niet slecht, maar khad toch het gevoel dat hij ni 100% was met zijn rugblessure, hij kan nog beter dan dit. Was met de rust zich ook aan het warm houden.

21 Nov 2010, 19:38
Ancien

Tom_1919 schreef:
Iendrachter90 schreef:
Vincent schreef:

Was zeker niet slecht, maar khad toch het gevoel dat hij ni 100% was met zijn rugblessure, hij kan nog beter dan dit. Was met de rust zich ook aan het warm houden.

Ik ook, in de kantine. :D

21 Nov 2010, 19:42
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
waly 2 schreef:

Speelde die goed misschien ? Neen, en dan moogt ge dat hier toch zeggen zeker. Of zijt ge dan nen azijnpisser of "slechte supporter" ??? Als je geen kritiek kunt verdragen moet je niet bij E.Aalst komen spelen.

21 Nov 2010, 19:42
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
El Corredor schreef:
Ons eerste uur vond ik minder goed tot zwak eerlijk gezegd. Door het geschaak van Van Renterghem waar zelfs een grootmeester als Kasparov kop noch staart aan zou krijgen, wisten de spelers absoluut niet waar ze moesten lopen, met diverse discussies tussen Filipovic, Coppens en BVR tot gevolg.

Er lag constant 40 meter open in het midden, geen aansluiting, puur omdat onze spelers zich suf moesten piekeren over wat ze bij balverlies en balbezit moesten doen :zzz: . Ze waren zo bezig met hun defensieve taken dat we nauwelijks kansen bijeen gevoetbald hebben.

Na de penalty hebben we nog een halfuurtje beter gevoetbald onder impuls van een weergaloze Moreels en een uitblinkende Coppens.

Wekenlang kritiek gegeven op Delclef, en daarvoor verweten dat ik geen echte Eendrachter was :fuck: . Als je vandaag een Glenn Coppens ziet spelen, bewijst die mijn gelijk. Waar eerst Podevijn de backpositie invulde zoals het moest, deed nu Coppens dit met verve.

Het was trouwens een vergiftigd geschenk dat BVR voor Coppens in petto had, een ganse linkerflank voor hem alleen. Coppens koppelde zuiver inspelen en inzet, aan een groot loopvermogen.

De hersenkronkels van BVR bij zijn startopstelling begreep ik absoluut niet, Galucci die meer rechtsback stond dan rechtshalf, Filipovic en Coppens die slag om slinger van plaats moesten wisselen totdat ze het bos door de bomen niet meer zagen...

Dan Crispyn die prima inviel en zijn job deed zoals de andere (schaarse) keren dat hij tot hiertoe mocht spelen. Crispyn maakt een goal die ik Depoitre nog niet zo gemakkelijk zie maken. Prima samenspel tussen hem en Moreels bij de voorbereiding van deze goal.

Moreels vond in Crispyn eindelijk het aanspeelpunt waar hij 65 minuten naar op zoek was. Ik ben heel content voor Sammy, een spits voor in de zestien, dus alle kritiek aan het adres van die jongen was en is zwaar overdreven.

We doen een prima zaak in het klassement maar we gaan toch weer een reeks moeten neerzetten. En aan BVR zou ik zeggen: "herpak je Bart"

:EA:
ja lap ge had weer a negatief brilleken precies :x

21 Nov 2010, 19:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 392 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 27