|
|
| Pagina 164 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 162 163 164 165 166 … 200 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
toevallige voorbijganger
Bericht Re: Cofidis Cup: Germinal Beerschot - Eendracht Aalst
Bartos schreef: rienschockaert schreef: Bakkie schreef: Heb eens gezien op mappy,ik denk toch een klein half uurke stappen. das toch wel iets te ver. zeker als ik de laatste trein nog moet halen!:p Normaalgezien is de match gedaan om kwart na tien, dan hebt ge nog meer dan twee uur voor de laatsten trein hé. oké das waar. véél kans dak dan toch nog ga! ![]() |
| 27 Okt 2010, 13:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bartos schreef: rienschockaert schreef: Bakkie schreef: Heb eens gezien op mappy,ik denk toch een klein half uurke stappen. das toch wel iets te ver. zeker als ik de laatste trein nog moet halen!:p Normaalgezien is de match gedaan om kwart na tien, dan hebt ge nog meer dan twee uur voor de laatsten trein hé. Da peis ik er ook van. Ik zou rap weg zijn met de trein.pikt a ne velo aan het station eh ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. Laatst gewijzigd door Bakkie op 27 Okt 2010, 13:52, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 27 Okt 2010, 13:51 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Bakkie schreef: rienschockaert schreef: Bakkie schreef: Dat hebben wij niet nodig hopelijk hebben wij dat nie nodig maar weet iemand of het ver is van aan station naar stadion?:p Heb eens gezien op mappy,ik denk toch een klein half uurke stappen. Dan gaat ge mogen lopen zenne, ook op mappy gekeken en geeft 5,3 kilometer. |
| 27 Okt 2010, 13:52 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 31 Jul 2007, 20:43 Berichten: 102 Locatie: Nieuwerkerken-city |
den onderkroiper moet hier toch meer info kunnen over geven?
|
| 27 Okt 2010, 13:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
zotvawies schreef: Bakkie schreef: rienschockaert schreef: hopelijk hebben wij dat nie nodig maar weet iemand of het ver is van aan station naar stadion?:p Heb eens gezien op mappy,ik denk toch een klein half uurke stappen. Dan gaat ge mogen lopen zenne, ook op mappy gekeken en geeft 5,3 kilometer. Al moestek de kl..ten van onder mijn lijf lopen,ik zou rap weg zijn. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Okt 2010, 13:55 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Bakkie schreef: zotvawies schreef: Bakkie schreef: Heb eens gezien op mappy,ik denk toch een klein half uurke stappen. Dan gaat ge mogen lopen zenne, ook op mappy gekeken en geeft 5,3 kilometer. Al moestek de kl..ten van onder mijn lijf lopen,ik zou rap weg zijn. Ge hebt normaal gezien tijd genoeg, maar om die afstand in een half uurtje te doen gaat ge mogen lopen, da was wat ik eigenlijk bedoelde. Als ik goe doorstap (net niet snelwandelen) haal ik 6km/uur. Laatst gewijzigd door zotvawies op 27 Okt 2010, 13:58, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 27 Okt 2010, 13:57 |
|
|
zotvawies schreef: Bakkie schreef: zotvawies schreef: Dan gaat ge mogen lopen zenne, ook op mappy gekeken en geeft 5,3 kilometer. Al moestek de kl..ten van onder mijn lijf lopen,ik zou rap weg zijn. Ge hebt normaal gezien tijd genoeg, maar om die afstand in een half uurtje te doen gaat ge mogen lopen, da was wat ik eigenlijk bedoelde. Ge moet hem toch wa moed geven ook eh ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Okt 2010, 13:58 |
|
|
Nationale Ploeg
zotvawies schreef: Bakkie schreef: zotvawies schreef: Dan gaat ge mogen lopen zenne, ook op mappy gekeken en geeft 5,3 kilometer. Al moestek de kl..ten van onder mijn lijf lopen,ik zou rap weg zijn. Ge hebt normaal gezien tijd genoeg, maar om die afstand in een half uurtje te doen gaat ge mogen lopen, da was wat ik eigenlijk bedoelde. Als ik goe doorstap (net niet snelwandelen) haal ik 6km/uur. heb je dat al gemeten, of denk je dat? Na een match, vol adrenaline en met een paar lokale kielbewoners op je hielen, ga je wel sneller. De zeven per uur moet haalbaar zijn! |
| 27 Okt 2010, 14:03 |
|
|
Ik hou het niet meer uit van de zenuwen, ik ga mij klaarmaken.
Tot vanavond, dan zulllen we de wereld eens laten zien wie de beste supporters van Belgie heeft. (voor zover da land nog bestaat). ![]() |
| 27 Okt 2010, 14:03 |
|
|
Fillou schreef: zotvawies schreef: Bakkie schreef: Al moestek de kl..ten van onder mijn lijf lopen,ik zou rap weg zijn. Ge hebt normaal gezien tijd genoeg, maar om die afstand in een half uurtje te doen gaat ge mogen lopen, da was wat ik eigenlijk bedoelde. Als ik goe doorstap (net niet snelwandelen) haal ik 6km/uur. heb je dat al gemeten, of denk je dat? Na een match, vol adrenaline en met een paar lokale kielbewoners op je hielen, ga je wel sneller. De zeven per uur moet haalbaar zijn! Met dodentocht krijg je je snelheden automatisch, en in het begin haalde ik iets meer dan 6 per uur. Eerlijkheid gebied me dat dit op het einde al met moeite maar 3 meer was |
| 27 Okt 2010, 14:05 |
|
|
Nationale Ploeg
zotvawies schreef: Fillou schreef: zotvawies schreef: Ge hebt normaal gezien tijd genoeg, maar om die afstand in een half uurtje te doen gaat ge mogen lopen, da was wat ik eigenlijk bedoelde. Als ik goe doorstap (net niet snelwandelen) haal ik 6km/uur. heb je dat al gemeten, of denk je dat? Na een match, vol adrenaline en met een paar lokale kielbewoners op je hielen, ga je wel sneller. De zeven per uur moet haalbaar zijn! Met dodentocht krijg je je snelheden automatisch, en in het begin haalde ik iets meer dan 6 per uur. Eerlijkheid gebied me dat dit op het einde al met moeite maar 3 meer was Ik heb daar ooit eens twee stukken aan zeven per uur gestapt. Ooit eens 't voorlaatste aan drie per uur. Maar dat was met een tussenstop meegerekend en dat geeft een vertekend beeld he. |
| 27 Okt 2010, 14:12 |
|
|
Junior Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:05 Berichten: 211 Leeftijd: 49 Locatie: Affligem Website: http://www.dirtyuncle.be |
er is aan het stadion een tramlijn die naar centraal station gaat.
een tram om de 20 minuten, de laatste is iets voor 12uur Lijn 2 tram richting linkeroever. |
| 27 Okt 2010, 14:18 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
rienschockaert schreef: Bartos schreef: rienschockaert schreef: das toch wel iets te ver. zeker als ik de laatste trein nog moet halen!:p Normaalgezien is de match gedaan om kwart na tien, dan hebt ge nog meer dan twee uur voor de laatsten trein hé. oké das waar. véél kans dak dan toch nog ga! ![]() er rijden daar trams ook, bussen, misschien taxi's, ... |
| 27 Okt 2010, 14:31 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
zotvawies schreef: Fillou schreef: zotvawies schreef: Ge hebt normaal gezien tijd genoeg, maar om die afstand in een half uurtje te doen gaat ge mogen lopen, da was wat ik eigenlijk bedoelde. Als ik goe doorstap (net niet snelwandelen) haal ik 6km/uur. heb je dat al gemeten, of denk je dat? Na een match, vol adrenaline en met een paar lokale kielbewoners op je hielen, ga je wel sneller. De zeven per uur moet haalbaar zijn! Met dodentocht krijg je je snelheden automatisch, en in het begin haalde ik iets meer dan 6 per uur. Eerlijkheid gebied me dat dit op het einde al met moeite maar 3 meer was en asge gotj vlichten ver den Dosj (1940 ) goat et nog rapper (9 km u) |
| 27 Okt 2010, 14:41 |
|
|
Phlippe Clement kon maandag niet trainen als gevolg van een rake trap op de teen. Hij geraakt allicht wel speelklaar voor de bekerwedstrijd van aanstaande woensdagavond tegen Eendracht Aalst.
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Okt 2010, 15:03 |
|
| Pagina 164 van 200 |
[ 3000 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 162 163 164 165 166 … 200 Volgende |