Eendracht Aalst - Wielsbeke - Pagina 18 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 410 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 28
 Eendracht Aalst - Wielsbeke 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Wielsbeke
nadat de ontgoocheling al een heel klein beetje weg is, denk ik eerlijk gezegd ook wel, dat je niet moet gaan hervallen in paniek-wissels. de kans dat dat nog iets zal uithalen is immers klein.

er zullen (hopelijk) andere manieren bestaan om met de gegeven kern wél goeie (of ten minste betere) prestaties te brengen... dan moeten diegenen die echt geen meerwaarde betekenen maar wat gaan rondklooien in een soort van b-kern. en met de werkers, en mensen met iet of wat voetbalvermogen op hun beste positie uitspelen. als de spelers zien dat er op een logische mnaier volgens een logisch systeem wordt gespeeld, waarbij de besten beloond worden en de minderen afvallen, en waarbij we al voetballend wél aan kansen komen om te winnen, dan kan de motor aanslaan. het is vrees ik het enige wat we kunnen hopen (blijft natuurlijk het abominabel gehalte aan scorend vermogen in deze kern)

aan de puinruimers: veel succes!!! er is veel (mentaal) oplapwerk

jammer dat we trouwens nooit de tandem kabongo - anrold hebben geprobeerd. indien beiden blessurevrij, heb ik het geloof dat dit het sterkste aanvalsduo zou zijn, dat met de huidige kern kan gevormd worden, ik kan da niet hard maken, maar da's wel mijn overtuiging

08 Dec 2008, 14:36
Ancien

Leeftijd: 46
Davy schreef:

jammer dat we trouwens nooit de tandem kabongo - anrold hebben geprobeerd. indien beiden blessurevrij, heb ik het geloof dat dit het sterkste aanvalsduo zou zijn, dat met de huidige kern kan gevormd worden, ik kan da niet hard maken, maar da's wel mijn overtuiging

Jep, I agree... En een tweede combinatie Boto - Boussoufa maar dan naast elkaar... Vandaar dak die vier graag zou zien blijven... En dan kan je Arnold nog altijd als breker erin gooien als het ni loopt...

Alleen zijn we hier bezig over de zwakkeren die eventueel weg mogen, maar euh, we zitten in derde dus zou de uitdunning van de kern best wel eens kunnen zijn dat de kwaliteit zal gaan vliegen en dat we met die "krabbers" blijven zitten... Ik zie een Lord bijvoorbeeld niet uit de toon vallen als pure linkermiddenvelder bij de modale eersteklasser... Bij pakweg GBA zitten ze met vierendertig spitsen en achtentwintig centrale middenvelders (tiens, waar heb ik dat nog gezien??) en is er geen enen zie links of rechts op het middenveld kan lopen...

Zeg nog eens een vraagsken - weet er iemand in welk systeem we die "oefenwedstrijd achter gesloten deuren" tegen Kampenhout hebben gespeeld? Dat was waarschijnlijk de beste match die we gespeeld hebben, maar die niemand heeft gezien :lol:

08 Dec 2008, 14:46
nieuw in de eerste ploeg

Alba schreef:
Inderdaad, communicatie op en naast het veld is heel belangrijk.
Maar dat is blijkbaar ook niet één van zijn kwaliteiten. Je vraagt je af hoe die man in godsnaam bij zijn vorige ploegen als trainer aan goede resultaten geraakte.
Overhaast mag men niet te werk gaan en dat is hetgene dat ze net wel gedaan hebben bij de keuze van een nieuwe trainer na het vertrek van Limpens. Het spijtige is dat we nu al bijna een half seizoen verloren hebben, gelukkig hebben we toch een zeker aantal punten kunnen sprokkelen want met dit spelpijl en niveau konden we voor t zelfde geld naast Gent Zeehaven staan in de rangschikking...
Hopelijk zijn er een aantal mensen in het bestuur die in deze aanloop naar Kerstmis ook het licht zien schijnen en de gepaste maatregelingen nemen.

Het bestuur : dat zijn er twee steven en geert !!

08 Dec 2008, 15:21
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
't Is lang geleden dat ik hier ook nog eens mijn mening verkondigd heb, maar de match van gisteren vraagt er gewoon om. Ale ja, match...

We hebben met onze club al veel ergere dingen meegemaakt, dat is een feit. Ik denk dan bijvoorbeeld aan de 2 degradaties na elkaar. Dat seizoen in derde werd het al vrij snel duidelijk dat het een ticketje richting vierde zou worden, maar zelfs dan zag je de spelers er nog voor vechten. Ik heb dan nog liever dat ze het ni kunnen, maar wel proberen dan omgekeerd. Als je de bio's van sommige spelers leest, moeten ze normaal toch iets kunnen. Dat maakt het voor mij nog erger: dat je een onbekend ventje uit 4e gaat halen en hij valt dan tegen: awel ja, dan heb je verkeerd gegokt. Maar als je mannen haalt die iets kunnen voorleggen en ze brengen het niet op het plein, dat steekt! Ofwel hebben ze het voetbal dan op enkele maanden verleerd, ofwel interesseert het hen niet... Ik zou op de 2e optie durven gokken.

Tante nonneke zijnde, ben ik de laatste om de spelers van mijn club niet te steunen, maar gisteren heb ik maar voor 1 ploeg geapplaudiseerd en dat is Wielsbeke. Ik weet ook dat je die van ons daarmee niet zal beter doen spelen, maar ik vind ook dat die 11 van ons eens voor de spiegel mogen gaan staan en eens nadenken over waar ze mee bezig zijn. Wij zijn wel de zotten die ze iedere zondag aanmoedigen he, dan mogen ze eens tonen dat ze dat appreciëren!

Over de match zelf heb ik nog één vraag: waarom brengt de trainer er Niels Spotbeen nog in op 10 minuten van het einde? De ploeg draait vierkant op dat moment, of zelfs achthoekig en je staat 0-3 achter op eigen veld. Je eigen supporters zijn je al een hele tijd aan het verwijten en wat doe je dan als trainer? 'k Ga er een jong ventje opsmijten, daar zal hij wel iets uit leren! :stom: Komaan he, voetballend kan die jongen niets bijbrengen op dat moment en zelfs al kan hij het wel, je zal heus geen punt meer halen hoor. En dan ga je hem nog even laten "meegenieten" van het fluitconcert, goed wetende dat hij dat niet verdient, maar dat hij, in tegenstelling tot degenen voor wie dat fluiten bestemd was, het zich wel zal aantrekken. Voor alle duidelijkheid: ik ken de broertjes Spotbeen niet persoonlijk, dus ik verdedig Niels hier niet, ik begrijp gewoon niet waarom je als trainer zo een jonge voetballer dat aandoet...

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

08 Dec 2008, 15:57
Ancien

Vicky schreef:
Over de match zelf heb ik nog één vraag: waarom brengt de trainer er Niels Spotbeen nog in op 10 minuten van het einde? De ploeg draait vierkant op dat moment, of zelfs achthoekig en je staat 0-3 achter op eigen veld. Je eigen supporters zijn je al een hele tijd aan het verwijten en wat doe je dan als trainer? 'k Ga er een jong ventje opsmijten, daar zal hij wel iets uit leren! :stom: Komaan he, voetballend kan die jongen niets bijbrengen op dat moment en zelfs al kan hij het wel, je zal heus geen punt meer halen hoor. En dan ga je hem nog even laten "meegenieten" van het fluitconcert, goed wetende dat hij dat niet verdient, maar dat hij, in tegenstelling tot degenen voor wie dat fluiten bestemd was, het zich wel zal aantrekken. Voor alle duidelijkheid: ik ken de broertjes Spotbeen niet persoonlijk, dus ik verdedig Niels hier niet, ik begrijp gewoon niet waarom je als trainer zo een jonge voetballer dat aandoet...

Waarom: van ni slimmer te zijn vrees ik...tenzij Boto licht geblesseerd was en men geen risico wou nemen... Maar aangezien hij die laatste ook ni echt moet hebben, hou ik het bij het eerste...

08 Dec 2008, 16:08
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
DT schreef:
Waarom: van ni slimmer te zijn vrees ik...tenzij Boto licht geblesseerd was en men geen risico wou nemen... Maar aangezien hij die laatste ook ni echt moet hebben, hou ik het bij het eerste...

Als je Arnold niet meerekent, is Boto nochtans veruit het beste dat we hebben voor voorin. Al zal iedereen er wel goed uitzien als hij naast Iakovlevski staat waarschijnlijk.

Soit, we hebben zo ongeveer de bodem bereikt qua spelniveau nu, het is tijd voor in te grijpen. De spelers die van geen kanten voldoen of er niet willen voor vechten, moeten uit de ploeg nu. We hebben ne keer goed kunnen lachen met onze Iakovlevski, maar die mag nu nooit meer op het scheidsrechtersblad komen, zoveel is toch duidelijk. En ook Van Mieghem in het beste geval naar de bank volgende zondag, zelfs al is Franck geschorst. Wie niet ziet dat Coulibaly beter is dan Van Mieghem heeft ofwel stront in zijn ogen, ofwel geen kl*ten verstand van voetbal of is gewoon van slechte wil. Speel desnoods met Coulibaly en Van Damme centraal op het middenveld zondag. Ofwel Niels De Schutter centraal op het middenveld.

Bijvoorbeeld onderstaande ploeg voor komende zondag zal toch al een ploeg zijn met spelers die er hunne kop voorleggen. En ja, ik weet het, tis al erg dat we ons daar al moeten mee tevreden stellen.

Hier nen tip voor de Marc:

----------------------------De Veirman---------------------------------

---T. Spotbeen------------Seminck------Dessaer----------Steurs--------

---Van Damme------------Coulibaly-------De Schutter-------Lord---------

-------------------------Boussoufa-------Boto--------------------------

Bank: Lambrecht, Meysmans, Van Mieghem, Niels Spotbeen

Wat natuurlijk nog beter zou zijn (maar ijdele hoop waarschijnlijk), is Arnold terug in de ploeg. Tis niet de moment om hier rancune de bovenhand te laten krijgen, we moeten gewoon terug over onze sterkste ploeg kunnen beschikken. Zet Arnold naast Boto voorin of desnoods op de bank, maar pak hem alstublieft terug op in de kern. Ik ben zeker dat die er wel nog wil voor gaan als die nog eens zijn kans krijgt.

08 Dec 2008, 16:19
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Naar het schijnt zit Dillen vanavond in TV Oost ...

08 Dec 2008, 16:21
Ancien

elfahem schreef:

Het is te hopen dat hij daar, nog maar eens, afgaat... Want zijn uitspraken na een wedstrijd zijn zo dikwijls nog grappiger dan zijn opstellingen zelf...

08 Dec 2008, 16:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Vicky schreef:
't Is lang geleden dat ik hier ook nog eens mijn mening verkondigd heb, maar de match van gisteren vraagt er gewoon om. Ale ja, match...

We hebben met onze club al veel ergere dingen meegemaakt, dat is een feit. Ik denk dan bijvoorbeeld aan de 2 degradaties na elkaar. Dat seizoen in derde werd het al vrij snel duidelijk dat het een ticketje richting vierde zou worden, maar zelfs dan zag je de spelers er nog voor vechten. Ik heb dan nog liever dat ze het ni kunnen, maar wel proberen dan omgekeerd. Als je de bio's van sommige spelers leest, moeten ze normaal toch iets kunnen. Dat maakt het voor mij nog erger: dat je een onbekend ventje uit 4e gaat halen en hij valt dan tegen: awel ja, dan heb je verkeerd gegokt. Maar als je mannen haalt die iets kunnen voorleggen en ze brengen het niet op het plein, dat steekt! Ofwel hebben ze het voetbal dan op enkele maanden verleerd, ofwel interesseert het hen niet... Ik zou op de 2e optie durven gokken.
Tante nonneke zijnde, ben ik de laatste om de spelers van mijn club niet te steunen, maar gisteren heb ik maar voor 1 ploeg geapplaudiseerd en dat is Wielsbeke. Ik weet ook dat je die van ons daarmee niet zal beter doen spelen, maar ik vind ook dat die 11 van ons eens voor de spiegel mogen gaan staan en eens nadenken over waar ze mee bezig zijn. Wij zijn wel de zotten die ze iedere zondag aanmoedigen he, dan mogen ze eens tonen dat ze dat appreciëren!

Er is inderdaad gewoon een totaal gebrek aan inzet, trots en respect

08 Dec 2008, 16:39
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
elfahem schreef:

das op hetzelfde moment als "the worst week of my life" op één ... what's the difference? :stom:

08 Dec 2008, 16:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
the_red_ant69 schreef:
elfahem schreef:

das op hetzelfde moment als "the worst week of my life" op één ... what's the difference? :stom:

:lol: nen mens moet zijn miserie eens kunnen weglachen ook

08 Dec 2008, 17:13
forumlegende

tympanum2 schreef:
Het is alweer een zwarte zondag geworden...de zoveelste dit seizoen. Als je dan spelers als die Kannisjotski bezig ziet...sorry, ik snap echt niet hoe die altijd weer een contract krijgen. Op wat baseren onze (volgens mij onbestaande) 'scouts' zich?

De enige die scoutingswerk doet is De Ridder want hij vindt dat hij dat beter kan dan alle andere scouts.

08 Dec 2008, 17:19
Ancien

Leeftijd: 38
Jean schreef:

De enige die scoutingswerk doet is De Ridder want hij vindt dat hij dat beter kan dan alle andere scouts.

We hebben het dit jaar gezien. :whistle:

08 Dec 2008, 17:21
forumlegende

s@té schreef:
Jean schreef:

We hebben het dit jaar gezien. :whistle:

Het eerste jaar was het zo super goed!!

08 Dec 2008, 17:22
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
En vorig jaar toch ook ? of zijn Dessaer, Van Dender, De Schutter, Lord, Van Den Brande, geen goede transfers ?

08 Dec 2008, 17:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 410 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 28