|
|
| Pagina 18 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 53 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: oefenwedstrijden '09-'10
Stijn schreef: El Corredor schreef: ik vond deze oefenmatch nogal slappe koffie. Enkel twee hele mooie doelpunten, voor de rest weinig te beleven. Een aantal youngsters vielen goed in, al was dat van de vidts en gacem geen verrassing. voorts hier nog iemand een idee over de toestand van Van Steenberghe? Ik vond podevijn overigens terug bleekjes, net als galucci. Ik vond Podevijn juist wel sterk. Brengt wat snelheid en beweging in het spel, een paar knappe passes, bijvoorbeeld de assist voor het tweede doelpunt. Ik vond podevijn ook zwak en als ik mij niet vergis kwam die assist voor het 2de doelpunt van iemand anders.Op de officiele site zeggen ze trouwens dat buiten kestens en van damme iedereen gespeeld heeft,maar wouter moreels speelde toch ook niet? |
| 31 Jul 2009, 11:14 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Iendrachter90 schreef: Ik vond podevijn ook zwak en als ik mij niet vergis kwam die assist voor het 2de doelpunt van iemand anders.Op de officiele site zeggen ze trouwens dat buiten kestens en van damme iedereen gespeeld heeft,maar wouter moreels speelde toch ook niet? Die assist kwam wel degelijk van Podevijn. En inderdaad, Wouter Moreels was er ook niet bij. |
| 31 Jul 2009, 11:16 |
|
|
forumlegende
Podevijn is wel degelijk sterk ingevallen. En die assist komt ook van hem.
Hij speelde wel heel bleek vorige week tegen Terjoden. Gisteren een oefenmatch gezien waarbij de trainer meer duidelijkheid heeft gekregen van wie hij niet moet opstellen dan wie hij wel moet opstellen... |
| 31 Jul 2009, 11:40 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 14 Feb 2009, 15:15 Berichten: 631 Leeftijd: 39 Locatie: OILSJT |
Idd geen waardemeter voor ons en de tweede helft was al een pak minder interessant om te zien, maja ge moet de jonge gasten ook een kans geven natuurlijk ! Ik vond De Schutter een knappe match spelen zoals hij dat de voorbije weken ook deed, ma nu toch heel sterk !!! (zeker een basisplaats waard !!!)
Lord mooi doelpunt (goe bezig) en die van Van Gelder natuurlijk ook, ma voor de rest enkel Gacem die mij kon bekoren van de youngsters. Mits nog een paar kansen om te spelen zit daar wel muziek in denk ik ?!! Galluci beter gespeeld dan vorige matchen. Moreels B. vond ik minder goed. Podevijn niet slecht, ma toch ni overtuigend genoeg. De Castro ook al een stuk beter dan ervoor. Spotbeen T. heeft sterk gespeeld, tegenover zijn broer die mij weer niet kon overtuigen. Troch-Verheyden goed. Depoitre minder gisteren,ma draagde wel zijn steentje bij ! Seminck goed ingevallen. Van den Noortgaete goed ondanks dat hij ni veel echte ballen moeten pakken heeft. (zal nog kampen met Van Steenberghe voor een basisplaats denk ik als hij zo blijft voortdoen ) !!! Nog altyd dik tevreden over de ploeg die we dit jaar hebben !!! ![]() _________________ !!! Iendracht Oilsjt back to glory !!! |
| 31 Jul 2009, 11:56 |
|
|
forumlegende
Denk dat het duidelijk is dat Niels Spotbeen nog veel bo'kes moet eten. Die zat totaal niet in de wedstrijd.
Al wil dat niet zeggen dat je die jongen onmiddellijk moet afschrijven natuurlijk. Ik heb zo'n vermoeden dat hij de eerste weken niet meer zal geselecteerd worden. Brecht Moreels wordt ten onrechte geviseerd door sommigen onder ons. Hij is in mijn ogen een zeer degelijke verdediger en speelde gisteren dan ook een makkelijke match, zonder veel tegenstand. Dus eigenlijk kan je hem op zo'n wedstrijd niet gaan beoordelen. Delie speelde verdienstelijk en toont dat er ook nog met hem moet rekening gehouden worden ! Van de youngsters is het enkel Gacem die echt in het oog sprong. De Vidts is een goede speler maar nog niet van het niveau van een Van Damme of Podevijn. Is ook redelijk klein... Hebben we dan echt geen spelers met gestalte in de eigen jeugd ? Zondag zullen we zien welke typeploeg VDH in z'n hoofd heeft. Zijn er mensen hier die ook gaan kijken ? |
| 31 Jul 2009, 13:42 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Vind Galucci toch lang gene slechte ze, op rechts zie ik die jongen wel renderen. Verheyden kon me opnieuw niet overtuigen...
Van Steenberghe De Castro Seminck Moreels Filippovic Galucci Kestens Verheyden Lord Troch Depoitre Zal wel zoiets worden. Al zal in het begin De Schutter voor Kestens komen. Bank: De Schutter-Delie-Moreels W.-VD Noordgaete Podevijn-Spotbeentjes-Coppens-Van Damme zullen er naast vallen. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 31 Jul 2009, 14:27 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Dani schreef: Denk dat het duidelijk is dat Niels Spotbeen nog veel bo'kes moet eten. Die zat totaal niet in de wedstrijd. Al wil dat niet zeggen dat je die jongen onmiddellijk moet afschrijven natuurlijk. Ik heb zo'n vermoeden dat hij de eerste weken niet meer zal geselecteerd worden. Brecht Moreels wordt ten onrechte geviseerd door sommigen onder ons. Hij is in mijn ogen een zeer degelijke verdediger en speelde gisteren dan ook een makkelijke match, zonder veel tegenstand. Dus eigenlijk kan je hem op zo'n wedstrijd niet gaan beoordelen. Delie speelde verdienstelijk en toont dat er ook nog met hem moet rekening gehouden worden ! Van de youngsters is het enkel Gacem die echt in het oog sprong. De Vidts is een goede speler maar nog niet van het niveau van een Van Damme of Podevijn. Is ook redelijk klein... Hebben we dan echt geen spelers met gestalte in de eigen jeugd ? Zondag zullen we zien welke typeploeg VDH in z'n hoofd heeft. Zijn er mensen hier die ook gaan kijken ? Ik denk eerder dat er a.s woensdag thuis tegen wetteren een type elftal op het veld zal staan, maar swat het blijft mij gelijk ik hoop dat er tegen sottegem de beste 11 op het veld zullen staan . ![]() |
| 31 Jul 2009, 14:29 |
|
|
Freak
Dani schreef: Denk dat het duidelijk is dat Niels Spotbeen nog veel bo'kes moet eten. Die zat totaal niet in de wedstrijd. Al wil dat niet zeggen dat je die jongen onmiddellijk moet afschrijven natuurlijk. Ik heb zo'n vermoeden dat hij de eerste weken niet meer zal geselecteerd worden. Brecht Moreels wordt ten onrechte geviseerd door sommigen onder ons. Hij is in mijn ogen een zeer degelijke verdediger en speelde gisteren dan ook een makkelijke match, zonder veel tegenstand. Dus eigenlijk kan je hem op zo'n wedstrijd niet gaan beoordelen. Delie speelde verdienstelijk en toont dat er ook nog met hem moet rekening gehouden worden ! Van de youngsters is het enkel Gacem die echt in het oog sprong. De Vidts is een goede speler maar nog niet van het niveau van een Van Damme of Podevijn. Is ook redelijk klein... Hebben we dan echt geen spelers met gestalte in de eigen jeugd ? Zondag zullen we zien welke typeploeg VDH in z'n hoofd heeft. Zijn er mensen hier die ook gaan kijken ? ik geef je gelijk over N.spotbeen zijn wedstrijd van gisteren... Maar als er één iemand is in wie ik echt geloof dan is het wel Niels Spotbeen. Samen met De Vidts en Gacem zijn dit drie spelers om in het oog te houden, EN eigen jeugd. Dat je voorts Delie kwaliteiten toelicht, tja, die voldoet voor mij gewoonweg niet. Te traag, technisch te weinig, maar ieder zijn mening/visie uiteraard. |
| 31 Jul 2009, 14:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
El Corredor schreef: Dani schreef: Denk dat het duidelijk is dat Niels Spotbeen nog veel bo'kes moet eten. Die zat totaal niet in de wedstrijd. Al wil dat niet zeggen dat je die jongen onmiddellijk moet afschrijven natuurlijk. Ik heb zo'n vermoeden dat hij de eerste weken niet meer zal geselecteerd worden. Brecht Moreels wordt ten onrechte geviseerd door sommigen onder ons. Hij is in mijn ogen een zeer degelijke verdediger en speelde gisteren dan ook een makkelijke match, zonder veel tegenstand. Dus eigenlijk kan je hem op zo'n wedstrijd niet gaan beoordelen. Delie speelde verdienstelijk en toont dat er ook nog met hem moet rekening gehouden worden ! Van de youngsters is het enkel Gacem die echt in het oog sprong. De Vidts is een goede speler maar nog niet van het niveau van een Van Damme of Podevijn. Is ook redelijk klein... Hebben we dan echt geen spelers met gestalte in de eigen jeugd ? Zondag zullen we zien welke typeploeg VDH in z'n hoofd heeft. Zijn er mensen hier die ook gaan kijken ? ik geef je gelijk over N.spotbeen zijn wedstrijd van gisteren... Maar als er één iemand is in wie ik echt geloof dan is het wel Niels Spotbeen. Samen met De Vidts en Gacem zijn dit drie spelers om in het oog te houden, EN eigen jeugd. Dat je voorts Delie kwaliteiten toelicht, tja, die voldoet voor mij gewoonweg niet. Te traag, technisch te weinig, maar ieder zijn mening/visie uiteraard. Maar hij scoort wel vlot. |
| 31 Jul 2009, 15:03 |
|
|
Reserve
witzwet schreef: Vind Galucci toch lang gene slechte ze, op rechts zie ik die jongen wel renderen. Verheyden kon me opnieuw niet overtuigen... Van Steenberghe De Castro Seminck Moreels Filippovic Galucci Kestens Verheyden Lord Troch Depoitre Zal wel zoiets worden. Al zal in het begin De Schutter voor Kestens komen. Bank: De Schutter-Delie-Moreels W.-VD Noordgaete Podevijn-Spotbeentjes-Coppens-Van Damme zullen er naast vallen. De Schutter zet je in mijn ogen niet op de bank, is een van de enigen die nooit ontgoocheld heeft en 1 van de weinige die het hoger kan maken! Dan liever Verheyden op de bank. Voor mij liever ook Van De Noortgaete ipv Van Steenberghe. |
| 31 Jul 2009, 16:05 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
suppo schreef: witzwet schreef: Vind Galucci toch lang gene slechte ze, op rechts zie ik die jongen wel renderen. Verheyden kon me opnieuw niet overtuigen... Van Steenberghe De Castro Seminck Moreels Filippovic Galucci Kestens Verheyden Lord Troch Depoitre Zal wel zoiets worden. Al zal in het begin De Schutter voor Kestens komen. Bank: De Schutter-Delie-Moreels W.-VD Noordgaete Podevijn-Spotbeentjes-Coppens-Van Damme zullen er naast vallen. De Schutter zet je in mijn ogen niet op de bank, is een van de enigen die nooit ontgoocheld heeft en 1 van de weinige die het hoger kan maken! Dan liever Verheyden op de bank. Voor mij liever ook Van De Noortgaete ipv Van Steenberghe. |
| 31 Jul 2009, 16:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Dani schreef: Denk dat het duidelijk is dat Niels Spotbeen nog veel bo'kes moet eten. Die zat totaal niet in de wedstrijd. Al wil dat niet zeggen dat je die jongen onmiddellijk moet afschrijven natuurlijk. Ik heb zo'n vermoeden dat hij de eerste weken niet meer zal geselecteerd worden. Brecht Moreels wordt ten onrechte geviseerd door sommigen onder ons. Hij is in mijn ogen een zeer degelijke verdediger en speelde gisteren dan ook een makkelijke match, zonder veel tegenstand. Dus eigenlijk kan je hem op zo'n wedstrijd niet gaan beoordelen. Delie speelde verdienstelijk en toont dat er ook nog met hem moet rekening gehouden worden ! Van de youngsters is het enkel Gacem die echt in het oog sprong. De Vidts is een goede speler maar nog niet van het niveau van een Van Damme of Podevijn. Is ook redelijk klein... Hebben we dan echt geen spelers met gestalte in de eigen jeugd ? Zondag zullen we zien welke typeploeg VDH in z'n hoofd heeft. Zijn er mensen hier die ook gaan kijken ? zeker aanwezig, ik vond Niels S. zijn eerste helft op hamme best te smaken, vandaag was het inderdaad weer veel minder _________________ www.spionkoplede.com |
| 31 Jul 2009, 16:34 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Er zijn er sowieso die ge gaat moeten ontgoochelen door ze op de bank te zetten maar ge gaat iedereen nodig hebben hoor. Het is dan aan hen om het ongelijk van de coach te bewijzen als ze hun kans krijgen.
Ik ben wel eens benieuwd naar zondag in Diegem want das toch nen tegenstander van formaat denk ik. Het wedstrijdverslag staat intussen ook online. |
| 31 Jul 2009, 16:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
El Corredor schreef: Dat je voorts Delie kwaliteiten toelicht, tja, die voldoet voor mij gewoonweg niet. Te traag, technisch te weinig, maar ieder zijn mening/visie uiteraard. Zijn broer speelde gisteren trouwens verdedigend enorm sterk, maar opbouwend komt daar nu toch echt niets van voort hé, nochtans had hij tegen Jong Lede eens de kans om wat risico en frivoliteit in zijn spel te leggen. Brecht Moreels heeft dan ook een eerste keer moeten tonen wat hij waard was (zonder Seminck) en hij brengt toch wel rust een de bal en heeft en heeft een goed overzicht. Wat wel niet wilt zeggen dat er nog steeds (en dat tegen een mindere tegenstander) een stuk nonchalance in die verdediging zit dat er echt uit moet. De Castro heeft gisteren trouwens ook bewezen dat er over de rechtsback positie geen twijfel mogelijk kan zijn.... zowel opbouwend als verdediging voldoet die aan de norm. _________________ If you never try, you'll never know |
| 31 Jul 2009, 16:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
suppo schreef: witzwet schreef: Vind Galucci toch lang gene slechte ze, op rechts zie ik die jongen wel renderen. Verheyden kon me opnieuw niet overtuigen... Van Steenberghe De Castro Seminck Moreels Filippovic Galucci Kestens Verheyden Lord Troch Depoitre Zal wel zoiets worden. Al zal in het begin De Schutter voor Kestens komen. Bank: De Schutter-Delie-Moreels W.-VD Noordgaete Podevijn-Spotbeentjes-Coppens-Van Damme zullen er naast vallen. De Schutter zet je in mijn ogen niet op de bank, is een van de enigen die nooit ontgoocheld heeft en 1 van de weinige die het hoger kan maken! Dan liever Verheyden op de bank. Voor mij liever ook Van De Noortgaete ipv Van Steenberghe. Ik vond De Schutter zen eerste helft anders ni echt schitterend ze. Tweede helft was wa beter. _________________
|
| 31 Jul 2009, 16:44 |
|
| Pagina 18 van 53 |
[ 789 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 53 Volgende |