|
|
| Pagina 18 van 23 |
[ 336 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 23 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miniem
Bericht Re: SV Sottegem - Eendracht Aalst
wheel's armée schreef: Beste vriendjes, Ik was gisteren te gast op een armtierig plein, waar de plaatselijke, artificiële groepering poogde te voetballen tegen de gedoodverfde titelfavoriet, annex ploeg van een goede kennis/vriend. Ik zag daar buiten het gebruikelijke volk van bedenkelijk sociaal allooi een match waar langs beide zijden, und insgesamt, geen drie goeie aanvallen werden opgezet op 90 minuten tijd. Passen die niet aankwamen, achterspelers die er niet in slagen degelijk uit te voetballen. Bref, armtierig. Ik kan mij moeilijk voorstellen dat het in Zottegem erger is geweest. Het meest opvallende is dat de mannen uit Lier amper (en ik ben ruim in mijn schatting) 800 man mee hadden op verplaatsing, we hebben het dan over een zeer ambitieuze tweedeklasser. Conclusie: dat onze supps zeker thuishoren in het ligavoetbal is een vaststaand feit, daarvan heb ik gisteren nogmaals de bevestiging gekregen, of wij daar het spelersmateriaal voor hebben, daar twijfel ik aan, ook al lijkt het niveau in de Exqi-league absoluut nergens naar (afgaande op deze partij dan toch, voor zover dat een waardemeter is). Graag tot zondag bestekes, Ikke Beste medesupporters, al jaren zie ik hier velen het volgende verklaren: met ons supporterslegioen staan we niet mis in 2de/1ste klasse. Maar door dat te gaan zeggen en te verkondigen en andere ploegen zoals bijvoorbeeld Zottegem en Standaard Wetteren als onwaardig te beschouwen; ben je der ook nog niet. Ik zeg altijd kijk eerst naar jezelf dan naar een ander. De enige manier om effectief hogerop te raken is door sportief te promoveren. Het enige wat wij kunnen doen is onze schouders onder de ploeg steken wanneer deze het het hardst nodig heeft. Dat er nog dingen niet kloppen in het tactisch plannetje bij aanvang van de competitie lijkt me bijna logisch en dan zeker als je 4 basispionen mankeert en het nog wat zoeken en behelpen is. 4 geblesseerde spelers, waarvan we er 2 nog eens 4 weken zullen missen en een 3de met Spotbeen erbij... Je moet realistisch zijn, 4 geblesseerden, dat wordt in elke ploeg gevoeld, in 2de, in 3de enz., neem daarbij nog eens het programma ter hand en ik denk dat er een aantal op hun tandvlees zullen zitten tegen dat Morreels en Seminck terug zullen aanpikken. Ikzelf blijf erbij dat het oefenprogramma te zwaar was, zie de opeenvolging van wedstrijden en idd een ongelukkige samenloop van omstandigheden door de blessures. Berust en blijf vurig onze spelers naar voor stuwen, want kankeren na 1 verliesbeurt is eigenlijk bijzonder triestig... zelfs voor nen Iendrachter die Zwart of Wit denkt. We zullen halfweg het seizoen onze plaats in 3de kennen en vergeet niet dat de prijzen dit seizoen pas uitgereikt worden aan de meet! Laatst gewijzigd door StanyMTBer op 20 Aug 2009, 13:19, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 20 Aug 2009, 12:13 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Deef schreef: chunga schreef: Deef schreef: Gij kunt het mij zeggen ? Eigenlijk niet. Heb niet de gewoonte om in het stadion te drinken, aangezien de Luc van den Dug Out ne crème van ne cafébaas is en ons elke week met ons voetbalploegsken in den MTSA goed soigneert. Daarom zit ik daar voor en na de match, alsook met de rust. Dus vergeef mij mijn onwetendheid. Sorry als ik u kwets met mijn post, maar ik drink nu eenmaal nie graag Romy ![]() ![]() |
| 20 Aug 2009, 12:19 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Onderkroiper schreef: Dienen Coca trok ook op niks, ik was content dat ik nie meer drankbonnetjes gekocht heb . ![]() Inderdaad, wat was dat seg. ![]() |
| 20 Aug 2009, 13:53 |
|
|
Vaste Waarde
Ons middenveld was echt niet goed.
Ik vraag mij af wat de terugkeer van Depoitre aan het slecht draaien van het middenveld zal veranderen. Die jongen kan ook ni toveren ze. Met zo ne kern moet er in ieder geval toch veel meer uitgehaald worden dan totnogtoe gebracht werd. 't Is nog veel te vroeg om te panikeren, ben benieuwd voor woensdag tegen Rupel-Boom. De supporters waren uitstekend ! da's toch al positief en nu de ploeg nog op de rails krijgen. _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 20 Aug 2009, 13:56 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
marc2 schreef: Deels akkoord, ik vond lord wel knap spelen, heeft veel gewerkt ook maar kopkracht heb je niet vooraan, enkel met hoekschoppen als moreels en de schutter meekomt. Waarom coppens ingebracht wordt ipv ahmed is een compleet raadsel !!!En waarom galluci er dan afgehaald wordt des te meer !! Ik weet dat er inderdaad veel pleiten voor een systeem zonder verheyden en met troch en twee mids in vorm van de schutter , kestens of vandamme. Dan boet je natuurlijk aan creativiteit in met enkel troch en twee verdedigende mids..... Maar van pure ontgoocheling zou ik door duur ook nog opteren voor gewoonweg twee lopers op dat midden( in vorm dus van kestens, vandamme of de schutter.....) en troch als creatieve middenvelder. Gevolg zou zijn dat creativiteit een heel stuk naar beneden gaat maar dat der strijdkracht komt op dat midden. Want verheyden die de nodige steun moet geven aan troch en de aanvallende impulsen moet verzorgen is gewoonweg nog te minimaal ....aanwezig.... het was me ook een raadsel waarom hij zo diep ging ballen ophalen in de verdediging..... Nogmaals, het kan contradictorisch klinken maar een mens krijgt echt zijn buik vol van al dat technische goeie voetbal, die dominantie elke keer die altijd niks van resultaat oplevert...... En nogmaals, voor mij mogen ze leekens voetbal beginnen spelen MET RESULTAAT EN DE DRIE PUNTEN !!! Amaai, toen ge dit geschreven hebt had ge toch ook serieus gezopen peis ek. |
| 20 Aug 2009, 14:23 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:52 Berichten: 146 Leeftijd: 46 Locatie: Aalst |
T is duidelijk dat we in de aanval nergens staan zonder Depoitre, dus of je moet hopen dat hij snel terug is en de rest van t seizoen blessurevrij blijft of er moet gewoon nog iemand bij (of dat dan Delie moet zijn of iemand anders daar wil ik me niet over uitspreken), maar Lord alleen in punt lukt gewoon niet, dat is geen diepe spits. En Verheyden, tja, die mag snel zijn oude niveau terugvinden, want anders gaat ie er volgens mij niet te lang instaan als Kestens terug is en Siereveld speelgerechtigd is (zoals De Schutter nu aan t spelen is, kun je hem gewoon niet naast de ploeg zetten). De vervanging van Galucci vond ik helemaal onbegrijpelijk, op hem werden de meeste fouten gemaakt en hij zat er volgens mij toch nog niet door...
Maar al bij al moet er in zijn totaliteit meer vuur zitten in die ploeg, we moeten sneller, strijdlustiger en met meer mentaliteit spelen; we gaan over niemand zomaar overlopen dit jaar, de mouwen moeten opgestroopt worden en er moet voor iedere bal en voor ieder punt gevochten worden!! T is dus een start in mineur tegen een, met alle respect, heel modaal Zottegem, maar hopelijk is t volgende week beter en kunnen we tegen Boom onze eerste driepunter vieren. |
| 20 Aug 2009, 14:39 |
|
|
Freak
ik vond als één van de weinige de wissel van Galucci wel terecht, al kon VDH er ook Podevijn afgepakt hebben. Beiden kunnen maximaal 60 minuten aan en dan is het boeken toe. VDH koos na Galucci's vervanging voor een andere veldbezetting...t heeft niet mogen zijn.
Tegen Rupel Boom is het meteen met het mes op de keel, benieuwd naar de reactie van de spelersgroep. |
| 20 Aug 2009, 14:45 |
|
|
Freak
chunga schreef: marc2 schreef: Deels akkoord, ik vond lord wel knap spelen, heeft veel gewerkt ook maar kopkracht heb je niet vooraan, enkel met hoekschoppen als moreels en de schutter meekomt. Waarom coppens ingebracht wordt ipv ahmed is een compleet raadsel !!!En waarom galluci er dan afgehaald wordt des te meer !! Ik weet dat er inderdaad veel pleiten voor een systeem zonder verheyden en met troch en twee mids in vorm van de schutter , kestens of vandamme. Dan boet je natuurlijk aan creativiteit in met enkel troch en twee verdedigende mids..... Maar van pure ontgoocheling zou ik door duur ook nog opteren voor gewoonweg twee lopers op dat midden( in vorm dus van kestens, vandamme of de schutter.....) en troch als creatieve middenvelder. Gevolg zou zijn dat creativiteit een heel stuk naar beneden gaat maar dat der strijdkracht komt op dat midden. Want verheyden die de nodige steun moet geven aan troch en de aanvallende impulsen moet verzorgen is gewoonweg nog te minimaal ....aanwezig.... het was me ook een raadsel waarom hij zo diep ging ballen ophalen in de verdediging..... Nogmaals, het kan contradictorisch klinken maar een mens krijgt echt zijn buik vol van al dat technische goeie voetbal, die dominantie elke keer die altijd niks van resultaat oplevert...... En nogmaals, voor mij mogen ze leekens voetbal beginnen spelen MET RESULTAAT EN DE DRIE PUNTEN !!! Amaai, toen ge dit geschreven hebt had ge toch ook serieus gezopen peis ek.Marc2 raakt verstrikt in zijn eigen analyses, de ene keer zus, de andere keer zo... ik snap hem niet, maar het zal wel aan mij liggen ![]() |
| 20 Aug 2009, 14:46 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
In HLN spreken ze van "een mak Aalst".
Dat is toch ook wat overdreven? |
| 20 Aug 2009, 14:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Deef schreef: In HLN spreken ze van "een mak Aalst". Dat is toch ook wat overdreven? Dat vind ik toch ook. We missen daar toch zeker nog een vijftal grote kansen, terwijl Sottegem maar twee keer vooraan geweest is. Ja, ik weet het, efficiëntie is ook een kwaliteit, maar tis nu toch niet dat we ginder van het plein gespeeld zijn in Zottegem zeker. |
| 20 Aug 2009, 14:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38 Berichten: 725 Leeftijd: 43 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Bartos schreef: Deef schreef: In HLN spreken ze van "een mak Aalst". Dat is toch ook wat overdreven? Dat vind ik toch ook. We missen daar toch zeker nog een vijftal grote kansen, terwijl Sottegem maar twee keer vooraan geweest is. Ja, ik weet het, efficiëntie is ook een kwaliteit, maar tis nu toch niet dat we ginder van het plein gespeeld zijn in Zottegem zeker. Ofwel was die journalist tussendoor Anderlecht aan het volgen, da kan ook |
| 20 Aug 2009, 14:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bartos schreef: Deef schreef: In HLN spreken ze van "een mak Aalst". Dat is toch ook wat overdreven? Dat vind ik toch ook. We missen daar toch zeker nog een vijftal grote kansen, terwijl Sottegem maar twee keer vooraan geweest is. Ja, ik weet het, efficiëntie is ook een kwaliteit, maar tis nu toch niet dat we ginder van het plein gespeeld zijn in Zottegem zeker. Mak waren we zeker niet, maar er ontbrak toch dat tikkeltje vuur om onze stempel op de match te drukken. Na de 2 - 1 dacht ik dit wel gezien te hebben, maar het was te laat ... _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 20 Aug 2009, 14:52 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
StanyMTBer schreef: wheel's armée schreef: Beste vriendjes, Ik was gisteren te gast op een armtierig plein, waar de plaatselijke, artificiële groepering poogde te voetballen tegen de gedoodverfde titelfavoriet, annex ploeg van een goede kennis/vriend. Ik zag daar buiten het gebruikelijke volk van bedenkelijk sociaal allooi een match waar langs beide zijden, und insgesamt, geen drie goeie aanvallen werden opgezet op 90 minuten tijd. Passen die niet aankwamen, achterspelers die er niet in slagen degelijk uit te voetballen. Bref, armtierig. Ik kan mij moeilijk voorstellen dat het in Zottegem erger is geweest. Het meest opvallende is dat de mannen uit Lier amper (en ik ben ruim in mijn schatting) 800 man mee hadden op verplaatsing, we hebben het dan over een zeer ambitieuze tweedeklasser. Conclusie: dat onze supps zeker thuishoren in het ligavoetbal is een vaststaand feit, daarvan heb ik gisteren nogmaals de bevestiging gekregen, of wij daar het spelersmateriaal voor hebben, daar twijfel ik aan, ook al lijkt het niveau in de Exqi-league absoluut nergens naar (afgaande op deze partij dan toch, voor zover dat een waardemeter is). Graag tot zondag bestekes, Ikke Beste medesupporters, al jaren zie ik hier velen het volgende verklaren: met ons supporterslegioen staan we niet mis in 2de/1ste klasse. Maar door dat te gaan zeggen en te verkondigen en andere ploegen zoals bijvoorbeeld Zottegem en Standaard Wetteren als onwaardig te beschouwen; ben je der ook nog niet. Ik zeg altijd kijk eerst naar jezelf dan naar een ander. De enige manier om effectief hogerop te raken is door sportief te promoveren. Het enige wat wij kunnen doen is onze schouders onder de ploeg steken wanneer deze het het hardst nodig heeft. Dat er nog dingen niet kloppen in het tactisch plannetje bij aanvang van de competitie lijkt me bijna logisch en dan zeker als je 4 basispionen mankeert en het nog wat zoeken en behelpen is. 4 geblesseerde spelers, waarvan we er 2 nog eens 4 weken zullen missen en een 3de met Spotbeen erbij... Je moet realistisch zijn, 4 geblesseerden, dat wordt in elke ploeg gevoeld, in 2de, in 3de enz., neem daarbij nog eens het programma ter hand en ik denk dat er een aantal op hun tandvlees zullen zitten tegen dat Morreels en Seminck terug zullen aanpikken. Ikzelf blijf erbij dat het oefenprogramma te zwaar was, zie de opeenvolging van wedstrijden en idd een ongelukkige samenloop van omstandigheden door de blessures. Berust en blijf vurig onze spelers naar voor stuwen, want kankeren na 1 verliesbeurt is eigenlijk bijzonder triestig... zelfs voor nen Iendrachter die Zwart of Wit denkt. We zullen halfweg het seizoen onze plaats in 3de kennen en vergeet niet dat de prijzen dit seizoen pas uitgereikt worden aan de meet! Du hast Recht, maar hier word ik nu al drie jaar ziek van : elke keer is het Aalst, dat het spel moet maken, zelfs op verplaatsing. Alle kutploegen spelen betonvoetbal tegen ons, op een paar uitzonderingen na. Als we op ons sterkst staan en in vorm zijn, ga dan volop ten aanval en speel combinatievoetbal. Maar als je weet dat je op Zottegem een betonvoetbalploeg gaat tegenkomen, die weigert mee te spelen, en je aanvallend onthoofd bent, en je middenveld (nog) niet in vorm is... speel dan verdomme ook betonvoetbal he zeg. Dan blijft het 0-0, ist mir scheiß egal !!!! Dat is nu al 3 jaar zo dat Aalst elke keer naief het spel (probeert) te maken, en de kutbetonvoetbaltegenstander in zijn vuistje lacht en onze zwakheden in geval van vormgebrek of gekwetsten uitbuit en ons doodcountert. Bij 4 gekwetste basisspelers en een onthoofde aanval en een middenveld dat zijn tempo nog niet gevonden heeft, is de tactiek ook betonvoetbal te spelen, gokken op die ene kans en als het niet lukt, met 0-0 naar huis en volgende keer beter (als de ploeg weer compleet is). Laat Zottegem het spel maken he, die hadden geen gekwetsten. Verdomme. _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 20 Aug 2009, 14:58 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 15 Jun 2006, 9:05 Berichten: 74 Locatie: Zottegem Website: http://www.ksvsottegem.be |
Je kan nu veel zeggen, maar ik denk niet dat KSVS gisteren betonvoetbal heeft gespeeld...
Uiteraard was het in de slotfase wel pompen of verzuipen, maar dat is volstrekt normaal aangezien Aalst alles op alles zette. Voor de rest, merci voor de sfeervolle derby aan de Aalst-supps! Onze Egmont Army is lang niet zo talrijk uiteraard, maar we hebben ons fantastisch geamuseerd en ons toch wel laten horen Chapeau voor de sportiviteit en het blijven zingen ondanks de achterstand. Kijk al uit naar de terugmatch op 20 december! _________________ De poort der Vlaams' Ardennen, je zal ze leren kennen ! |
| 20 Aug 2009, 15:09 |
|
|
Junior Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21 Berichten: 186 |
cassi schreef: we hebben ons fantastisch geamuseerd en ons toch wel laten horen ![]() één keer heb ik jullie gehoord, en dan riepen jullie "anti-voetbal".. |
| 20 Aug 2009, 15:43 |
|
| Pagina 18 van 23 |
[ 336 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 16 17 18 19 20 … 23 Volgende |