Eendracht Aalst - KSK Heist - Pagina 18 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 409 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 28
 Eendracht Aalst - KSK Heist 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - KSK Heist
Frékes schreef:
hesteneer schreef:
ons match op geen klote trekke? wij spelen op het veld van aalst, wij moeten het spel niet maken...als ik mij niet vergis: eerste helft op de paal, kopbal net naast. tweede helft: de 0-1 en het had 0-2 moeten zijn. Dus, laten we zeggen dat wij toch wel op een deftige manier proberen te voetballen en dat weinig ploegen ons dit gaan nadoen op jullie veld.

Denk dat onze vriend aan de Gerstjens naar SK Erembodegem gaan kijken is deze namiddag... :lol: ze hebben u goed liggen gehad eh kameraad...

We hadden beter ook naar SK Erembodegem gaan kijken :lol:

06 Sep 2009, 22:49

Leeftijd: 68
Om even stoom af te blazen, de fotokes staan on-line ! ;)

Afbeelding

06 Sep 2009, 22:55
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Bakkie schreef:
Het is gewoon ons centraal duo die niet presteerd,met de grote trom zijn ze terug gehaald en die gingen het beter doen dan het duo Franck en De Groote.
Voor mijn part mogen ze ook ophoepelen,of ze moeten zich as soon as possible herpakken,er zijn er die vorig seizoen minder krediet hebben gehad,valt uwe Franck.

Aangezien Franck een heel seizoen mocht klungelen hebben Verheyden en Troch nog wat tijd ;-)

06 Sep 2009, 22:56

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Jeroen schreef:
Bakkie schreef:
Het is gewoon ons centraal duo die niet presteerd,met de grote trom zijn ze terug gehaald en die gingen het beter doen dan het duo Franck en De Groote.
Voor mijn part mogen ze ook ophoepelen,of ze moeten zich as soon as possible herpakken,er zijn er die vorig seizoen minder krediet hebben gehad,valt uwe Franck.

Aangezien Franck een heel seizoen mocht klungelen hebben Verheyden en Troch nog wat tijd ;-)

Een seizoen derde meer of minder wat maakt het ons nog uit :lol:

06 Sep 2009, 22:58

Sfeeraktie OPC

Sorry jongens maar ik miste jullie aktie ! :cry:
Ik was niet op de hoogte wanneer en wat er ook ging gebeuren.
Voor de wedstrijd kwam Casual1919 & ondervoorzitter Frank De Roose mij vragen extra foto's te maken van het pas gehuwd koppeltje. Ik heb enkel de aktie gezien met de witte rook.
Ik stond met mijn rug naar de staantribune tijdens het opkomen van de spelers en hierdoor heb ik géén beeldmateriaal van jullie aktie. Volgende keer eens een PB om mij op de hoogte te houden, dan weet ik tenminste hoe de vork aan de steel zit.
Ik ben er zeker van dat er nog akties gaan komen van OPC, dus uitstel is géén kwijtstel.

Afbeelding

06 Sep 2009, 23:04

Ik zou liegen want ik miste toch niet alles :lol: :D

Afbeelding

06 Sep 2009, 23:06
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
Onderkroiper schreef:

Afbeelding

Wat mag dat voorstellen? Is eentje voor het grote fotoboek van frankske de weerman

06 Sep 2009, 23:11

Stef DV schreef:
Onderkroiper schreef:

Afbeelding

Wat mag dat voorstellen? Is eentje voor het grote fotoboek van frankske de weerman

Zou een overblijfsel zijn van de slingers die werden weggeschoten als de spelers het terrein opkwamen.

Een UFO boven het Pierre Cornelisstadion ? :D

06 Sep 2009, 23:15
Junior

Leeftijd: 39
Website: http://www.facebook.com/9300records
tsjoep schreef:
mannekes , men eendracht hart doet inderdaad ook pijn , we zijn feitelijk allemaal stomme kloten dat we nog gaan zien naar den eendracht , er zou binnen 14dagen geen kat mogen aanwezig zijn in ons stadion , kweet et kweet et ik sta er ook altijd , ne mens denkt tzal vandaag beter zijn , vandaag zullen we er staan , maar tis voor te janken ..... we zijn altijd bezig over fc dinges van hier een beetje verder maar feitelijk begin ik me echt te schamen dat ik supporter ben van den eendracht , sorry dat ik dat moet zeggen en ik ben niet alleen . Als ik vandaag onze spelers zie begin ik echt het gevoel te hebben dat ze met ons lachen , die domme uilen staan daar weer in de tribune... wel spelers , bestuur en de rest doe er aub iets aan want er zullen er anders heel veel " die hards" fans afhaken ....

Als we volgende week weer punten verliezen mag er gerust eens "Laat je fans maar in de steek" gezongen worden...

Alleszins op post in Hoogstraten... :EA:

06 Sep 2009, 23:35
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Ik weet dat het dit seizoen nog niet goed geweest is. Maar vorig seizoen stond iedereen hier te roepen dat we Troch en Verheyden misten en bij de aankondiging van hun terugkomst was er hoera sfeer alom. Na 4 speeldagen mogen ze weeral ophoepelen :hmm: Van mij mogen ze een signaal krijgen om wakker te worden, maar ze zo gaan afbreken lijkt me toch ook voor niks nodig. We hebben vorig jaar al gezien dat dat de spelers niks vooruit helpt.

07 Sep 2009, 4:46
Reserve

Leeftijd: 43
De keeper van Heist dient klacht in tegen Eendracht Aalst wegens geen warme douches....hij had na de match koud wegens geen enkelen bal te moeten pakken !

De stadionomroeper heeft het begrepen : Kom bij mij o-o-oh dicht bij mij, zie je niet mijn vedriet. Geen wonder dat ik ween.....

4 op 12, de pseudo-vedetten mogen wakker worden. Ne chapeau voor Depoitre, Moreels, Coppens en zieke De Schutter, zij haalden nog iets van niveau...de rest liep erbij voor spek en bonen !
De wissels van den trainer waren gewoon slecht, geen enkele taktische bijschakeling....PROBEER DAN TOCH TENMINSTE IETS !

Heist heeft de overwinning niet gestolen...Stugge ploeg die meer kansen heeft bijeengevoetbald dan Aalst (maar dat was gisteren niet zo moeilijk). Ik vind het al straf dat ze over Aalsterse kansen spreken in het verslag, ik heb ze niet gezien...(en nen hobbelbal van Troch ne meter naast de goal noemek geen kans !)

Ge ziet van ne kilometer afstand dat het niet klikt, ze lopen te zagen en te kreften op elkaar...bij den tegenstander zie ik da nie ! HUNNEN KOP VOORLEGGEN MOETEN ZE GODVERDOMME DOEN !

Maja, kzallek kik den naïeveling zijn die altijd terug gaat om toch te hopen op dat sprankeltje beterschap...De Aalsterse supporters worden al jaren op de proef gesteld als het over geduld gaat...awel, mijn geduld is ver op !

07 Sep 2009, 6:27
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
als de schutter ziek was, en die levert nog zo'n prestatie af, dan wordt het dringend tijd om een aantal anderen uit hunne coma te halen.

07 Sep 2009, 7:51
nieuw in de eerste ploeg

Ik denk dat zelfs een niet voetbalkenner het ermee eens is ..... het middenveld is gewoon veel en veel te licht en zwak....
Frapant is dat verheyden nog zijn beste match van het seizoen gespeeld heeft en nog een onvoldoende haalt wegens veel te weinig duelkracht, veel te lichte kost op dat middenveld.
Hetgeen ik al langer zeg van met twee verdedigende mids te spelen en troch als punt van de driehoek gebeurt nog steeds niet.
Je moet VDH wel aangeven dat hij blijft volharden in de boosheid. Ook met zijn meegebrachte spelers coppens, aanvallend terug oké, maar verdedigend o zo zwak.
En in een thuismatch drie tot vier spelers achteraan houden , hoe belachelijk kun je je eigenlijk nog maken als ploeg ??? Snapt die VDH dat dan niet ?? En de laatste tien minuten aan aanvallen beginnen denken , tiens...... dan moet ik die laatste tien minuten compleet gemist hebben want der stonden nog vier man rond 1 spits van heist....
En een depoitre die" aanvallende mid "speelde ( in praktijk toch ) en niet present tekende waar hij moest staan, namelijk spitspositie.....
Als ge met vier man bij enen spits staat te slapen achteraan komt er natuurlijk veel te weinig volk in de zestien .Het naar voor schuiven gebeurt aan een veteranensnelheid en o wee , blijkbaar is de zestien meter verboden gebied voor onze ploeg.
Als trainer VDH niet snel begint met twee verdedigende mids te spelen ( kestens en vandamme of de schutter ), als coppens verdedigend blijft zwemmen, als ze tegen schilpadtempo de overschakeling van verdediging naar aanval blijven maken en als de zestien vooral verboden gebied is ....... wel trainer ..... dan denk ik niet dat je nog een lang leven hier zal beschoren blijven.
Hetgeen iedereen week na week ziet moet dringend opgelost worden, nen blinden kan het zien, als het tegen hoogstraten niet opgelost wordt zal het opkrassen en valiezen pakken zijn me dunkt.

07 Sep 2009, 7:54
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
AlostanA schreef:
De Schutter was wel geblesseerd/ziek/... ,vroeg in elk geval zelf om zijn vervanging.
Middenveld was weer waardeloos en als dan ook Galucci en Lord niets klaar krijgen is het aanvallend verhaaltje snel uit natuurlijk. Het nut van de wissel Coppens/ De Castro ontgaat me toch ook, probeer dan tenminste iets in aanvallend opzicht :wadde:
Bijzonder droef vandaag.

Simpel, om de 2de gele kaart te vermijden... Op dat moment had Coppens het zwaar te verduren door de ref. Kon niks goed meer doen.

07 Sep 2009, 8:02
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
Dat Lord ook maar eens voor de spiegel gaat staan want hij zou wel eens de eerste kunnen zijn die op kant gezet wordt. Als spelers de opdracht krijgen steeds ofwel Lio ofwel Troch in de voet aan te spelen en beiden blijken onbereikbaar omdat ze zich gene stap (willen) verzetten, mja..
Depoitre ziet vanvoor genen bal omdat Troch en Lord onzichtbaar zijn, komt zelf de bal eisen int middenveld en moet na lateraal leggen maken dat em terug voor het kot staat. Zo lukt het nooit! Dergelijke fases zaten geregeld in de match gisteren.

Ne goei verstaander kon gisteren al horen dat er serieus gerekend wordt op Wouter Morreels. Zal vooral de concurrentie aangaan met Lio en in mindere mate Troch... En eens Kestens fit zal het opt middenveld ook wel drummen worden. Verheyden weze gewaarschuwd.. en zeker wanneer Michael er terug bij zal zijn. Want dan krijgen ze er daar nog nen Deschutter bij ook.

Er wordt hier gesproken over het gebrek aan tacktische wissels. Ik weet het niet hé maar met 2 verdedigers en ne winger op de bank moet ge nie te veel aanvallende wissels verwachten hé... (Voor alle duidelijkheid, ge kunt maar op de bank zetten waarover ge beschikt )

*** Com'on you Spurs ***

07 Sep 2009, 8:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 409 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 28