|
|
| Pagina 19 van 38 |
[ 556 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 38 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
Bart Van den Neste schreef: Tof dat ge dat vraagt, maar dat plein is mij wel een tikkeltje te groot hoor. Maar waarom proberen jullie zelf de wave eens niet in gang te steken??? Dat zal in het begin wel wat tijd vragen maar misschien kan dit op termijn wel lukken. Ik word ook een dagsken ouder hé, daarin zal ik filou wel wat gelijk moeten geven. ![]() de wave op een voetbalveld ... goed voor hollanders en homo's. |
| 20 Mei 2008, 11:53 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Voilà zé tsjoep den heiligen filou heeft gesproken. Alaaf Alaaf Alaaf
![]() _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 20 Mei 2008, 11:59 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Ik ben ook meer voor sfeer zelf in gang steken, de supporters zelf !
Niet door iemand op het veld of een speaker. Niets tegen jouw, Bart, maar zo denk ik erover. Dat is waarom ik voetbalbeleving veel beter vind dan die op de basket. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 20 Mei 2008, 12:05 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Ge hebt gelijk, ik denk dat op een voetbalveld het beter is als de supporters gezamelijk er de sfeer inblazen.
In het basket is de wave maar een extraatje hoor, das eigenlijk dom begonnen, ik was misschien 12 jaar toen, iedereen bleef maar vragen om dit opnieuw te doen. Ja wat doe je dan. Maar wees gerust ik zie mij niet direct op een voetbalveld lopen hoor. Ik heb wel met de finale tegen leuven (op het veld van Racing) eens met mijn vlag op een van die balkons van dat appartement achter de goal staan zwieren. Da was ook wel vangen zelle. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 20 Mei 2008, 12:14 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Ik goan mé aaaal mén zonjs (3
)norden Iendracht. Génj seconde oan getwoifeld. Derboi , nor den Okapi ben ik den leste kiejer geweest in 1973 in d'aaa zoal. Alted "okapi" roepen kan ek op menj veldj oek. Niks goat er boeven den Iendracht. |
| 20 Mei 2008, 12:17 |
|
|
Nationale Ploeg
Bart Van den Neste schreef: Voilà zé tsjoep den heiligen filou heeft gesproken. Alaaf Alaaf Alaaf ![]() op't voetbal is het anders dan op 't basket he, bart. Ik vind het veel passioneler, veel wilder bij momenten. Heel veel goeie engelse songs, kunnen zo'n tribune echt laten ontploffen. De momenten die je soms meemaakt, de ziedende sfeer die een gans stadion in lichterlaaie zet, ik voel dat veel meer op' t voetbal dan op den basket. Ik krijg het van al die onnozele zjingles die ze er op een basketmatch tussen gooien. Pas op, het kán he. Ik kan me perfect inbeelden dat het vorige donderdag de max was in't forum. Ik heb zelf ook al geweldige momenten meegemaakt op basketmatchen. Ik ga (of ging) toch al lang naar okapi kijken en was er op enkele leuke momenten bij. Ik ging vroeger zelfs regelmatig naar oostende en castors braine kijken. Maar voetbal is net dat tikkeltje meer. Misschien is het wel dat beetje aggressie dat je op't voetbal wél kwijt kan en op 't basket niet. |
| 20 Mei 2008, 12:28 |
|
|
Fillou schreef: Bart Van den Neste schreef: Voilà zé tsjoep den heiligen filou heeft gesproken. Alaaf Alaaf Alaaf ![]() op't voetbal is het anders dan op 't basket he, bart. Ik vind het veel passioneler, veel wilder bij momenten. Heel veel goeie engelse songs, kunnen zo'n tribune echt laten ontploffen. De momenten die je soms meemaakt, de ziedende sfeer die een gans stadion in lichterlaaie zet, ik voel dat veel meer op' t voetbal dan op den basket. Ik krijg het van al die onnozele zjingles die ze er op een basketmatch tussen gooien. Pas op, het kán he. Ik kan me perfect inbeelden dat het vorige donderdag de max was in't forum. Ik heb zelf ook al geweldige momenten meegemaakt op basketmatchen. Ik ga (of ging) toch al lang naar okapi kijken en was er op enkele leuke momenten bij. Ik ging vroeger zelfs regelmatig naar oostende en castors braine kijken. Maar voetbal is net dat tikkeltje meer. Misschien is het wel dat beetje aggressie dat je op't voetbal wél kwijt kan en op 't basket niet. Ik had reeds in mijn laatste post bevestigd dat voetbal een andere manier van sfeer is, (die ook ferm vindt) eigenlijk zou het ook niet passen moest ik da op de voetbal doen, dus ik ben en was dat ook niet van plan hoor filou. Maar dat de wave nu voor homo's en hollanders is ?????? vandaar dat ik zei den heiligen filou heeft gesproken. Ik weet da da een grapken van u zal zijn en ik wou gewoon grappig terug reageren. Zeg ik dach dat jij degene was aan wie je nooit grappen moest uitleggen ![]() Och voetbal of basket als Aalst er zowel op sportief als op sociaal gebied beter van wordt ben ik een gelukkige jongen hoor. _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 20 Mei 2008, 12:45 |
|
|
Nationale Ploeg
Bart Van den Neste schreef: Fillou schreef: Bart Van den Neste schreef: Voilà zé tsjoep den heiligen filou heeft gesproken. Alaaf Alaaf Alaaf ![]() op't voetbal is het anders dan op 't basket he, bart. Ik vind het veel passioneler, veel wilder bij momenten. Heel veel goeie engelse songs, kunnen zo'n tribune echt laten ontploffen. De momenten die je soms meemaakt, de ziedende sfeer die een gans stadion in lichterlaaie zet, ik voel dat veel meer op' t voetbal dan op den basket. Ik krijg het van al die onnozele zjingles die ze er op een basketmatch tussen gooien. Pas op, het kán he. Ik kan me perfect inbeelden dat het vorige donderdag de max was in't forum. Ik heb zelf ook al geweldige momenten meegemaakt op basketmatchen. Ik ga (of ging) toch al lang naar okapi kijken en was er op enkele leuke momenten bij. Ik ging vroeger zelfs regelmatig naar oostende en castors braine kijken. Maar voetbal is net dat tikkeltje meer. Misschien is het wel dat beetje aggressie dat je op't voetbal wél kwijt kan en op 't basket niet. Ik had reeds in mijn laatste post bevestigd dat voetbal een andere manier van sfeer is, (die ook ferm vindt) eigenlijk zou het ook niet passen moest ik da op de voetbal doen, dus ik ben en was dat ook niet van plan hoor filou. Maar dat de wave nu voor homo's en hollanders is ?????? vandaar dat ik zei den heiligen filou heeft gesproken. Ik weet da da een grapken van u zal zijn en ik wou gewoon grappig terug reageren. Zeg ik dach dat jij degene was aan wie je nooit grappen moest uitleggen ![]() Och voetbal of basket als Aalst er zowel op sportief als op sociaal gebied beter van wordt ben ik een gelukkige jongen hoor. beireken, de wave is écht alleen voor hollanders en homo's he. Allez, op een voetbalveld toch. Op den basket trek je er maar je plan mee ;-) |
| 20 Mei 2008, 12:51 |
|
|
forumlegende |
schliebe schreef: :lol: den Safir valt inderdaad best mee. Ik ben al gekomen zé Heeft den OPC nog een actie gepland (ik weet dat zulke dingen niet op voorhand aangekondigd moeten zijn maar ja....just om te weten....) ? er zijn zeker nog dingen gepland maar veel zoeken moet je niet doen voor die informatie(kijk bij opc/supportersclubs) _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 20 Mei 2008, 13:03 |
|
|
forumlegende |
acrid schreef: om 19u miljaar da wordt serieus vlammen om op tijd te zijn als da nodig is moeje da doen e ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 20 Mei 2008, 13:04 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
ik kom wel van Chicago gevlogen, wat zou jij dan niet van ergens in Belgie er geraken
Als er voor de terugmatch nog iemand een lift vanuit Frankfurt nodig heeft, ik heb nog plaats he Hoelaat gaan de bussen in Vise aankomen, al enig gedacht? Hopelijk niet op het laatste moment zoals in Woluwe ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 20 Mei 2008, 13:57 |
|
|
Nationale Ploeg
Voor wie graag nog eens mee geniet van een indrukwekkende actie zoals thuis tegen Woluwe én niet te beroerd is om zélf de handen uit de mouwen te steken: afspraak vanavond aan het stadion, kant staantribune om 19u.
Morgen trouwens ook! |
| 20 Mei 2008, 14:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Ik werk tot 18u, tegen 18,30 heb ik thuis gegeten, en dan moet ik nog naar den Eendracht vlammen me mijn eten in mijn keel.
|
| 20 Mei 2008, 15:01 |
|
|
Junior
half 5 gedaan, om 5u op EA! chill! tmoe nie altij negatief nieuws zijn e
![]() |
| 20 Mei 2008, 15:19 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 19 Mei 2008, 1:20 Berichten: 37 |
bonjour a tous combien de places le club de visé vous a donner??? car je pense pas que la direction du club voudrais vous donner le maximum de places pour les visiteurs a causse de la police qui craind des incident mais nous on crain rien.....
|
| 20 Mei 2008, 15:38 |
|
| Pagina 19 van 38 |
[ 556 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 38 Volgende |