|
|
| Pagina 19 van 49 |
[ 725 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 49 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bericht Re: 3de klasse A (seizoen 2008-2009)
Onderkroiper schreef: Zal slibberen worden na weeral zoveel regen deze nacht ![]() Is uwe kodak waterdicht hé? ![]() |
| 05 Okt 2008, 9:43 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Jan schreef: Onderkroiper schreef: Zal slibberen worden na weeral zoveel regen deze nacht ![]() Is uwe kodak waterdicht hé? ![]() Dat weet ik niet , maar zal dat rap weten als em Blub Blub doet,in plaats van te flashen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Okt 2008, 10:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Onderkroiper schreef: Jan schreef: Onderkroiper schreef: Zal slibberen worden na weeral zoveel regen deze nacht ![]() Is uwe kodak waterdicht hé? ![]() Dat weet ik niet , maar zal dat rap weten als em Blub Blub doet,in plaats van te flashen ![]() Men Kodaksken zal dan toch waterdicht zijn ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Okt 2008, 23:15 |
|
|
La Louvière - Racing Waregem 1 - 3
Gent Zeehaven - Union 4 - 1 _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Okt 2008, 22:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
KRC Gent-Zeehaven bedankte ondanks de winst van afgelopen weekend zijn trainer voor bewezen diensten. Benny Lobijn wordt de opvolger.
Bart Mauroo is niet langer trainer meer van KRC Gent-zeehaven. Ondanks de ruime 4-1 zege tijdens het afgelopen weekend tegen Union werd de trainer aan de deur gezet. De club gaf door de winst de rode lantaarn door aan La Louvière maar naar verluid was de trainerswissel reeds voor het weekend beslist. Voor de partij op Woluwe tijdens de voorgaande speeldag werd een zes op zes vooropgesteld maar door de nederlaag op Woluwe werd het lot van de trainer toen reeds bezegeld. Volgens manager Marc De Clerck werd gewacht om het nieuws mee te delen doordat er toen nog geen vervanger beschikbaar was. Die vervanger werd dus intussen gevonden in de persoon van Benny Lobijn die voorheen ook al aan het trainersroer stond van ondermeer Waasland en Eendracht Zele. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 20 Okt 2008, 19:56 |
|
|
![]() Nourdine Boussoufa hoopt in de toekomst meer te tonen 'Ik wil het verschil maken' Bij Aalst stelde de clubleiding zijn hoop op Nourdine Boussoufa om het offensieve radarwerk beter te laten draaien. Het neefje van de gewezen Gouden Schoen kreeg na rust de kans om iedereen te overtuigen, maar slaagde er niet in om de match open te breken. Je bent een neefje van Mbark, maar je spreekt geen Nederlands? Nourdine Boussoufa: 'We stammen uit een grote familie die uitzwermde over Europa. Mijn vader vestigde zich in Frankrijk waar ik ook de jeugdrangen doorliep. Eén van zijn broers was de vader van Mbark die zich dus in Amsterdam vestigde. We hebben niet zo vaak contact, maar kennen elkaar wel. Mbark is eerder iemand die in een vrije rol best rendeert terwijl ik eerder een puntspits ben. In België kwam ik in La Louvière terecht waar Aalst me weghaalde. Ik paste me probleemloos aan, maar had wel pech dat ik meteen geblesseerd geraakte. Ik viel uit met een enkelletsel tijdens een wedstrijd van de reserves van Eendracht op het veld van La Louvière.' Zondag komen de Wolven op bezoek en kan je revanche nemen? 'Daar droom ik van. Hopelijk gunt de coach me een nieuwe kans en kan ik me dan helemaal doorzetten. Zondag had ik het nog wat moeilijk, maar het was pas mijn eerste wedstrijd na twee maanden inactiviteit. Volgende zondag sta ik een weekje verder en kan ik misschien wel het verschil maken. Zottegem imponeerde me helemaal niet, maar het wierp een afweergordel op en loerde op de counter. In de invallermatch tegen La Louvière scoorde ik vorig seizoen twee keer. Dat wil ik zondag dolgraag overdoen. Ik wil de harten veroveren van die vele Aalsterse fans die hun club door dik en dun steunen. Daarom tekende ik voor twee seizoenen, want ik wil met deze club naar tweede klasse.' Heeft de huidige groep wel voldoende talent om de huidige middenmoot te overstijgen? 'Vast en zeker. We geloven niet genoeg in ons eigen kunnen. We hebben goals nodig om het vertrouwen op te krikken. We moeten deze thuisnederlaag vergeten en naar de volgende opdracht toewerken. Aalst heeft een stadion en een achterban voor tweede klasse en ik geloof rotsvast dat ook de spelers dit seizoen nog zullen bewijzen dat ze de sprong kunnen maken naar tweede klasse waar de club thuishoort.' Wim Redant Bron website Het Nieuwsblad _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Okt 2008, 11:32 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Hopelijk kan hij het waarmaken. Alhoewel ik denk dat hij volgend weekend wel eens uit de kern zou kunnen vallen.
|
| 21 Okt 2008, 11:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Eventjes ter info de topschutterslijst in derde A na 8 matchen:
5 doelpunten Boualem Merrir (Péruwelz) 4 doelpunten Romain Delaby (URS Du Centre), Steven Maes (RC Gent-Zeehaven), Davy Claessens, Jan Delanghe, Pieter-Jan Foket (Wetteren) 3 doelpunten Rachid El Barkaoui (Boussu Dour Borinage), Dieudonné Londo (URS Du Centre), Jason Duchatelet (Diegem), Mathias Schamp (Oudenaarde), Singa Manzangala (Péruwelz), Kristof Dupont (Racing Waregem), Ewout Denys, Stefaan Staelens (Wetteren), Kevin Janssens, Kristof Fosse (Woluwe Zaventem) 2 doelpunten Lionel Lord, Kevin Franck (Eendracht Aalst), Alexandre Gallo, Blaise Issankoy, Anthony Delplace, Taner Ozer (Boussu Dour Borinage), Pieter Jacobs (Diegem), Daniel Rodrigo De Oliveira, Amine Belfassi (FCN Sint Niklaas), David Moreels, Tommy Jacobs, Ruben Krijnsen, Jan Criel (RC Gent-Zeehaven), Lorenzo Lai (La Louvière), Damien Gallucci (Péruwelz), Kenneth Spitaels, Wouter Moreels (Sottegem), Abderrahman Traoré (Union SG), Yannick Euvrard, Kim Van Brabander (Racing Waregem), Ives Cordier (Wetteren), Dieter Goeminne, Dominik Rosseel, Vincent Bostoen, Quissem Zarti (Wielsbeke), Kevin Serville, Cedric Tchoumbe (WS Woluwe), Kevin Stuckens, Jente Van Ongeval (Woluwe Zaventem) 1 doelpunt Tim Aelbrecht, Roel Van Den Brande, Arnold Nguekam (Eendracht Aalst), Anthony Savigny, Stéphane Stassin (Boussu Dour Borinage), Michel Gomes-Monteiro, Gregory Grisez, Hocine Chebaiki (URS Du Centre), Malic Gaye, Brahim Boujouh, Bert Tuteleers (FCN Sint Niklaas), Kenneth Notte, Stijn Dekeukeleire (RC Gent-Zeehaven), Georgios Kaminiaris, Alessandro Schillaci, Rossi Omonga-Nsubayi, Abdelhakim Laref, Yurdakul Soner (La Louvière), Mathieu Dejonckheere, Bert Dhondt, Lukas Pareyn, Koen Versyp, Tom Raes, Issa Traoré, Koen Devleeschauwer (Oudenaarde), Aland Motte, Saverio Vitelli, Nsuka Bula, Laurent Depoitre (Péruwelz), Abdelaziz Nouhass, Raymon De Blander, Kjell Knipping, Glen Coppens, Giovanni Sandra (Sottegem), Benoit Sotteau, Musaba Selemani, Jules César Oulai, Simon Omekanda, Christ Bruno (Union SG), Dempsey Vervaecke, Bart Vlaeminck, Gwenny Opbrouck, Björn Deloof, Julien Crepin (Racing Waregem), Klaas Hellebaut, Nico Blondeel, Michael Cornelis, Jurgen Van Den Bossche, Andy Wyckaert (Wetteren), Xavier Deschepper, Olivier Vanwijnsberghe, Steven Wostijn (Wielsbeke), Romuald Averna, Nicolas Pajot, Gregory Bilstein, Kenny Jacobs (WS Woluwe), Maarten Tordoir, Gert Stockx, Yves Etumba, Dieter Van Den Broeck (Woluwe Zaventem) |
| 22 Okt 2008, 10:29 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Vant weekend ist ook Woluwe Zaventem - Péruwelz. Als WZ wint, dan winnen ze zo goed als zeker de 1ste periode of Wetteren zou, als WZ wint, ook moeten winnen in Zottegem om daarna (binnen 2.5 weken) op WZ te winnen en de periode te pakken. Dus eigenlijk spelen de 3 overgebleven kanshebbers op de 1ste periode tegen elkaar op de laatste 2 speeldagen
![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 22 Okt 2008, 12:48 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Ondertussen staat Wetteren daar mooi mee op kop. Geen volk, geen stadion en toch slagen ze erin om perfect de mannen aan te trekken waar de gebreken van het vorige seizoen lagen. Op transferbeleid zijn die mannen precies nie zo slecht.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 26 Okt 2008, 9:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
witzwet schreef: Ondertussen staat Wetteren daar mooi mee op kop. Geen volk, geen stadion en toch slagen ze erin om perfect de mannen aan te trekken waar de gebreken van het vorige seizoen lagen. Op transferbeleid zijn die mannen precies nie zo slecht. Zoals een De Langhe ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Okt 2008, 10:23 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Bakkie schreef: witzwet schreef: Ondertussen staat Wetteren daar mooi mee op kop. Geen volk, geen stadion en toch slagen ze erin om perfect de mannen aan te trekken waar de gebreken van het vorige seizoen lagen. Op transferbeleid zijn die mannen precies nie zo slecht. Zoals een De Langhe ![]() Ik ben gisteren naar de match sottegem-wetteren (1-2)gaan kijken en De Langhe was zo slecht niet hoor.Ik had de indruk dat hij zich precies beter kon rechthouden dan bij ons,waar hij meer op de grasmat lag dan hij rechtstond.En inderdaad zéér weinig volk van wetteren alhoewel het maar een kleine 15km van zottegem ligt. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 26 Okt 2008, 12:00 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Bakkie schreef: witzwet schreef: Ondertussen staat Wetteren daar mooi mee op kop. Geen volk, geen stadion en toch slagen ze erin om perfect de mannen aan te trekken waar de gebreken van het vorige seizoen lagen. Op transferbeleid zijn die mannen precies nie zo slecht. Zoals een De Langhe ![]() ja, lach maar, ma moet ge toch eens één ding uitleggen. Delanghe, Munyaneza, Lacroix, Koen Vanderheyden hebben hier zelden iets laten zien. Gaan weg en kunnen plotseling weer voetballen en worden week na week opgesteld?? Ondertussen hebben zij wel 20 punten. Dat zijn er 8 meer dan ons. Wat de delanghe al heeft laten zien moet ik van 't jaar nog zien bij onze resem spitsen ze! _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 26 Okt 2008, 12:16 |
|
|
witzwet schreef: Bakkie schreef: witzwet schreef: Ondertussen staat Wetteren daar mooi mee op kop. Geen volk, geen stadion en toch slagen ze erin om perfect de mannen aan te trekken waar de gebreken van het vorige seizoen lagen. Op transferbeleid zijn die mannen precies nie zo slecht. Zoals een De Langhe ![]() ja, lach maar, ma moet ge toch eens één ding uitleggen. Delanghe, Munyaneza, Lacroix, Koen Vanderheyden hebben hier zelden iets laten zien. Gaan weg en kunnen plotseling weer voetballen en worden week na week opgesteld?? Ondertussen hebben zij wel 20 punten. Dat zijn er 8 meer dan ons. Wat de delanghe al heeft laten zien moet ik van 't jaar nog zien bij onze resem spitsen ze! Vraag eens aan Geert of hij hem niet wil terug halen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 26 Okt 2008, 12:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
witzwet schreef: Bakkie schreef: witzwet schreef: Ondertussen staat Wetteren daar mooi mee op kop. Geen volk, geen stadion en toch slagen ze erin om perfect de mannen aan te trekken waar de gebreken van het vorige seizoen lagen. Op transferbeleid zijn die mannen precies nie zo slecht. Zoals een De Langhe ![]() ja, lach maar, ma moet ge toch eens één ding uitleggen. Delanghe, Munyaneza, Lacroix, Koen Vanderheyden hebben hier zelden iets laten zien. Gaan weg en kunnen plotseling weer voetballen en worden week na week opgesteld?? Ondertussen hebben zij wel 20 punten. Dat zijn er 8 meer dan ons. Wat de delanghe al heeft laten zien moet ik van 't jaar nog zien bij onze resem spitsen ze! Het is op een ander in derde dan ook veel gemakkelijker spelen dan bij ons: alles mag, niks moet en als er geen supporters zijn hoor je ze ook niet "zagen"... Dat zie je op elk niveau: het is niet omdat je het bij Cercle kan, dat je het ook bij Anderlecht kan, hé. De druk ligt daar 10 keer hoger... |
| 27 Okt 2008, 10:51 |
|
| Pagina 19 van 49 |
[ 725 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 49 Volgende |