Oefenwedstrijden '09-'10 - Pagina 19 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 789 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 53
 Oefenwedstrijden '09-'10 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht Re: oefenwedstrijden '09-'10
chunga schreef:
suppo schreef:
witzwet schreef:
Vind Galucci toch lang gene slechte ze, op rechts zie ik die jongen wel renderen. Verheyden kon me opnieuw niet overtuigen...

Van Steenberghe
De Castro Seminck Moreels Filippovic
Galucci Kestens Verheyden Lord
Troch
Depoitre

Zal wel zoiets worden. Al zal in het begin De Schutter voor Kestens komen.

Bank: De Schutter-Delie-Moreels W.-VD Noordgaete

Podevijn-Spotbeentjes-Coppens-Van Damme zullen er naast vallen.

De Schutter zet je in mijn ogen niet op de bank, is een van de enigen die nooit ontgoocheld heeft en 1 van de weinige die het hoger kan maken! Dan liever Verheyden op de bank. Voor mij liever ook Van De Noortgaete ipv Van Steenberghe.
Verheyden moet altijd in de ploeg staan daar kan nu toch geen twijfel of discussie over bestaan.

En waarom niet? Het is al een flinke tijd geleden dat Ewen nog een goed niveau haalde, hopelijk heeft hij het te pakken tegen de eerste competitiematch.

31 Jul 2009, 16:54
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
suppo schreef:
Voor mij liever ook Van De Noortgaete ipv Van Steenberghe.

elk zijn mening natuurlijk, maar ik vraag me wel af op wat je je hiervoor baseert.

31 Jul 2009, 17:31
Freak

niels spotbeen is wel een aanvaller hoor.volgens onze officiele site toch.

31 Jul 2009, 18:32
Nationale Ploeg

Leeftijd: 42
waly 2 schreef:
niels spotbeen is wel een aanvaller hoor.volgens onze officiele site toch.

niels heeft vorig seizoen een heel seizoen op de flank gespeeld (en ik dacht ook het grootste deel in zijn opleiding ook, al ben ik hier nie zeker van)

31 Jul 2009, 18:47
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
El Corredor schreef:
Dani schreef:
Denk dat het duidelijk is dat Niels Spotbeen nog veel bo'kes moet eten. Die zat totaal niet in de wedstrijd.
Al wil dat niet zeggen dat je die jongen onmiddellijk moet afschrijven natuurlijk. Ik heb zo'n vermoeden dat hij de eerste weken niet meer zal geselecteerd worden.

Brecht Moreels wordt ten onrechte geviseerd door sommigen onder ons. Hij is in mijn ogen een zeer degelijke verdediger en speelde gisteren dan ook een makkelijke match, zonder veel tegenstand.
Dus eigenlijk kan je hem op zo'n wedstrijd niet gaan beoordelen.

Delie speelde verdienstelijk en toont dat er ook nog met hem moet rekening gehouden worden !

Van de youngsters is het enkel Gacem die echt in het oog sprong. De Vidts is een goede speler maar nog niet van het niveau van een Van Damme of Podevijn. Is ook redelijk klein...
Hebben we dan echt geen spelers met gestalte in de eigen jeugd ?

Zondag zullen we zien welke typeploeg VDH in z'n hoofd heeft.

Zijn er mensen hier die ook gaan kijken ?

ik geef je gelijk over N.spotbeen zijn wedstrijd van gisteren... Maar als er één iemand is in wie ik echt geloof dan is het wel Niels Spotbeen. Samen met De Vidts en Gacem zijn dit drie spelers om in het oog te houden, EN eigen jeugd.

Dat je voorts Delie kwaliteiten toelicht, tja, die voldoet voor mij gewoonweg niet. Te traag, technisch te weinig, maar ieder zijn mening/visie uiteraard.

voor mij voldoet hij wel... meer zelfs, dieje speler wordt momenteel zwaar onderschat. Ok, depoitre staat buiten discussie, laat dat duidelijk zijn, maar als er enen is die op zijn plaats zal moeten spelen wanneer laurent niet kan spelen, dan zal het toch delie zijn, en niemand anders!!!
delie bakte er vorig seizoen weinig van... maar hoe kan het ook anders? ik vond hem toen al 3x beter als boto en nu nog altijd :-))

31 Jul 2009, 19:04
Freak

Leeftijd: 45
Davy schreef:
El Corredor schreef:
Dani schreef:
Denk dat het duidelijk is dat Niels Spotbeen nog veel bo'kes moet eten. Die zat totaal niet in de wedstrijd.
Al wil dat niet zeggen dat je die jongen onmiddellijk moet afschrijven natuurlijk. Ik heb zo'n vermoeden dat hij de eerste weken niet meer zal geselecteerd worden.

Brecht Moreels wordt ten onrechte geviseerd door sommigen onder ons. Hij is in mijn ogen een zeer degelijke verdediger en speelde gisteren dan ook een makkelijke match, zonder veel tegenstand.
Dus eigenlijk kan je hem op zo'n wedstrijd niet gaan beoordelen.

Delie speelde verdienstelijk en toont dat er ook nog met hem moet rekening gehouden worden !

Van de youngsters is het enkel Gacem die echt in het oog sprong. De Vidts is een goede speler maar nog niet van het niveau van een Van Damme of Podevijn. Is ook redelijk klein...
Hebben we dan echt geen spelers met gestalte in de eigen jeugd ?

Zondag zullen we zien welke typeploeg VDH in z'n hoofd heeft.

Zijn er mensen hier die ook gaan kijken ?

ik geef je gelijk over N.spotbeen zijn wedstrijd van gisteren... Maar als er één iemand is in wie ik echt geloof dan is het wel Niels Spotbeen. Samen met De Vidts en Gacem zijn dit drie spelers om in het oog te houden, EN eigen jeugd.

Dat je voorts Delie kwaliteiten toelicht, tja, die voldoet voor mij gewoonweg niet. Te traag, technisch te weinig, maar ieder zijn mening/visie uiteraard.

voor mij voldoet hij wel... meer zelfs, dieje speler wordt momenteel zwaar onderschat. Ok, depoitre staat buiten discussie, laat dat duidelijk zijn, maar als er enen is die op zijn plaats zal moeten spelen wanneer laurent niet kan spelen, dan zal het toch delie zijn, en niemand anders!!!
delie bakte er vorig seizoen weinig van... maar hoe kan het ook anders? ik vond hem toen al 3x beter als boto en nu nog altijd :-))

ieder zijn mening, maar ik vond boto dan weer technisch vééél beter dan delie. enfin, ik hoop gewoon dat er niks met depoitre gebeurd

31 Jul 2009, 19:42
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
El Corredor schreef:
Davy schreef:
El Corredor schreef:

ieder zijn mening, maar ik vond boto dan weer technisch vééél beter dan delie. enfin, ik hoop gewoon dat er niks met depoitre gebeurd

de meesten denk ik...

31 Jul 2009, 19:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
De fotokes staan on-line van de oefenmatch gisterenavond !
Niemand niet opgevallen dat er afgeweken werd van de outfit :wadde:
Volledig Zwart op verplaatsing en volledig Wit voor een thuiswedstrijd.
Gisteren werd er Zwart/Wit gespeeld :EA:

Afbeelding

31 Jul 2009, 21:25
forumlegende

Leeftijd: 43
Lede speelde ook in witte broekskes, vandaar misschien.

31 Jul 2009, 21:27

zwawi schreef:
Lede speelde ook in witte broekskes, vandaar misschien.

Dat zou een reden kunnen zijn, doch op de laatste vergadering van supporters en Eendrachtbestuur, hadden we naar het bestuur de vraag gesteld of de uitrusting Wit & Zwart kon zijn ipv volledig wit.
Deze vraag zou geëvalueerd worden.
Misschien daar deze samenstelling ? :wadde:

31 Jul 2009, 21:31
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
de thuiswedstrijden worden me witte truikes gespeeld normaal me witte broekskes alsk me ni vergis
uitwedstrijden zwart-zwart
kdenk ni daze da nog gaan veranderen...

31 Jul 2009, 21:52
Miniem

Leeftijd: 35
ik vin et in ieder geval veel beter in't wit me zwarte broekskes

United! United!

31 Jul 2009, 22:10

petit schreef:

De meeste bezoekers hadden dit ook geopperd tijdens hun bezoek aan Expo 90, dat de combinatie Zwart/Wit mooier was.
Aan de verwisseling van de broekjes was er wel heel veel plezier mee gemoeid :D

Afbeelding

Afbeelding

31 Jul 2009, 22:14

Voor de voetballiefhebbers bezoek de website eens van http://www.footballpictures.be indien je graag foto's wilt zien van andere wedstrijden.
Een klein overzicht van onze laatste oefenwedstrijd tegen Jong Lede, staat er reeds te bewonderen (y)

http://www.footballpictures.be/node/243

31 Jul 2009, 22:44
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
petit schreef:

Helemaal akkoord. Zo was onze uitrusting plots al veel mooier.

31 Jul 2009, 23:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 789 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 53